Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pihtaa, en jaksa enää!

Vierailija
08.02.2024 |

Yhdessä 5 vuotta, naimisissa 4. Mies 39 minä 34 Minulla 1 lapsi aiemmasta suhteesta 8v. Asuu vuoroviikoin meillä. Yhteinen 2 v. Yhteisesti sovittuna olisi toive vielä vauvasta. Mutta, mies on alkanut viimeisen vuoden aikana pihtaamaan. Minulle kelpaisi vaikka joka päivä, miehelle kerran viikossa tai kahdessa.

Ensimmäisen vuoden seksiä oli noin 4 kertaa viikossa ja se oli hyvää. Molemmat ollaan aika vaniljaa. Pärjäisin ehkä kahdella kerralla viikossa. Jos ehdottelen niin teen sen aina jotenkin väärin tai olen "kiukutteleva pikkutyttö" kun en saa "munaa". Miehellä on aina syy valmiina, väsyttää, liian valoisaa jne. Mies saa aina kun haluaa, minä silloin kun mies haluaa.

Mä olen ihan rikki ja nujerrettu. Näivetyn sisältä. Erityisesti oviksen aikaan voisin viedä kenet tahansa vastaantulevan miehen sänkyyn. Pettämään minusta ei kuitenkaan ole, enkä ole sitä koskaan elämäni aikana tehnytkään. Minun korkea viettini oli julkista ihan alusta asti ja se oli miehelle ok. Lelut eivät ole ratkaisu. Kaipaan kosketusta. Avoin suhde ei sovi kummallekaan.

Mikä avuksi? Kohtalotovereita?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä ja osallistuva isä. Haluaa itse olla pienen kanssa kotona. Minä koen olevani epähaluttu ja epäviehättävä. Ap

Tuo on kyllä jo draamailua, teillä kuitenkin on seksiä noin kerran viikossa tai vähän harvemmin. Aika normaali määrä loppujen lopuksi. 

Mikä on se normaali kenellekin? Minun normaali ei ole jonkun toisen normaali. On mielenkiintoista miten yhteiskunta asettaa seksuaalisuudellekin, erityisesti naisen, "normaalin" rajat. Itse olen kokenut että monet miehet haluavat paljon haluavan naisen kunnes heillä on sellainen. Sitten asia onkin ongelma.

Voiko olla todella niin että miehen pitää edelleen saada "saalistaa" ja naisen vastahakoisuus onkin hyve?

Vierailija
62/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja. Olet aika harvinaista herkkua. Yleensä se on juuri toisinpäin. Mies on kaappihomo tai on joku toinen. Olen kateellinen miehellesi, melkein jo mustasukkainen vaikken edes tunne teitä.

Turha kadehtia. Ihan normaalia tylsää elämää tässä eletään. Ja se on hyvä niin. Minä en ainakaan tarvitse onnelliseen elämään suuria eleitä, vaan kumppanuutta ja arkista välittämistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut edelliset 18 vuotta seksiä silloin kun mies haluaa noin kerran kuukaudessa. Minun aloitteet on torpattu systemaattisesti joka kerta eli seksiä on vain silloin kun mies niin päättää. Nyt olen sitten kyllästynyt tähän enkä halua enää. Seksiä oli viimeksi 4kk sitten. Koen itseni todella epäviehättäväksi ja rikotuksi. Ei ole haluja enää enkä usko että niitä enää koskaan tuleekaan. Ollaan alle 40v. 

Kuulostaa tutulta ja tätä pelkään. Että minäkään en enää halua. Koen seksuaalisuuden tärkeäksi osaksi elämääni ja en halua että se menee rikki. Ap

Vierailija
64/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies - 60, meillä on samanlailla mut toisin päin vaimo ei halua. Mietin et jos miehelläsi on sellanen pelko että tulet raskaaksi ja se ei välttämättä haluakaan enempää lapsia. Me ollaan oltu 10v kohta naimisissa ja 2 yhteistä lasta, hoidan lapsia vien ja tuan sinne tänne. Mutta seksi puuttuu. Enpä ole kysellyt että miksei enään haluta. Pettää ei ole mun juttu, mutta pakkohan sitä on oloa helpottaa itse koska mun tekee jatkuvasti mieli. Toivon että myös sinä löydät ratkaisun 🤗

Kiitos 😄 Nämä on todella herkkiä ja vaikeita asioita. Mies saa meillä vapaasti kyllä halutessaan käyttää kondomia. Tasaisin väliajoin lapsitoiveesta on myös keskusteltu. Täytyy varmaan ottaa jälleen puheeksi. Vauva ei ole pakko ja seksiä ei ole pakko sen takia harrastaa. Minulla on jo kaksi lasta ja se riittää, jos niin yhdessä päätetään. Ap

Vierailija
65/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä suoraan saatko käydä panemassa muita miehiä kun häneltä et saa.. M30

Nainen ei pane.

Vierailija
66/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla aika raskasta miehelle raskaan työpäivän jälkeen. Väsyttää eikä satakiloinen keijukaan jaksa aina kiinnostaa.

Vierailija
67/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten kenkiin ap! Nyt ymmärrät miehiä ja miesten tuskaa paljon paremmin.

Mies tekee kotihommat ja hoitaa lastaan. Seksiä saat kerran viikossa. Ja sinä uhriudut keskustelupalstalla. No kun minä haluan!

Mene vieraisiin, eroa tai sopeudu tilanteeseen. Siinäpä sun vaihtoehdot onkin.

Olen aina ymmärtänyt miehiä tässä asiassa. Tämä ongelma ei ole sukupuolisidonnainen. Meillä molemmat tekee kotihommia. Teen toimistotyöaikaa ja kun tulen kotiin hoidan lapsia ihan yhtälailla. Vuoroilloin laitetaan nuorin nukkumaan ja se on toisella omaa-aikaa. Silloin ei tehdä kotitöitä. Tarkoitus ei ole uhriutua vaan keskustella haastavasta aiheesta. Ymmärrän kyllä että se saattaa uhriutumiselta haiskahtaa. En kuitenkaan sovittele itselleni marttyyrin viittaa. Ap

Vierailija
68/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi voi olla aika raskasta miehelle raskaan työpäivän jälkeen. Väsyttää eikä satakiloinen keijukaan jaksa aina kiinnostaa.

Nyt oli kyllä laadukas ja aiempaan keskusteluun relevantisti liittyvä kommentti. Ihan yhtälailla naiset käyvät raskaasti töissä ja miehet ovat muodoiltaan erilaisia. Oman maailmankuvan laajentaminen ja erilaisten katsontakantojen mietiskely auttaa muiden ihmisten ymmärtämistä, suosittelen. Ap

Vierailija
69/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä suoraan saatko käydä panemassa muita miehiä kun häneltä et saa.. M30

Nainen ei pane.

Miksi nainen ei panisi? Kun ei ole uloketta? Eikö se ole panemista jos nainen on päällä. En kyllä koe että nainen aina rakasteleekaan. Joskus se on kyllä ihan vaan rehellistä panemista. Ap

Vierailija
70/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran, faktat tiskiin:

Kymmenestä pariskunnasta noin kahdella seksuaalinen halukkuus on suunnilleen samantasoinen. Noin kahdessa pariskunnassa nainen haluaisi enemmän seksiä kuin saa. Noin kuudessa pariskunnassa mies saa vähemmän seksiä kuin saa. AP, sinulla kävi parisuhde- arpajaisissa tuommoinen tuuri.

Mitä siis tehdä?

1. Sopeudu tilanteeseen.

2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman lupaa.

3. Jos et sopeudu tilanteeseen ja et voi tai halua hakea seksiä muualta, erotkaa.

Jos erokaan ei kuulosta hyvältä ratkaisulta, mene takaisin kohtaan 1 ja aloita kierros alusta. Jatka noitten kolmen vaihtoehdon miettimistä, ja valitse niistä vähiten huono vaihtoehto. Muita mahdollisuuksia ei ole. Valtaosa valitsee vaihtoehdon nro 1.

AP, olet nelissäkymmenissä. Voi olla että seksihalusi on merkki alkavista esivaihdevuosista. Vaihdevuodet yleensä sammuttavat naisilla seksihalut, joten apua "ongelmaasi" on tulossa ihan luonnollista tietä. Elimistösi on sitä mieltä että pulla uuniin nyt, kun se on vielä ehkä mahdollista.

Vierailija
71/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies on kyllästynyt huonoon seksiin.

Saman kaavan mukaan menevää ja vielä jos tarjolla on väljä karvainen toosa joka ei tunnu miltään. Kakkosta ei tarjolla koskaan.

Mikäli puitteet kunnossa voisitte piristää arkea yhteisillä matkoilla. Viikonlopuksi kahdestaan hotelliin ilman suunnitelmia. Nyt elätte vain lapsiarkea ja kaikki ajatuksetki pyörii sen ympärillä. Löytäkää toisenne uudestaan niinkuin alkuaikana.

Vierailija
72/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tervetuloa miesten kenkiin on suorastaan naurettavia. Haluttomia miehiäkin on, ja paljon enemmän kuin ymmärtättekää.

Moni hihkuisi riemusta tuosta seksimäärästä mitä teillä. Minäkin haluaisi. Useamman kerran viikossa, kerta viikossa tai kahdessa olisi sekin täyttänyt kuitenkin tarpeeni ja korjannut sen etten tuntini itseäni rumaksi ka rikkonut itsetuntoani.

Meillä seksiä on viimeksi ollut 8 vuotta sitten. Mies on haluton ja myös masentunut. Ei halua myöskään muita naisia. Minunkin haluni häntä kohtaan ovat nykyää nolla.

Ymmärrän ap:ta hyvin. Minä viettelen, bongasin, en vongannut, pukeuduin seksikkäästi. Menin ääripäästä toiseen ja kokeilin kaikkea. Olen myös avoimesti ja kannustsvasti jutullut mieheni kanssa. Mies on tyytyväinen tilanteeseen

Mulla itselläni on ollut pitkään seksisuhde en kestä ilman. Sen vuoksi mua haukutaan ties vaikka miksi. Miksi olemme edelleen yhdessä, erinäisistä syistä, mies tarvitsee minua

Vierailija
73/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aattelit alkaa elään omaa elämää jossa olisit onnellinen.

Vierailija
74/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avoin suhde ei muka sovi? Menkää seksuaaliterapiaan ja he saavat teidät haluamaan sitä.

Vierailija
75/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenestä pariskunnasta noin kahdella seksuaalinen halukkuus on suunnilleen samantasoinen. Noin kahdessa pariskunnassa nainen haluaisi enemmän seksiä kuin saa. Noin kuudessa pariskunnassa mies saa vähemmän seksiä kuin saa. AP, sinulla kävi parisuhde- arpajaisissa tuommoinen tuuri.

Mitä siis tehdä?

1. Sopeudu tilanteeseen.

2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman lupaa.

3. Jos et sopeudu tilanteeseen ja et voi tai halua hakea seksiä muualta, erotkaa.

Jos erokaan ei kuulosta hyvältä ratkaisulta, mene takaisin kohtaan 1 ja aloita kierros alusta. Jatka noitten kolmen vaihtoehdon miettimistä, ja valitse niistä vähiten huono vaihtoehto. Muita mahdollisuuksia ei ole. Valtaosa valitsee vaihtoehdon nro 1.

AP, olet nelissäkymmenissä. Voi olla että seksihalusi on merkki alkavista esivaihdevuosista. Vaihdevuodet yleensä sammuttavat nais

Joudut aika usein toistamaan tämän sinäänsä itsestään selvän kolmen kohdan teesin. Miten nämä suhdekriisissä painivat eivät itse tajua mitä tehdä.

Vierailija
76/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa voi myös tilanne muuttua. Meillä ekat vuodet vaimo halusi seksiä 5 kertaa viikossa minä 3 , sitten vaimo halusi pikkulapsiaikaan 0,5 kertaa viikossa ja minä 1 kertaa, sen jälkeen vaimo halusi 3 kertaa viikossa ja minä samoin, nyt 45-iässä minä haluan 4.kertaa viikossa ja vaimo 1 kertaa. Saa nähdä miten 5 vuoden päästä.

Vierailija
77/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis tehdä?

1. Sopeudu tilanteeseen.

AP, olet nelissäkymmenissä. Voi olla että seksihalusi on merkki alkavista esivaihdevuosista. Vaihdevuodet yleensä sammuttavat nais

Elämä ei ole onneksi noin mustavalkoista. Haluan uskoa, että muitakin vaihtoehtoja on löydettävissä. Edelleen, seksihaluni ovat olleet tällaiset aina. Toki voi olla kyse myös hormonaalisesta vaihtelusta. Ap

Vierailija
78/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies on kyllästynyt huonoon seksiin.

Saman kaavan mukaan menevää ja vielä jos tarjolla on väljä karvainen toosa joka ei tunnu miltään. Kakkosta ei tarjolla koskaan.

Mikäli puitteet kunnossa voisitte piristää arkea yhteisillä matkoilla. Viikonlopuksi kahdestaan hotelliin ilman suunnitelmia. Nyt elätte vain lapsiarkea ja kaikki ajatuksetki pyörii sen ympärillä. Löytäkää toisenne uudestaan niinkuin alkuaikana.

Seksin tyydyttävyydestä on keskusteltu myös. Mies väittää ja vaikuttaa olevan tyytyväinen. Kakkonen ei kiinnosta kumpaakaan. Itse olen varsin helposti lämmiteltävissä, pussailu ja läheisyys riittää. Saan myös orgasmin pelkässä yhdynnässä 99 kertaa sadasta, ei tarvitse sormia tai muutakaan. Yleensä tulemme samaan aikaan. Joo tilastopoikkeus tämäkin. Ja varmasti tuntuu monelle valheelta. Näin meillä kuitenkin on. Olemme kyllä kokeilunhaluisia ja muutakin on kokeiltu ja välillä kokeillaan. Pidän "karvaisen toosani" kunnossa jumpalla ja puristus kuulemma tuntuu ja hyvältä tuntuukin.

Reissuja olemme tehneet ja ne ovat mukavaa vaihtelua. Elämä on kuitenkin arkea ja ajattelen että sen pitäisi toimia. Ei poikkeuksen. Ap

Vierailija
79/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Todella ikävä tilanne. Ap

Vierailija
80/151 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa voi myös tilanne muuttua. Meillä ekat vuodet vaimo halusi seksiä 5 kertaa viikossa minä 3 , sitten vaimo halusi pikkulapsiaikaan 0,5 kertaa viikossa ja minä 1 kertaa, sen jälkeen vaimo halusi 3 kertaa viikossa ja minä samoin, nyt 45-iässä minä haluan 4.kertaa viikossa ja vaimo 1 kertaa. Saa nähdä miten 5 vuoden päästä.

Tämä juuri. Kun en haluaisi heitä koko elämää romukoppaan yhden osa-alueen takia. Ja koskaan ei tiedä miten tilanne kehittyy. Minusta aiheesta olisi hyvä puhua enemmän, molemmista näkökulmista. Siksi koen että tämä keskustelu on tärkeää. Ulkopuolisen on hyvä taivastella, että miten ei ihmiset tajua. Faktat lohduttavat joskus, mutta parisuhteeseen kuulu useimmiten myös tunne.

Olen itse aloittanut seksielämäni todella nuorena, 13-vuotiaana. Mutta toisaalta olen elänyt elämäni pitkissä parisuhteissa. Seksikumppanit on kahden käden sormilla laskettavissa ja yhtään yhden illan juttua minulla ei ole. Ap