Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Aika alkeellisesti: Kun riisui vaatteita tyttöjen illan jälkeen, putosi käytetty ja solmittu kondomi jostakin vaatteiden välistä. Meillä ei käytetä kondomeita, koska minulle on tehty pari vuotta sitten vasektomia.
Olen se pettävä vaimo, klassinen tapaus. Laihdutin 5 kg, aloin käydä ahkerammin salilla, aloin sheivata joka paikkaa, ostin uusia vaatteita, käytin vartalohoitoja, ostin seksikkäitä alusvaatteita, jalka- käsihoidoissa aloin käydä säännnöllisesti. Lisäksi aloin olla epätavallisen iloinen ja nauravainen.Mies ei ole kommentoinut muuten kuin kehumalla ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen se pettävä vaimo, klassinen tapaus. Laihdutin 5 kg, aloin käydä ahkerammin salilla, aloin sheivata joka paikkaa, ostin uusia vaatteita, käytin vartalohoitoja, ostin seksikkäitä alusvaatteita, jalka- käsihoidoissa aloin käydä säännnöllisesti. Lisäksi aloin olla epätavallisen iloinen ja nauravainen.Mies ei ole kommentoinut muuten kuin kehumalla ulkonäköäni.
Tuossahan voittaa kaikki. Juuri tältä pohjalta olen yrittänyt omaakin vaimoa kannustaa, mutta vielä en ole saanut suostumaan.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan voittaa kaikki. Juuri tältä pohjalta olen yrittänyt omaakin vaimoa kannustaa, mutta vielä en ole saanut suostumaan.
M55
Sinusta en tiedä, mutta todennäköisesti tuossa tapauksessa lopulta kaikki häviää.
Sama juttu meillä, ei sinänsä jäänyt kiinni, mutta eipä sitä muutakaan syytä oo vetää poslariksi. Vituttaa, kun ei selviä todisteita.
Alkaa ykskaks puunaamaan ja urheilemaan, lenkkeilemään, syömään terveellisesti, käy kampaajalla ja leikkuuttaa/värjää jne. Eli kunnon groomausta kaikin puolin itteensä.
Kohta sitten alkaa ilmestyä jotain työ/koulu/kaveri yönyli reissua tai jossain kylpylälomalla yön yli käyntiä.
Tämä kun tapahtuu ykskaks nukkavierulle sohvapierulle soitava hälytyskellot kuin sumutorvi!
Tästä sitten sellainen kk eteenpäin kun kuulin vahingossa seinän takaa miten länkytti puhelimessa toisen kanssa.
Kun palasin työmatkalta ja menin nukkumaan, yöpöydälläni oli solmittu kondomi, jossa spermaa. Minulle on tehty vasektomia, joten minä en kondomia käytä, ainakaan vaimon kanssa. Oli aika selvä tapaus.
Tästä jo aikaa ja tämä tapahtuma johti suoraan eroon todella inhottavan ja nöyryyttävän tien kautta...
Olimme olleet naimisissa jo noin 5 vuotta, meillä oli 4v lapsi silloin. Vaimo lähti lapsuuden kaverin kanssa italiaan pidennetylle viikonloppu lomalla. Sieltä laitteli sitten kuvia ruuvista ja maisemista, joka päivä soiteltiin monet kerrat.
Kerran sitten illalla laittoi viestiä että lähtevät käymään vähän viihteellä ja ettei ehkä tavoita illalla puhelimella, tämä oli ok.
Aamulla sitten yritin tavoitella häntä, ei vastausta puheluihin eikä viesteihin, rupesin jo huolestumaan ja laitoin jo sille kaverille viestiä, huomasin että hän luki sen, mutta ei vastannut mitään. Meni pitkälle iltapäivään ennenkuin puoliso reagoi viesteihin. Oli kuulemma mennyt pitkäksi ja vasta heräsi, no hiukan ihmettelin että miksi hänen kaveri ei vastannut tähän viestiin sitten mitään, hän kuitenkin oli jo hereillä noin 9-10 aikaan aamulla.
No kotia tulivat ja eikä mitään, puoliso oli sen jälkeen koko ajan noin pari viikkoa kauheassa panetuksessa ja koko ajan olisi pitänyt panna vaan.
No meni noin kk ja sitten puoliso ilmoitti että on raskaana, vaikka pillerit käytössä, olivat pettäneet, oli siis syy.
No olimme kyllä keskustelleet tästä että voisi kohta jo seuraava lapsi tulla. Elämä jatkui kunnes tuli synnytyksen aika, näin siinä vaiheessa että puoliso oli jotenkin vaikean oloinen ja tunnusti siinä sitten että lapsi ei ehkä olekkaan minun ja pyyteli kovasti anteeksi. No näinhän se menikin, lapsi tuli jossa oli vähän sitten toisenlaisia piirteitä ja ihon sävykin hiukan tummempi. Siihen loppui se yhteiselo...
Hui kauhia tuota em. Italian tapausta. Toivottavasti oli urpaani legenda.
Meillä vaimoni alkoi pari vuotta sitten ehkä ihan aiheestakin vaatia minua tekemään kotitöitä enemmän. Tein parhaani, ja mitä enemmän tein, sen enemmän hän vaati, ja käytti kaiken vapaa-aikansa omiin tekemisiinsä. Tämän ymmärsin vielä hyvin, mutta kun tilanne meni siihen, että minä huolehdin kaikki kotityöt lapset mukaan lukien (2v, 4v ja 10v), otin asian puheeksi. Hän sanoi minulle, että tarvitsee myös omaa aikaa ja haluaa huolehtia itsestään:
- Minulla on hiukan isompi palkka kuin hänellä. Maksan nykyään kaiken lapsiin liittyvän. Ennen maksoimme kaiken yhdessä.
- Uusia vaatteita, laukkuja, meikkejä ja koruja pitää ostaa jatkuvasti.
- Vien nuorimmat joka päivä päiväkotiin. Menen kuudeksi töihin, vaimoni vasta kahdeksalta. Haen heidät kahden jälkeen. Syynä on se, että haluaa meikata ja pukeutua töihin rauhassa aamulla, ja ettei halua liata vaatteitaan lapsia hakiessa.
- Ennen vaihtoi vaatteet kun tuli töistä kotiin, nykyään on täydellisesti laittautunut kunnes menee nukkumaan. Jos vaikka meille tulee vieraita, tai pitää vielä lähteä johonkin, on perustelu asiaan.
- Kun tulemme kotiin, siivoan ja teen ruoan(sanomattakin selvää, että mitä hän haluaa syödä, ei väliä tykkäätkö minä tai lapset siitä)
- Hän tulee töistä kun kerkeää, käy ostoksilla, näkee kavereita tai jää ylitöihin jne.
- Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin vaikka näen, että on lukenut. Saattaa sanoa kotiin tullessa, että olit soittanut
- Kotiin tultuaan valittaa kaikesta mitä en ole kerennyt tekemään, tai olen tehnyt huolimattomasti.
- Joskus vaihtaa vaatteet ja meikkaa lisää, koska lähtee kaverin kanssa kahville, elokuviin, syömään jne. Eikä koskaan ilmoita etukäteen asiasta. Vasta kun kysyn.
- On naimisissa puhelimensa kanssa, joka on tietenkin lukittu
- On blokannut minut some-tileiltään, koska kyselen kuulemma liikaa hänen kavereistaan ja tekemisistään.
- Jos minun tarvitsee mennä tai päästä johonkin, vaikka vain illaksi, niin siitä pitää ilmoittaa kuukausia aiemmin. Hän taas voi tulla töistä kotiin, vaihtaa vaatteet, ja sanoa lähtevänsä elokuviin, tai ilmoittaa keskiviikkona illalla, että viettää tyttöjen illan meillä kotona. Minun pitää etsiä yöpaikka itselle ja lapsille. Ja huolehtia että kotona on siistiä ennen iltaa, sekä siivota kun tulemme kotiin.
Tuossa vain esimerkkejä. Otin puheeksi eron. Kävimme parisuhde-terapeutilla, siellä hän onnistui kääntämään asian niin, että kaikki vika on vain minussa... Kävimme lastenvalvojalla, sielläkin keskustelu meni lähinnä siihen, että paljonko minun pitäisi maksaa elatusmaksuja hänelle...
En tiedä onko vika sitten minussa vai ei. Tällä hetkellä tuntuu kohtuuttomalta ruveta maksamaan elatusmaksuja 1200€/kk, helpompi varmaan jatkaa näin...
Kauhean tossun alle olet jäänyt mies, joka pohtii eroa. Saatko edes sksiä tuolta itsekeskeiseltä vaimoltasi? Sulla on vain yksi elämä ja kannattaisi alkaa etsiä naista, joka rakastaa sua. Eroa ennen tai jälkeen kun löydät sellaisen. Avioero oli parasta, mitä mulle tapahtui. Vaimo siis lähti omille teilleen kun olin 44v. Nyt elämä ihanaa.
m51
Nykyään seksiä ei ole juurikaan. Ja kyllä, olen alistettu, ja tavallaan hänen armoillaan. Mutta ei kiinnostaa maksaa siitä, että näkee lapsia joka toinen viikonloppu. Ja siitä huolimatta ostaa ja maksaa heille kaikki mitä tarvitsevat. Eikä ole mitenkään varmaa, että näen heitä edes joka toinen viikonloppu. Tämä tuli selväksi kun tulimme sieltä lastenvalvojalta. Kuten muitakin asioita, mitä ehkä tapahtuu, jos haluan eron.
Vierailija kirjoitti:
kävelylenkit iltaisin piteni jopa 2h mittaisiksi, alkoi imemään munaa heti aamulla mikä sopi tietty minulle kun oli kiva kassit tyhjinä varttua iltaa. seksi määrä lisääntyi, halusi jopa automatkalla antaa pilluaan etupenkillä, armaan testasi pystyyks siinä paneen. sit kärähti kunkatselin sen puhelimesta sen vieraan ukon kehuja, oli imenyt sen lerssiä samalla tyopaikalla jo jonkin aikaa. ihminen pystyy tuhoamaan 30 muun ihmisen suhteet kertakäynnillä
ei ole enää minun vaimoni sekään.
Jos ei olisi jäänyt kiinni, niin tavallaan tuohan oli todellinen win-win tilanne. Olisi oikein mukavaa saada loppuun asti viety suihinotto aamuisin. Ei päivä siitä paremmin voisi alkaa, niin kauan kun ei tiedä, että ei ole ainut mies jolle hän tarjoilee suutaan ja muita koloja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään seksiä ei ole juurikaan. Ja kyllä, olen alistettu, ja tavallaan hänen armoillaan. Mutta ei kiinnostaa maksaa siitä, että näkee lapsia joka toinen viikonloppu. Ja siitä huolimatta ostaa ja maksaa heille kaikki mitä tarvitsevat. Eikä ole mitenkään varmaa, että näen heitä edes joka toinen viikonloppu. Tämä tuli selväksi kun tulimme sieltä lastenvalvojalta. Kuten muitakin asioita, mitä ehkä tapahtuu, jos haluan eron.
No jos hän haluaa liitää, on melko varmaa että sysää lapset sulle yhtenään.
Ala katsoa toisia naisia, vaikket eroaisi. Ansaitset rakkautta ja seksiä. Onko sulla isä, broidi tai joku jolle puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän haluaa liitää, on melko varmaa että sysää lapset sulle yhtenään.
Ala katsoa toisia naisia, vaikket eroaisi. Ansaitset rakkautta ja seksiä. Onko sulla isä, broidi tai joku jolle puhua?
On tullut puhuttua omien vanhempien sekä siskoni kanssa. Ovat tietoisia Ja on muuten varmaan, että sysää lapset mihin tahansa muualle, kuin minulle tai vanhemmilleni. Ja missähän välissä tässä naisia etsisi, kaikki aika menee kotona, tai vanhimman lapsen harrastuksissa. Harvemmin kerkeää edes omia kavereita nähdä.
Tuossa tapauksessa kun seurv tulee tyttöjen ilta ja joudut lähtemään karkuun lasten kanssa.menetkin illalla myöhempään ilmoittamatta kotia hakemaan kännykän laturia tms veruketta niin näet mitä siellä puuhataan. Sama jos laittaisi riistakameram sen autoon hattuhyllylle niin näkisi mitä puuhailee. Tai kännykän autoon jonka voi jäljittää
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa kun seurv tulee tyttöjen ilta ja joudut lähtemään karkuun lasten kanssa.menetkin illalla myöhempään ilmoittamatta kotia hakemaan kännykän laturia tms veruketta niin näet mitä siellä puuhataan. Sama jos laittaisi riistakameram sen autoon hattuhyllylle niin näkisi mitä puuhailee. Tai kännykän autoon jonka voi jäljittää
Tuskin kenenkään tarvitsee arvailla mitä puuhailee. Lähinnä miten ilkeästi kohtelee minua ja lapsia. Jäi aiemmin mainitsematta, että kun olen laittanut illalla lapset nukkumaan, ja hän tulee kotiin, niin saan kyllä kuulla miten hauskaa hänellä oli, ja että pitäisi nähdä kavereita enemmän. Kun yritän lähestyä häntä, tulen torjutuksi, ja puheenaihe vaihtuu siihen, mitä minun olisi pitänyt kotona tehdä. Pahimmillaan on sanonut, että minulla oli koko ilta aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.
Se on voinut olla myös taivaallinen sikiäminen. Ei olisi ensimäinen kerta maailmassa. Jos lapsen syntymän jälkeen oveen koputtaa esim. Bill Gates, Jeff Bezos ja Elon Musk (tai jotkut kolme muuta tietäjää), niin vaimosi ei ehkä sittenkään pettänyt.
Niin, homma on saletti ihme etenkin kun lapsikin näyttää lähi-idän ihmeeltä.
Että oikein kokkareista tavaraa!! Menit muijan kanssa suihkuun ja työnsin sormen pilluun? No panitko? En vaan pysty uskomaan moista tarinaa, tai sitten ihmiset on todella outoja.