Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pihtaa, en jaksa enää!

Vierailija
08.02.2024 |

Yhdessä 5 vuotta, naimisissa 4. Mies 39 minä 34 Minulla 1 lapsi aiemmasta suhteesta 8v. Asuu vuoroviikoin meillä. Yhteinen 2 v. Yhteisesti sovittuna olisi toive vielä vauvasta. Mutta, mies on alkanut viimeisen vuoden aikana pihtaamaan. Minulle kelpaisi vaikka joka päivä, miehelle kerran viikossa tai kahdessa.

Ensimmäisen vuoden seksiä oli noin 4 kertaa viikossa ja se oli hyvää. Molemmat ollaan aika vaniljaa. Pärjäisin ehkä kahdella kerralla viikossa. Jos ehdottelen niin teen sen aina jotenkin väärin tai olen "kiukutteleva pikkutyttö" kun en saa "munaa". Miehellä on aina syy valmiina, väsyttää, liian valoisaa jne. Mies saa aina kun haluaa, minä silloin kun mies haluaa.

Mä olen ihan rikki ja nujerrettu. Näivetyn sisältä. Erityisesti oviksen aikaan voisin viedä kenet tahansa vastaantulevan miehen sänkyyn. Pettämään minusta ei kuitenkaan ole, enkä ole sitä koskaan elämäni aikana tehnytkään. Minun korkea viettini oli julkista ihan alusta asti ja se oli miehelle ok. Lelut eivät ole ratkaisu. Kaipaan kosketusta. Avoin suhde ei sovi kummallekaan.

Mikä avuksi? Kohtalotovereita?

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras ketju mitä tällä palstalla on koskaan ollut. Aika hyvin ensikertalaiselta aloittajalta!

Pääosin keskustelu on asiallista, aktiivista ja antoisaa. Siitä täydet pisteet Ap:lle. En tajua miten olet säilyttänyt malttisi ja vastannut rakentavasti kaikkiin kommentteihin. Hyvää oppia muihinkin keskusteluihin.

Ap, toivottavasti tuo pulmasi ratkeaa sinua tyydyttävällä tavalla ;)

Vierailija
122/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras ketju mitä tällä palstalla on koskaan ollut. Aika hyvin ensikertalaiselta aloittajalta!

Pääosin keskustelu on asiallista, aktiivista ja antoisaa. Siitä täydet pisteet Ap:lle. En tajua miten olet säilyttänyt malttisi ja vastannut rakentavasti kaikkiin kommentteihin. Hyvää oppia muihinkin keskusteluihin.

Tämä ketju on yhtä turhan päiväinen, kuin kaikki muutkin samasta aiheesta kirjoitetut ketjut. Miksi näin? Koska emme ikinä tule kuulemaan miten asiat ratkesivat tai muuttuivat. Kuten emme aiemmissakaan ketjuissa. Seuraava valittaja alottaa oman ketjunsa ensi viikolla. Pelkkää vertaistuen hakemista jokainen tällainen ketju on.

Kysellään neuvoja mitä tehdä asian kanssa. No ne kolme vaihtehtoa on tässäkin ketjussa jo muutamaan kertaan kerrottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on yhtä turhan päiväinen, kuin kaikki muutkin samasta aiheesta kirjoitetut ketjut. Miksi näin? Koska emme ikinä tule kuulemaan miten asiat ratkesivat tai muuttuivat. Kuten emme aiemmissakaan ketjuissa. Seuraava valittaja alottaa oman ketjunsa ensi viikolla. Pelkkää vertaistuen hakemista jokainen tällainen ketju on.

Kysellään neuvoja mitä tehdä asian kanssa. No ne kolme vaihtehtoa on tässäkin ketjussa jo muutamaan kertaan kerrottu.

Olet väärässä ainakin minun osaltani. Aloitin taannoin samanlaisen ketjun samasta syystä, ja löysin kommenttien joukosta ratkaisun omaan ongelmaani. Se ei ollut yksi noista kolmesta.

Vierailija
124/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samoilla linjoilla olen. Vertaistuen hakua, ja halutaan kuulla semmoisia mielipiteitä mitä itsekin on miettinyt. Ikään kuin haetaan vahvistusta niille omille ajatuksille.

Vierailija
125/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

124:  ....ja mikähän se ratkaisu oli?

Vierailija
126/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

124:  ....ja mikähän se ratkaisu oli?

Toki, mutta olisiko siitä mitään hyötyä, kun palstan tietoviisaat ovat jo lyöneet karut tosiasiat pöytään? :) :)

Se on yksi näistä kolmesta. Deal with it.

Vierailija
127/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysellään neuvoja mitä tehdä asian kanssa. No ne kolme vaihtehtoa on tässäkin

No mikä se ratkaisu oli?

Vierailija
128/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysellään neuvoja mitä tehdä asian kanssa. No ne kolme vaihtehtoa on tässäkin

Mitä sä ap nyt aiot tilanteen kanssa tehdä? 

Toivoa, että asiat muuttuvat?

Odottaa kuinka monta vuotta?

Runkata himosi pois?

Vierailija
129/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aikanaan se mies joka "ei halunnut". Tyttöystävällä halut hyrräsi, mutta sängyssä nainen lähinnä makasi selällään odottaen että hoitelen molemmat. Aika monella naisella tuntuu olevan sama asenne, eli mies on parisuhteen seksi- ja viihdevastaava. Pitää olla hyvää seksiä ja luovia kalliita parisuhdeiltoja, muuten mies on vätys.

Eikö asia voisi joskus hoitua toisinkin päin, että mies olisi se vastaanottava osapuoli?! Mutta ei, selälleen vaan heittäydytään odottamaan täysihoitoa, ja palkkioksi nyrpeää nokkaa. Ei kiitos, mieluummin elän sinkkuna ja hoitelen tarpeet omin käsin ilman, että joku on vieressä pisteyttämässä suoritukset ja kertomassa miten mikään ei riitä.

Minä en lahnaile. Hoitelen kyllä joskus ihan vaan pelkän miehenkin poskihoidolla. Minä taas en suuseksiä saa kun se miestä ällöttävä. Ap

Jaa taitaakin olla kaappihomo, jos ei edes pillusta pidä. Siksi pihtaa. Kysy mikä mies se on joka naistaan ei tyydytä. Ei ole mies ensinkään. Kukaan ei omista toista, joten hän ei ovi kieltää, jos otat 2 miehen. Voit vaikka sanoa, että pitääkö ottaa 2 mies tyydyttämään. Jos miehellä on vähänkään munaa hän ryhdistäytyy. Jos ei, niin vaihda miestä. Halukkaista naisista on tunnetusti pulaa ja ovat oikealle viriilille miehelle kullan arvoisia.

Vierailija
130/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pappa sitä saunaa lämmittämään, ja tuo uhoaminen vähemmälle. Nuo kaappihomottelut on jo kuultu ihan riittävän monta kertaa.

Vierailija
131/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pappa sitä saunaa lämmittämään, ja tuo uhoaminen vähemmälle. Nuo kaappihomottelut on jo kuultu ihan riittävän monta kertaa.

Ihan sama, mutta mies joka ei halua tyydyttää, eikä tyydytä naistaan ei ole mies ensinkään. Onneton nysväri. Miten edes luulee olevansa mies. Luovuttaisi naisen jollekin jossa on enemmän miestä, tosin eipä mies naista määrää, eikä omista. Nainen on vapaa lähtemään jos haluaa. 

Vierailija
132/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä petiasiat petraantuivat merkittävästi, kun satsasin enemmän läheisyyteen. Minä pidän nykyisin huolta siitä, että meillä on yhteistä aikaa, juttuja ja menoja, ja vaimo taas huolehtii siitä, että en ole puutteessa, vaikka häntä ei itseään aina panettaisi.

Mutta jokainen suhde on tietysti omanlaisensa, joten ei tästä varmaan ole apua Ap:lle.

Huom. tämä neuvo ei myöskään noudattanut palstan virallista, kolmen vaihtoehdon doktriinia.

Vierailija
133/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksuaalinen kiinnostus kehittyy jo puperteetti-ikäisenä . Silloin siihen voi toinen ihminen vaikuttaa.Myöhemmin

se ei ole enää niin helppoa, mutta varmasti mahdollista:Oppihan mies kitaran soittamisenkin kun siihen sitkeästi harjaantui.  Joten 0lettaisin ,että määrä ajoin toistettu intiimi koskettelu voisi auttaa lisäämään sietokykyä ja lopulta

halukkuutta . Ei  koskettelu satu eikä tapa. Siinä tulisi vain edetä sen mukaan kuin mies suostuu. Pian hän kaipaa sitä .

Vierailija
134/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä petiasiat petraantuivat merkittävästi, kun satsasin enemmän läheisyyteen. Minä pidän nykyisin huolta siitä, että meillä on yhteistä aikaa, juttuja ja menoja, ja vaimo taas huolehtii siitä, että en ole puutteessa, vaikka häntä ei itseään aina panettaisi.

Mutta jokainen suhde on tietysti omanlaisensa, joten ei tästä varmaan ole apua Ap:lle.

Huom. tämä neuvo ei myöskään noudattanut palstan virallista, kolmen vaihtoehdon doktriinia.

Kyllä noudattaa. Vaimosi toteutti vaihtoehdon nro 1, eli sopeutui tilanteeseen, antamalla sinulle piparia vaikka häntä itseään ei haluttaisi. Vältyy kuuntelemasta ulinaasi ja mökötykseltä.

Vierailija
135/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noudattaa. Vaimosi toteutti vaihtoehdon nro 1, eli sopeutui tilanteeseen, antamalla sinulle piparia vaikka häntä itseään ei haluttaisi. Vältyy kuuntelemasta ulinaasi ja mökötykseltä.

Ei noudata. Vanhana runkkarina tiedät, että tuo ykköskohta tarkoittaa sitä, että sopeudut puutteeseen, eli että lastisi päätyy rakkaalle kämmenellesi.

Vierailija
136/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muistettava että suhteessa on aina kaksi. Mies soveltaa ykköskohtaa, se tosiaan usein tarkoittaa sopeutumista puutteeseen ja sooloseksiä. Nainen toteuttaa samaa ykköskohtaa antamalla pari kertaa vuodessa s ääli p illua, jolloin akti ei kauaa kestä, ja nainen välttyy yksin jäämiseltä. Tämä yksinjäämisen pelko toistuu vaihtari- ikäisten ja vanhempien naisten kommenteissa. Pitää säilyttää kulissit ja pitää olla joku jolle nalkuttaa. Siitä ilosta ollaan valmis levittämään jalat pari kertaa vuodessa vaikka omat halut ovat pyöreä nolla.

Vierailija
137/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutuminen. Sopeudun siis siihen että en saa kunnon seksiä. Sopeudun siihen, että minun fantasioitani ei toteuteta. Olen tästä kaikesta sopeutumisesta pahalla päällä ja puhumaton ja muodostan samalla kierteen, jossa mies ei halua viettää aikaa minun kanssa, saati panna. 

Joku kirjoitti saavansa seksiä antamalla läheisyyttä. Ihana ajatus, voi kun osaisin itsekin ohittaa oman munan puutteesta johtuvan ärtymyksen niin voisin ehkä saada mieheltäni seksiä.

T. Se jonka mies kyllästyi villiin seksiin.

Vierailija
138/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopeutuminen. Sopeudun siis siihen että en saa kunnon seksiä. Sopeudun siihen, että minun fantasioitani ei toteuteta. Olen tästä kaikesta sopeutumisesta pahalla päällä ja puhumaton ja muodostan samalla kierteen, jossa mies ei halua viettää aikaa minun kanssa, saati panna. 

Joku kirjoitti saavansa seksiä antamalla läheisyyttä. Ihana ajatus, voi kun osaisin itsekin ohittaa oman munan puutteesta johtuvan ärtymyksen niin voisin ehkä saada mieheltäni seksiä.

T. Se jonka mies kyllästyi villiin seksiin.

Hyvin kirjoitettu . Sehän tässä miehenäkin on se harmi .: kun ei saa ;niin on vaan niin mahdottoman tuntuista olla enää hyväntuulinen jne

Vierailija
139/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiaikainen kuvio:

Mies käyttää läheisyyttä saadakseen seksiä.

Nainen käyttää seksiä saadakseen läheisyyttä.

Vierailija
140/151 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaava mies on harvinainen ja haluttu kumppani. Seksin vonkaamiseen kyllästyneet naiset ottaisivat mielellään pihtaavan miehen ja heitä on valtavasti.