Tatuoitu nainen, ikuisesti Nou Nou
Olen naimisissa. Vaimollani ei ole tatuointeja. Eikä niitä haluakaan. Olen tehnyt myös oman kantani selväksi:
- Tatuoinnit ovat Jumalan sanan vastaisia
- Tatuoinnit kertovat mielenterveyden häiriöistä ja epävakaasta persoonasta
- Tatuointi on itsetunto-ongelmaisten tapa tuhria itseään
- Tatuointi kertoo sosiaalisen sivistyksen tasottomuuden
Mieti useamman kerrran, ennen kuin menet töhrittämään itseäsi
Kommentit (30)
Ihan ilman usko.ntoakin voi sanoa että tatuoinnit antavat kantajastaan todella halvan vaikutelman. Se on juuri sitä w.t-porukkaa jotka niitä ottaa.
Usko nyt jo että et sinä ole äitisi kanssa naimisissa vaikka samassa talossa (vieläkin) asutte.
Mitäs sinä toisten maisten vartaloita katselet naimisissa olrvana ukkona. Helvettiin joutaa avionrikkoja, myös henkinen pettäminen on pettämistä.
Tällaiset vain kanjustavat ottamaan tatuointeja. Samoin kuin kaikki muutkin jutut, joita incelin mukaan naisella ei saisi olla (esim. paljon seksikumppaneita).
Mitä muitten tatuoinnit sun napaasi kaivaa? Katsele vain sitä omaa eukkoasi.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset vain kanjustavat ottamaan tatuointeja. Samoin kuin kaikki muutkin jutut, joita incelin mukaan naisella ei saisi olla (esim. paljon seksikumppaneita).
Niin weeteetä, niin weeteetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sä olet? Westendissä asuva aivokirurgi varmaan 🙄
Taitaa tatuointi olla helpoin paskafiltteri ihmisten suhteen.
En voisi koskea pitkällä tikullakaan tatuoituun naiseen. T: matkarastaja Huikkanen
Vierailija kirjoitti:
No enpä mä usko, että yksikään tatuoitu nainen itseään uneen itkee sen takia ettei sua saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sä olet? Westendissä asuva aivokirurgi varmaan 🙄
Jyväskylässä asuva insinööri ja ei todellakaan tatuoitu. Miten tämä liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä mä usko, että yksikään tatuoitu nainen itseään uneen itkee sen takia ettei sua saa.
Häh, tarkoitin toisinpäin. Välttää kitisijät kokonaan.
Vauvat haisee pahalle. T:matkarakastaj Huikkanen
Tatuoidut ovat vasemmistolaisia. En ole kenelläkään sivistyneellä eli oikeistolaisella nähnyt tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut ovat vasemmistolaisia. En ole kenelläkään sivistyneellä eli oikeistolaisella nähnyt tatuointia.
Mä olen nähnyt ties vaikka kuinka monella oikeistolaisella.
No, voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan.
Jos nainen saa ei-toivottua lähentelyä joltain vastenmieliseltä mieheltä, hänestä pääsee eroon, kun sanoo omaavansa tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Jo se, että puhut Jumalan sanasta kertoo sinusta tarpeeksi ja luulen sinun olevan suurimmalle osalle maallistuneita suomalaisia ei-toivottu kumppaniehdokas. Täten ei tarvitse välittää naisten tatuoinneista, kun karsinta on jo tapahtunut niistä riippumatta.
Minä uskon ja aloittaja on silti ehdoton no-no minullekin. Jumalharha siitä että kuvittelee ylimielisyydessään jakavansa maallikkona jumalan ja Raamatun sanaa on ehdottomasti red flag.
Jo se, että puhut Jumalan sanasta kertoo sinusta tarpeeksi ja luulen sinun olevan suurimmalle osalle maallistuneita suomalaisia ei-toivottu kumppaniehdokas. Täten ei tarvitse välittää naisten tatuoinneista, kun karsinta on jo tapahtunut niistä riippumatta.