Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon pettäminen paljastui?

Vierailija
10.02.2024 |

Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää. 

m36

Kommentit (296)

Vierailija
81/296 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Riidan haastaminen turhista asioista.

- Seksin lisääntyminen/vähentyminen radikaalisti.

-Estottomasta tullut estoton/uudet asennot.

-Vähättelee muiden pettämisreissuja.

-Päästää helpommin miesten kanssa yöelämään, eikä osoita kiinnostusta siitä mitä teet.

-Kiinnostus omaa ulkonäköä/liikuntaa kohtaan.

Siinä nyt muutamia. Toki on myös eroja siinä että

jatkuuko pettäminen, vai oliko kysymyksessä vaan yhden yön villitys esim laivalla?

Ja jos pettänyt esim toisen varatun kanssa niin silloin ei puhelimesta löydy luultavasti mitään, eikä sitä kanneta jatkuvasti mukana.

Vierailija
82/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellainen pettämistarina, etten jaksa kirjoittaa, Ihan kamala ja yhä sattuu niin. Vielä vuoskymmenten takaa vituttaa niin. Varsinin se valehtelu yhä vaan, Paska. Onneksi kostin. Osui ja upposkin, vaikka ei se sillai auta.

Mulla on menossa tämmönen keissi. Nuoruudesta asti oltu yhdessä. Nyt vaimo haluaa olla kanssani, mutta tässä välissä on pettänyt monta kertaa ja ehkä ollut parin vuoden suhdekin. Olen listannut tänne asioita, joita huomasin jälkikäteen. Oma elämä oli kiireinen ja luulin vaimon olevan väsyksissä. Vaimo kieltää kaiken, kuitenkin valehtee ja jäänyt kiinni valehtelusta. Tarinat muuttuu. Vaimoon osuu melkein kaikki mitä tässä ketjussa on listattu ja mitä ei ole vielä kerrottu. Vaimo ei vaan myönnä mitään pettämisiä. 

Haluton vaimo, kun muuttui välillä täysin estottomaksi ja välillä on niin lahna kuin voi vaan olla. Tuo sänkyyn uusia asentoja, tai saattaa kokeilla sinuun jotain tekniikkaa. Huomaat olevasi pelkkää ilmaa, vaimoni siis suuttui pyykinpesusta ja en ole sen jälkeen pessyt pyykkiä. Siellä oli jotain mitä en saanut nähdä.

Erikoisin pettämisen merkki on se että kun erään todennäköisen pettämisreissun jälkeen muuttui täysin villiksi sängyssä pariksi viikoksi. Minulla meinasi lipsahtaa kuti ennenaikaisesti. Vaimo suuttui ja huusi minulle kuinka ei voi olla kokoajan syömässä jälkiehkäisypillereitä. Olin ihmeissäni, koska edelliskerrasta oli yli 5 vuotta. Vaimo oli juonut Pe-La itsensä reissussa huonoon kuntoon ja Su vain vähä. Tiistaina vaimo peruutti menojaan, koska maha oli kipeä ja hänellä valitti pahointivointi. Hän minulle selitti olotilaansa krapulalla. Kuten välissä oli kaksi päivää jolloin mitään krapulaa ei näkynyt. Jälkeenpäin olen miettinyt oliko joutunut ottamaan jälkiehkäisypillerin, niistä kun tulee joskus tollasia oireita. Joka tapauksessa kuukautta myöhemmin vaimon menkat tulivat kaksi viikkoa myöhässä, mikä on myös jälkiehkäisyn oire. En muista ostettiin me jälkiehkäisypilleri vai ei.

Minulla on tuossa 5 vuoden jakso elämässä, josta vaimo valehtelee ja käyttäytyy oudosti. Vaimo on jotenkin tosi huumantunut vieraiden miesten huomiosta, eikä näe minussa mitään hyvää. Kelpaan vain roskatynnyriksi hänen huonolle ololle ja riitelyyn. Viimeiset kaksi vuotta tuosta ajanjaksosta suihkuseurana oli kännykkä. 

Minua ripitetty sanoilla eri ajan kohtina:

Olet sairaan mustasukkainen, et sä mua omista, sulle ei kuulu mitä teen ja missä meen. Et sä voi sille mitään, että miehet ihastuu muhun. Enkö muka voi jutella miehen kanssa, joka on ihastunut minuun? 

Minun puolestaan piti kertoa menoni ja aikatauluni.

Jos olin työmatkalla, yleisin kysymys oli olenko yksin ja missä olen? 

En ole idiootti, luotin ja rakastin vaimoa, siksi en nähnyt noita pettämisen merkkejä aikaisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellainen pettämistarina, etten jaksa kirjoittaa, Ihan kamala ja yhä sattuu niin. Vielä vuoskymmenten takaa vituttaa niin. Varsinin se valehtelu yhä vaan, Paska. Onneksi kostin. Osui ja upposkin, vaikka ei se sillai auta.

Mulla on menossa tämmönen keissi. Nuoruudesta asti oltu yhdessä. Nyt vaimo haluaa olla kanssani, mutta tässä välissä on pettänyt monta kertaa ja ehkä ollut parin vuoden suhdekin. Olen listannut tänne asioita, joita huomasin jälkikäteen. Oma elämä oli kiireinen ja luulin vaimon olevan väsyksissä. Vaimo kieltää kaiken, kuitenkin valehtee ja jäänyt kiinni valehtelusta. Tarinat muuttuu. Vaimoon osuu melkein kaikki mitä tässä ketjussa on listattu ja mitä ei ole vielä kerrottu. Vaimo ei vaan myönnä mitään pettämisiä. 

Haluton vaimo, kun muuttui välillä täysin estottomaksi ja välillä on niin lahna kuin voi vaan olla. Tuo sänkyyn uusia

Vaimolla mt-ongelmia? Exällä oli ja käytös oli vastaavaa.

Vierailija
84/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhelimesta löytyy seuraavat appit: Kik, snapchat, jodel, session ja telegram. 

Vierailija
85/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.

Tuostahan saisit olla vain kiitollinen että vaimo järkkäsi jälkikasvua perheeseen suht vaivattomasti. Edellyttäen että väri suunnilleen täsmää.

Ennen tuon hoiti pikkukylissä sellaiset kylänmiehet.  Siksi joissakin kylissä tietynlaiset ominaisuudet yleisiä esim ulkonäössä.

Vierailija
86/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoinaan pettämistä huomannut, mutta jälkeenpäin ajateltuna vihjeitä pettämisestä oli aika paljon. Eli vasta eroamisen jälkeen tajusin, että uusi mies oli ollut jo valmiina. Pettämisen merkit olivat:

1) Pimpsa muuttui posliiniksi. Seurustelun aikana sheivasi toisinaan minun mielikseni karvat pois, mutta parisuhteen loppuaikoina eli uuden miehen ollessa kuvioissa karvaton pimpsa oli automaatio.

2) Alkoi käyttää säännöllisesti seksikkäitä alusvaatteita. Seurustelun aikana käytti niitä toisinaan minun mielikseni, mutta parisuhteen loppuaikoina kulki huomattavan usein seksikkäissä alusvaatteissa.

3) Alkoi saada puheluita, joiden aikana oli huomattavan hiljaa. Vastaili lyhyesti ja mumisten.

4) Reissut tyttökavereiden kanssa lisääntyivät ja nuo reissut olivat yöpymistä edellyttäviä reissuja.

Vierailija
87/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen akan käyttäytymisestä huomaa  puhelin otetaan sänkyyn mukaan ja tekstaillaan ääneti, sit illasta vielä muka tekemässä inventaatiota taivalmistelemassa huomiseksi infoa, tms muuta   iltaisin hiihtolenkille mikä kesti 3h ainakin  kerran hiihdin saman ladun ja tulin kotiin ja ketään ei näkynyt  kysyin minkä reitin hiihti  niin saman.. heh  en puhunut mitään sitten hotellissa piti olla kun kävi vieraalla paikkakunnalla hommissa  ennenvanhaan pääsi illaksi himaan nyt ei mitenkään kun firma maksaa kuulemmma

sitten niitä seksihommia oli missä milloinkin piti panna sitä ja alkoi imemään lastit kyselemäti mitä ei ennen tehnyt. ainoastaan persreiän kairaus oli yhtä nihkeää kuin aikaisemminkin,ilmeisesti uusi mies ei pannut paskaluukkuun, aamulla ennen ulosmenoaan suihkutteli ainakin vartin pilluaan pytyllä, mitä ei aiemmin tehnyt. freesiä toosaa nääs pomolle. sit kesällä alkoi olla kaikenlaisia uusia harrastuksia mihin piti mennä.  kaikki paljastui sitten kerralla.  pistin naisen joka oli kuin äiti lapsilleni ulos talostani, etsi itselleen kerrostalosta asunnon. pääsin helpolla. kannattaa olla utelias ja laittaa vaikka seurantalaite muijan autoon nin tietää missä kulkee.

Vierailija
88/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemänä ihan normia.

Ja kun jää kiinni ei edes tunnusta.

Vierailija
89/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse   kertonut    joka  kerralla,,  Vieläkin  naimisissa  paljon  muita  syitä   pysyä   aviossa. 

Vierailija
90/296 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkinen posliini. 

Vierailija
91/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksemme tarvitse pettää. Vieraiden kanssa saa paneskella jos haluaa. Oma aviolitto toimii hyvin ja seksielämämme on aktiivista ja aivan huijean mahtavaa. Olemme myös harrastaneet parinvaihtoa ja kimppaseksiä kolmansien kanssa, miesten ja naisten. Pari kertaa olemme onnistuneet järkkäämään vaimolle gangbanginkin. Hienoa katseltavaa, pakko mennä mukaan, kun on hetken seurannut. Avatkaa hieman avioliittoanne, niin pääsette eroon  mustasukkaisuudestanne. Mustasukkaisuus syö ihmistä sisältäpäin, kuin syöpä.

Vierailija
92/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen media paljasti kaverin vaimon, jatkuvaa tykkäilyä erään miehen kuvista. Tämä ei ollut naiselle normi käytöstä, lopulta tämä mies kommentoi naisen kuvaa tavalla josta selvisi että olivat nähneet.

Niin?

Vierailija
93/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei onneksemme tarvitse pettää. Vieraiden kanssa saa paneskella jos haluaa. Oma aviolitto toimii hyvin ja seksielämämme on aktiivista ja aivan huijean mahtavaa. Olemme myös harrastaneet parinvaihtoa ja kimppaseksiä kolmansien kanssa, miesten ja naisten. Pari kertaa olemme onnistuneet järkkäämään vaimolle gangbanginkin. Hienoa katseltavaa, pakko mennä mukaan, kun on hetken seurannut. Avatkaa hieman avioliittoanne, niin pääsette eroon  mustasukkaisuudestanne. Mustasukkaisuus syö ihmistä sisältäpäin, kuin syöpä.

Sori, mutta ei sovi kaikille. Monilla mustasukkaisuus lisääntyy avoimesta suhteesta. Typerä jakaa tuollaisia neuvoja, vain sen takia, kun itselle se sattuu sopimaan. Ja pyörii tuonlaisissa piireissä, jossa samankaltaisia ihmisiä. Täällä puhutaan pettämisestä, eikä ole tarkoitus tulla kertomaan oman suhteen erinomaisuudesta verrattuna muunlaisiin. Tekstistäsi paistoi halveksunta perinteisiä parisuhteita kohtaan, jotka kuitenkin tuntuvat sopivan ja tuovan turvaa suurimmalle osalle ihmisiä. Ymmärrän jos haluaa elää toisin, mutta älä neuvo muta elämään niin. Vai mitä tykkäisit, jos sekoaisin sinun suhteeseesi, ja neuvoisin, että lopettakaa tuollainen käytös, niin menee paremmin?

Vierailija
94/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muuttaisin kotoa siinä vaiheessa, kun vaimo lähtee ekoille treffeille. En ymmärrä, miksi pitäisi jakaa vaimoa. Tuhat kertaa mieluummin panen omaa vaimoa kuin alan etsiä jotain tyttöystäviä sen takia, kun vaimo mieluummin paneskelee joidenkin muiden kanssa. Siinä tilanteessa mieluiten siisti ero ja sitten puhtain mielin uutta suhdetta. Joku parinvaihto tai gangbang tuntuu minusta todella vastenmieliseltä tilaisuudelta, jonka kanssa en halua osaa enkä arpaa.

M50  

Vierailija
95/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollekko?

Vierailija
96/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muuttaisin kotoa siinä vaiheessa, kun vaimo lähtee ekoille treffeille. En ymmärrä, miksi pitäisi jakaa vaimoa. Tuhat kertaa mieluummin panen omaa vaimoa kuin alan etsiä jotain tyttöystäviä sen takia, kun vaimo mieluummin paneskelee joidenkin muiden kanssa. Siinä tilanteessa mieluiten siisti ero ja sitten puhtain mielin uutta suhdetta. Joku parinvaihto tai

Joo, eipä itseäkään millään lailla innosta ajatus, että pitäisi väkisin alkaa kiireisessä lapsiperheen elämässäni kahvitella Tinder-matchien kanssa. Olen tyytyväinen seksiin avioliitossani eikä siihen kaivata ulkopuolisia. Me voidaan suhteen sisällä kokeilla kaikkea seksissä, enkä usko, että uusi tuntematon mies toisi siihen mitään tarpeellista uutta minulle. Jos nyt sitten tilaisuuden tullen menisin jonkun baarituttavuuden kanssa sänkyyn, niin en saisi mitään erityistä irti yksittäisestä panosta. Seksielämän nautinto muodostuu kumppanin kanssa vietetyistä hellistä hetkistä. Usein se odotus ennen seksiä, kosketukset, suutelut, istuminen sylikkäin on paras osa. Mekaaninen panotyö ei ole niin kiinnostava asia, että haluaisin alkaa suhteellani leikkiä vain sen takia että joku toinen tekisi sen hiukan eri tavalla. Avoimissakin suhteissa voidaan pettää ja kärsiä mustasukkaisuudesta, jos nyt vaikka puoliso ei enää haluakaan sinun kanssasi seksiä vaan hoitaa aina panemiset jonkun hiukan hehkämmän ja nuoremman naisen luona eikä edes kerro siitä.

N37

Vierailija
97/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muuttaisin kotoa siinä vaiheessa, kun vaimo lähtee ekoille treffeille. En ymmärrä, miksi pitäisi jakaa vaimoa. Tuhat kertaa mieluummin panen omaa vaimoa kuin alan etsiä jotain tyttöystäviä sen takia, kun vaimo mieluummin paneskelee joidenkin muiden kanssa. Siinä tilanteessa mieluiten siisti ero ja sitten puhtain mielin uutta suhdetta. Joku parinvaihto tai

Gangbang taitaa olla enemmän miesten kuin naisten fantasia. Useimmat naiset haluaisi sen ekan miehen jälkeen jo suihkuun ja nukkumaan.

Vierailija
98/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi omistaa. Perinteinen suhde lähtee ajatuksesta että nainen on miehen omaisuutta, eikä nainen saa edes vilkaista muita miehiä. Meillä on avoin suhde ilman mustasukkaisuutta. Seksi oman kumppanin kanssa on erittäin hyvää ja monipuolista ja sisältää paljon tunteita. Muiden kanssa seksi on enemmän pelkän nautinnon hakemista. Meillä on sääntö, että  jos aikoo seksihommiin muiden kanssa pitää siitä kertoa avoimesti, mieluummin etukäteen. On toiminut meillä hyvin. Pettämista ei ole ollut 20v. yhdessä olon aikana.

Vierailija
99/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avoin suhde tarkoita sitä, että on "pakko" etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta tai mennä Tinder.matchien kanssa kahville. Avoin suhde antaa siihen mahdollisuuden. Yleensähän puoliso pettää sen vuoksi, että toinen puoliso pihtaa seksiä tai seksielämä on muuttunut rutiininomaiseksi pakkosuorittamiseksi lauantaina saunan jälkeen peiton alla. Avoimempi suhde pitää avioseksinkin pirteämpänä.

Vierailija
100/296 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi omistaa. Perinteinen suhde lähtee ajatuksesta että nainen on miehen omaisuutta, eikä nainen saa edes vilkaista muita miehiä. Meillä on avoin suhde ilman mustasukkaisuutta. Seksi oman kumppanin kanssa on erittäin hyvää ja monipuolista ja sisältää paljon tunteita. Muiden kanssa seksi on enemmän pelkän nautinnon hakemista. Meillä on sääntö, että  jos aikoo seksihommiin muiden kanssa pitää siitä kertoa avoimesti, mieluummin etukäteen. On toiminut meillä hyvin. Pettämista ei ole ollut 20v. yhdessä olon aikana.

Miten voi minkäänlaisessa suhteessa muka tietää ettei ole ollut pettämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän