Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?

Vierailija
08.02.2024 |

Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?

Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.

T:mies

Kommentit (344)

Vierailija
1/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Vierailija
2/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä työkuvioista kysyin mutta ihan sen takia että se kertoo ihmisestä paljon. Esimerkiksi tälleen ateistina en voisi kuvitella parisuhdetta papin kanssa. Rahat eivät kiinnosta, tienaan itse omat rahani.

Vierailija
4/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tinderissä, mulla oli tapana kysyä minkälaista arkea mies elää, mitä siihen kuuluu. Jos siihen ei kuulunut työtä millään tavalla niin ei mua kyllä kiinnostanut sen kummemmin alkaa tutustuakaan. Koulutus oli ihan yhdentekevä, eikä millään titteleilläkään ollut väliä, mutta se että käy töissä. Sillä oli. 

No mä rakastuin mieheen jolla on tittelit ja rahaa mutta se mulle selvisi vasta myöhemmin. 

Vierailija
5/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn töissä ja elätän itseni. En tarvitse miehen rahoja, mutta kotona vetelehtivän sohvaperunan kanssa en halua olla.

Vierailija
6/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse nimenomaan en kiinnostuisi, jos työpaikka olisi kovin tarkkaan listattuna jo deittiprofiiliin - riittää maininta, millä alalla on, joskaan ei tarvitse sanoa sitäkään. Todennäköisesti viesteissä tai treffeillä tulisi kysyttyä millaista työtä toinen tekee - tämä on ihan normaalia keskustelua, kun jutustellaan yleensä siitä, millaista elämää kumpikin elää ja millaisia ihmisiä ollaan. Tuskinpa aikuisena enää kiinnostaisi alkaa kysellä jostain nuoruuden opiskeluista - ehkä korkeintaan jos oltaisiin samalla alalla, saattaisi kiinnostaa, ollaanko ehkä oltu samoilla kursseilla tietämättämme tms. 

Treffeillä puhutaan usein paljon sellaisista asioista, jotka eivät liity rakkauteen ja joita ei siihen sekoiteta. Tällaisia ovat työn lisäksi esim. asuinpaikka ja harrastukset. Yleensä ihmiset kertoilevat kaikenlaisia perustietoja itsestään, ja toisaalta toisen asioista kysyminen koetaan myös kohteliaaksi. Moni pitäisi aika epäkohteliaana, jos ei treffeillä kyselisi häneltä asioita.

Vierailija
7/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn töissä ja elätän itseni. En tarvitse miehen rahoja, mutta kotona vetelehtivän sohvaperunan kanssa en halua olla.

Mistä olet saanut päähän, että kaikki työttömät vetelehtivät sohvaperunana kotona?

Vierailija
8/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies vastaa naisen uteluihin "käyn töissä" tai "elätän itseni". Miksi se miehen työ niin naisia kiinnostaa?

Vierailija
9/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön rikas mies kiinnostaisi. Olisi aikaa minullekin.

Vierailija
10/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis, että et myöskään halua kertoa työkuvioitasi? Voihan niitä muutenvaankin tiedustella, usein työ on osa jokapäiväistä arkea ja se mitä työtä teet määrittelee aika paljon.

En seim haluaisi seurustella työkseen urheilevan kanssa, yhteisen ajan puutteen vuoksi.

Sen sijaan palkkataso ei kiinnosta yhtään.

Mutta kertoohan työsi siitä, mistä olet kiinnostunut, mitä osaat yms.

Itse teen auttamistyötä, ja se kertoo minusta ihmisenä paljon, vaikken tienaa ruhtinaallisesti.

Mutta siis, jos deitti-ilmoituksessa ei ole tietoa ammatista, niin voin hyvin jutella, kuitenkin jossain kohtaa kysyisin asiaa mielenkiinnosta, en rahan vuoksi.

Vierailija
11/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä työkuvioista kysyin mutta ihan sen takia että se kertoo ihmisestä paljon. Esimerkiksi tälleen ateistina en voisi kuvitella parisuhdetta papin kanssa. Rahat eivät kiinnosta, tienaan itse omat rahani.

Miksi et vaan kysy siltä deitiltä "etkai ole pappi kun ateistina en voi papin kanssa seurustella"?

99% ammateista ei kerro ihmisestä mitään.

Vierailija
12/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kävi niin, että luulin miehen olevan töissä firmassa A, mutta kun selvisikin, että omistaa sen, tapailu loppui siihen. 

Vierailija
13/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Vierailija
14/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulis ilmi se, että ei elä toimeentulotuella tai peruspäivärahalla.

Koulutustasoa en koe tärkeäksi tiedoksi tai että missä käy töissä.

Treffeillä kuitenkin viimeistään kysyisin, missä on töissä.

Vierailija
15/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut päähän, että kaikki työttömät vetelehtivät sohvaperunana kotona?

Eli sä olet pitkäaikaistyötön, etkä saa tinderistä mätchejä. Sua vtuttaa se ja purat sitä tänne meihin, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Mulla on ollut yksi työtön sohvaperuna elämässäni ja tunnen muitakin, eli kokemusta on. Enää en siihen liukumiinaan a

Kukakohan tässä purkaa meihin ja mitä.🤔

Huono päivä vai?

Vierailija
16/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Siinä se tuli, nainen haluaa miehen joka tienaa vähintään saman verramitä nainen itse tienaa. Miten se tutkijan arki eroaa muiden arjesta?

Väität siis että ihmisen koulutustaso tai työ kertoo sen millaista arkea se elää? 

Vierailija
17/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies vastaa naisen uteluihin "käyn töissä" tai "elätän itseni". Miksi se miehen työ niin naisia kiinnostaa?

Olen eri, mutta kyllä minua ainakin kiinnostaa treffeillä tietää, millainen ihminen on kyseessä.Jos joka asiaan vastaa noin ympäripyöreästi ja vältellen, niin eihän hänestä oikeastaan saa tietää mitään. Lisäksi tuollainen välttelevä tyyli antaisi vaikutelman, ettei mies oikeasti halua tutustua, eli todennäköisesti tulkitsisin, että hakee ehkä kasuaalia seksiä, yhden illan juttua. Normaalisti ihmiset tutustuessaan kertovat itsestään asioita. Ja jos nainen kysyy, millaista työtä mies tekee, ja jos vastaus on "käyn töissä" tai "elätän itseni", niin käytännössähän hän EI edes vastannut kysymykseen, vaan väisti sen. Itse ainakin pitäisin tuollaista tosi outona, koska ei tuollainen normaalia keskustelua ole.

Jos tuntuu, että treffeillä on liian kiusallista kertoa mitään omaan elämään liittyvää, tai jos nimenomaan tuo työ on sellainen asia, josta ei saa kysyä, niin ehkä silloin tuollainen deittailu ei oikein ole itselle sopiva juttu. Tuntemattoman kanssa yleensä lähdetään juttelemaan sellaisista "helpoista" aiheista kuten just työ, harrastukset, yms. ja jos tällainen on itselle vaikeaa, niin silloin on ehkä parempi etsiä seuraa jotenkin muuten. Esim. just niissä harrastuksissa tai työpaikalla voi tutustua ihmisiin ihan muiden asioiden yhteydessä, eikä tällaista tutustumiskeskustelua tarvitse käydä.

Ja jos teillä nyt on joku vainoharhainen uskomus, että työstä kysymisen takana on jokin salaliitto miehiä vastaan, niin silloin suosittelen tuulettamaan vähän aivoja. Ihan yhtä lailla ne miehetkin kysyvät työstä. Jokainen kysyy.

Vierailija
18/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten se arki eroaa, tekeekö tutkija ruoan jotenkin eri tavalla vai mitä?

Vierailija
19/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hierojaa

En halua lääkäriä

En halua jääkiekkoilijaa

En halua baarissa työskentelevää

En halua gynekologia

En halua erotiikkaa työkseen tekevää..

En halua työkseen matkustelevaa...

Pitäisikö miehelle siis vaan luetella mitkä ammatit ei miellytä? Eikö olisi helpompaa vaan kertoa itsestäsi kaikki asiat. Se sun työkin ON osa sinua, halusit tai et ja vaikuttaa myös sen sinut valitsevan kumppanin elämään tavalla tai toisella.

Vierailija
20/344 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin ehdottomasti tietää millaista työtä mies tekee. Se saattaa kuitenkin vaikuttaa todella paljon parisuhteeseen. Esimerkiksi onko työssä paljon matkustamista, ylitöitä, vuorotyötä ym ym. Jossakin työssä saatetaan vaatia välillä muuttoa toiselle paikkakunnalle jne. Sitten tietysti sellaiset työt jossa ollaan julkisuudessa vaikuttaa kyllä sekin parisuhteeseen jos monet ihmiset tulee juttelemaan puolison kanssa vain koska tämä poliitikko, muusikko, näyttelijä, urheilija, näyttelijä jne.

En kyllä ymmärrä miksi miesten mielestä on väärin kysyä työstä. Arkipäivinä monet viettää kolmasosan vuorokaudesta työpaikalla niin kyllä se aikapaljon kertoo toisesta millaiseen työhön on päätynyt.

Jos ap koettaa viitata aloituksessa siihen että on rikas mutta ei haluaisi paljastaa sitä deittailuvaiheessa niin ihan vinkki että osa naisista ei ottaisi sitä positiivisena yllätyksenä jos paljastuu myöhemmin. Osa voi kokea sen pettämisenä ja valehteluna ja suhde jossa nainen ei ole rahanperässä kaatuu apn salailuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä