Mies pihtaa, en jaksa enää!
Yhdessä 5 vuotta, naimisissa 4. Mies 39 minä 34 Minulla 1 lapsi aiemmasta suhteesta 8v. Asuu vuoroviikoin meillä. Yhteinen 2 v. Yhteisesti sovittuna olisi toive vielä vauvasta. Mutta, mies on alkanut viimeisen vuoden aikana pihtaamaan. Minulle kelpaisi vaikka joka päivä, miehelle kerran viikossa tai kahdessa.
Ensimmäisen vuoden seksiä oli noin 4 kertaa viikossa ja se oli hyvää. Molemmat ollaan aika vaniljaa. Pärjäisin ehkä kahdella kerralla viikossa. Jos ehdottelen niin teen sen aina jotenkin väärin tai olen "kiukutteleva pikkutyttö" kun en saa "munaa". Miehellä on aina syy valmiina, väsyttää, liian valoisaa jne. Mies saa aina kun haluaa, minä silloin kun mies haluaa.
Mä olen ihan rikki ja nujerrettu. Näivetyn sisältä. Erityisesti oviksen aikaan voisin viedä kenet tahansa vastaantulevan miehen sänkyyn. Pettämään minusta ei kuitenkaan ole, enkä ole sitä koskaan elämäni aikana tehnytkään. Minun korkea viettini oli julkista ihan alusta asti ja se oli miehelle ok. Lelut eivät ole ratkaisu. Kaipaan kosketusta. Avoin suhde ei sovi kummallekaan.
Mikä avuksi? Kohtalotovereita?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen? Jos olet rupsahtanut ja lihonnut niin ehkä mies ei siksi sinua halua? Usein kun nainen rumenee niin silloin sitä seksiä on haettava muualta :)
En minäkään halua rumaa naista vaan kammoksun heitä
T: lihaksikas mies,akateeminen, 5000e/kk tulot, 188cm ja 94kg joka saa naisia
Kuka noin tyhmää miestä huolii, joka kuvittelee että ulkoinen olemus ja mammona on ainut mitä naiset haluaa. Joka vielä halventaa naisia käyttämällä kertakäyttöhyödykkeinä ja vaihtaa aina jos toisen ulkonäkö muuttuu. Tavallinen ääliö mieheksi. Henkistä kapasiteettia ei taida löytyä.
Ulkonäkö on toki tärkeä, mutta pitkässä liitossa se ei kuitenkaan ole tärkein asia. Kun ollaan molemmat mieluummin lähempänä viittäkymppiä, eivät halut, erektio tai jaksaminenkaan ole niinkuin ennen. Sekin on osa sopeutumista. Jos toisen kilot tai naama ärsyttää, mielestäni syy muualla(kin) kuin ulkoisissa seikoissa. Toisen vartaloon on jo vuosien myötä tottunut ja vanheneminen on ok.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen? Jos olet rupsahtanut ja lihonnut niin ehkä mies ei siksi sinua halua? Usein kun nainen rumenee niin silloin sitä seksiä on haettava muualta :)
En ole ap vaan toinen (vai montako meitä tässä onkaan) puutteessa elävä nainen.
T. Sporttinen, akateeminen, 5000€ /kk tulot, 167cm ja 68kg, joka saa(saisi) miehiä ja naisia halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kuvio:
Mies käyttää läheisyyttä saadakseen seksiä.
Nainen käyttää seksiä saadakseen läheisyyttä.
Vaimo on aina saanut läheisyyttä yllin kyllin. Siten on ollut aina myös halukas seksiin. Eli läheisyys ja minun haluaminen on ollut se joka boostannut hänen halujaan. Menty aina hänen aloitteiden ja halujensa mukaan, joten minun tehtäväni ollut herättää hänen halunsa mahdollisimman usein. SIten ollut kehittävää, kun ei ole muuta voinut, kuin herätellä toisen haluja ja seksin mahdollisuus ja myös onnistuminen ollut niistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kuvio:
Vaimo on aina saanut läheisyyttä yllin kyllin. Siten on ollut aina myös halukas seksiin. Eli läheisyys ja minun haluaminen on ollut se joka boostannut hänen halujaan. Menty aina hänen aloitteiden ja halujensa mukaan, joten minun tehtäväni ollut herättää hänen halunsa mahdollisimman usein. SIten ollut kehittävää, kun ei ole muuta voinut, kuin herätellä toisen haluja ja seksin mahdollisuus ja myös onnistuminen ollut niistä kiinni.
Jokos se rouva on tullut sieltä työkeikaltaan? Käske hänet koneen ääreen ja saa sitten kirjoitella oman versionsa tapahtumista. Tuo sinun versiosi on kuultu jo riittävän monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pappa sitä saunaa lämmittämään, ja tuo uhoaminen vähemmälle. Nuo kaappihomottelut on jo kuultu ihan riittävän monta kertaa.
Varsinkin, kun itse on työnellyt kumimunaa perseeseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kuvio:
Mutta ei kostu ei. Pillu kertoo totuuden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kuvio:
Mutta ei kostu ei. Pillu kertoo totuuden!
No voi jonne sinua, kyllä sinäkin vielä opit. Seksologit ja gynet suosittelevat, että naisten kannattaisi käyttää liukkaria AINA, jotta limakalvot pysyvät kunnossa. Pelkkä pillun kostuminen kun ei kerro vielä yhtään mitään siitä onko pillu varmiina ottamaan kullin vastaan. Sekin on niiiin monta kertaa jokapuolella jo kerrottu, mutta eipä vain tartu sinun kovalevylle.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaava mies on harvinainen ja haluttu kumppani. Seksin vonkaamiseen kyllästyneet naiset ottaisivat mielellään pihtaavan miehen ja heitä on valtavasti.
Tuossa on totuutta mukana aika lailla. Tosin kaikkiin ikäryhmiin tuo ei päde. Hedelmällisessä iässä olevan naisen on saatava munaa oviksen aikana, biologia määrää niin. Pihtausta miehen taholta ei tällöin sallita.
Sen sijaan hedelmällisen iän jälkeen pihtaavalle miehelle on kysyntää. Nainen ei halua missään tapauksessa elää yksin, mutta ei myöskään ole halunnut seksiä enää pariinkymmeneen vuoteen. Joutui kuitenkin sitä vastentahtoisesti silloin tällöin tekemään perhesovun ylläpitämiseksi.
Eli mies pitäisi olla, mutta seksiä ei halua. Näitä naisia on tosiaankin paljon, ja seksiin kykenemätön tai seksiä haluamaton mies on vastaus tuon suuren naisjoukon rukouksiin.
Ette usko, vai? Etsikää "aihe vapaa" osiosta ketju otsikolla "Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?". Melkein 1800 kommenttia, valtaosassa viesti on juurikin tuo että yksin en tahdo olla, mutta seksiäkään en enää halua. Täällä seksiosiossa muutama vakiokirjoittaja yrittää urhoollisesti vakuutella seksin autuutta viisi- kuusikymppisillä, ja itsekin ajattelen että olisihan se vielä tosi mukavaa... Tuo 1800 kommenttia tuo kuitenkin asiaan perspektiiviä, sitä että mikä se naisten suuren enemmistön halukkuuden taso, mitä he elämältään tuossa vaiheessa haluavat. Tuon otannan perusteella se mitä haluavat ei todellakaan ole seksi.
No voi jonne sinua, kyllä sinäkin vielä opit. Seksologit ja gynet suosittelevat, että naisten kannattaisi käyttää liukkaria AINA, jotta limakalvot pysyvät kunnossa. Pelkkä pillun kostuminen kun ei kerro vielä yhtään mitään siitä onko pillu varmiina ottamaan kullin vastaan. Sekin on niiiin monta kertaa jokapuolella jo kerrottu, mutta eipä vain tartu sinun kovalevylle
Minä olen naisena tästä eri mieltä. Pilluni tietää milloin on valmis ja ilmoittaa sen kosteudella. Aivoilta ei kysellä mitään enää tässä vaiheessa. On myös hetkiä, jolloin aivot päättää, että nyt on seksiä ja pillu tulee perässä. Jos tulee. Yleensä tulee.
Jonneille tämäkin tiedoksi.