Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo ole varsinaisesti vielä kiinni jäänyt enkä edes jaksa yrittää narauttaa, luulisin että ilmoittaa halustaan erota piakkoin. Olen laskeskellut, että odottaa lapsen harrastuksen kisakauden loppua ennen ilmoitusta eikä halua pilata loppukautta eroilmoituksella.
Ja niitä epäilyksiä herättäviä merkkejä mitä on leijunut ilmassa koko talven:
- puhelin aina äänettömällä, säikähtää aina kun puhelin soi jos unohtanut äänet päälle
- pitkiä maratonpuheluita, jotka haluaa puhua rauhassa kenenkään kuulematta
- jatkuva huolissaan olo omasta ulkonäöstään -> itsensä ehostaminen kasvanut potenssiin kymmenen
- seksielämä kotona lähes loppunut, vetoaa aina väsymykseen
- "käyn äkkiä kaupassa" kestää joskus 2-4 tuntia
- "käyn pienen kävelylenkin" kestää 4-6 tuntia, ennätys taitaa olla 8 tuntia
- noita kauppa/kävelyreissuja ei voi koskaan toteuttaa spontaan
Aika selvältä vaikuttaa. Hyi niitä miehiä, jotka pamputtavat moisia naisia.
Mites pikkarit pyykkikoriin kotiutuessa vaiko kone heti päälle ja suihkuun. Vai
Samat setit oli exälläkinnpl että alkoi imeä munaa spontaanisti ja nieli ennen töihinmenoa
Hiihtolenkitkin kesti useita tunteja
Pakaroihin ja tisseihin alko ilmestyä mustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi sietäessäsi kaiken tuon! Käyppä kysymässä terapeutilta ja psykiatrilta, millainen vätys oletkaan!!!
Tämä viesti oli varmaan sille, jolla oli pitkä lista asioita. Mulla oli samaa ja paljon muuta. Vaimo osoittautui narsistiksi. En ollut vätys, kun mentiin naimisiin. Narsistivaimo osaa syödä salakavalasti toisen itsetunnon ja mies saattaa olla juuri tommosessa tilanteessa ja puolisosta on tehty palvelija. Minäkin olin. Rakastin vaimoa yli kaiken ja annoin pettämiset anteeksi vaikka vaimo kielsi kaiken, mutta kun tajusin narsismin olevan syytä kaikkeen, sain vaikeiden vaiheiden kautta korjattua itsetuntoni. Ihmettelen myös miksi en nähnyt pettämistä, vaikka niitä merkkejä varmaan melkein sata, mutta olin kulissien uhri niinkuin kaikki muutkin.
Meillä suhde tasapäistyi, kun aloin panna komentelevaa ja alistavaa muijaani takapuoleen.
Puhelin aina mukana, jatkuvaa tekstailua. Alkoi halailemaan ja seksi lisääntyi.
Seksi lisääntyi ja suihinotto mm autossa kesken ajamisen piti pysäyttää auto ja mennä paneen etupenkillä sitä
Jälkikäteen en tiedä oliko jo pomonsa pannut sitä mun autossa vai harjoitteliko se
Viihtyi yksinään tai tyttöjen kanssa mökillä.
Oli kiukkuinen kotona tahto yksin mökille,oli salarakas. Yhdessä vieläkin olemme. Aika näyttää kannattaako enää.
Se tartutti muhun kullikuumeen.
Harrastimme vaimon kanssa oraaliseksiä ja hä kutsui minua siskonsa nimellä. No, niin minäkin olisin voinut tehdä...
Jutuissa iltaisin alkoi esiintymään pomo nimeltä kuinka se teki sitä ja teki tätä
millaiset naiset parhaita piilottaan pettämisen? antavat kuvan ettei kiinnosta sellainen ja sellainen mies mutta taas tietynlainen kiinnostaa joka tekstissä, heidän puheesta vok lukea rivien välistä?
Alkoi ensin pukeutumaan paljastaviin vastteisiin. Lisäksi vältteli seksiä kotona. Antoi ainoastaan silloin, kun ei ollut mahdollisuutta olla pariin päivään poissa seurastani.
Ilmeisesti oli väittänyt vieraalle, ettei kotona ole seksiä.
Harvoista panoista huolimatta vaimon pimppi oli selkeästi nussitussa kunnossa. Tuoksui spermalle.
Lisäksi omituisia mustelmia reisissä. Aina löytyi selitys.
Välillä kieltäytyi penetraatioseksistä omituisilla syillä, ja hoiteli väkisin suulla tai käsin.
Alkoi kertomaan kuinka työpaikalle oli tullut uusi työntekijä, jonka kanssa olivat ystävystyneet. Oli Joulun aikaa, niin vaimo oli hankkinut kollegoilleen jotain pieniä lahjoja. Kertoi sitten kotona iloisena, kuinka tämä uusi työntekijä oli sitten lounastauolla kaahannut kaupungille ja tuonut sieltä vaimolle lahjan ja oli ollut kuulemma niin huomaavainen ele, että se oli tehnyt vaikutuksen. Oli kuulemma oikein panostanut lahjaan ja ostanut jonkun design asusteen. Olin tässä vaiheessa vielä aika naiivi ja kuvittelin edelleen, että he olivat vain ystäviä, kunnes vaimon työpäivät alkoi venyä iltaan, seksiä ei enää saanut ja jossain kohtaa ilmeni, että tämän työkaverin kanssa oli tapailtu iltaisin muuallakin, kuin työpaikalla ja viikonloppuisin oli vietetty yhteistä aikaa. Tuon lisäksi tekstailtu oli päivittäin jatkuvalla syötöllä.
Olen aika varma, että noilla "iltalenkeillä" on touhuttu muutakin kuin vain kävelty ja juteltu. No ero siitä tuli ja hyvä niin.
Korot kasvoi, hameet lyheni, stayup sukat, aamulla suihku ja töistä tullessa, iltaisin salille täydessä meikissä.
Mun mies varmaan epäilee että mä petän, jos lukee näitä juttuja 😀
Täytin 50 ja olen aloittanut 'uuden elämän' ihan itseni vuoksi, ei mulla mitään salasuhteita ole. Laihdutin, olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, alusvaatteisiin jne ja käyn paljon ystävien kanssa milloin missäkin menoissa. Harrastan taas kivoja juttuja useampana iltana viikossa. Puhelin on koko ajan kädessä, piippaa jatkuvasti juurikin kaikenmaailman ystävä- harrastusryhmien takia.
Mies juo sohvalla kaljaa ja lihoo. Ei ole minusta missään mielessä kiinnostunut. Ehkä mun pitäisikin alkaa pettämään, ei sitä varmaan edes kiinnostaisi 😀 Kaikki klassiset pettäjänaisen tunnusmerkit taidan täyttää jo valmiiksi.
No sitähän se on helppo livauttaa kuntosalin jäbältä herpes velhonhihaan
Kohtalaisen selkeä merkki oli kun panin pitkäaikaista tyttöystävääni muutama vuosi sitten kesälämpimällä terassilla yhteisen illanvieton jälkeen. Olin sopivasti pari edellistä viikonloppua ollut toisella paikkakunnalla joten pieni kirmaus kylillä yhdessä oli paikallaan. Oltiin vielä molemmat pikku pöhnässä edellisillasta aamutuimaan ja siinä kummallakin hormoonit hyrräsivät.
Siinä sitten purettiin rakkaudenpaineita (tai niin tuossa vaiheessa luulin) takaapäin lykkien takapihan terassipöytää vasten kiihkossa. Tyttöystävä voihki ja inisi pylly paljaana edessäni kunnes yhtäkkiä laukaisi pysäyttävät sanat. "Vedä Pasi mua taas ponskarista ja pane se peppuun". Noh, 1. en ole Pasi, 2. enkä ole koskaan ponskarista ottanut ja 3. En ole pannut peppuun.
Naiminen pysähtyi kyllä äkkiä ja saatiin aika jäätävä tilanne. Selvittelyksihän se siinä meni ja kieltäminen oli kovaa. Selityksiä hölmöillä unilla. Tarpeeksi jankattuamme lopulta sai tunnustettua itku silmässä , että siellä oli tosiaan joku Pasi käynyt poissaollessani myös viihtymässä aamupanolla terassilla kaksi viikkoa aiemmin. Uutuuden viehätys ja erilainen seksi oli kiihottanut.
Sittemmin asia saatiin selvitettyä ja ln pystyyty jatkamaan. Peppua ei ole tullut ja ehkö hyvä. Voi muistuttaa tilannetta liikaa. Pasia ei ole näkynyt ainakaan minulle kuvioissa. En sitten tiedä onko käynyt tikkaamassa kun ei edes minulle yritä tarjota mutta selkeästisitä on antanut joskus.
Eipä tuo ole varsinaisesti vielä kiinni jäänyt enkä edes jaksa yrittää narauttaa, luulisin että ilmoittaa halustaan erota piakkoin. Olen laskeskellut, että odottaa lapsen harrastuksen kisakauden loppua ennen ilmoitusta eikä halua pilata loppukautta eroilmoituksella.
Ja niitä epäilyksiä herättäviä merkkejä mitä on leijunut ilmassa koko talven:
- puhelin aina äänettömällä, säikähtää aina kun puhelin soi jos unohtanut äänet päälle
- pitkiä maratonpuheluita, jotka haluaa puhua rauhassa kenenkään kuulematta
- jatkuva huolissaan olo omasta ulkonäöstään -> itsensä ehostaminen kasvanut potenssiin kymmenen
- seksielämä kotona lähes loppunut, vetoaa aina väsymykseen
- "käyn äkkiä kaupassa" kestää joskus 2-4 tuntia
- "käyn pienen kävelylenkin" kestää 4-6 tuntia, ennätys taitaa olla 8 tuntia
- noita kauppa/kävelyreissuja ei voi koskaan toteuttaa spontaanisti silloin kun olisi oikeasti aikaa, vaan niitä edeltää aina puhelimen räplääminen
No, hänen oma valintansa enkä aio perään huudella.