Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Alkoi olla kaikenlaisia menoja vaimolla. Lähdin seuraamaan kun lähti trikoissa muka lenkille tälläytyneenä ja meikeissä. Käveli metsätielle ja sielähän oli mies autolla odottamassa kun seurasin. Alkoivat paneksiin autossa niin menin ja päästin ukkoa turpaan muijan retuutin himaan ja piiskasin remmillä ja sitten ulos ja ero.
Mites nyt on yksinäisyydessä on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Alkoi olla kaikenlaisia menoja vaimolla. Lähdin seuraamaan kun lähti trikoissa muka lenkille tälläytyneenä ja meikeissä. Käveli metsätielle ja sielähän oli mies autolla odottamassa kun seurasin. Alkoivat paneksiin autossa niin menin ja päästin ukkoa turpaan muijan retuutin himaan ja piiskasin remmillä ja sitten ulos ja ero.
Onko tämä sinun fantasia vai miksi vaivauduit kirjoittaan noin pitkän tarinan täyttä sontaa
Työreissut lisääntyi. Pitkiä päiviä töissä. Kertoi lopulta itse.
kun ne muutkin äidit niin piti kokeilla
Ei mitenkään. Yhtään en tajunnut ennen kuin itse kertoi. Eniten tympi, että miksi ei kertonut ennen kuin ryhtyi. Sekin tunne meni kuitenkin lopulta ohi. Annoin pitää suhteen, mikä loppui aikanaan. Yhdessä ollaan vieläkin ja tuskin erotaankaan. Sovittu on, että saan ottaa tasinkoa, jos tulee itselle joku haluttava tapaus vastaan. Mutta eipä ole tullut ja tuskin tuleekaan. Itselläni kun ei enää mitään suuria haluja ole mihinkään ja kun edes suunnilleen oman nykytason (ikä ym.) muijat on järjestään niin karseita, että mieluumin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuttu mies, vai miksi häntä rankaisit?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Yhtään en tajunnut ennen kuin itse kertoi. Eniten tympi, että miksi ei kertonut ennen kuin ryhtyi. Sekin tunne meni kuitenkin lopulta ohi. Annoin pitää suhteen, mikä loppui aikanaan. Yhdessä ollaan vieläkin ja tuskin erotaankaan. Sovittu on, että saan ottaa tasinkoa, jos tulee itselle joku haluttava tapaus vastaan. Mutta eipä ole tullut ja tuskin tuleekaan. Itselläni kun ei enää mitään suuria haluja ole mihinkään ja kun edes suunnilleen oman nykytason (ikä ym.) muijat on järjestään niin karseita, että mieluumin olen ilman.
Vähemmän tunnettu fakta on, että testosteroni saa useammat naiset näyttämään hyviltä. Kun vanhenee ja testosteroni tasot alenevat, heikkenee halukkuus ja tuntuu, ettei niitä pantavia naisia niin paljon olekaan.
Korvan takana oli räikeänvärinen fritsu, jota hiuksillaan peitti.
Selvisi, että esimies työssään oli käyttänyt etuotto-oikeuttaan.
Aika perinteinen tapaus. Avovaimo, 45v., muodokas, 175 ja 75 kg, ja aina ollut innokas seksiin, suht. hyvännäköinen nainen, lyhyet blondatut hiukset ja rohkea musta karvakolmio. Yhtäkkiä töihin alettiin laittautumaan, lyhyttä hametta ja stayup sukkia, korkkarit, jopa pitkät mustat nahkasaappaat. Lauantaisaunassa , avovaimo pyllisteli ja huomasin perseen täynnä mustelmia, joku toinen mies oli selvästi tykänny puristella ja nipistellä avokin pyöreää herkkupersettä, kysyin ja väitti pokkana et kaatunut pihassa ja jäät tehneet jäljet. Itsekseni päätin, että tarkastetaan seuraavan työreissun jälkeen nainen.
Työreissu tuli nopeasti, avovaimo sanoi et pomon kanssa joutuu yön yli matkaan keskiviikkona. Torstaina meni suoraan suihkuun reissusta palattuaan. Minähän ryntäsin suihkuun tekemään tarkastusta enkä ollut uskoa silmiäni, tissit oli täynnä fritsuja, käsittämättömän punaisina hehkuivat ja perseestä oli puristeltu kovalla kädellä, oli annettu kyytiä eestä ja takaa hotellissa kaksi päivää. Akka tunnusti ja avautui, miten ihastui pomoonsa, himoitsi seikkailua ja kovaa vierasta kalua, ja antoi ensin pikkusormen, eli antoi pomolle luvan puristella persettä, sitten otti suihin toimistolla, pomo oli monta kertaa päivässä kalu kovana kiinni, kehui ja ihaili ja suhde eteni pariin lounaspanoon per viikko autossa. Alle puoli vuotta oli suhdetta kestäny, siis ennenkuin saunassa huomasin jäljet perseessä, hotellireissu oli hänen mukaan ensimmäinen ja avokki pyyteli anteeksi jälkiä, sanoi et tyhmää eikä edes kivaa eikä tykkää, mutta kokeilla piti ja katuu eikä toistu.
Kaksi lasta ja herkullinen seksikäs avovaimo, en edes ehdottanut eroa ja avovaimo lupasi hakea uutta työpaikkaa, että pääsee irti suhteesta pomon kanssa. Tiedän, että paneminen töissä jatkui, epäilen et muutkin kuin pomo saivat panna, mustelmia perseessä ja fritsuja tisseissä aina joskus näkyi, mutta en tehnyt niistä numeroa. Ei pettäminen himoja vähentänyt kotona, jos tätä voi pettämiseksi sanoa, kun itse hyväksyin asian enkä edes suuttunut, eikä työpaikan hausta tai vaihdosta enää puhuttu.
112/112 jatkuuko liittonne edelleen? Onko hän yhtään rauhoittunut?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.
Minunkin piti olla tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia, mutta tulin kuitenkin raskaaksi.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.
Minunkin piti olla tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia, mutta tulin kuitenkin raskaaksi.
t. nainen
Paniko joku yhden illan juttu sinua
Kertoi itse asiasta. Se klassinen eli oli ollut parin vuoden ajan etäinen ja kylmä, paljon kusaamista, nöyryyttämistä, toisen mitätöintiä, hyvin vähän seksiä ja hänen tarpeensa menivät aivan kaikissa asioissa omieni edelle. Saattoi vertailla vuolassanaisesti ulkonäköäni tuttuihin ja julkkiksiin. Minua sai kuulemma hävetä muiden ihmisten aikana. Häpeäminen liittyi aluksi käytökseen, mutta sitten kun olin muuttanut huolellisesti tapojani niin sitten hän kertoi sen liittyvän minuun ihmisenä.
Nyt sitä seksiä taas olisi melko paljon, mutta en nauti siitä samalla tavalla kuin ennen, koska itsetuntoni on maassa tuon vuosia jatkuneen nöyryyttämisen ja jatkuvan muihin vertailun jälkeen. Pettäminen oli vain kirsikka kakun päällä.
nuolin vaimon pillua, tuoksui spermalle. ei oltu naitu viikkoon. tutkin salaa puhelimen, bingo!! vaikka kävi suihkussa ennen kuin nuolin, niin kyllä sitä sinne jää. nyt ex vaimo ja itsellä uusi 15 vuotta nuorempi seksikäs avovaimo. vähän vaan mietityttää, että jos toistuu tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse asiasta. Se klassinen eli oli ollut parin vuoden ajan etäinen ja kylmä, paljon kusaamista, nöyryyttämistä, toisen mitätöintiä, hyvin vähän seksiä ja hänen tarpeensa menivät aivan kaikissa asioissa omieni edelle. Saattoi vertailla vuolassanaisesti ulkonäköäni tuttuihin ja julkkiksiin. Minua sai kuulemma hävetä muiden ihmisten aikana. Häpeäminen liittyi aluksi käytökseen, mutta sitten kun olin muuttanut huolellisesti tapojani niin sitten hän kertoi sen liittyvän minuun ihmisenä.
Nyt sitä seksiä taas olisi melko paljon, mutta en nauti siitä samalla tavalla kuin ennen, koska itsetuntoni on maassa tuon vuosia jatkuneen nöyryyttämisen ja jatkuvan muihin vertailun jälkeen. Pettäminen oli vain kirsikka kakun päällä.
Ota nyt mies itseäsi niskasta kiinni ja heitä se eukko mäkeen. Eihän tollaista kukaan kestä. Ansaitset todellakin paremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt mies itseäsi niskasta kiinni ja heitä se eukko mäkeen. Eihän tollaista kukaan kestä. Ansaitset todellakin paremman naisen.
Helpommin sanottu kuin tehty, kun välittää toisesta. Ja toisaalta omat halut on vähentyneet niin paljon ja oma itsekuva jäänyt matalaksi, että on vaikea nähdä kelpaavansa kenellekään. Yritän vain olla hyvä puoliso ja oikeuttaa jotenkin olemassaoloni sitä kautta.
Ehkä pitää, ehkä ei. Onhan näissä pettämisjutuissakin ollut paljon tarinaa, miten joku toinen ihminen alkaa kiinnostaa niin paljon, että halutaan ennemmin sen kanssa se pääsuhde ja lapset ja perhe-elämä. Silloinhan se avioseksi loppuu kokonaan, aivan kuten suljetuissakin suhteissa. Avoimissa suhteissa tulee varmasti enemmän ihmissuhteiden päättymisiä, mutta kaipa se kuuluu asiaan, ettei tunteet saa liittyä seksin harrastamiseen.