Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon pettäminen paljastui?

Vierailija
10.02.2024 |

Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää. 

m36

Kommentit (296)

Vierailija
181/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä:

- Seksiä oli ennen 3-7 kertaa viikossa, nykyään ehkä joka kolmas viikko

- Kun sitä on, minä teen kaiken. 

- On aina viimeisen päälle pynttäytynyt

- Jos yritän suudella tai koskea kasvoja, työntää minut pois vedoten meikkeihin

- Jos satumme olemaan yhdessä, niin flirttailee ja koskettelee avoimesti toisia miehiä 

- Vaihtoi puhelimeen kasvojen tunnistuksen

- Puhelin on mukana vessassakin

- Vastaa puheluun tai viestiin saman tien.

- Jos minä soitan tai lähetän viestin ei vastaa pitkään aikaan, ei muka ole huomannut

- Ja jos vastaa, niin kertoo vain ja ainoastaan oman asiansa

- Ei ilmoita milloin tulee töistä kotiin, enkä saa kysyä sitä

- Minun pitää ilmoittaa kaikista menoistani hyvissä ajoin

- Sama viikonloppuisin, usein tulee kotiin kuuden ja kahdeksan välillä aamulla, ei kuulemma saanu

Eli rinnastat vaimon lapseen. Täysin ilman omaa vastuuta tekemisistään, miehen vika että pettää - ja muut toopet peukuttaa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että peli pitää viheltää poikki ja nainen heittää mäkeen. Miehen ei tule asettua aisankannattajaksi jos vähääkään kunnioittaa itseään.

Vierailija
182/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui niin että sain rysän päältä kiinni. Toki petosta oli jatkunut jo pitkään ja minulla oli epäilyni asiasta. Se oli hyvä, että jäivät kiinni ja pääsin pettäjä-lumpusta eroon. Ainoa mikä avioerossa harmitti oli lapset, jotka jäi sijaiskärsijöiksi niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa. Ihmettelen kyllä minkälaisia aisureita tämä ketju on täynnä. Ei itseään kunnioittava mies katso tommosta h*oraamista läpi sormien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla toisella palstalla (Puoliso pettänyt, miten kostan?) jo kerroin. Vaimo tuli aamulla kotiin, kun oli herättelemässä lapsia kouluun. Illalla asiaa selvitellessä vaimon rinnoista löytyi imujälkiä, intohimon puremia.

Tahallaanhan nuo tehdään.

Kuka mistäkin syystä.

Vierailija
184/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhelimesta löytyy seuraavat appit: Kik, snapchat, jodel, session ja telegram. 

Snapchat riippunee enemmän iästä ja Telegramia käyttää (tai käytti) mm. Aalto yliopisto.

Vierailija
185/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei onneksemme tarvitse pettää. Vieraiden kanssa saa paneskella jos haluaa. Oma aviolitto toimii hyvin ja seksielämämme on aktiivista ja aivan huijean mahtavaa. Olemme myös harrastaneet parinvaihtoa ja kimppaseksiä kolmansien kanssa, miesten ja naisten. Pari kertaa olemme onnistuneet järkkäämään vaimolle gangbanginkin. Hienoa katseltavaa, pakko mennä mukaan, kun on hetken seurannut. Avatkaa hieman avioliittoanne, niin pääsette eroon  mustasukkaisuudestanne. Mustasukkaisuus syö ihmistä sisältäpäin, kuin syöpä.

Suhteen avaaminen ei 99,99999% tapauksista toimi.

Vierailija
186/296 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi sietäessäsi kaiken tuon! Käyppä kysymässä terapeutilta ja psykiatrilta, millainen vätys oletkaan!!!

Tämä viesti oli varmaan sille, jolla oli pitkä lista asioita. Mulla oli samaa ja paljon muuta. Vaimo osoittautui narsistiksi. En ollut vätys, kun mentiin naimisiin. Narsistivaimo osaa syödä salakavalasti toisen itsetunnon ja mies saattaa olla juuri tommosessa tilanteessa ja puolisosta on tehty palvelija. Minäkin olin.  Rakastin vaimoa yli kaiken ja annoin pettämiset anteeksi vaikka vaimo kielsi kaiken, mutta kun tajusin narsismin olevan syytä kaikkeen, sain vaikeiden vaiheiden kautta korjattua itsetuntoni. Ihmettelen myös miksi en nähnyt pettämistä, vaikka niitä merkkejä varmaan melkein sata, mutta olin kulissien uhri niinkuin kaikki muutkin.

Vierailija
187/296 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin Lapin lomamökistä otetusta kuvasta, että vaimoni oli ottanut mukaansa kahden hengen aluslakanat.

Ei siis mitään spontaania pettämistä. 

Vierailija
188/296 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei onneksemme tarvitse pettää. Vieraiden kanssa saa paneskella jos haluaa. Oma aviolitto toimii hyvin ja seksielämämme on aktiivista ja aivan huijean mahtavaa. Olemme myös harrastaneet parinvaihtoa ja kimppaseksiä kolmansien kanssa, miesten ja naisten. Pari kertaa olemme onnistuneet järkkäämään vaimolle gangbanginkin. Hienoa katseltavaa, pakko mennä mukaan, kun on hetken seurannut. Avatkaa hieman avioliittoanne, niin pääsette eroon  mustasukkaisuudestanne. Mustasukkaisuus syö ihmistä sisältäpäin, kuin syöpä.

Suhteen avaaminen ei 99,99999% tapauksista toimi.

Meillä on sopimus, jos on pois himasta ja alkaa himottaa toinen ihminen, voi harrastaa seksiä. Ei ole tuottanut ongelmia, vaikka vaimolla on helpompi saada seuraa ja on käyttänyt tätä jokeria useimmin.

Vierailija
189/296 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies merkitsee aina naisensa, rinnoissa ja perseessä sellaiset jäljet ettei niitä voi olla huomaamatta kuin mies, joka ei halua jälkiä huomata.

Vierailija
190/296 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Rupesi yhtäkkiä omasta aloitteestaan ostamaan kunnollisia alusvaatteita kulahtaneiden raskaus- ja urheiluvaatteiden tilalle, vaikkei ollut kuunnellut mun kehoituksia ollenkaan viimisen vuoden ajan.

-Puhelin aina äänettömällä ja näyttä alaspäin. Paskallakin viihtyi yli puoli tuntia puhelimen kanssa.

-Kävi muutamia kertoja salilla, salikassi vaan ei ollut mukana, tai se päivysti vaan autossa ilman et oli mitään pestävää mukamas.

-Seksi alkoi maistumaan entisestään, hyvitteli vielä pahaa oloaan pukemalla stay upit ja sukkanauhatkin miellyttääkseen.

Niinhän siinä kävi. Pomoaan oli ruvennut nussimaan ja sille tielle jäi tälle lapsentekokoneeksi.

Vierailija
191/296 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pomo aina vokottelee kuten exänkinnjoka oli timmissä kunnossa ja olin kouluttanut sen immestä hyväksi suihinottajaksi ja joka reikä oli käytössä. Siellä se sitten imi pomon kusista munaa ylitöissä. Ihmettelin yhdessä kohtaa kun valitteli että aftoja tuli suuhun.jeh kiäh.jälkikäteen tiesin että vieraasta kusimunastahan se.

Vierailija
192/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani alkoi aiemmin harvinaiset viikonlopputyöt lisääntymään ja joitakin työreissuja myös tuli. Seksi kanssani harveni ja usein sain kieltävän vastauksen ehdotukseeni. Stressiä, haluttomuutta ja kuivuutta valiteltiin kyllä. Viimeinen sinetti oli kun tuli ns viikonlopputöistä kotiin, jolloin ratsasin pyykkikoriin alimmaiseksi menneen stringit, jotka oli kauttaaltaan läpimärät ja eritteiset. Ilmeisesti salatreffeiltä ei löytynyt pesupaikkaa eikä kortsuakaan ollut tarvittu. Myöhemmin huomasin ruokapöydässä, että toinen korvakoru oli myös hävinnyt. Olisittepa nähneet ilmeen kun tästä kerroin ja aloin havaintoja kertomaan. 

Vierailija
193/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolisosta aika varma merkki oli se että muutoin haluton ja koskaan seksialoitetta tekemätön puoliso teki itse aloitteen  pettämisajankohdan tienoilla seksiin. Huonon omantunnon takia varmaankin tai sitten joku "nyt se ei osaa ikinä epäillä että käyn/kävin vieraissa" -ajatusketju

Ei, ei ja ei. Ei kyseessä ole huono omatunto, vaan varmistus. Vieraan kanssa on nusautettu paljaalla, ja antamalla omalle ukollekin varmistetaan alibi jos sattuu aamuisin pahoinvointi yllättämään, ja menkkoja ei ala kuulumaan.

Väärin. Panettaa koko ajan kun miettii sitä toista, oma ukkokin kelpaa kun fantasioi samalla. 

Vierailija
194/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääkö adhd naiset useammin , no varmasti, eli heidän ominaisuuksista voi jo päätellä

Vierailija
195/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysän päältä kiinni kotona aviovuoteessa. Rouva ja rakastaja olivat keskittyneet sen verran täysillä panoonsa, etteivät kuulleet saapumistani alakertaan, jossa huomasin heti oudot kengät ja päällystakin. Menosta päätellen eivät olleet ensimmäistä kertaa panemassa, joten annoin ystävällisesti touhuta asiansa loppuun ja odottelin alakerrassa reilu puoli tuntia.

Vierailija
196/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kondomi tuvan lattialla,  vaikka kukaan ei ole mukavaa käynyt. Seksiasut katoavat, kun on "tyttöjen ilta". Samoin lelut. Minähän se toki olen sika, joka tulee jättää. 

Vierailija
197/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöntänyt koskaan mitään. Teki paljon työreissuja, saattoi lentää stadiin jo perjantaina, vaikka työjuttu vasta lauantaina. Moni kollegansa lensi paikalle vasta lauantaina. Oli ehkä heila stadissa, mahdoton tietää.

Some täynnä mieskavereita, mulle outoja. Osan kanssa urheiltiin 2-5 kertaa viikossa, osa kai ihan somesta poimittuja. Ketään heistä en tavannut. En ollut tervetullut esim. säbäiltamiin, joissa exäni oli usein ainoa naispelaaja. Kysyin jopa joskus, että entä jos tulisin. Ei sopinut. Ehkä pani säbämiestä, mahdoton tietää.

Naispuoliset työkaverit, joiden kanssa reissasi paljon, eivät koskaan ehtineet meille kylään. Eli jäivät mulle vieraiksi. Mitä lie olisivat puhuneet ohi suunsa seurassani?

Vähän ennen erohakemusta alkoi myös käydä kuntosalilla lauantaisin ja sunnuntaisin ilta-aikaan. Tai oli työpaikalla valmistelemassa työviikkoa sunnuntaisin jopa 4h ajan. Ehkä oli panemassa jonkun kanssa missä lie, kukaties työkaveria.

Näiden 3-4 vuoden aikana suutelu loppui, samoin oraaliseksi. Pano onnistui väkinäisesti ehkä kerran kuussa, mutta multa vaadittiin kortsua, vaikka hän söi pillereitä.

Ennen erohakemusta ei ollut antanut kahteen kuukauteen. Eroaika nukuttiin eri huoneissa hänen vaatimuksestaan.

Mulla on nyt 3 v. myöhemmin kaunis ja kiimainen uusi avokki. Exästä ja sen panoista en tiedä mitään. Muistakaa, että elämä jatkuu.

Vierailija
198/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pettääkö adhd naiset useammin , no varmasti, eli heidän ominaisuuksista voi jo päätellä

En ainakaan yleistäisi. Päässä pyörii niin paljon sitä sun tätä, että hyvä jos seksille löytyy mitään sijaa.

Vierailija
199/296 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin reisusta kotiin päivää ennen kun piti. Sielä joku urho hässi vaimoa sängyssäni. Tempasin urhoa turpaan ja heitin muijan ulos. Avioehto oli ja muija lähti 2 kättä heilutellen meneen. Näin pohojanmaalla.

Vierailija
200/296 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin eroamassa niin nussin exää aamuin illoin koska olimme vielä naimisissa.toki Panin samaan aikaan jo uutta tyyliä mutta koska tiesin että tuo loppuu oli vedettävä viimeiset satsit tupiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi