miksi se aiheuttaa raivoa, että jokut heräävät myöhään
esim klo 10-12 välillä? Mitä se sinuun vaikuttaa, joka haluat herätä heti aamusta?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Hmm... näitä lukiessa kyllä vaikuttaa enempi siltä, että yökukkujat ovat niitä jotka raivoaa aamuvurkuille 🥱😴
Saat vain virheellisen käsityksen, kun ne aamuvirkut on jo nukkumassa tähän aikaan. Mutta irl niiden raivoamista kuulee kyllä tuon tuosta ja itsekehua. Yksikin säheltää toimistolla aamut ja aamupäivät kaikenlaista turhaa, eikä pysy koneella ollenkaan ja keskity itse töihin, mutta on muka parempi kuin muut kun tulee töihin jo klo 7. Jos sille joku huomauttaa, että on hommat teikemättä, niin heti alkaa virsi että "Mutta minä olen kuule ollut täällä jo ennen seitsemää. Maijakin tuli vasta 9.59 ja nukkui varmasti vielä kun minä olin jo aamuvirkkuna täällä toimistolla....jne."
Jotkut tosiaan kuvittelevat, että kun tulen aamulla 04-07 töistä kotiin, niin nukun korkeintaan "päivätorkut". Sitten klo 9 olen valmiina päivään. Reippana menen sitten klo 20 - 22. töihin yöksi. Ei. Minä tulen töistä kuten moni muukin ja juon ja syön jotain. Sitten kun minua alkaa nukuttamaan, niin menen nukkumaan. Se voi olla vasta klo 9. Silloin sitä nukkuu helposti sinne klo 16 asti. Sori, minä vaan tykkään kun ei tarvitse herätä kellon soittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... näitä lukiessa kyllä vaikuttaa enempi siltä, että yökukkujat ovat niitä jotka raivoaa aamuvurkuille 🥱😴
Saat vain virheellisen käsityksen, kun ne aamuvirkut on jo nukkumassa tähän aikaan. Mutta irl niiden raivoamista kuulee kyllä tuon tuosta ja itsekehua. Yksikin säheltää toimistolla aamut ja aamupäivät kaikenlaista turhaa, eikä pysy koneella ollenkaan ja keskity itse töihin, mutta on muka parempi kuin muut kun tulee töihin jo klo 7. Jos sille joku huomauttaa, että on hommat teikemättä, niin heti alkaa virsi että "Mutta minä olen kuule ollut täällä jo ennen seitsemää. Maijakin tuli vasta 9.59 ja nukkui varmasti vielä kun minä olin jo aamuvirkkuna täällä toimistolla....jne."
Minä taas saan vittuilua siitä, että lähden kotiin aikaisemmin kuin muut. Olin tosiaan toimistolla jo klo 7:30 ja hommat on tehtynä. Adios amigos :D
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kesän yötöissä. Oli ihanaa pyöräillä kotiin aamuvarhaisella, kun ensimmäiset päivätyöläiset olivat lähdössä töihin ja oma työpäivä oli jo pulkassa.
Kai menit kuitenkin aamulla töihin?
Evvk muiden heräämiset mutta aamuvirkkujen haukkumista tälläkin palstalla on vähän väliä.
Itse herään vasta klo 15.00-16.00 aikaan, onneksi pystyn kotona tekemään yrittäjänä töitä mihin kellonaikaan tahansa ja olen paljon tuotteliaampi illalla ja yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosiaan kuvittelevat, että kun tulen aamulla 04-07 töistä kotiin, niin nukun korkeintaan "päivätorkut". Sitten klo 9 olen valmiina päivään. Reippana menen sitten klo 20 - 22. töihin yöksi. Ei. Minä tulen töistä kuten moni muukin ja juon ja syön jotain. Sitten kun minua alkaa nukuttamaan, niin menen nukkumaan. Se voi olla vasta klo 9. Silloin sitä nukkuu helposti sinne klo 16 asti. Sori, minä vaan tykkään kun ei tarvitse herätä kellon soittoon.
Juu. Yövuorosta heräillään aikasintaan klo 15.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kesän yötöissä. Oli ihanaa pyöräillä kotiin aamuvarhaisella, kun ensimmäiset päivätyöläiset olivat lähdössä töihin ja oma työpäivä oli jo pulkassa.
Tuossaa on sitä taikaa josta yötyöläisenä nautin. Minä olen menossa kotiin ja suurin osa liikkellä olevista aloittaa vasta päiväänsä.
Herään joka päivä 9.30. Työt alkaa 11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä kyllä osuit naulan kantaan. Meillä oli toimistotöissä aikoinaan liukuma 7-9 ja15-17.
Mä olin niitä 9-17 ihmisiä. Kerran sitten oli joku meno ja tulinkin töihin yllättäen kello seitsemältä aamulla. Siellä ne aamuvirkut keittelivät kahvia ja lukivat Hesaria vähintään tunnin! Heillä oli joku sanaton sopimus ja yhteenkuuluvuus, että se eka luppotunti on heille "ahkerille" suotu ihan vaan siksi, että tukevat niin aikaisin.
-sama
Tulee niin hirmuinen kateus, etten vain voi olla raivoamatta ihan törkeästi.