Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas elämäntilanne, en halua nähdä miehen sukulaisia

Vierailija
09.02.2024 |

Mulla erittäin vaikeaa nyt. En millään jaksaisi nähdä miehen kylään tuppaavia sukulaisia. Minut on aina arvosteltu heidän toimestaan ulkonäöstä lähtien. Nyt en pysty hymyilemään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä aika vetää ne omat rajat. Sukulaisille ilmoitetaan, että nyt ei sovi tulla kylään. Jos ei halua kertoa syytä, sanoo vain uudelleen, että nyt ei sovi, katsotaan joskus myöhemmin. 

Vierailija
2/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa vähän valehdella, sano että teillä on korona ja ei voida nähdä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse päästää kotiisi ketään ketä et sinne itse ole kutsunut. Jos mies haluaa välttämättä tavata sukulaisia, niin menköön itse heille kylään tai sopikoot treffit kahvilassa.

Vierailija
4/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän käytännössä sallii sukulaisten käytöksen. Tällä hetkellä sanat tai teot eivät kulje käsi kädessä.

Vierailija
5/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sovi, katsotaan uudestaan keväämmällä."

Vierailija
6/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat. Nyt. 

Vierailija
7/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse päästää kotiisi ketään ketä et sinne itse ole kutsunut. Jos mies haluaa välttämättä tavata sukulaisia, niin menköön itse heille kylään tai sopikoot treffit kahvilassa.

No ei toinen voi kieltää noin, jos on yhteinen koti. Ap itse voi lähteä kotoa pois vierailun ajaksi, mutta ei hän voi yksin kieltää ketä yhteisessä kodissa voi käydä. 

Vierailija
8/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä miehen ei koskaan kannattaisi asua naisen kanssa: koti on vain naisen, vaikka tämä ei maksaisi euroakaan sen kuluista. Silti naisella on oikeus sanoa, että tänne ette tule.

Jos mies sanoisi naisen sukulaisille, että meille ei tulla, alkaisi heti keskustelu narsistista, joka haluaa sulkea vaimonsa eroo suvusta ja kavereista.

Vierailija
9/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei toinen voi kieltää noin, jos on yhteinen koti. Ap itse voi lähteä kotoa pois vierailun ajaksi, mutta ei hän voi yksin kieltää ketä yhteisessä kodissa voi käydä. 

Totta kai voi, nimenomaan kun on yhteinen koti eikä ap:n miehen.

Vai päästäisitkö omaan kotiisi esimerkiksi miehesi narkkarikaverin tai ryyppyremmin, "koska kotimme on yhteinen".

Kodin täytyy olla se paikka, jossa jokainen voi tuntea olevansa turvassa. Ulkopuolisilla ei ole sinne asiaa, jos siitä ei ole yhdessä sovittu.

Vierailija
10/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse mennä miehen mukaan heitä tapaamaan. Ei siitä tarvitse tehdä numeroa, ihan "Liisa ei nyt ehtinyt mukaan" riittää. Jos mies haluaa kutsua sukulaisiaan teille, ehkä voit lähteä siksi aikaa johonkin muualle? Jos olet masentunut tai muista syistä kotoa pois lähteminen on liian hankalaa, sitten mies ei kutsu ketään hetkeen teille.

Vierailija
11/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai päästäisitkö omaan kotiisi esimerkiksi miehesi narkkarikaverin tai ryyppyremmin, "koska kotimme on yhteinen".

Kodin täytyy olla se paikka, jossa jokainen voi tuntea olevansa turvassa. Ulkopuolisilla ei ole sinne asiaa, jos siitä ei ole yhdessä sovittu.

No ensinnäkään en tuollaisen kanssa seurusteli, jolla on narkkikavereita ja ryyppyremmi.

Toiseksi, kyllä toisella saa sukulaisia ja ystäviä käydä kylässä. Yhdessä vaan sovitaan sopiva aika. Ei tulisi mielenkään kieltää toiselta sukulaisia käymästä kylässä. 

Vierailija
12/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä."

Miltä tuntuu kun oma mies jonka pitäisi olla se tuki ja turva elämässä, onkin munaton mikkihiiri? :-DDDD

Ei uskalla kieltäytyä, anna mun kaikki kestää!!

Vierailija
13/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä tarvitse nähdä jos ei halua.

Vierailija
14/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkarikaveri on vähän eri asia kuin oma äiti. Välittävä mies toki tilapäisesti puolison hankalan elämäntilanteen ajan on kutsumatta ketään kotiin, mutta aika kamalaa olisi, jos ikinä ei saisi kutsua omaa äitiä kotiin vaan puoliso vertaisi sitä narkkarikaveriin.

Vierailija
15/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieskään ei halua nähdä heitä, mutta ei uskalla kieltäytyä."

Miltä tuntuu kun oma mies jonka pitäisi olla se tuki ja turva elämässä, onkin munaton mikkihiiri? :-DDDD

Ei uskalla kieltäytyä, anna mun kaikki kestää!!

Luulen, että mies haluaa sukulaisten käyvän, mutta ei sitä uskalla myöntää ap:lle jostain syystä. 

Vierailija
16/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan kutsuta veljen vaimoa minnekään eikä käydä heillä kylässä. Ei haluta olla vaivaksi ja toisaalta käly on niin raskas ihminen, ettei sitä kukaan kestä. Velikin on sanonut, että mielellään käy sukujuhlissa ilman vaimoa, niin ei tarvitse koko ajan selittää sille, että en ole karkaamassa, juttelen vain Harri-enon kanssa.

Vierailija
17/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan ovi visusti lukkoon, eikä rimputtelijoita päästetä sisään, eikä peräänsoitteluihin vastata.

Vierailija
18/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkään en tuollaisen kanssa seurusteli, jolla on narkkikavereita ja ryyppyremmi. Toiseksi, kyllä toisella saa sukulaisia ja ystäviä käydä kylässä. Yhdessä vaan sovitaan sopiva aika. Ei tulisi mielenkään kieltää toiselta sukulaisia käymästä kylässä. 

No nimenomaan tässä puhuttiinkin siitä että yhdessä päätetään, ei toinen voi siitä yksin päättää. Eli jos ap on sairas eikä halua kotiinsa vieraita, niin mies on aikamoinen itsekäs törppö jos siitä huolimatta ja vastoin ap:n tahtoa kutsuu ihmisiä kylään.

Vierailija
19/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sieltä kotoa lähteä kyläilyn ajaksi pois. Jos on masennusta, niin ihan hyvä käydä tuulettumassa eikä nyhjätä koko ajan kotona. 

Vierailija
20/44 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan nämä vierailut kestää? Kai sitä nyt pari tuntia kestää vaikka päällään seisten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme