Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon pettäminen paljastui?

Vierailija
10.02.2024 |

Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää. 

m36

Kommentit (296)

Vierailija
41/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pettää, se on sika.

Jos vaimo pettää, vaimon mies on sika.

oot lähenpänä oikeaa kuin vasenta, luonnollista nykymiehille

Vierailija
42/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvisi kun vaimo kertoi omatunnontuskissaan tietäen etten ole mustasukkaista mallia. Olin suuttuvinaan ja vaadin kertomaan koko jutun mitään pois jättämättä. Kertoi tapahtumat ja vaadin lisää yksytyiskohtia, kerrankin vaimo puhui seksistä pakon edessä. Firman tapahtumassa, joku ulkopuolinen mies, mukava ja asiansa osaava pani vaimoa kaksi kertaa, ei sen kummempaa. 

M54

tuollnen lauhkea mies, aisuri tarkoituksella, sinuutesi kans ons ongelmua vai ei maistu seksi enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla oli jäänyt sähköposti auki ja luin hänen ja jaä hänen rakastajan sähköpostit. Vieras mies oli tullut käymään kaupungissamme. Heillä piti olla treffit hotellissa seuraavana päivänä ruokatunnilla javaimoni piti viett'' hänen kanssaan iltaan asti. Minulle vaimo kertoi jäävänsä ylitöihin ja tulevansa kotiin myöhään illalla. Seuraavana päivänä olin odottelemassa kun vaioni lähti kesken päivän töistään. Törmäsin häneen "vahingossa". Sanoin etät lähden hänen kanssaan lounaalle. Hän ei ehtinyt oikein keksiä mitään, vaan menimme yhdessä lounaalle. Siellä kerroin hänelle tietäväni koko jutun ja sen mihin hän oli menossa. Soitin samalla tuolle miehelle ja tiesin hänen olevan myös perheellinen. Kysyin mieheltä kertooko hän itse vaimolleen vai kerronko minä. Hn aikoi itse kertoa ja luuli että jättäisin asian siihen. Pian soitin myös hänen vaimolle ja kerroin kaiken ja miksi hänen mies oli täällä. Nautin suuresti kun sain ke

Miten sait tuon vieraan miehen vaimon numeron selville?

Vierailija
44/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista nimi ja numero tiedustelusta

Vierailija
45/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin iltavuoron tai yövuorojen jälkeen kotiin alkoi silloin tällöin olla suihku ylhäällä, vaimo on minua päätä lyhempi ja pesuhuoneen vessan istuinosat ylhäällä :)

Vierailija
46/296 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joutui kertomaan, kun ilmeni, että ystäväpiirissä asiasta oli jo keskusteltu - vielä kuitenkin olemme yhdessä..

Vierailija
47/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastanut vuoden, en ole jäänyt kiinni. Puhelin kulkee matkassa, vistit sinkoilee, muutama venähtänyt ilta. Oma mies ei silti ole huomannut mitään.

Vaimo teki juuri tätä ja muutti muitakin rutiinejaan. Saunominen ja suihkussa käynti muuttui myös, eri aikaan nukkumaan, rupesi valvomaan, seksielämä muuttui myös. En saanut rysän päältä kiinni, joten vaimo esittää, ettei mitään pettämistä ole tapahtunut. 

Vierailija
48/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta löytyi sovelluksista kik, snapchat, session. 

Vierailija
49/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien päästä sain vihiä tapahtuneesta, kysyin asiasta ja vaimo tunnusti. Tosin vain osittain. Loput piti itse selvittää.

Silloin kun pettäminen oli tapahtunut, niin näin jälkikäteen mietittynä näen monta varoitusmerkkiä mutta silloin en ottanut niitä vakavasti tai edes kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
50/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien päästä sain vihiä tapahtuneesta, kysyin asiasta ja vaimo tunnusti. Tosin vain osittain. Loput piti itse selvittää.

Silloin kun pettäminen oli tapahtunut, niin näin jälkikäteen mietittynä näen monta varoitusmerkkiä mutta silloin en ottanut niitä vakavasti tai edes kiinnittänyt huomiota.

Millaisia varoitus merkkejä?

Vierailija
51/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin että jotain paljastuisikin niin tietäisin sitten ainankin sen että jotain haluja on tallella.

Vierailija
52/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan haastamista, paljon puhelimella oloa ja mystinen katoaminen iltapäivästä kun kävi lenkillä vaikka ei normaalisti lenkkeile.

Uskoin selitykset ja koin olevani itse se joka aiheuttaa riidat.

Vierailija
53/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolisosta aika varma merkki oli se että muutoin haluton ja koskaan seksialoitetta tekemätön puoliso teki itse aloitteen  pettämisajankohdan tienoilla seksiin. Huonon omantunnon takia varmaankin tai sitten joku "nyt se ei osaa ikinä epäillä että käyn/kävin vieraissa" -ajatusketju

Saattoi myös ajatella sitä toista. Minäkin olen ajatellut jotain ihastustani exän kanssa puuhatessani. Mutta siis en pettänyt- paitsi mielessäni.

T:Fyysisesti uskollinen nainen 

Vierailija
54/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkojen lisääntyminen ja palaverien kestäminen klo 18 asti. Puheluihin ei myöskään vastata kesken työpäivän, kuten ennen. 

Vierailija
55/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntynyt kiinnostus seksiin. Yhtäkkiä makkarista löytyi leluja ja asuja. Vaatekaapista lisää, joita ei kuitenkaan käytetty oman miehen kanssa. Puheessa lisääntyi myös sanastoa/sanontoja, jotka selvästi paljasti sen, että oli puuhaillut selkäni takana. 

ai niin miten paljastui? No tämä mies jonka kanssa puoliso petti, käräytti naisen itse. Tällä miehellä oli joku fantasia parisuhteen rikkomisesta. Onnistui siinä. 

Vierailija
56/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi kun kysyin. Oli sovittu että kolme kertaa vuodessa saa käydä kokeilemassa onko se ruoho vihreämpää muualla, mutta niin ettei toinen saa näistä kojeiluista tietää. Uutena vuotena sitten kysyin että oliko kokeillut muita ja sanoi että se kolme kertaa täyttyi jo tammikuussa. Minulla meni melkein 9kk. Nyt on määrä nostettu 12, eli keskimäärin kerran kuussa voi käydä muuallakin.

Aivan loistava - meilläkään puolisoni ei halua tietää tekemisistä, eli on sovittu, että ei kerrota. Tosin mitään rajoja ei ole laitettu. Miksi erota vain seksin takia. Aikuiset ihmiset kykenevät sopimaan erilaisista järjestelyistä.

Vierailija
57/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex vaimolla oli 5 vuotta sitten epämääräinen mökkiviikonloppu "naispuolisten" työkavereiden kanssa, joista ei kerrottu nimiä. Et sinä niitä tunne". Tietenkin olisin tiennyt hänen työkaverit vähintään etunimeltä. Kaikki oli niin huonosti valehdeltua, että arvasin jo etukäteen, että menee panemaan. Kun vaimo palasi kotiin, niin jututin viikonlopun tapahtumia ja vastaukset olivat epämääräisiä. Huono valehtelemaan. Annoin asian olla kun ajattelin, että tuskin on vene soutamista kulunut. Meni 2-3kk niin vaimo kertoi huonon omantunnon tuskassa mitä oikeasti oli tapahtunut. Nettituttavuuden kanssa oli käyty viikonloppu viettämässä kun hänellä oli kuulemma oikeus tehdä niin. Jaha. Ihan sama. Tämä oikeus sitten jatkui säännöllisten epäsäännöllisten työmatkojen yhteydessä muutamia kertoja vuodessa vaikka vaimo kertoi kaiken loppuneen yhteen kertaan. Epäilin koko ajan. Ei ole enää minun vaimoni.

Olisit sopinut, että sinäkin saat käydä. Ei ne paikat panemalla kulu, kunhan suojauksista pidetään huolta.

Vierailija
58/296 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisi kun kysyin. Oli sovittu että kolme kertaa vuodessa saa käydä kokeilemassa onko se ruoho vihreämpää muualla, mutta niin ettei toinen saa näistä kojeiluista tietää. Uutena vuotena sitten kysyin että oliko kokeillut muita ja sanoi että se kolme kertaa täyttyi jo tammikuussa. Minulla meni melkein 9kk. Nyt on määrä nostettu 12, eli keskimäärin kerran kuussa voi käydä muuallakin.

Aivan loistava - meilläkään puolisoni ei halua tietää tekemisistä, eli on sovittu, että ei kerrota. Tosin mitään rajoja ei ole laitettu. Miksi erota vain seksin takia. Aikuiset ihmiset kykenevät sopimaan erilaisista järjestelyistä.

Onko teillä lapsia? 

Vierailija
59/296 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti uimaan, mutta unohti uimakassin eteiseen. Tuli kolmen tunnin kuluttua kotiin ja kertoi kuinka paljon oli uinut. 

Vierailija
60/296 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti uimaan, mutta unohti uimakassin eteiseen. Tuli kolmen tunnin kuluttua kotiin ja kertoi kuinka paljon oli uinut. 

Tämä on pelkkä epäilys, mutta osuu ajankohtaan, kun epäilen vaimoni harrastaneen pettämistä. Vaimo lähti jumppaan yksin, yleensä meni vain kaverin kanssa. Oli poissa 5h ja selitti, että olikin sitten kävelyllä, kun jumppa-ajat oli mennyt sekaisin. Vaimo ei myöskään kestä olla syömättä yli kolmea tuntia, vaikka ei tekisi mitään. Nyt urheili 5h syömättä ja ei koskaan käy yksin lenkillä missään uusilla alueilla, koska eksyy helposti ja suosii samoja lenkkireittejä. Lisäksi hänen äitinsä oli tullut kylään, jonka kanssa haluaa normaalisti viettää aikaa hyvin tiiviisti. Paljon normaalista poikkeavaa käytöstä. Jos oli väärä jumppa-aika, kotiin olisi päässyt 15minuutissa. Jos olisi tehnyt kävelylenkin ja jumpan, vaimoni olisi ollut ihan poikki, ei hän niin hyväkuntoinen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi