Tämän takia Persut äänestää Stubbia
Pekka Haavisto on ollut jo useasti historian väärällä puolella, aiheuttamassa vähintään hämmennystä. Hän on liittynyt jo nuorena vihreään liikkeeseen, joka on ollut epädemokraattinen ääriliike. Nyt voimme huomata että tämä liike on onnistunut nostamaan maapallon lämpötilaa jo 1,5 astetta ja siten toiminut tarkoitustaan vastaan, estämällä ydinvoiman käyttöä monessa maassa.
Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä ja Pekka Haavistoa sen jäsenenä. Mikä on arvostus ihmiseen, joka on liittynyt järjestöön, joka yksinkertaistaa maailman ongelmia ja hyökkää demokratian vastaisesti erilaisiin kohteisiin lamaannuttaen ne. Muistakaa Koijärvi liike ja kaikki ne itsensä kahlehtineet ihmiset sadoissa eri mielenosoituksissa.
Kohottaako se arvostusta presidenttiehdokkaaseen, että hän on liittynyt heppoisesti ryhmään, mikä on osoittautunut olleen väärässä ja toimineen pyrkimyksiään vastaan, ymmärtämättömyyttään ja naiviuuttaan.
Tähän päälle tulee Pekan NATO vastustus, pakkoruotsin kannatus, armeijan supistukset, venäläisille viisumihelpotuksia, Carunan myynti ulkomaille, Pekka toi ISIS vaimot perheineen Suomeen lakia rikkoen ja hyllytti virkamiehen syyttä, koska tämä ei halunnut rikkoa lakia ym.
Kommentit (157)
Pekka on tuuliviiri tärkeimmissä asioissa eli Natossa ja maanpuolustuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kiusannut lasta/nuorta. Tätä ei saa ikinä tekemättömäksi. Tajuaako kukaan, mitkä rauhat aiheuttaa, jos tuon ikäistä kiusaa. Kärsii loppuikänsä traumoista ja huonommuudentunnoista. Sehän tietysi on kokoomuksen agensa jakaa ihmiset hyviin ja kelvottomiin, jotka eivät ole ansaineet mitään.
Ei siinä anteeksipyynnöt auta, jos jonkun elämän on pilannut.
Lässyn lässyn. 11-vuotiaiden pikkupentujen touhua. Tämä sinun Pekkasi tekee samaa vielä kuuskymppisenä, Stubb sentään katuu.
Ei todellakaan ole. Sinä et ehkä ymmärrä, jos sinua ei ole kiusattu. Puhun myös omasta kokemuksesta. Edelleen monien vuosikymmenien jälkeen tunnen huonommuutta, koska minua kiusattiin. Olen myös traumatisoitunut ja nuo kiusashetket palaavat mieleeni ahdistuksen omaisesti. Olen sisulla rämpinyt eteenpäin, mutta kärsin edelleen noista hetkistä.
Ihmiset ovat jotenkin kauhean katkeria. Tämä ketju osoittaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on ketä persu äänestää??? Ihan sama kun pääasia on että persu itse ei ole toisella kierroksella.
Niinpä. En äänestänyt Halla-ahoa ekalla kierroksella. Haluan pitää hänet päivän politiikassa, en pressana.
-persu
Samat ajatukset, osasin katsoa pitemmälle tulevaisuuteen kuin taktikoineet Anderssonit ja Tuppuraiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V v vassarit ei ymmärtäneet, että persut tekee pressan. Persujen äänet jotka ratkaisee pelin, samoin keskusta, kristillisten. Nyt Viher vassarit saa mitä tilaa toteutuu. Jospa menisivät lakkoon huomenna.
Päivän paras !!
Tai huonoin.
Persut äänestää Stubbia kun ovat konservatiivisiä ja monet suvaitsemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yksittäistä asiaa joka äänestyspäätökseni olisi ratkaissut vaan listasin kummankin plussia ja miinuksia.
Stubb jäi enemmän plussan puolelle.
Minun kirjanpidossa molemmat on miinuksella, mutta Stubb paljon vähemmän. Loppujen lopuksi helppo valinta kun Pekasta on kovin vaikea löytää muuta positiivista kuin ehkä HIV-testi.
Sipilän aikana lääkekorvauksia oli kautta linjan leikkaamassa myös kokoomuksen Alexander Stubb, mutta sairailta leikkaaminen on luonnollista kokoomuksen toiminnassa. Kukaan ei odota, että kokoomus ajaisi vähävaraisemman kansanosan hyvinvointia. Rikkaat ensin, koska valumisteoria.
Meidän persuperhe äänesti osaavinta eli Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut äänestävät Stubbia koska ovat orjakansaa. He nauttivat siitä että saavat olla paremman väen vallan alla jotta sitten voivat jatkaa katkeraa vaikerrustaan.
Persut ihailee niitä, jotka levittävät eniten vihapuhetta, eli Halla-ahoa ja Trumppia. Eli ovat heikkoja ihmisiä, jotka haluavat katsoa ylöspäin heikkoja ihmisiä jotka esittävät vahvaa.
Silkkaa typeryyttä.
Eniten vihapuhetta tälläkin palstalla levittää jatkuvasti punaviherkaarti. Ei kukaan ole niin hullu, että kaartin omaa ehdokasta äänestäisi. Siksi Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Et ole persua nähnytkään, kun koko sukusi on ollut neukkufaneja.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ajattelit lopettaa suomalaisten vihaamisen? Onko Hamas enemmän mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää pois, jos luulette, että Stubb ajaa teidän asioitanne. Hän unohtaa luultavasti teidät heti, kun vaalit on ohi. Niin ja hänhän ei elämässään ole tehnyt yhtään mitään väärää ja on aina ajanut kaikkia teidän asioitanne.
Äänestän itse Pekkaa.
Ihanko itse? Ettei naapuri käy rustaamassa punaista viivaa paperiin sun puolestasi? Melkoinen nero, kun ihan itse osaat
Eikös punaista ja vihreää sekoittamalla tule ruskeaa?
Tää on päivän paras. Ja ah niin totta.
Entäs kun sekoittaa sinistä ja mustaa? Aivan oikein : sysipaskaa
Vierailija kirjoitti:
Trollaat. Sen verran tunnen heitä joten ei oo totta
Persuila mitään ideologiaa ole.Petti koko kansan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää pois, jos luulette, että Stubb ajaa teidän asioitanne. Hän unohtaa luultavasti teidät heti, kun vaalit on ohi. Niin ja hänhän ei elämässään ole tehnyt yhtään mitään väärää ja on aina ajanut kaikkia teidän asioitanne.
Äänestän itse Pekkaa.
Ihanko itse? Ettei naapuri käy rustaamassa punaista viivaa paperiin sun puolestasi? Melkoinen nero, kun ihan itse osaat
No ei käy. Olen akateemisesti koulutettu. Enkä kuulu vihervasemmistoon, enkä ole lakkoillut itse päivääkään.
Miksi lakkoilisit jos leikkaukset ei koske sua? Ei kait sitä nyt kukaan huvikseen lakkoile, aargh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin jaettava äänipotti on Halla-ahoa äänestäneiden 19 %.
Haavistonkannattajat suhtautuvat vihamielisesti Perussuomalaisten kannattajiin. Kukapa ei muistaisi kaikkia rasistiksi ja fasistiksi haukkumisia. Stubbin puolue puolestaan halusi Perussuomalaiset hallituskumppaniksi.
Haaviston kannattajien on nyt mahdotonta saada tehdyt tekemättömiksi, sanotut sanomattomiksi ja siten harhauttaa Halla-ahoa äänestäneitä yhteisrintamaan Haaviston taakse.
Vastustajiakin kannattaisi kohdella kunnioittavasti, koska heitä voi joskus tarvita.
No kukaan muu ei lähtenyt kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen kuin perussuomalaiset. Harvalla puolueella on samanlainen agenda kuin kokoomuksella.
Kokoomuksen mukaan on aiemmin lähtenyt mielellään niin demarit kuin vihervassaritkin. Nyt hinkua ei ollut, sillä jokainen näistä puolueista tiesi, miten mittavat leikkaukset ovat edessä. Se olisi ollut poliittinen itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo moneen kertaan toteen näytetty, ketkä ovat niitä suvaitsemattomia. Kurkkaa peiliin niin valkenee lopulta sinullekin.
Ap on oikeassa. Siinä tuli aika kattavasti lueteltua kaikenlaista aivopesun tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Persuila mitään ideologiaa ole.Petti koko kansan.
Realismi on aina parempi kuin ideologia.
Vihreet on vieläkin euroviisukoomassa.