Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas elämäntilanne, en halua nähdä miehen sukulaisia

Vierailija
09.02.2024 |

Mulla erittäin vaikeaa nyt. En millään jaksaisi nähdä miehen kylään tuppaavia sukulaisia. Minut on aina arvosteltu heidän toimestaan ulkonäöstä lähtien. Nyt en pysty hymyilemään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä."

Miltä tuntuu kun oma mies jonka pitäisi olla se tuki ja turva elämässä, onkin munaton mikkihiiri? :-DDDD

Ei uskalla kieltäytyä, anna mun kaikki kestää!!

Luulen, että mies haluaa sukulaisten käyvän, mutta ei sitä uskalla myöntää ap:lle jostain syystä. 

No onko käskenyt näiden käyttäytyä?

Vierailija
22/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä miehen ei koskaan kannattaisi asua naisen kanssa: koti on vain naisen, vaikka tämä ei maksaisi euroakaan sen kuluista. Silti naisella on oikeus sanoa, että tänne ette tule.

Jos mies sanoisi naisen sukulaisille, että meille ei tulla, alkaisi heti keskustelu narsistista, joka haluaa sulkea vaimonsa eroo suvusta ja kavereista.

Naiset maksavat aina asumisen ja muut perheen yhteiset kulut. Miehet elävät siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse päästää kotiisi ketään ketä et sinne itse ole kutsunut. Jos mies haluaa välttämättä tavata sukulaisia, niin menköön itse heille kylään tai sopikoot treffit kahvilassa.

No ei toinen voi kieltää noin, jos on yhteinen koti. Ap itse voi lähteä kotoa pois vierailun ajaksi, mutta ei hän voi yksin kieltää ketä yhteisessä kodissa voi käydä. 

Totta kai voi, nimenomaan kun on yhteinen koti eikä ap:n miehen.

Vai päästäisitkö omaan kotiisi esimerkiksi miehesi narkkarikaverin tai ryyppyremmin, "koska kotimme on yhteinen".

Kodin täytyy olla se paikka, jossa jokainen voi tuntea olevansa turvassa. Ulkopuolisilla ei ole sinne asiaa, jos siitä ei ole yhdessä sovittu.

Ei tulisi mielenkään kieltää toiselta sukulaisia käymästä kylässä. 

Eli olet se kynnysmatto joka avaa oven vaikka keuhkokuumeessa ja keittää anopille kahvit samalla kun tämä arvostelee siivoistaitojasi, ulkonäköäsi ja sitä että et ole pitänyt hänen pojastaan tarpeeksi hyvää huolta kun olet niin keskittynyt omaan sairauteesi.

Vierailija
24/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kun oma mies jonka pitäisi olla se tuki ja turva elämässä, onkin munaton mikkihiiri? :-DDDD

Luulen, että mies haluaa sukulaisten käyvän, mutta ei sitä uskalla myöntää ap:lle jostain syystä. 

No mistä me tiedetään? Toisaalta kai ap itse osaa sanoa, jos toiset loukkaavat. 

Vierailija
25/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä me tiedetään? Toisaalta kai ap itse osaa sanoa, jos toiset loukkaavat. 

Mies on vastuussa sukulaisistaan.

Vierailija
26/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse päästää kotiisi ketään ketä et sinne itse ole kutsunut. Jos mies haluaa välttämättä tavata sukulaisia, niin menköön itse heille kylään tai sopikoot treffit kahvilassa.

No ei toinen voi kieltää noin, jos on yhteinen koti. Ap itse voi lähteä kotoa pois vierailun ajaksi, mutta ei hän voi yksin kieltää ketä yhteisessä kodissa voi käydä. 

Vai päästäisitkö omaan kotiisi esimerkiksi miehesi narkkarikaverin tai ryyppyremmin, "koska kotimme on yhteinen".

Kodin täytyy olla se paikka, jossa jokainen voi tuntea olevansa turvassa. Ulkopuolisilla ei ole sinne asiaa, jos siitä ei ole yhdessä sovittu.

Miksi se koti olisi naisen koti enemmän kuin miehen koti? Ei pidä valita miestä, jolla on narkkarikavereita tai oma ryyppyremmi. Samalla tavalla mies voisi sanoa, että naisen shoppailuholisti sisko ei ole tervetullut tai sydänsairas äiti, koska miehen mielestä olisi kuvottavaa kutsua ambulanssia, jos jotain sattuu.

Vierailija
27/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti todella raskas tilanne nyt, läheiseni kuoli syöpään ja olen huolehtinut hänen pienistä lapsistaan. En kertakaikkiaan jaksa nyt mitään ylimääräistä enkä toivonut että tännekään tulisi tällaista turhaa väittelyä. Ap

Vierailija
28/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä  miestäsi osoittamaan sukulaisille, että olet tärkeämpi kuin kylään tuppaajat. Sinulla on oikeus kotirauhaan omassa kodissasi silloin, kun rauhaa haluat, eikä syitä tarvitse selitellä.

Mies voi tavata sukulaisiaan heidän kodeissaan tai vaikka kahvilassa.

Jos olet totuttanut kyläilijät täyteen palveluun kotonasi itse valitseminaan vierailuaikoina, nyt ON VIHDOIN KORKEA AIKA VETÄÄ RAJAT.

Kenenkään kodissa ei tarvitse olla avoimet ovet nonstop. Voi asettaa vierailuajat tai sulkea oven kokonaan, jos niin katsoo parhaaksi.

Vierailija
29/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä miehen ei koskaan kannattaisi asua naisen kanssa: koti on vain naisen, vaikka tämä ei maksaisi euroakaan sen kuluista. Silti naisella on oikeus sanoa, että tänne ette tule.

Jos mies sanoisi naisen sukulaisille, että meille ei tulla, alkaisi heti keskustelu narsistista, joka haluaa sulkea vaimonsa eroo suvusta ja kavereista.

Naiset maksavat aina asumisen ja muut perheen yhteiset kulut. Miehet elävät siivellä.

Todella harvoin maksavat etenkään näissä tilanteissa, joissa mies tarvitsisi sukunsa tukea, mutta nainen sen ehdottomasti kieltää.

Vierailija
30/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli olet se kynnysmatto joka avaa oven vaikka keuhkokuumeessa ja keittää anopille kahvit samalla kun tämä arvostelee siivoistaitojasi, ulkonäköäsi ja sitä että et ole pitänyt hänen pojastaan tarpeeksi hyvää huolta kun olet niin keskittynyt omaan sairauteesi."

No harva varmaan tulee kylään, jos on keuhkokuumetta, joka mahdollisesti voi olla myös korona. Tuossa tilanteessa olisin makuuhuoneessa ja totta kai mies hoitaa tarjoilut. Jos ulkonäköä arvosteltaisiin, niin sanoisin, ettei tuo kuulu nyt hyviin käytöstapoihin, joten voisitteko lopettaa arvostelun. En minä tuollaista tuppisuuna kuuntelisi. 

Vierailija
31/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkee elämäntilanteensa tuollaisena, niin eikö olisi helpompi erota ja antaa miehen jatkaa elämäänsä onnellisena? Minusta on todella itsekästä tehdä kodista vankila, jossa mies on koko ajan onneton ja hänen elämänsä valuu hukkaan vain siksi, että valitsi sisältä mädän puolison. Naisella on varaa yksiöön, mies voi pitää omakotitalonsa.

Vierailija
32/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli apn narkkarikaverit on ok, mutta ei miehen?

Vierailija
33/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä  miestäsi osoittamaan sukulaisille, että olet tärkeämpi kuin kylään tuppaajat. Sinulla on oikeus kotirauhaan omassa kodissasi silloin, kun rauhaa haluat, eikä syitä tarvitse selitellä.

Mies voi tavata sukulaisiaan heidän kodeissaan tai vaikka kahvilassa.

Jos olet totuttanut kyläilijät täyteen palveluun kotonasi itse valitseminaan vierailuaikoina, nyt ON VIHDOIN KORKEA AIKA VETÄÄ RAJAT.

Kenenkään kodissa ei tarvitse olla avoimet ovet nonstop. Voi asettaa vierailuajat tai sulkea oven kokonaan, jos niin katsoo parhaaksi.

Miksi se ei ole miehen koti? Vai olisiko reilumpaa, että nainen maksaisi miehen toisen kodin vuokran ja sanoisi, että tapaa sukulaisiasi täällä, älä tuo niitä minun kotiini (jonka tosin olet maksanut, mutta minä siitä määrään!).

Vierailija
34/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on raskas elämäntilanne, hän haluaisi tukea ja turvaa sukulaisistaan, mutta ap kieltää sen. Tuo on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
35/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeasti todella raskas tilanne nyt, läheiseni kuoli syöpään ja olen huolehtinut hänen pienistä lapsistaan. En kertakaikkiaan jaksa nyt mitään ylimääräistä enkä toivonut että tännekään tulisi tällaista turhaa väittelyä. Ap

Sulla on suruaika, et tietenkään tee mitään mitä et halua tai jaksa. Otan osaa ja kovasti voimia <3 

Vierailija
36/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli kaltaisesi, aina oli minun suku joka ei saanut tulla, asia ratkesi avioerolla, hän muutti kuulema johonkin vuokrayksiöön, siellä voi nyt olla rauhassa sukunsa kanssa. Minulla on uusi naisystävä, sen verran viisastuin, että tarkkaaan on nyt asiat puhuttu, yhteiset säännöt mietitty, ja nyt niitä testataan viettämällä aikaa molempien kodeissa. Edelleenkään en päästä ketään omistamaan asuntoa kanssani, avioehto on vaatimukseni jos naimisiin menemme. Kova kautta opin. 

Vierailija
37/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukulaiset on yhtään sen kaltaisia kuin tämän palstan ilkeät haukkujat, säästä itseäsi ja kieltäydy vierailuista toistaiseksi! 

Vierailija
38/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen sukulaisilla ole mitään rajaa. Kerran meille marssi miehen sukulaisia 6 kpl yökylään katsomaan sairastunutta miestäni. Eivät kysyneet edes muodollisesti, että sopiiko meille. Itse jouduin sitten nukkumaan olohuoneen lattialle joogamaton päälle ja peittona kylpytakki. Ja tällaisia esimerkkejä on monia.8

Vierailija
39/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni oli kaltaisesi, aina oli minun suku joka ei saanut tulla, asia ratkesi avioerolla, hän muutti kuulema johonkin vuokrayksiöön, siellä voi nyt olla rauhassa sukunsa kanssa. Minulla on uusi naisystävä, sen verran viisastuin, että tarkkaaan on nyt asiat puhuttu, yhteiset säännöt mietitty, ja nyt niitä testataan viettämällä aikaa molempien kodeissa. Edelleenkään en päästä ketään omistamaan asuntoa kanssani, avioehto on vaatimukseni jos naimisiin menemme. Kova kautta opin. 

Olisiko kannattanut vaikka lukea aloitus ennen kommentointia. Toki ikävää jos sulla on ollut paska parisuhde. Mutta ei se siitä kummene, että tulet sitä julistamaan keskusteluun, joka ei käsittele sitä, eikä vastaavaa tilannetta.

Vierailija
40/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei miehen sukulaisilla ole mitään rajaa. Kerran meille marssi miehen sukulaisia 6 kpl yökylään katsomaan sairastunutta miestäni. Eivät kysyneet edes muodollisesti, että sopiiko meille. Itse jouduin sitten nukkumaan olohuoneen lattialle joogamaton päälle ja peittona kylpytakki. Ja tällaisia esimerkkejä on monia.

Onko teillä miehen kanssa erilliset sängyt vai menikö sukulaiset miehen viereen nukkumaan? Onko hän jonku heimon jäsen? Meillä ei olisi edes petivaatteita kuudelle yövieraalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi