Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pihtaa, en jaksa enää!

Vierailija
08.02.2024 |

Yhdessä 5 vuotta, naimisissa 4. Mies 39 minä 34 Minulla 1 lapsi aiemmasta suhteesta 8v. Asuu vuoroviikoin meillä. Yhteinen 2 v. Yhteisesti sovittuna olisi toive vielä vauvasta. Mutta, mies on alkanut viimeisen vuoden aikana pihtaamaan. Minulle kelpaisi vaikka joka päivä, miehelle kerran viikossa tai kahdessa.

Ensimmäisen vuoden seksiä oli noin 4 kertaa viikossa ja se oli hyvää. Molemmat ollaan aika vaniljaa. Pärjäisin ehkä kahdella kerralla viikossa. Jos ehdottelen niin teen sen aina jotenkin väärin tai olen "kiukutteleva pikkutyttö" kun en saa "munaa". Miehellä on aina syy valmiina, väsyttää, liian valoisaa jne. Mies saa aina kun haluaa, minä silloin kun mies haluaa.

Mä olen ihan rikki ja nujerrettu. Näivetyn sisältä. Erityisesti oviksen aikaan voisin viedä kenet tahansa vastaantulevan miehen sänkyyn. Pettämään minusta ei kuitenkaan ole, enkä ole sitä koskaan elämäni aikana tehnytkään. Minun korkea viettini oli julkista ihan alusta asti ja se oli miehelle ok. Lelut eivät ole ratkaisu. Kaipaan kosketusta. Avoin suhde ei sovi kummallekaan.

Mikä avuksi? Kohtalotovereita?

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aattelit alkaa elään omaa elämää jossa olisit onnellinen.

Olen onnellinen kaikilla muilla elämäni osa-alueilla. Ap

Vierailija
82/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avoin suhde ei muka sovi? Menkää seksuaaliterapiaan ja he saavat teidät haluamaan sitä.

Koska kumpikaan ei sitä halua. Miksi pitäisi mennä ammattilaisen luo, että hän voisi saada meidät haluamaan sitä mitä kumpikaan ei halua? Minulla seksi liittyy tunteisiin. Seksuaaliterapia muuten voisi olla kyllä hyvä ajatus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jo silmä käteen ja näe ettei miehesi halua sinua kuin sen kerran viikossa. Miksi sitä pitää täällä jeesustella. Ihme kun jaksaa noinkin monesti tuollaista tyhjästä valittavaa minä minä ihmistä. 

Vierailija
84/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota jo silmä käteen ja näe ettei miehesi halua sinua kuin sen kerran viikossa. Miksi sitä pitää täällä jeesustella. Ihme kun jaksaa noinkin monesti tuollaista tyhjästä valittavaa minä minä ihmistä. 

Mistä täällä sitten pitäisi jeesustella? Eikö keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Meitä on muitakin vastaavassa elämäntilanteessa olevia ja mielestäni asian yhdessä pohtiminen saattaa antaa uusia ajatuksia. Onko vertaistuki sinulle tuttu termi? Ei ole pakko myöskään lukea keskusteluja jotka aiheuttavat itsessä aggressioita. Itse en koe olevani erityisen minä minä ihminen vaan ennemmin suvaitsevainen, empaattinen ja muut itseni edelle asettava, samoin lähipiirini. Ap 

Vierailija
85/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä täällä sitten pitäisi jeesustella? Eikö keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Meitä on muitakin vastaavassa elämäntilanteessa olevia ja mielestäni asian yhdessä pohtiminen saattaa antaa uusia ajatuksia. Onko vertaistuki sinulle tuttu termi? Ei ole pakko myöskään lukea keskusteluja jotka aiheuttavat itsessä aggressioita. Itse en koe olevani erityisen minä minä ihminen vaan ennemmin suvaitsevainen, empaattinen ja muut itseni edelle asettava, samoin lähipiirini. Ap 

Vai asetat muut itsesi edelle. Silti täällä valitat kun et saa munaa kuin kerran viikossa. Ihan kuin miehessä olisi tällöin joku vika ja se pitäisi saada korjattua jotenkin. Tuskin hänkään täällä valittaa kun nainen haluaa enemmän kuin kerran viikossa ja miten sen ongelman saisi hänestä korjattua.

Vierailija
86/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai asetat muut itsesi edelle. Silti täällä valitat kun et saa munaa kuin kerran viikossa. Ihan kuin miehessä olisi

Pohdin mahdollisuuksia korjata meidän suhdetta seksuaalisuuden osalta. Eritahtisuus on se haaste. Kovin menee sinulla tuntemattoman ihmisen elämä ihon alle. Onko sinulla asian suhteen jotain omia haasteita? Hän saisi minun puolestani ihan vapaasti täällä kirjoitella, eikä kyllä meillä tarvitse edes lupia kysellä. Hyvä vaan jos saisi sen ulos systeemistään niin varmaan olisi helpompi asiaa myös yhdessä käsitellä. Kaikki tunteet on sallittuja, teot ei. Ap

Vierailija
87/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuulostaa siltä että tulet samaan ratkaisuun kuin valtaosa ihmisistä tulee: 1. Sopeudu tilanteeseen.

En moiti, tuohan on se yksinkertaisin ratkaisu, ja helpoin.

Vierailija
88/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos seksin vähyys onkin seuraus jostain muusta. Ei kannata keskittyä pelkkään seksiin kun sen toimivuutta mietit.

Voiko miehesi hyvin arjessa. Onko elämäntilanne kuormittava. Onko haaveita mitkä ei meinaa toteutua. Jotain mitä tahtoisi mutta on umpikujassa. Jotain tämmöistäkin kannattaa pohtia. Pienestä purosta se joki syntyy. Sekä tärkein eli rakastaako sinua vielä oikeasti.

Vierailija
89/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuulostaa siltä että tulet samaan ratkaisuun kuin valtaosa ihmisistä tulee: 1. Sopeudu tilanteeseen.

En tiedä miten tämä tarina päättyy. Aika sen näyttää. Ei ole tapanani tehdä äkkipikaisia ratkaisuja. Ap

Vierailija
90/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten tämä tarina päättyy. Aika sen näyttää. Ei ole tapanani tehdä äkkipikaisia ratkaisuja. Ap

90% varmuudella olette yhdessä viidentoista vuoden päästä. Aika on hoitanut pois panetuksesi, tyytyväisenä leikkaatte nurmikkoa kesämökillä, täyttelette ristikkoja ja odottelette lapsenlapsia. Ihmettelet itseksesi, miten saatoitkaan stressata joskus seksin puutetta, kun se nyt on tyyliä "mitä vähemmän, sen parempi".

Vierailija
91/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan äskeistä ennustetta, muistelin että olet jo nelikymppinen... Varsinainen asian ydin on tuo vauvasuunnitelma. Haluat vielä yhden lapsen, ja miehen puolivillainen suhtautuminen tuo ongelmia suhteeseen. Eli hän ei ole niin innostunut ideasta. Tarkoittaa sitä että mies voi hyvinkin saada kenkää. Ei sinänsä seksin takia, vaan siksi että pippeli ei jöpötä oviksen aikaan, eikä ole välttämättä käytettävissä. Paha juttu. Kun vauvakuume iskee päälle niin siemenet saadaan joko omalta ukolta, tai sitten jostakin muualta.

Nelikymppisellä kohonnut naintihimo on viimeinen rytistys ennen lopullista mummoutumista. Kolmekympillä, kolmevitosella on vielä hedelmällistä ikää jäljellä ja hormonit hyrrää, ja ollaan valmiita tekemään isojakin siirtoja elämässä hormonien siivittämänä, kuten vaihtamaan ukkoa.

Naiselle on ihan ok jos koskee päähän kun ukko vonkaa. Kun hedelmällisessä iässä oleva nainen vonkaa niin silloin on mulkun seisottava kuin antikristuksen kärrin aisa, muutoin on piru merrassa ja parisuhdekriisi tosiasia. Moni mies on huomannut tällöin parisuhdestatuksensa muuttuneen viikossa, ja todennut tulleensa ulkoistetuksi. Tai sitten rouva on vain käynyt hakemassa siimahännät muualta.

Vierailija
92/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis ei ole halunnut paritella vuoden 2017 jälkeen kertaakaan :(

Sitä ennenkin vähän, sanoi ettei se tunnu miltään.

Vierailija
93/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos seksin vähyys onkin seuraus jostain muusta. Ei kannata keskittyä pelkkään seksiin kun sen toimivuutta mietit.

Voiko miehesi hyvin arjessa. Onko elämäntilanne kuormittava. Onko haaveita mitkä ei meinaa toteutua. Jotain mitä tahtoisi mutta on umpikujassa. Jotain tämmöistäkin kannattaa pohtia. Pienestä purosta se joki syntyy. Sekä tärkein eli rakastaako sinua vielä oikeasti.

Hyviä kysymyksiä. Kiitos! Tiedostan että seksuaalisuus lähtee aivoista, ei munasta. Introvertin aivot luonnollisesti toimivat eri lailla kuin ekstrovertin. Yksinoloahan tuo mies selvästi kaipaisi enemmän. Ap

Vierailija
94/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan äskeistä ennustetta, muistelin että olet jo nelikymppinen... Varsinainen asian ydin on tuo vauvasuunnitelma. Haluat vielä yhden lapsen, ja miehen puolivillainen suhtautuminen tuo ongelmia suhteeseen. Eli hän ei ole niin innostunut ideasta. Tarkoittaa sitä että mies voi hyvinkin saada kenkää. Ei sinänsä seksin takia, vaan siksi että pippeli ei jöpötä oviksen aikaan, eikä ole välttämättä käytettävissä. Paha juttu. Kun vauvakuume iskee päälle niin siemenet saadaan joko omalta ukolta, tai sitten jostakin muualta.

Nelikymppisellä kohonnut naintihimo on viimeinen rytistys ennen lopullista mummoutumista. Kolmekympillä, kolmevitosella on vielä hedelmällistä ikää jäljellä ja hormonit hyrrää, ja ollaan valmiita tekemään isojakin siirtoja elämässä hormonien siivittämänä, kuten vaihtamaan ukkoa.

Naiselle on ihan ok jos koskee päähän kun ukko vonkaa. Kun hedelmällisessä iässä oleva nainen vonkaa niin silloin on mulkun

Värikästä kieltä, pisteet siitä. Mielenkiintoni heräsi sen suhteen, että oletko mies vai nainen. Veikkaan miestä. Meidän parisuhde ei tähän raskaustoiveeseen kaadu. Se on vain bonusta. Tulee jos on tullakseen. Kyseessä molempien toive. Himokkuus ovulaation aikaan on normaali fysiologinen reaktio. Pitkälle vietyjä ajatusketjuja muodostat kyllä hyvin vaillinaisilla tiedoilla. Ap

Vierailija
95/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaankin taas vaan keskitytty miehen tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Olisi ehkä ihan hyvä ap:n hiukan tutkia omaakin tekemistään.

Vierailija
96/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaankin taas vaan keskitytty miehen tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Olisi ehkä ihan hyvä ap:n hiukan tutkia omaakin tekemistään.

Itsetutkiskelua on tullut harrastettua ja itsesyyttelyä myös. Varmasti joissain tilanteissa kyse on olosuhteissa, joissain minun käytöksessä ja joissain jossakin muussa. Mieheltä olen saanut myös palautetta tietyistä käytösmalleista ja niitä yrittänyt korjata. Kokonaisuutta tässä mietin. Provosoivasta otsikosta huolimatta ymmärrän, että kyse on kokonaisuudesta johon molemmat osapuolet vaikuttaa. Ap

Vierailija
97/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetutkiskelua on tullut harrastettua ja itsesyyttelyä myös. Varmasti joissain tilanteissa kyse on olosuhteissa, joissain minun käytöksessä ja joissain jossakin muussa. Mieheltä olen saanut myös palautetta tietyistä käytösmalleista ja niitä yrittänyt korjata. Kokonais

Miten noin analyyttisesti asioita analysoiva ihminen ei vaan voi myöntää faktoja? Te ette sovi toisillenne seksuaalisesti. Se on fakta.

1. Sopeudu tilanteeseen

2. Hae ilosi muualta

3. Eroa

Siinä sulle kaikki, mitä elämäsi ruletti tulee tarjoamaan.

Vierailija
98/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressiä ei ole. Mies koti-isäilee. Minä teen teknologia-alalla johtotason hommia. Ei suostu lääkäriin, yrittänyt olen. Liikkuu kyllä varmaan liian vähän ja syö osittain epäterveellisesti. Ylipainoa ei ole. Ap

Vallitsevan ihmis- ja sukupuoliroolikäsityksen mukaan boldatulla kohdalla ei tulisi olla mitään merkitystä miehen sukuvietin kannalta. Vai olisiko sittenkin? Miesihminenkin on aika kompleksinen kokonaisuus. Hauska anekdoottihan on mm. että tehokkaalla urheiluautolla ajaminen nostaa miehen testosteronitasoa, perhefarkulla ei vaikutusta tai laskee. No, tämä ei ole yritys esittää mitään ratkaisua, mutta voisiko (jo alunperin kiltti ja mukautuvainen?) mies olla mennyt hieman alistuneen hahmon set uppiin koti-isänä? Jos "liian valoisaa" estää miehen seksihaluja, niin jossain on vikaa.

Vierailija
99/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Meillä hyvin samanlainen tilanne, ollaan saman ikäisiä kuin te ja lapsetkin lähelle samoja ikiä. Mies haluaa merkittävästi vähemmän kuin minä, eikä koskaan minun aloitteesta, lisäksi seksistä ylipäätään keskustelu on hankalaa, koska mies ei halua sitäkään. Mies on kotona 2-vuotiaan kanssa, mutta tilanne oli aivan samanlainen, kun oli töissä. Eritahtisuteen olen joten kuten kyennyt sopeutumaan, mutta tähän miehen estyneisyteen en. Seksistä ei halua puhua, vaikka kaikesta muusta maan ja taivaan välillä voi puhua, ei ole kuulemma mitään haluja tai toiveita ja kaikki on hyvin. Suuseksi on miehelle ehdoton ei, mikä alkaa vuosi vuodelta tympiä enemmän minua. Itse olen ollut aina kokeilunhaluinen ja seksi on minulle tärkeää, joten tiukkaa tekee välillä tämä tilanne, erityisesti kun siitä ei voi edes keskustella. Muuten suhde on kaikin puolin hyvä ja yritän parhaani mukaan keskittyä lukuisiin hyviin puoliin, mutta onhan se välillä vaikeaa, kun panettaa niin ettei muuta kykene ajattelemaan. 

Vierailija
100/151 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkumiehen näkökulmasta ja varsinkin aina puutteessa olleena ap:n vinkuminen kuulostaa samalta kuin miljonääri valittaisi että raha ei riitä.

Lopeta se vinkuminen ja ole iloinen siitä mitä sulla on.

Mies