Miksi YH on mielestäsi huono ihminen?
Toki olen samaa mieltä, että pitäisi pysyä sen miehen kanssa jonka kanssa lapsia tekee, mutta usein on myös niin että mies lähtee.
Kommentit (219)
Jos mies lähtee, jotain on tehty väärin, luultavasti jo se isänhahmon valinta on mennyt pieleen.
Yksi vinkki on, että alle 35v mies ei jää koti-isäksi, vaikka saattaa pari vuotta jaksaa sellaista esittää.
Miksi yh olisi huono ihminen? Jos parisuhteessa on jatkuvasti ongelmia ja on huono olla, on rohkea teko antaa molemmille uusi mahdollisuus. Lapsi kärsii eniten vanhempien jatkuvista riidoista tai mykkäkouluista. Sellaisenko esimerkin haluaa lapselleen antaa? Että ihan vaan sinun takiasi ollaan hampaat irvessä yhdessä, että sinulla on "ehyt" perhe.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh olisi huono ihminen? Jos parisuhteessa on jatkuvasti ongelmia ja on huono olla, on rohkea teko antaa molemmille uusi mahdollisuus. Lapsi kärsii eniten vanhempien jatkuvista riidoista tai mykkäkouluista. Sellaisenko esimerkin haluaa lapselleen antaa? Että ihan vaan sinun takiasi ollaan hampaat irvessä yhdessä, että sinulla on "ehyt" perhe.
kaikki tilastot sanoo että yksinhuoltajan lapsena on paskin mahollinen tulevaisuus.
Koska yh yrittää seuraavaksi löytää käenpojilleen uuden elättäjän.
Olin YH. En eronnut eikä mies lähtenyt. Tein lapsen 'yksin'. Koen onnistuneeni hyvin ja olen päätökseeni tyytyväinen. Se ehkä jäi vähän vaivaamaan, etten saanut aikaiseksi kuin yhden lapsen.
Miksi pitäisi väkisin pysä sen miehen kanssa jonka kanssa lapset tekee? Ihmiset muuttuu koko ajan. Se lasten tekokin muuttaa miestä ja naista. Lasten isä ei välttämättä ole sama ihminen jonka kanssa menit naimisiin, eikä ole äitikään. Jos homma ei mitenkään toimi, niin on varmaan lapsillekin parempi, että eroavat. Minä olen ainakin tyytyväine omien vanhempien eroon. Ei sitä vääntöä olisi kukaan jaksanut katsella.
Ja miksi ap olettaa, että yh on aina nainen?
Yh ei ole huono ihminen kuin tällä palstalla. Yksinhuoltaja-ihmiset ovat sitkeitä, luovia ja täyttävät kahden ihmisen paikan kiperissä tilanteissa. Maailmansodan jälkeen Eurooppa oli raunioina, pulaa oli kaikesta ja ilman äitejä (joista suuri osa hoiti lapset yksin) oltaisiinko tällä hyvinvoinnin tasolla? Hattua nostan!
Näyttää siltä, että yh on aina nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi väkisin pysä sen miehen kanssa jonka kanssa lapset tekee? Ihmiset muuttuu koko ajan. Se lasten tekokin muuttaa miestä ja naista. Lasten isä ei välttämättä ole sama ihminen jonka kanssa menit naimisiin, eikä ole äitikään. Jos homma ei mitenkään toimi, niin on varmaan lapsillekin parempi, että eroavat. Minä olen ainakin tyytyväine omien vanhempien eroon. Ei sitä vääntöä olisi kukaan jaksanut katsella.
Ja miksi ap olettaa, että yh on aina nainen?
Eikai ap sanonut että aina?
ei huono ihminen tietenkään, mutta huono kumppani
Vierailija kirjoitti:
Koska yh yrittää seuraavaksi löytää käenpojilleen uuden elättäjän.
Ei mun tarvi. Tienaan tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki tilastot sanoo että yksinhuoltajan lapsena on paskin mahollinen tulevaisuus.
No se on ihan totta, mutta se että yh:ta halveksitaan ei ainakaan paranna tilastoja.
Tehnyt huonoja valintoja elämässä / ei ole suunnitellut elämäänsä ja elää denialismissa (ei sitä voi arvata jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko tilastot siitä, miten hyvin eronneet vanhemmat onnistuvat yhteisvanhemmuudessa? Onko syy yksinhuoltajuudessa vai huonossa yhteishuoltajuudessa? Väitteesi vaikuttaa hyvin yksniitiseltä tilaston analysoinnilta.
Vierailija kirjoitti:
ei huono ihminen tietenkään, mutta huono kumppani
miten niin? yh voi olla jopa sellainen jonka lapset ovat jo aikuisia, voin sanoa itse sinkkuna 4-kymppisenä että ainakin lapsettomat miehet ovat ihan kauheinta mitä voi olla, seuraavaksi tulee alkoholistit nistit yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin olisi jos yksinhuoltajalla on hyvät tulot ja kannustaa lapsia huippulukioihin ja yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies lähtee, jotain on tehty väärin, luultavasti jo se isänhahmon valinta on mennyt pieleen.
Yksi vinkki on, että alle 35v mies ei jää koti-isäksi, vaikka saattaa pari vuotta jaksaa sellaista esittää.
"Valinta"
Miksi sä et sille miehelle mitään vastuuta laita? Onko mies sun maailmankuvassa ikuinen lapsi, jolta ei ikinä sovi olettaa mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Tehnyt huonoja valintoja elämässä / ei ole suunnitellut elämäänsä ja elää denialismissa (ei sitä voi arvata jne).
En puhu kaikkien yh:n puolesta, mutta miten ihmeessä voit tietää että päättyykö suhde vai ei
Jotenkin hullunkurista, että etenkin naiset halveksivat yh-äitejä mutta silti liputtavat niiden naisten puolesta jotka ovat itsenäisiä ja jopa hankkivat lapsia yksin. Ei ihan mene jakeluun.