Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Vaimon instaan tuli uusi seuraaja. Vaimo kysyi minulta vielä lupaa. Vaimo oli tosi innoissaan miehen valokuvista, huonoistakin. Puhui paljon niistä. Minun mielestä niissä joissakin ei ollut mitään ideaa ja tiesin ottavani parempia kuvia kuin kyseinen mies. Lopulta huomasin, että vaimon käytös oli erilaista miehen kohdalla kuin oli minulle kuvaillut. Minulla ei ollut aluksi itsellä instaa, mutta asensin sen itsellekin, kun vaimo alkoi kantaa puhelintaan joka paikkaan ja aloin ihmetellä miksi alkoi valvomaan ja menemään eri aikaan nukkumaankin. Vaimon Instaprofiili muuttui sinkkumaiseksi. Merkintä vaimo hävisi profiilitiedoista. Minä en näkynyt missään instan kuvissa. Vaimo selitti kuinka se on hänen henkilökohtainen juttu. Lapsista kuvia kyllä oli. Vaimolla oli käytössä myös snapchat ja oli hyvin tietoinen sen sijaintiominaisuuksista, vaikka on todella huono kännykän ja niiden ohjelmien kanssa. Kerran vaimo otti minusta ja itsestään täydellinen kuvan, siis todella taiteellisesti täydellisen kuvan. Vaimo mietti, julkaiseeko sitä. Ei julkaissut. Julkaisi huonompia kuvia samasta tapahtumasta, ilman minua.
Vaimolle oli aikaisemmin hyvin tärkeää mennä samaan aikaan nukkumaan. Yleensä nukahtaa aikaisin. Nyt hänestä tuli yökukkuja. Vaimo jaksoi valvoa ja sanoi että mene vain nukkumaan, hän tulee myöhemmin.
Tämä kai luetaan mikropettämiseksi. Vaimo puuhaili selän takana asioita, joista valehtelee edelleen. Yllä oleva oli vain pieni otos siitä mitä kaikkea muuta tapahtui.
Vaimo yksi ilta taas valitti, kun on kurkku niin kipeä, ja alapää aivan hellänä "kun sillä Jormalla on niin iso". Silloin vasta mä hokasin, että se Jormahan on käynyt panemassa mun vaimoa sillä hirmuisen kokoisella meisselillään niin pilluun kuin kurkkuun. Oli se vaimo aikaisemminkin puhunut, että milloin peppu on hellänä, joutuu kävelemään jalat harallaan, ettei pillu hankaa kipeästi, tai kun kurkku on niin arka, ettei makkarasoppaa voi syödä. Mutta kun se Jorman iso kalu tuli aina eri lauseessa, niin en ollut tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Karuja tarinoita täällä
Mutta ne miehet vasta sikoja ovatkin!
tapahtui ehkä 4-5 vuotta sitten, vaimo kertoi itse että kävi pikkujoulujen jatkoille pieni vahinko. Iloisessa humalatilassa hän oli antanut jollekkin "kesähessulle" joka oli kutsuttu mukaan bileisiin, nuori hyväkroppainen sälli.
Mutta meillä se ei aiheuttanut isoa draamaa, sanoin että annan anteeksi jos hän kertoo minulle kaikki yksityiskohdat tapahtuneesta. Mutta aikaslailla perinteisesti oli menty. Ensin vaimo oli ottanut häneltä suihin ja sen jälkeen kundi oli myös päässyt esittelemään suuseksin tarjoilemistaitoja. Lopuksi pano takaa.
Ehkä eniten häiritsi asiassa se että kumia ei käytetty, muuten en katsonut että olisin saanut kilpailijaa tms.
Meillä avioliitto ihan ok tilassa.
Olin epäillyt jo pitkään, että vaimon viikonlopputyöt on jotain muuta kuin töitä. Viimein hän itku kurkussa tunnusti, että oli tavannut miehen, jonka kanssa seksi oli aivan taivaallista, kuinka hän ei ikinä aikaisemmin ollut saanut sellaisia orgasmeja, miten ensimäistä kertaa elämässään oli ottanut suihin loppuun asti, ja sekin oli ollut niin ihanaa, että suorastaan janosi tuon miehen imemistä ja nielemistä. Hän kertoi, että aikaisemmin hän ei ollut edes ymmärtänyt kuinka kokonaisvaltaista ja upeaa seksi voi olla. Koko pitkän kertomuksen ajan hän itki vuolaasti, mutta en ole ihan varma oliko tuo itku katumuksesta, syyllisyydestä vai onnesta johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin epäillyt jo pitkään, että vaimon viikonlopputyöt on jotain muuta kuin töitä. Viimein hän itku kurkussa tunnusti, että oli tavannut miehen, jonka kanssa seksi oli aivan taivaallista, kuinka hän ei ikinä aikaisemmin ollut saanut sellaisia orgasmeja, miten ensimäistä kertaa elämässään oli ottanut suihin loppuun asti, ja sekin oli ollut niin ihanaa, että suorastaan janosi tuon miehen imemistä ja nielemistä. Hän kertoi, että aikaisemmin hän ei ollut edes ymmärtänyt kuinka kokonaisvaltaista ja upeaa seksi voi olla. Koko pitkän kertomuksen ajan hän itki vuolaasti, mutta en ole ihan varma oliko tuo itku katumuksesta, syyllisyydestä vai onnesta johtuvaa.
Kai laitoit muijan kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei onneksemme tarvitse pettää. Vieraiden kanssa saa paneskella jos haluaa. Oma aviolitto toimii hyvin ja seksielämämme on aktiivista ja aivan huijean mahtavaa. Olemme myös harrastaneet parinvaihtoa ja kimppaseksiä kolmansien kanssa, miesten ja naisten. Pari kertaa olemme onnistuneet järkkäämään vaimolle gangbanginkin. Hienoa katseltavaa, pakko mennä mukaan, kun on hetken seurannut. Avatkaa hieman avioliittoanne, niin pääsette eroon mustasukkaisuudestanne. Mustasukkaisuus syö ihmistä sisältäpäin, kuin syöpä.
Minulle olisi tuo käynyt nuorempana oikein hyvin. Mutta eihän se nyt mitenkään kun piti pesää rakentaa ja perinteistä kotia leikkiä. No 40 jälkeen alkoi vaimoa vieras kiinnostaa. Ei käy enää kun opin liian hyvin tuon kotileikin.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse asiasta. Se klassinen eli oli ollut parin vuoden ajan etäinen ja kylmä, paljon kusaamista, nöyryyttämistä, toisen mitätöintiä, hyvin vähän seksiä ja hänen tarpeensa menivät aivan kaikissa asioissa omieni edelle. Saattoi vertailla vuolassanaisesti ulkonäköäni tuttuihin ja julkkiksiin. Minua sai kuulemma hävetä muiden ihmisten aikana. Häpeäminen liittyi aluksi käytökseen, mutta sitten kun olin muuttanut huolellisesti tapojani niin sitten hän kertoi sen liittyvän minuun ihmisenä.
Nyt sitä seksiä taas olisi melko paljon, mutta en nauti siitä samalla tavalla kuin ennen, koska itsetuntoni on maassa tuon vuosia jatkuneen nöyryyttämisen ja jatkuvan muihin vertailun jälkeen. Pettäminen oli vain kirsikka kakun päällä.
Itsellä oli sama tilanne kunnes erottiin. Muutama baarireissu ja flirttailemaan tullut nainen niin alkoi mies elpyä. Sitten ihan vahingossa löytyi nainen, joka on jaksaa kehua edelleen.
Tuo on vain itsesi nöyryyttämistä. Se ei ainakaan oloasi paranna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, eikös aviomiehen pitäisi olla iloinen siitä, kun vaimo on löytänyt jotain niin mahtavaa, ihanaa; jotain joka tuo niin kirjaimellisesti, kuin kuvainnollisesti onnellista täyttymystä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, eikös aviomiehen pitäisi olla iloinen siitä, kun vaimo on löytänyt jotain niin mahtavaa, ihanaa; jotain
Toki, ja pelkästään vaimon hyvää ajatellen päästäisin hänet tuossa tilanteessa avioliiton ikeestä. Vaimon onnihan on tärkeintä.
Aika tavanomaisia tarinoita. Jos miehellä on enemmän kuin yksi pidempi parisuhde koettuna, niin on aika todennäköistä että on kokenut jotakin vastaavaa. En ole poikkeus itsekään, ja on näitä lähipiirissä aika paljon. Näistä ei vaan yleensä puhuta.
Ensimmäinen kerta (jos nuoruuden hairahduksia ei lasketa) oli ihan perinteinen. Pitkäksi mennyt ravintola-ilta, toisen miehen luona yötä. Aamulla soitti hakemaan ja "mitään ei ollut tapahtunut", mutta meni heti kotona ensin suihkuun.(yleensä nukkumaan) Viikon päästä otti humalassa puheeksi, "ettei oikein muista mitä tekivät"...ei suoraa tunnustusta vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta (jos nuoruuden hairahduksia ei lasketa) oli ihan perinteinen. Pitkäksi mennyt ravintola-ilta, toisen miehen luona yötä. Aamulla soitti hakemaan ja "mitään ei ollut tapahtunut", mutta meni heti kotona ensin suihkuun.(yleensä nukkumaan) Viikon päästä otti humalassa puheeksi, "ettei oikein muista mitä tekivät"...ei suoraa tunnustusta vieläkään.
Ihminen ei voi olla niin humalassa ettei muistaisi. on mahdollista ettei muista mitä on jutellut mutta noin täysin ei filmi katkea mikäli on pystynyt kävellä.
Tietysti ovat naineet. Ei kukaan menisi vain viereen nukkuun koska todennäköinen seuraus on ero. Joten jos yöksi menee on päätös seksistä tullut erosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei voi olla niin humalassa ettei muistaisi. on mahdollista ettei muista mitä on jutellut mutta noin täysin ei filmi katkea mikäli on pystynyt kävellä.
Tietysti ovat naineet. Ei kukaan menisi vain viereen nukkuun koska todennäköinen seuraus on ero. Joten jos yöksi menee on päätös seksistä tullut erosta huolimatta.
Ihminen pystyy HELPOSTI olemaan niin humalassa, ettei muista yhtään mitään kokonaisista päivistä. Kerron ihan henkilökohtaisesta kokemuksesta.
Mutta samalla muistamattomuuden taaksen on helppo piiloutua. Muuten olet oikeassa hän teki jo päätöksensä mennessään vieraan miehen luo yöksi. Seksiä on ainakin yritetty, on se sitten onnistunut tai ei ja muistaa sen kunnolla tahi ei.
Varmaan ensimmäisiä merkkejä oli se kun vaimon puhelin oli usein äänettömällä. Kerran kysyinkin siitä, sanoi et jää helposti äänettömälle jos on ollut kokouksissa päivällå tms. En kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota, itsekin olin poistanut ilmoitukset joistain kanavista.
Työmenoja alkoi myös olla enemmän kuin ennen. Ja välillä niissä tuntui kestävän, kun aina oli jokin asia kesken.
Meikkeihin ja vaatteisiin tuntui myös menevän enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ensimmäisiä merkkejä oli se kun vaimon puhelin oli usein äänettömällä. Kerran kysyinkin siitä, sanoi et jää helposti äänettömälle jos on ollut kokouksissa päivällå tms. En kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota, itsekin olin poistanut ilmoitukset joistain kanavista.
Työmenoja alkoi myös olla enemmän kuin ennen. Ja välillä niissä tuntui kestävän, kun aina oli jokin asia kesken.
Meikkeihin ja vaatteisiin tuntui myös menevän enemmän rahaa.Miten jäi kiinni?
Yhtenä kertana meikkasi hartaasti kylpyhuoneessa tyttöjen iltaa varten.
Yksi näistä vaimon tyttökavereista tuli kuitenkin kaupassa vastaan samana iltana.
Oli ilm. silloin mennyt panemaan hotelliin tms. Ei suoraan myöntänyt, mut homma oli selvä.
Karuja tarinoita täällä