Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon pettäminen paljastui?

Vierailija
10.02.2024 |

Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää. 

m36

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukusta löytyi avattu kondomipaketti työmatkan jälkeen. Ei siinä enää selitykset auttanut. Pettänyt työkaverin kanssa jo jonkin aikaa. Molemmat perheellisiä silloin. 

Vierailija
2/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää, se on sika.

Jos vaimo pettää, vaimon mies on sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolisosta aika varma merkki oli se että muutoin haluton ja koskaan seksialoitetta tekemätön puoliso teki itse aloitteen  pettämisajankohdan tienoilla seksiin. Huonon omantunnon takia varmaankin tai sitten joku "nyt se ei osaa ikinä epäillä että käyn/kävin vieraissa" -ajatusketju

Vierailija
4/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media paljasti kaverin vaimon, jatkuvaa tykkäilyä erään miehen kuvista. Tämä ei ollut naiselle normi käytöstä, lopulta tämä mies kommentoi naisen kuvaa tavalla josta selvisi että olivat nähneet.

Vierailija
5/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi kun kysyin. Oli sovittu että kolme kertaa vuodessa saa käydä kokeilemassa onko se ruoho vihreämpää muualla, mutta niin ettei toinen saa näistä kojeiluista tietää. Uutena vuotena sitten kysyin että oliko kokeillut muita ja sanoi että se kolme kertaa täyttyi jo tammikuussa. Minulla meni melkein 9kk. Nyt on määrä nostettu 12, eli keskimäärin kerran kuussa voi käydä muuallakin.

Vierailija
6/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvisi kun vaimo kertoi omatunnontuskissaan tietäen etten ole mustasukkaista mallia. Olin suuttuvinaan ja vaadin kertomaan koko jutun mitään pois jättämättä. Kertoi tapahtumat ja vaadin lisää yksytyiskohtia, kerrankin vaimo puhui seksistä pakon edessä. Firman tapahtumassa, joku ulkopuolinen mies, mukava ja asiansa osaava pani vaimoa kaksi kertaa, ei sen kummempaa. 

M54

Vierailija
7/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaumo tulu pikkujouluista kotiin vieraan miehen spermaa vit.tu täynnä.

Vierailija
8/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimolla oli 5 vuotta sitten epämääräinen mökkiviikonloppu "naispuolisten" työkavereiden kanssa, joista ei kerrottu nimiä. Et sinä niitä tunne". Tietenkin olisin tiennyt hänen työkaverit vähintään etunimeltä. Kaikki oli niin huonosti valehdeltua, että arvasin jo etukäteen, että menee panemaan. Kun vaimo palasi kotiin, niin jututin viikonlopun tapahtumia ja vastaukset olivat epämääräisiä. Huono valehtelemaan. Annoin asian olla kun ajattelin, että tuskin on vene soutamista kulunut. Meni 2-3kk niin vaimo kertoi huonon omantunnon tuskassa mitä oikeasti oli tapahtunut. Nettituttavuuden kanssa oli käyty viikonloppu viettämässä kun hänellä oli kuulemma oikeus tehdä niin. Jaha. Ihan sama. Tämä oikeus sitten jatkui säännöllisten epäsäännöllisten työmatkojen yhteydessä muutamia kertoja vuodessa vaikka vaimo kertoi kaiken loppuneen yhteen kertaan. Epäilin koko ajan. Ei ole enää minun vaimoni.

Vierailija
9/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton vaimo toi uusia asentoja sänkyyn ja muuttui yhtäkkiä täysin estottomaksi, Puhelin meni suihkuunkin mukaan,

Oli etäinen henkisesti, Alkoi mennä eri aikaan nukkumaan, Käytös muuttui riitaisaksi, niinkuin mikään ei riitä ja miehessä on on se vika. Muuttui osittain mustasukkaiseksi. Jne...

Vierailija
10/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkit iltaisin piteni jopa 2h mittaisiksi, alkoi imemään munaa heti aamulla mikä sopi tietty minulle kun oli kiva kassit tyhjinä varttua iltaa. seksi määrä lisääntyi, halusi jopa automatkalla antaa pilluaan etupenkillä, armaan testasi pystyyks siinä paneen. sit kärähti kunkatselin sen puhelimesta sen vieraan ukon kehuja, oli imenyt sen lerssiä samalla tyopaikalla jo jonkin aikaa. ihminen pystyy tuhoamaan 30 muun ihmisen suhteet kertakäynnillä

ei ole enää minun vaimoni sekään.

Vierailija
11/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolisosta aika varma merkki oli se että muutoin haluton ja koskaan seksialoitetta tekemätön puoliso teki itse aloitteen  pettämisajankohdan tienoilla seksiin. Huonon omantunnon takia varmaankin tai sitten joku "nyt se ei osaa ikinä epäillä että käyn/kävin vieraissa" -ajatusketju

Ei, ei ja ei. Ei kyseessä ole huono omatunto, vaan varmistus. Vieraan kanssa on nusautettu paljaalla, ja antamalla omalle ukollekin varmistetaan alibi jos sattuu aamuisin pahoinvointi yllättämään, ja menkkoja ei ala kuulumaan.

Vierailija
12/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei. Ei kyseessä ole huono omatunto, vaan varmistus. Vieraan kanssa on nusautettu paljaalla, ja antamalla omalle ukollekin varmistetaan alibi jos sattuu aamuisin pahoinvointi yllättämään, ja menkkoja ei ala kuulumaan.

Minulta on kylläkin siemenjohtimet katkaistu

Vierailija
13/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kylläkin siemenjohtimet katkaistu

Niin, mutta tietääkö vaimo sen? Meinaan, tiedän erään pariskunnan jossa iäkkäämpi mies toisessa avioliitossaan, hänellä selkeästi nuorempi ulkomaalainen vaimo. Mieheltä johtimet katkaistu, mutta vaimo ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä tiedä asiasta...

Vierailija
14/296 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kondylooman aktivoituneen oudosti 12 vuoden jälkeen. Kerroin tästä vaimolle että on vanha tartunta. Vaimo vähätteli asiaa ja vaimon mielestä hänellä on pelkkää hiivaa.Minulle lääkkeet määrännyt lääkäri kyllä tiesi, että oli kondylooma. Otin kuukausia myöhemmin uudestaan puheeksi kondylooman vaimon kanssa kun asia vaivasi. Vaimo ihmetteli mistä ihmeen kondyloomasta oikein puhun. Tajusin siinä vaiheessa, että vaimo valehtee ja yrittää kaasuvalottaa ja kondylooma tulikin häneltä pikkujoulujen tuliaisina. Vaimo ei suuttunut eikä häntä kiinnostanut käydä lääkärissä eikä estänyt harrastamasta seksiä kanssani.

Kondyloomaa on muuten 100 eri lajia.. eli ihmisessä saattaa asustaa useampi laji samaan aikaan.

Vierailija
15/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.

Vierailija
16/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.

Se on voinut olla myös taivaallinen sikiäminen. Ei olisi ensimäinen kerta maailmassa. Jos lapsen syntymän jälkeen oveen koputtaa esim. Bill Gates, Jeff Bezos ja Elon Musk (tai jotkut kolme muuta tietäjää), niin vaimosi ei ehkä sittenkään pettänyt.

Vierailija
17/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisäreisissä mustelmia ja kuivuneita spermatahroja töistä tullessa, joskus pillusta löytyi suht tuorettakin spermaa

Vierailija
18/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vauvakuume iskee niin siemenet saadaan joko omalta ukolta tai sitten haetaan muualta. Ei kukaan nainen ota miestä pelkän nahkan, sinisten silmien tai häikäisevän älykkyyden vuoksi.

Vierailija
19/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on perseestä. 

Vierailija
20/296 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisella palstalla (Puoliso pettänyt, miten kostan?) jo kerroin. Vaimo tuli aamulla kotiin, kun oli herättelemässä lapsia kouluun. Illalla asiaa selvitellessä vaimon rinnoista löytyi imujälkiä, intohimon puremia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan