Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia Persut äänestää Stubbia

Vierailija
10.02.2024 |

Pekka Haavisto on ollut jo useasti historian väärällä puolella, aiheuttamassa vähintään hämmennystä. Hän on liittynyt jo nuorena vihreään liikkeeseen, joka on ollut epädemokraattinen ääriliike. Nyt voimme huomata että tämä liike on onnistunut nostamaan maapallon lämpötilaa jo 1,5 astetta ja siten toiminut tarkoitustaan vastaan, estämällä ydinvoiman käyttöä monessa maassa.

Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä ja Pekka Haavistoa sen jäsenenä. Mikä on arvostus ihmiseen, joka on liittynyt järjestöön, joka yksinkertaistaa maailman ongelmia ja hyökkää demokratian vastaisesti erilaisiin kohteisiin lamaannuttaen ne. Muistakaa Koijärvi liike ja kaikki ne itsensä kahlehtineet ihmiset sadoissa eri mielenosoituksissa.

Kohottaako se arvostusta presidenttiehdokkaaseen, että hän on liittynyt heppoisesti ryhmään, mikä on osoittautunut olleen väärässä ja toimineen pyrkimyksiään vastaan, ymmärtämättömyyttään ja naiviuuttaan.

Tähän päälle tulee Pekan NATO vastustus, pakkoruotsin kannatus, armeijan supistukset, venäläisille viisumihelpotuksia, Carunan myynti ulkomaille, Pekka toi ISIS vaimot perheineen Suomeen lakia rikkoen ja hyllytti virkamiehen syyttä, koska tämä ei halunnut rikkoa lakia ym.

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti kaikki uurnille, niin saadaan illalla nauttia selkävoitosta.

Ei jaksa ei kykene. Hirvee darra

Kun mietit hetken Tyttiä, niin jaksaa, jaksaa

Tytti on yhdistävä tekijä! Saa liikkeelle sekä vasemmiston että oikeiston..😂

Vierailija
62/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkuva äänestäjä. Ensimmäisellä kierroksella äänestin Halla-ahoa.

Toisella äänestin Stubia. En siksi että pitäisin Stubia hyvänä presidenttinä, vaan tein kuten vasemmisto kehoitti, eli äänestin inhokkia vastaan. Pekan kaksinaamaisuus ja vastenmieliset toimet politiikassa nostavat hänet kirkkaasti näiden vaalien inhokiksi. Häntä vastaan on ilo äänestää. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että kokkarit haluaisi oikeasti olla teidän kaveri? Ei todellakaan. He ovat hienostokansanosaa, ei heille kelpaa tavallinen perusihminen. Hyväksyy teidät vain, kun suosuitte heidän kanssaan hallitukseen kyykyttämään köyhiä. 

Maailma on muuttunut, joten kannattaa päivittää 40-luvun virsi nykyaikaan. Sorron yöstä noustiin ylös ja nyt on aika yhteistyön. Edellinen hallitus ei onnistunut köyhyyden poistamisessa vaikka lisäsi velkaa. Rahaa valui köyhille vain muutama euro tai kymppi per nenä, aika kertaluontoisesti.

Kehitysavussakaan raha ei ole oleellinen apu, vaan köyhille mahdollisuuksien antaminen. Että työkykyiset oppisivat tekemään itse, nousemaan itse köyhyydestään ylös. Silloin on mahdollista antaa etuuksia niille, jotka eivät oikeasti pärjää itse. 

Kokoomus on ollut myös monta kertaa hallituksessa aikaisemminkin.

Vierailija
64/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää pois, jos luulette, että Stubb ajaa teidän asioitanne. Hän unohtaa luultavasti teidät heti, kun vaalit on ohi. Niin ja hänhän ei elämässään ole tehnyt yhtään mitään väärää ja on aina ajanut kaikkia teidän asioitanne.

Äänestän itse Pekkaa.

Ihanko itse? Ettei naapuri käy rustaamassa punaista viivaa paperiin sun puolestasi? Melkoinen nero, kun ihan itse osaat 

Eikös punaista ja vihreää sekoittamalla tule ruskeaa?

🙊

Vierailija
65/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella äänestin Stubia. En siksi että pitäisin Stubia hyvänä presidenttinä, vaan tein kuten vasemmisto kehoitti, eli äänestin inhokkia vastaan. Pekan kaksinaamaisuus ja vastenmieliset toimet politiikassa nostavat hänet kirkkaasti näiden vaalien inhokiksi. Häntä vastaan on ilo äänestää. 👍

Mä taas pidän Stubbia kaksinaamaisena ja äänestin Haavistoa. 

Vierailija
66/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut äänestää Putinia

No en minä ainakaan. Stubb näistä kahdesta. Vtuttaa oikein nähdä tuon pikku-Pexin naama telkkarissa joka ilta. Eikö Euroviisut riitä?

Äänestät stubiidoa koska mEsTaRi käski. Siinä se 

Ei minua kukaan käske. Mutta kieltämättä keskisormen näyttäminen puhemiehelle Eduskunnassa oli huono veto Haaviston taustajoukoilta tässä tilanteessa.

No olisiko siinä puhemiehessä ollut oikeasti jotain vikaa? Ei kaikki pomot ole hyviä pomoja. Kirjoitusten mukaan Halla-aho ei osaa toimia puolueettomasti. 

Vierailija
67/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä ajattelen molemmista samaa. Käänsin ehdokkaiden kuvat ylösalaisin, ja vain Stubb näytti melko normaalilta. Äänestyspäätöksen teko oli yllättävän helppoa! Ihan turhaan tuskailin.

Vierailija
68/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää pois, jos luulette, että Stubb ajaa teidän asioitanne. Hän unohtaa luultavasti teidät heti, kun vaalit on ohi. Niin ja hänhän ei elämässään ole tehnyt yhtään mitään väärää ja on aina ajanut kaikkia teidän asioitanne.

Äänestän itse Pekkaa.

Ihanko itse? Ettei naapuri käy rustaamassa punaista viivaa paperiin sun puolestasi? Melkoinen nero, kun ihan itse osaat 

No ei käy. Olen akateemisesti koulutettu. Enkä kuulu vihervasemmistoon, enkä ole lakkoillut itse päivääkään. 

Vierailija
69/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että kokkarit haluaisi oikeasti olla teidän kaveri? Ei todellakaan. He ovat hienostokansanosaa, ei heille kelpaa tavallinen perusihminen. Hyväksyy teidät vain, kun suosuitte heidän kanssaan hallitukseen kyykyttämään köyhiä. 

Maailma on muuttunut, joten kannattaa päivittää 40-luvun virsi nykyaikaan. Sorron yöstä noustiin ylös ja nyt on aika yhteistyön. Edellinen hallitus ei onnistunut köyhyyden poistamisessa vaikka lisäsi velkaa. Rahaa valui köyhille vain muutama euro tai kymppi per nenä, aika kertaluontoisesti.

Kehitysavussakaan raha ei ole oleellinen apu, vaan köyhille mahdollisuuksien antaminen. Että työkykyiset oppisivat tekemään itse, nousemaan itse köyhyydestään ylös. Silloin on mahdollista antaa etuuksia niille, jotka eivät oikeasti pärjää itse. 

Kyllä, kokoomus on ollut aikaisemminkin. Nyt on ensimmäinen kerta kun alkaa näyttää siltä, että vasemmisto ei enää pysty päättämään asioita oppositiosta. Lakot on viimeinen  joutsenlaulu. Joku voisi sanoa korina.

Vierailija
70/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt omilla aivoillanne, älkää menkö YLE:n, MTV:n ja HS:n masinoimaan Pekka-kampanjaan mukaan!

Haavisto on todella epäluotettava, jäänyt valheista kiinni useasti. Pelaa tosi härskiä peliä kampanjassaankin (kts. some, esim. Fb), Stubb on rehellisyyden perikuva Haaviston rinnalla.

Ja puoliso vaikuttaa tässä kyllä vahvasti: Antonion taustalla pahoinpitelyjä, mitä muuta sieltä löytyy? Hän olisi turvallisuusriski Suomelle, Venäjä voisi kiristää samoin kuten Trumpia. Miksiköhän tästä ei media kirjoita mitään?

Vierailija
71/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut äänestää Putinia

No en minä ainakaan. Stubb näistä kahdesta. Vtuttaa oikein nähdä tuon pikku-Pexin naama telkkarissa joka ilta. Eikö Euroviisut riitä?

Äänestät stubiidoa koska mEsTaRi käski. Siinä se 

Ei minua kukaan käske. Mutta kieltämättä keskisormen näyttäminen puhemiehelle Eduskunnassa oli huono veto Haaviston taustajoukoilta tässä tilanteessa.

No olisiko siinä puhemiehessä ollut oikeasti jotain vikaa? Ei kaikki pomot ole hyviä pomoja. Kirjoitusten mukaan Halla-aho ei osaa toimia puolueettomasti. 

Oli alussa kokematon. Otti huomautukset onkeensa ja petrasi. Suhtautuu vakavasti työhönsä ja pyrkii tekemään sen hyvin. Ei leiju parannuksen tekemisellä kuten ei esim. ympäristöystävällisillä arvoilla, joita noudattaa. Katso niitä istuntoja. Kirjoitukset eivät ole ylimaallisia totuuksia, ne on aina kirjoittajansa kaltaisia. 

Vierailija
72/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän itse Pekkaa.

Presidentti ei aja mitään asioita. Tärkeintä on että Perussuomalaiset ovat hallituksessa. Äänestän Stubbia koska on normaali mies.

Vierailija
73/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit vaan ketä persut äänestää? Entä demarit, kristilliset, keskustalaiset ym.

Vierailija
74/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän toivossa että ps:n arvopohjalla olisi myönteistä vaikutusta kokoomukseen. Eli kokoomus vahvistaisia alkuperäisiä koti-uskonto-isänmaa- ymmärrystään ainakin kulttuurisen itseymmärryksen, siis tämän sivistysporvarillisuuden muodossa. Sille ryhdille nimittäis olisi tilausta. 

Vasemmistossa ylpeillään kulttuurisivistyksellä mutta mitä heidän tuottamansa taide ja sivistys on? Tyhjänhöhöttämistä ja "taantumuksellisten" mukanokkelaa pilkkaamista. Ihan sietämätöntä ääliöiden itsepetosta, rinkirunkkaamista, vaikka kuvittelevat että koko Suomi on samaa mieltä heidän uskomattoman lapsellisten narratiiviensa kanssa. Toki jos siellä on vuosikymmeniä marinoiunut ei varmasti haittaa eikä häiritse se omahyväinen höhötys. Tyhmäthän olivat aina muualla, eikös niin? Juuri tuo yksittäinen kuvitelma onkin ajanut heidän nykyiseen pimeyteensä.

Masentavaa että tälläiseksi mennyt mutta jospa tästä päästäisiin vielä ylöspäin. Ihan pakko ajatella näin oman jaksamisen takia.

Vierailija
75/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta stubb on liiankin rehellinen ja avoin, koska se saa aikaan sammakoita. Tosin se on parempi kuin kaikki se minkä haavisto salaa ja sitten suhmuroi selän takana.

Stubb on mikä on, hyvässä ja pahassa, kun taas haavisto esittää mukavaa mutta on häijy.

Vierailija
76/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän itse Pekkaa.

Presidentti ei aja mitään asioita. Tärkeintä on että Perussuomalaiset ovat hallituksessa. Äänestän Stubbia koska on normaali mies.

Ihan samat ajatukset täältä.

Vierailija
77/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka läskit rumat persut äänestää stubbia. Stubb on sentään autoton kissamies joten jotain inhimillisyyttä Stubbissa sentään on. Kissaihmiset ovat älykkäitä.

Vierailija
78/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin nyt aamusta Stubbia ihan siksi, että nämä vanhat ukot presidentteinä on nyt niin nähty.

Meillä on/oli vielä hyvä ikämiespresidentti vaikka aika väsyneeltä Niinistökin jo vaikuttaa, mutta kun katsoo näitä putineja ja bideneitä niin juu ei kiitos enää. Ja haavisto on samanlainen katkokävelevä tutisija jo.

Vierailija
79/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on ketä persu äänestää??? Ihan sama kun pääasia on että persu itse ei ole toisella kierroksella.

Niinpä. En äänestänyt Halla-ahoa ekalla kierroksella. Haluan pitää hänet päivän politiikassa, en pressana. 

-persu 

Vierailija
80/157 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen on kiinalaisen vakoilusovelluksen mainoskasvo ja Stubb taas muuten diggailee Kiinasta. Se heitä yhdistää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä