Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Outo into suihinottoon, halusi varmaan treenata salapanoa varten.
Kun tuli aamuöisin kotiin useiden panoreissujen jälkeen, meni ensimmäiseksi pesemään pillunsa ja meni nukkumaan sohvalle, Ei ilmekään värähtänyt, kun valehteli päin naamaa jäätyään kiinni.
Exällä alkoi yllättäen olla viikonloppu menoja ja tietysti 'kavereiden' kanssa. Alkuun tuli yöksi kotiin, mutta sittemmin alkoi olla yön yli. Eräs kerta ei ilmoittanut mitään, että on yön yli jossain. Soitin aamulla töihin mennessä, että missäs olet; vastaus oli ihmeen hiljaa sanoen, että Joo kaverinsa luona tässä.
Myöhemmin paljastui, että suhde oli kollegansa kanssa. Olivat Työpaikan pikkujouluissakin kuhertelleet.
Alkoi tulla erikoisia viikonloppupoissaoloja. Puhelin kiinnosti aiempaa enemmän ja välillä vastaili puhelimeen erikoisen kovalla äänellä, selvästi viestitti toiseen päähän ettei nyt voi puhua "vapaasti". Ei ollut vuosiin käyttänyt mitään seksiasuja mutta löytyi yksi ilta makuuhuoneesta sellainen päällä kun tulin illalla kotiin. Uusia erikoisia kiihkeitä liikkeitä seksin aikana, taisi silloin olla se toinen mielessä ja minä toimitin dildon virkaa. Jälkikäteen löysin vaimon rojujen joukosta puoliksi käytetyn kortsupaketin joka päiväyksen perusteella oli hankittu muutama kk ennen suhteen loppumista, kotona oli pillerit.
Aika klassisia joista itse olisi pitänyt asia tajuta hyvissä ajoin mutta rakkaus on sokea.
En saanut vaimoa koskaa kiinni itseteosta, eikä hän koskaan tunnustanut. Mieleni oli silti taltioinut vaimon kummalliset käytökset, joita sitten alkoi pulpahdella mieleen, kun vaimon kulissi romahti.
Yksittäiset pettämiset siitä, että sänkyyn tuli uusia asentoja ja haluton vaimo muuttui estottomaksi.Vaimo on riitaisampi kuin aikaisemmin.
Pidemmän salasuhteen parhaimmat merkit ovat puhelimen piilottelu, puhelin menee jopa suihkuun, puhelut ulkona, iltakävelyt, eri aikaan nukkumaan, Seksiä vain nopeasti nyt takaapäin. Eri aikaan nukkumaan, miehen välttely, henkinen etääntyminen.
Erikoisimmat merkit minun vaimolle oli, että suuttui kun pesin pyykkiä, Entinen siivoushullu alkoi sietämään sotkua. Tämäkin sen takia, kun salasuhteelle pitää olla aikaa ja se on jostakin muusta silloin pois. Sometilit muuttuu sinkkumaiseksi.
Ei enää ravintolaan oman miehen kanssa. Jos vaimo joutuu lähtemään pakotettuna parisuhde illalliselle, vaimolla on kiire pois kaupungilta, koska joku voi nähdä.
Sometili profiilikuva vaihtui usein. Kuvat oli tarkoitettu salaseuraajalle.
Yhteen pettämiskertaan liittyy sellainen muisto, että sain todella usein suuseksiä.
Miehenä minulle joskus tuli outoja pissatulehduksia, näistäkään en tajunnut. Niin paljon luotin vaimoon. Ihmettelin vaan miksi minulla on jatkuvasti pissahätä. Töissä oli sen kanssa ongelmia, kun kesken palaverien piti juosta vessassa.
Vaimoni taisi olla sarjapettäjä.
Hei pojat, etsin miestä. Olen 23-vuotias, asun Helsingissä. Jos sovin sinulle, kirjoita minulle treffisivustolle - https://goo.su/t6qb
On syytäkin etsiä uutta miestä, jos töistä tullessa pitää paikat tarkistaa.
Löysin kerran himokkaan varatun naisen. Nähtiin ensin autossa ja suutelua ja hyväilyä. Sitten lähti Tampereelle viikonlopuksi ja osan matkaa linja-autolla ja osa mun kyydissä. Ei kuulemma ollut rahaa. Vein hotelliin ja sovittiin että kolmen tunnin päästä menen panemaan. No sitten menin ja pantiin mutta vain pikaisesti. Piti kuulemma lähteä baariin että näkee jonkun tutun. Sen ukko oli yöllä katsellut tietokonetta ja automaattinen täyttö alkoi ehdotella mitä nainen oli kirjoittanut. Jäi kiinni ja akka soitti mulle että voisiko mies soittaa mulle ja kertoisin että mitään ei ole tapahtunut. No siinä alkoi selvitä että sillä reissulla oli kolme vierasta miestä. Heillä kolme yhteistä lasta tai yhden oli joku seikkailu saanut aikaiseksi. Oli naisen mukaan ihan eri näköinen. Mutta ukko tyhmä eikä tajunnut. Akka lähti sitten parin viikon päästä uudestaan eri puolelle Suomea ja taas vieraan perässä. En ollut ennen törmännyt vastaavaan.
Näin meillä:
- Seksiä oli ennen 3-7 kertaa viikossa, nykyään ehkä joka kolmas viikko
- Kun sitä on, minä teen kaiken.
- On aina viimeisen päälle pynttäytynyt
- Jos yritän suudella tai koskea kasvoja, työntää minut pois vedoten meikkeihin
- Jos satumme olemaan yhdessä, niin flirttailee ja koskettelee avoimesti toisia miehiä
- Vaihtoi puhelimeen kasvojen tunnistuksen
- Puhelin on mukana vessassakin
- Vastaa puheluun tai viestiin saman tien.
- Jos minä soitan tai lähetän viestin ei vastaa pitkään aikaan, ei muka ole huomannut
- Ja jos vastaa, niin kertoo vain ja ainoastaan oman asiansa
- Ei ilmoita milloin tulee töistä kotiin, enkä saa kysyä sitä
- Minun pitää ilmoittaa kaikista menoistani hyvissä ajoin
- Sama viikonloppuisin, usein tulee kotiin kuuden ja kahdeksan välillä aamulla, ei kuulemma saanut taksia
- Jos minun tekisi mieli seksiä, usein vaihtaa puheenaihetta, ja alkaa kertoa miten hauskaa oli "jatkoilla"
- Vaikka meillä olisi sovittuna jotain, saattaa perua sen viime hetkellä
- On normaalisti ajallaan missä pitää olla
- Jos minusta kyse, niin aina myöhässä, joskus reilustikin, ei kuitenkaan ilmoita mitään
- Hankkii uusia seksikkäitä alusvaatteita, joita minä en näe hänen päällään
- Kotonakin tarkistaa meikkinsä peilistä vähän väliä
- Ottaa jatkuvasti kuvia itsestään, ja sen jälkeen hymyssä suin puhelimella
- Jos minä ehdotan ex-tempore jotain tekemistä, niin ei käy, pitäisi ilmoittaa hyvissä ajoin
- Jos joku hänen ystävistään tekee saman, lähtee saman tien, vaikka meillä olisi ollut jotain sovittuna
- Teen käytännössä kaikki kotityöt, koska toinen on milloin missäkin kenenkin kanssa
- Tästä kun kysyin, vastasi vain, että minulla on enemmän aikaa
- Kaikki työpaikan kekkerit missä olimme ennen yhdessä, niin nyt menee aina yksin
- Yhdestä kolmen yön saksan matkasta sanoi, että se on vain työtekijöille, kuitenkin suurimmalla osalla oli mies/vaimo mukana
- Eräänä iltana tv:stä tuli dokumentti pareista avoimessa suhteessa, totesi vain, että tuo olisi mukavaa
Tuossa mitä mieleen tuli. Rakastan vaimoani niin paljon, että en haluaisi puuttua asioihin. Vaikka tiedän että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä:
- Seksiä oli ennen 3-7 kertaa viikossa, nykyään ehkä joka kolmas viikko
- Kun sitä on, minä teen kaiken.
- On aina viimeisen päälle pynttäytynyt
- Jos yritän suudella tai koskea kasvoja, työntää minut pois vedoten meikkeihin
- Jos satumme olemaan yhdessä, niin flirttailee ja koskettelee avoimesti toisia miehiä
- Vaihtoi puhelimeen kasvojen tunnistuksen
- Puhelin on mukana vessassakin
- Vastaa puheluun tai viestiin saman tien.
- Jos minä soitan tai lähetän viestin ei vastaa pitkään aikaan, ei muka ole huomannut
- Ja jos vastaa, niin kertoo vain ja ainoastaan oman asiansa
- Ei ilmoita milloin tulee töistä kotiin, enkä saa kysyä sitä
- Minun pitää ilmoittaa kaikista menoistani hyvissä ajoin
- Sama viikonloppuisin, usein tulee kotiin kuuden ja kahdeksan välillä aamulla, ei kuulemma saanut taksia
- Jos minun tekisi mieli seksiä, us
Ymmärrätkö ollenkaan, että luulet rakastavasi, et näytä vaimollesi ollenkaan, että välität hänestä. Jos välittäisit olisit puhaltanut pelin poikki jo kauan sitten. Vaimosi on kuin vapaakasvatuksen lapsi, ilman miehensä pitämiä rajoja. Silloin käy niin kuin lapsillekin, heistä tulee rauhattomia ja tuntevat turvattomuutta. Melkein pahinta mitä lapsille tai vaimolle voi tehdä. Siksi vaimosi ei arvosta sinua. Voi vielä olla, että venyttää tietämättään rajojasi katsoakseen milloin tulee raja vastaan ja mlloin osoitat, että välität.. Niin turvattomat lapsetkin tekee.
Yhden tutun vaimo soitti ja kertoi saaneensa tietää miehensä on nainut vaimoani, kyselin missä, milloin ja miten on saanut tietää, ei kertonut miten on saanut tietää. Piti paikkansa miehen olleen tuolloin naimassa vaimoa, mutta en paljastanut kimppapanoa, panimme yhdessä vaimoa. Lupasin että saisi olla viimeinen kerta kun vaimo panee miestänsä, oli se ainakin toistaiseksi!
Olin yövuorossa mutta lähdin kotiin kesken vuoron kun tulin kipeäksi, kotona odotti yllätys
Vaimo toi Xu tapahtumasta taudin tuliaisina.
Lapsi kertoi kun oli kuullut avautumiskeskustelun bestiksen kanssa joka houkutteli seksiklubille.
Nyt ex-vaimo
muija alkoi ottamaan suihin jo aamulla ennen töihin lähtöä ja nieli kaikki.
ylitöitä viikolla
pitkiä kävelylenkkejä
talvella lähti hiihtämään suksillä läheiseen hiihtoladulle, meniin 5 min perässä ja hiihdin vastakarvaan eikä näkynyt-
kiinnostui urheilusta että piti päästä kauemmaksin jotakin katsomaan,asia mitä ei 20v aikana ollut tehnyt
meikkasi pitempään aamulla ja kännkkä oli heti kotona äänettömällä
ennen aina vastusteli kun kairasin kakkoseen, nyt antoi ilman ihmeempiä venkoiluita
vklp sirtyi omaan rauhansa muka lukemaan mutta viestitteli miehen kanssa
uusia alusasuja
sitten kerran stekkasin sen kännykän ja totuus paljastui vaikka väitti kivenkovaa vastaan
Et voi olla tosissasi sietäessäsi kaiken tuon! Käyppä kysymässä terapeutilta ja psykiatrilta, millainen vätys oletkaan!!!
Vaimolle tuli yllättäviä menoja iltaisin ja mökkiviikonloppuja tyttöjen kanssa. Tosiasiassa hän tapaili työpaikkansa talousjohtajaa, perheellinen hänkin. Sain selville kun vaimo oli jättänyt sähköpostinsa auki ja poistui suihkuun. Vilkaisin koneelle ja näin otsikoita, mitkä liittyivät heidän suhteeseen ja tapaamisten järjestelyyn. Luin ne postit. En puhunut siinä vaiheessa vaimolleni mitään. Nautin suuresti kun seuraavana päivänä soitin talousjohtajan vaimolle ja kerroin kaiken. Johtaja oli tietysti kertonut asiasta vaimolleni, joka tulikin kotiin kesken päivän ja oli asiasta kovin vihainen. Hymyilin ja pyysin häntä pakkaamaan. Sinne meni. Talousjohtaja sai vaimoltaan anteeksi. Veikkaan, että hänen vaimolla painoi helppo elämä ja taloudelliset seikat.