Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon pettäminen paljastui?

Vierailija
10.02.2024 |

Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää. 

m36

Kommentit (296)

Vierailija
221/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei vaimo mitään myöntänyt ja nyt sekin sivusuhde ohi. Työkaverinsa kanssa petti. Työpäivät venyivät yhtäkkiä. Uusi vaihde muutenkin päällä. Alkoi meikkaamaan ja panostamaan ulkonäköönsä, rupesi pitämään alapääkarvoituksensa todella pienenä mitä ei aiemmin ollut ollut. Puhelin kulki mukana kaikkialle jne jne. Klassiset merkit. Työkaveri sitten vaihtoi työpaikkaa ja homma jäi, myöskin minä ilmaisin epäilykseni asiaan niin taisi päättää että parempi lopettaa ajoissa. On kuitenkin lapset, talot sun muut. No nyt ollaan palattu tavalliseen. Ulkonäköön ei enää panosteta, puhelin saa lojua missä vaan, pöheikkö kasvaa jne. 

taisi nuori viriili kolli olla liian suuri houkutus. Enpä usko että siinä mitään nussimisen lisäksi oli, mutta olipa kuitenkin. Tuskin koskaan tunnustaa enkä asiaa puheeksikaan enää ota, mutta kyllä tiedän että on ollut menoa ja meininkiä. Ja se näkyy kyllä tämän hetken suhteessa, ihan minunkin osaltani.

Vierailija
222/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies varmaan epäilee että mä petän, jos lukee näitä juttuja 😀

Täytin 50 ja olen aloittanut 'uuden elämän' ihan itseni vuoksi, ei mulla mitään salasuhteita ole. Laihdutin, olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, alusvaatteisiin jne ja käyn paljon ystävien kanssa milloin missäkin menoissa. Harrastan taas kivoja juttuja useampana iltana viikossa. Puhelin on koko ajan kädessä, piippaa jatkuvasti juurikin kaikenmaailman ystävä- harrastusryhmien takia.

Mies juo sohvalla kaljaa ja lihoo. Ei ole minusta  missään mielessä kiinnostunut. Ehkä mun pitäisikin alkaa pettämään, ei sitä varmaan edes kiinnostaisi 😀 Kaikki klassiset pettäjänaisen tunnusmerkit taidan täyttää jo valmiiksi.

Näin se alkaa, kun sun omat menot lisääntyy, tapaat uusia ihmisiä. Pian olet tilanteessa, joudut miettimään pettämistä. Sitten muistat kotona löhöävän miehen ja sinä haluat olla onnellinen. Sitten luiskahtaa pettämiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukaverinsa kanssa "tyttöjen iltoja" kaupungilla ja kotiin vasta aamuyöstä, aika tavalla liikaa valomerkin jälkeen. Mutta varsinainen totuus paljastui kun sisäreisissä, pakaroissa ja alaselässä oli mustelmia. Ensimmäiset vielä seliteltiin jotenkin mutta kun niitä ilmestyi hieman eri paikkoihin ja aina näiden iltojen jälkeen. 

Vierailija
224/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on todella helppoa nähdä jos on ollut tarkkaavainen ennen tapahtumaa.

Mistä itse huomasin, hajuveden tuoksu kun tulin yövuorosta kotiin. Normaalisti ei käyttänyt töihin mennessä.

Heräsi kiinnostus tuosta ja aloin tarkkailla enemmän.  Vaimo heräsi aamulla aiemmin, ehti meikata paremmin..

Yleisesti vaimo vaikutti iloisemmalta ja seksuaalisemmalta, meillä lisääntyi seksi.

Aloin huomata että vaimo oli paljon mietteiessään.  

Huomasin puhelimen olevan äänettömällä. Huomasin vaimon säpsähtävän kun kävelin välillä ohi ja sulkevan heti puhelimen..

Ansoitin sitten hänet.  Heräsin yks aamu tarkoituksella ennen häntä. Otin hänen puhelimensa ja vaimon herätessä näytin luuria ja kerroin että nyt tuli ero. Kysyin häneltä mitä v.....a sä puuhaat.

Vaimo kertoi että oli säätöä.

Vierailija
225/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies varmaan epäilee että mä petän, jos lukee näitä juttuja 😀

Täytin 50 ja olen aloittanut 'uuden elämän' ihan itseni vuoksi, ei mulla mitään salasuhteita ole. Laihdutin, olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, alusvaatteisiin jne ja käyn paljon ystävien kanssa milloin missäkin menoissa. Harrastan taas kivoja juttuja useampana iltana viikossa. Puhelin on koko ajan kädessä, piippaa jatkuvasti juurikin kaikenmaailman ystävä- harrastusryhmien takia.

Mies juo sohvalla kaljaa ja lihoo. Ei ole minusta  missään mielessä kiinnostunut. Ehkä mun pitäisikin alkaa pettämään, ei sitä varmaan edes kiinnostaisi 😀 Kaikki klassiset pettäjänaisen tunnusmerkit taidan täyttää jo valmiiksi.

Sinä olet saanut elämäsi lähes järjestykseen. Nyt puuttuu vain piste i:n päälle. Hanki niistä harrastusporukoista pari panokaveria, mieluiten ukkomiehiä, niin ymmärtävät, että seksin takia tässä ollaan, ei minkään parisuhteen. 👍

Vierailija
226/296 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti,ja siis sanoi menevänsä olusille parin kaverin kanssa, jotka siis olivat selvästi juonessa mukana. Oli yli 50 kilsaa matkaa...ja tuli sitten kotii 11.45 aamulla. Eipä siinä ollut selityksien sanaa. Olihan tämä ihan suunniteltu juttu, aivan kortsujen hankintaa myöten.

Myöhemmin sentään tunnusti, että oli oikein edllidpäivänä sopinut ja pyytänyt daamin kapakkaan jne. EN ole koskaan selvinnyt siitä, enkä selviä. Luultavasti sairastuin siksi syöpäänkin.

Sain sentään kostaa, tunnetun miehen kanssa, joka oli hänen kamunsa. 

Vierailija
227/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä varmaan pahinta on just tuo aliarviointi.  99/100 petetty tietää jo viikkokausia ennenkuin jäädään kiinni.  Pettäjå vois miettiä miltä tuntuu tietää tuollainen asia voimatta tehdä yhtään mitään.

Vierailija
228/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pettää, se on sika.

Jos vaimo pettää, vaimon mies on sika.

Noinhan se juuri menee,  mutta meidän tulee muistaa,  ettei yksikään mies pettäisi jos naiset eivät huorailisi.

Totuus ei pala edes tulessa kauan.

Vierailija
229/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa nuoruuden suhteen ulkopuoliset panot eli pettäminen. Vaikken koskaan jäänyt kiinni. Ei lopultakaan ollut sen arvoista.

Nyt kannan yksinään katumuksen taakkaa, kun miksi pitäisi vanhoista mokista enää pahottaa toisen mieli.

m61v

Vierailija
230/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M61v oivalsi samat, kuin minä. Otsake on: miten vaimon pettäminen paljastui. Paljastuiko että petin vaimoa, vai vaimo minua? Myös minä panin nuorena jotakuta muuta, kuin tulevaa vaimoani. Ehkä ei ole täysin paljastunut asia, mutta vahva epäilys on selvästi ollut hänellä kaikki nämä vuosikymmenet. 

Vierailija
231/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi puhelin rupesi olemaan mukana kokoajan, jopa vessaan mentäessä ja hampaan pesulle mennessä.

Ei jättänyt puhelintaan hetkeksi yksinään, hyvä ettei suihkuun mennyt sen kanssa, mutta kylppärissä oli kuitenkin mukana.

Töissä rupesi olemaan enemmän ylitöitä ja jumppassa rupesi käymään yllättäen.

Kerran sitten vaimo sanoi menevänsä suoraan töistä jumppaan, joka alkoi 17.00 ja loppui 18.00, teki jumpan alkuun asti ylitöitä ettei tarvitse välissä tulla kotia. Tuli kotia noin 19.00, eli tunti jumpan päättymisen jälkeen. Jumpppa paikalta menee kotia ajaessa noin 10-15min. Meni suoraan suihkuun, menin mukaan ja työnsin yllättäen sormeni vaimoin pilluun, sormi hulahti helposti sisään, todella märkä ja samalla kun vedin sormen ulos pillusta, niin mukana tuli todella tahmeaa kokkareista tavaraa ulos. Tahmausuudesta ja koostumuksesta päätellen spermaa... Kehtasi vielä kieltää tämän, sanoi vaan että joskus se on vaan märkä ja erittää jotain limaa.

Ei ole tähän päivään mennessä tunnustanut mitään, toki nyt on hiukan normalisointunut tilanteet, puhelin jää pöydälle ja saa olla yksinään, ei käy enää jumpissa ja jne..

Vierailija
232/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi puhelin rupesi olemaan mukana kokoajan, jopa vessaan mentäessä ja hampaan pesulle mennessä.

Ei jättänyt puhelintaan hetkeksi yksinään, hyvä ettei suihkuun mennyt sen kanssa, mutta kylppärissä oli kuitenkin mukana.

Töissä rupesi olemaan enemmän ylitöitä ja jumppassa rupesi käymään yllättäen.

Kerran sitten vaimo sanoi menevänsä suoraan töistä jumppaan, joka alkoi 17.00 ja loppui 18.00, teki jumpan alkuun asti ylitöitä ettei tarvitse välissä tulla kotia. Tuli kotia noin 19.00, eli tunti jumpan päättymisen jälkeen. Jumpppa paikalta menee kotia ajaessa noin 10-15min. Meni suoraan suihkuun, menin mukaan ja työnsin yllättäen sormeni vaimoin pilluun, sormi hulahti helposti sisään, todella märkä ja samalla kun vedin sormen ulos pillusta, niin mukana tuli todella tahmeaa kokkareista tavaraa ulos. Tahmausuudesta ja koostumuksesta päätellen spermaa... Kehtasi vielä kieltää tämän, sanoi vaan että joskus se on vaan

Antaisit naisen nauttia, kyllä hyvä pano jumpasta käy. Jos et nuole ja nussi riittävästi, niin noinhan siinä käy. 

Vierailija
233/296 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kun en löydä tähän hätään. Näin joku vuosi sitten kirjoituksen joka kaikkien pettäjien tai sitä harkitsevien kannattaisi lukea. 

Naisella oli ollut salasuhde josta ei koskaan jäänyt kiinni. Kunnes mies lapsen täytettyä 17v ilmoitti että suhde oli tässä.. 

Nainen ihmetteli luonnollisesti asiaa. Johon mies totesi eron johtuvan siitä mitä tapahtui 19v sitten. Kun petit..  Nainen kielsi mutta lopulta myönsi ja oli todella pahoillaan..

Hän kysyi mieheltä miksi et sillon reagoinut ja me ollaan oltu onnellisia aina, rakastetaan toisiamme.. Miksi vasta nyt?

Mies vastasi.  Kun jäit kiinni minun rakkaus loppui. Muutuit ihmiseksi jonka kanssa en haluaisi olla. Lapsen takia olin pakotettu. En ole pystynyt rakastamaan sinua sen jälkeen.. 

Pettäjien kannattaa muistaa ettei se pettäminen ikinä häviä. Vaikka et olisi jäänyt kiinni, se riski on niin kauan kuin elät. Lasku voi tulla maksuun koska vaan.

Vierailija
234/296 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olii haluton seksiin ja kokoajan vaattet päällä kanssani. Sitten ihan vahingossa huomasin, että oli rinnoissa fritsuja... 50v rouvalla. Oli ollut vahinko.....

Vierailija
235/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketutuksen tunne on melkoinen kun lukee näitä viestejä. Ex-vaimo petti vuosia. Kyllä sen huomaa kun ehdotuksia seksiin ei tule, pitkiä poissaoloja, huonon omantunnon tekoja jne. Yksinkertaisesti liitto muuttuu huonoksi. 

Ei mulla ole muuta neuvoa kun lähde kävelemään ja säilytä arvokkuutesi rippeet. 

Nykyisessä suhteessa on kaikki toisin. Arvostus, kunnioitus ja uskollisuus kumppanille. 

Vierailija
236/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean ehdotonta ja lopullista jos joku nyt vähän käy vieraissa. Kaikkien pitäisi edes kerran-pari vuodessa päästä kokeilemaan vierasta, vaikuttaa mielialaan ja aktiivisuuteen kotonakin.

Vierailija
237/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketutuksen tunne on melkoinen kun lukee näitä viestejä. Ex-vaimo petti vuosia. Kyllä sen huomaa kun ehdotuksia seksiin ei tule, pitkiä poissaoloja, huonon omantunnon tekoja jne. Yksinkertaisesti liitto muuttuu huonoksi. 

Ei mulla ole muuta neuvoa kun lähde kävelemään ja säilytä arvokkuutesi rippeet. 

Nykyisessä suhteessa on kaikki toisin. Arvostus, kunnioitus ja uskollisuus kumppanille. 

Jep jälkikäteen ne merkit on niin jäätävän selviä..

Mulla vaimo itkeskeli ja oli surullinen usein kun tuli kotiin ( syyllisyys). 

Seksiä tuli ovista ja ikkunoista ( oli kiimassa uuden miehen takia, hyvitti mulle pettämistä).

Puhelin käytös muuttui täysin, (5v kohdalla sanoi et pitää äänettömällä koska puhelinmyyjät.)..

Alkoi pitää huolta ulkonäöstä. (5v meni töihin ilman suurempia miekkailija) Sit alko.

Aikajanallisesti koki vartalo häpeää (varmasti just ennen ekaa kertaa) kk tästä oli naiseentunut ( pyöri himassa alasti ja peilaili (oli kelvannut)..

Vierailija
238/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo petti useasti ja taisi olla pitempiä salasuhteitakin. Yhdestä pettämisestä jäi kiinni siten, että luin täältä vauva-sivuilta tarinan. Vaimo kielsi kaikki pettämiset, mutta valehteli niistä. Valheet olivat aina erilaisia eli ei muistanut, mitä oli kertonut aikaisemmin.Kyselien eräästä tapahtumasta uudelleen 4 vuoden jälkeen. Vaimo kertoi tapahtumasta tarinan, jossa oliskin jutellut kahden miehen kanssa, kun aikaisemmin oli kertonut ettei ollut jutellut kenenkään kanssa. Sitten törmäsin kirjoitukseen täällä vauva-sivuilla. Kaikki täsmäsi paikat, ikä, tapahtuma, yhdyssanavirheet, käytetyt sanat, kaksi miestä kokeiltu seksi kahden miehen kanssa, anaaliseksiä. Tajusin, että se oli vaimoni kirjoitus ja täsmäsi täysin vaimoni kertomaan tarinaan, jossa itse pettämistä ei kerrottu. Kun otin puheeksi tämän tapahtuman ja mitä erikoista seksiä hän oli harrastanut kahden miehen kanssa, hän suuttui rajusti, kuinka voin edes ajatella hänestä selklaista. Pari päivää myöhemmin vaimo halusi seksiä ja vaimo vaipui näkyvästi johonkin fantasiaan kun silmät pyörähtivät ympäri. Vaimo asettauitui asentoon, jossa saisi seksi samalla kun ottaa minulta suihin. Oli sen verran erikoinen asento, että tämä oli vain naula arkun päälle ja todisti kirjoituksen vaimon tekemäksi.Kirjoitus selitti myös vaimon erikoisen käytöksen samana kesänä sängyssä. Onneksi olin selvitelllyt päässäni muut pettämiset niin tämä ei enää niin pahasti lyönyt. Vaimosta tuli ex, kun sain riittävästi voimia erota. Vaimo oli narsisti ja siinä oli enemmän sulateltavaa kuin niissä kaikissa pettämisissä.

Vierailija
239/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi muuttui rajummaksi ja sitä oli paljon. Anaaliseksiä monta kertaa viikossa, sitomista, piiskaamista, halusi että runkkaan spermat suuuhun, ... ilmeisesti purki viestittelyn tuomaa kiimaansa. Tiesin jo pitkään, että jotain on käynnissä. Kun jäi lopulta kiinni, niin ei myöntänyt mitään, vaan suuttui. Lopulta jäi kiistatta kiinni ja samantien jännitys panosuhteessa loppui, niin sitten loppui rajut panotkin.

Vierailija
240/296 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon tarinoita, joissa vaimo on pettänyt, ja jäänyt kiinni, eikä petettyä juuri haittaa. Vaimo on valehdellut monta vuotta, ja jatketaan kuin ei mitään? Ymmärrän, jos ei ole mustasukkaista sorttia yhtään, mutta sitä en ymmärrä, miten ei haittaa se valehtelu. Voiko häneen muka luottaa muissa asioissa? Itselle olisi kynnyskysymys juuri tuo epäluotettavuus, ja luottamuksen pettäminen. En voisi elää ihmisen kanssa johon en luota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän