Raskas elämäntilanne, en halua nähdä miehen sukulaisia
Mulla erittäin vaikeaa nyt. En millään jaksaisi nähdä miehen kylään tuppaavia sukulaisia. Minut on aina arvosteltu heidän toimestaan ulkonäöstä lähtien. Nyt en pysty hymyilemään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli kaltaisesi, aina oli minun suku joka ei saanut tulla, asia ratkesi avioerolla, hän muutti kuulema johonkin vuokrayksiöön, siellä voi nyt olla rauhassa sukunsa kanssa. Minulla on uusi naisystävä, sen verran viisastuin, että tarkkaaan on nyt asiat puhuttu, yhteiset säännöt mietitty, ja nyt niitä testataan viettämällä aikaa molempien kodeissa. Edelleenkään en päästä ketään omistamaan asuntoa kanssani, avioehto on vaatimukseni jos naimisiin menemme. Kova kautta opin.
Olisiko kannattanut vaikka lukea aloitus ennen kommentointia. Toki ikävää jos sulla on ollut paska parisuhde. Mutta ei se siitä kummene, että tulet sitä julistamaan keskusteluun, joka ei käsittele sitä, eikä vastaavaa tilannetta.
Sivusta totean, että niin on apnkin puolisolla paska parisuhde, ap on nimittäin paska, ja niin taidat olla sinäkin.
Ymmärrän. Meillä miehen sisko joka asuu kauempana, saattaa soittaa yhtäkkiä että ovat tunnin päästä meidän kaupungissa, voiko osa perheestä tulla meille yöksi, koska eivät kaikki mahdu miehen ja siskonsa äidin luo. Mies myöntyy _joka kerta_ vaikka itseäänkin ärsyttää tuo. Valittaa tosin minulle aina kun kerron, että tuo on mielestäni asiatonta ja tämä on myös minun kotini. Ärsyttää myös se, että minulta ei näissä tilanteissa kysytä. Viipyvät useita öitä kerrallaan, etukäteen eivät itsekään tiedä kuinka monta. Joulun jälkeen olivat 1,5 viikkoa, tulivat tunnin varoitusajalla. Onneksi tätä käy vain kerran-pari vuodessa ja melko ennustettavina ajankohtina.
Lapset meni miehen kanssa parivuoteeseen ja vieraat otti lasten sängyt, yksi vieras nukkui sohvalla ja lopuille käytiin ostamassa patjoja sisko petiin takkahuoneeseen.
Suhtaudutko niihin lapsiinkin niin, että ovat vaiva ja riesa, sinulla kun on läheinen kuollut syöpään ja haluat olla rauhassa?