Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä luuli minua myymälävarkaaksi.

Vierailija
02.03.2025 |

Eivät kiinnostele varastelemiset, anastelemiset eivätkä mitkään muutkaan kepulikonstit. Myyjä oli ynseä eikä hän pyytänyt anteeksi tyyliään epäillä minua rosvoksi. Päätin, että tästä lähtien näytän hänelle kaikki tavarat ja kuitit, jotka minulla sattuvat olemaan mukana silloin, kun asioin kyseisessä puotissa, jossa ei muuten ole säilytyslokerikkoja kasseja, reppuja yms. varten.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli siis miten? 

Vierailija
2/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuli siis miten? 

Hän tuli perääni ja kysyi, onko reppuuni sujahtanut täältä jotakin maksamattomia tuotteita. Kun vastasin hänelle, että ei ole, hän käski minua avaamaan reppuni. (ap)

 

Vierailija
4/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä näytä joka kerralla. Se vie vaivaa ja aikaa liikaa. Onko siellä pakko asioida vai voiko jättää väliin. Onko lähikauppa tms.

Vierailija
5/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamille myyjille on kiva käydä maksamassa ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoilla.

Vierailija
6/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan virolaiselta "asiakaspalvelulta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole palvelukulttuuria. Kun asiakaspalvelija mokaa niin asiakas ei juuri koskaan saa mitään anteeksipyyntöä. 

Varsinkaan nuoret ei yksinkertaisesti osaa ja eikä tiedä miten toimia tämmösissä tilanteissa. Jos tätä olisi hieman koulutettu ja harjoiteltu etukäteen niin nämäkin nolot tilanteet saataisiin helposti hoidettua niin ettei asiakkaalle jää huonoa kokemusta. Voisi jäädä jopa hyvä mieli kun hoidetaan hyvin ja oikein. Tämä on taitolaji.

Vierailija
8/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta, voi hirveetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, niin miultakin kysyttiin että aionko mie maksaa miun hamekoukussa killuvan öljykannun.

Vierailija
10/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet myyjät ovat kyllä todella rasittavia, vaikka asiakas käyttäytyisi itse erittäin hillitysti ja hallitusti. Tätä en ymmärrä, mutta sen ymmärrän, jos asiakas on myyjää kohtaan veemäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiko hälytys portilla kassan jälkeen?

Vierailija
12/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: aina voi äänestää jaloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soiko hälytys portilla kassan jälkeen?

Ei soinut. (ap)

 

Vierailija
14/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: aina voi äänestää jaloillaan.

Toki. Silloin asiakaspalvelija on epäonnistunut täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Suomalainen ei toimi noin. Suomalainen soittaa vartialle tai antaa olla. 

Vierailija
16/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene sinne kimpsujen ja kampsujen kanssa ja sano että täältä mä taas tulen, tsekataanpas jälleen mitä kaikkea mulla täällä on ja perinteiset paperikuititkin löytyy.

Vierailija
17/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mene sinne kimpsujen ja kampsujen kanssa ja sano että täältä mä taas tulen, tsekataanpas jälleen mitä kaikkea mulla täällä on ja perinteiset paperikuititkin löytyy.

Tämä ostos on K-marketista, tämä puolestaan on K-Supermarketista. Tämän tuotteen ostin puolestani Tokmannilta. Ajattele, siellä alennetaan elintarvikkeet puoleen hintaan jo kaksi tuntia ennen myymälän sulkeutumista, yleensähän vähintään tämänsuuruinen alennus otetaan käyttöön vasta myymälän viimeisen aukiolotunnin aikana.

 

Vierailija
18/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ainakin Prismoissa myyjät moikkailee asiakkaita. Myymälävarkauksien estämiseksi asiakkaille osoitetaan että heitä tunnistetaan. En vastaa mitään enkä katso päinkään, minä olen ostoksilla ja maksan ostokseni ja sillä selvä. Pitäisi joskus kuunnella mitä ne höpisee radiopuhelimiinsa kun joku onkin epäillyttävä eikä reagoi tervehdyksiin, vai pitäisikö niille vaan huikata takas tyyliin: no, sieg mussoliini/idi amin ... teillekkin päin vaan tms

Vierailija
19/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuli siis miten? 

Hän tuli perääni ja kysyi, onko reppuuni sujahtanut täältä jotakin maksamattomia tuotteita. Kun vastasin hänelle, että ei ole, hän käski minua avaamaan reppuni. (ap)

 

Tätä en ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi repun kantajia epäillään. Sehän on todella huomiota herättävää ottaa reppu selästä ja lappaa sinne tavaraa.  

Jos minä varastaisin, niin laittaisin vain taskuun tai käsilaukkuun. Reppu on selässä vain sen vuoksi, että se on ergonomisempi kantaa kun tulee pyörällä/kävellen kauppaan. Enkä tosiaan haluaisi jättää reppuani mihinkään kaupan eteiseen. Reput ja niiden sisältö voi olla arvokkaita!

Vierailija
20/49 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, myyjä tarkasti taskut kassalla ilman mitään hälyttimen piippauksia tai muitakaan todisteita.

Luonnollisesti viimeinen kerta kun kävin siinä ruokakaupassa. En tiedä sitä, että tiesikö kaupan omistaja myyjän käytöksestä, eli oliko se ohje, vai oliko myyjän omaa tyyliä esittää myymäläetsivää.

Eikä tietenkään pyytänyt anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi