Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko säilyttäneet nuoruudestanne mitään?

Vierailija
08.02.2024 |

Vanhoja puhelimia tai jotain krääsää? Päiväkirjoja? Jotain ? Vaatteita? Jotain hupparia minkä otitte ensimmäiseltä kumppaniltanne lainaa? Valokuvia?

Mä tajusin et mul ei oo mitää :D

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan miettimään, ja ainoa mitä keksin on lapsuudesta ja nuoruuden vuosilta päivä- ja muistikirjoja. Onneksi aika monta. MUista kyllä joskus parissakymmenissä repineeni aika paljon silloisia päiväkirjojani pois, ne tuntuivat jossain tunnemyrskyssä ihan kamalalta potaskalta jota en halunnut säilöä.

Olisi kyllä kiva löytää jokin vanha vaate, jota on joskus vuosikymmeniä sitten pitänyt. Muistan kyllä aika hyvin vaatteita ja kenkiä joita käytin, mutta johonkin ne on tullut lopulta pois kannettua. Aika kummallista oikeastaan.

Vierailija
62/230 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ex ex osti mulle ekan dildon ja oon säylyttäny sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat tietysti , rokotuskortti (50-60 luvulta) eka rannekello -67 luvulta.

Vierailija
64/230 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin poninhäntäni, siis irtileikatun. 

Vierailija
65/230 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia, kirjeitä, kortteja,kalentereita,päiväkirjat,pari puhelinta,matkamuistoja,leluja,jotain lahjoja.....

Vierailija
66/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon samoja kuin edellä mainitut eli valokuvat, päiväkirjat, kelloja, koruja, leluja ja myös leikattu ponihäntä. Sen jälkeen ei olekkaan tukka pitkäksi enää kasvanut. 

Itse ommeltuja vaatteita on tallessa. Aloin ommella ja kutoa & virkata jo teininä. 

Itse tehdyn vanhojenpäivämekon heitin pois, vähän harmittaa. Innostuin liikaa konmarituksesta ja kuolinsiivouksen ajatuksesta. 

Vierailija
67/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin, joka oli suosikkini yläasteikäisenä. En käytä sitä koska se ei sovi habitukseeni enää, mutta aina tulee mieleen bileet ja ihastukset yms kun se putkahtaa esiin jostain kaapin perältä. 

Vierailija
68/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain farkkuja on vielä jäljellä. Eihän niitä enää kehtaa käyttää kuin kotona, mut farkut ku farkut.

Vierailija
69/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kirjeitä, kortteja.

Vierailija
70/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin v 66 Jopon ja ajan sillä edelleen. Harmittaa, kun vanhaan rengaskokoon ei ole saanut nastarenkaita, jolloin talvella en uskalla ajaa ellei pyörätiet ole hyvin hiekoitettu😥

Vierailija
71/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin v 66 Jopon ja ajan sillä edelleen. Harmittaa, kun vanhaan rengaskokoon ei ole saanut nastarenkaita, jolloin talvella en uskalla ajaa ellei pyörätiet ole hyvin hiekoitettu😥

Piti vielä sanoa, että on myös laadukkaita Kaunotar-totteen vaatteita jokunen.

Vierailija
72/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä palkallani vuonna 1987 ostamani Sveitsin armeijan linkkari on edelleen tallessa. Lisäksi ylä-asteella 13-14 vuotiaana tekemäni seinäkello on tallessa ja toimii jos siihen laittaa patterin. Ja äidin ansiosta taitaa olla kaikki luokkakuvat ja vähintään yksi koulukuva joka vuodelta.

Vierailija
73/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia, joitain leluja, ylioppilasasu, koruja, lahjaksi saatuja astioita, hääpuku, LP-levyjä, joitain huonekaluja ja astioita lapsuudenkodista. Muutama vaate 80-luvulta mm. nahkatakki. Ja paljon muutakin. Joo, olen jemmaaja :) mutta mistäpä jälkipolvet saisivat haluttuja vintage-ja jopa antiikkitavaroita jos ei meikänkaltaisia olisi ja kaikki konmaritettu kaatikselle.

Vierailija
74/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niitä turhia tavaroita, muistott vain. ne ei pölyty, lohduttavat pahoina päivinä ja ne on vain  minun .

Vierailija
75/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säilyttänyt jopa lapsuudestani sellaista jolla on muistoarvoa ja joka on itselle arvokasta. Koruja, kummilusikoita, valokuvia ym. 

Vierailija
76/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen säilyttänyt kaikki päiväkirjat, kirjeitä ja valokuvia. Nyt löysin ne ja on ollut tosi ihanaa lukea erityisesti äitini lähettämiä kirjeitä. Ovat arvokkaita muistoja.

Vierailija
77/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia tottakai. Äänilevyjä. Jokunen harrastusväline.

Tyttöystävä vaimon muodossa on tallessa edelleen.

Mies 52v.

Vierailija
78/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin nuoruuttani 80-luvulla, olen säästänyt muutaman laadukkaan (juhla)vaatteen ja mokkanahkasaapikkaat niiltä ajoilta. Kaverit on joskus niitä lainailleet kasariteemaisiin juhliin/tapahtumiin.

Vierailija
79/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean ulkomuodon ja teräksen kovan stondiksen M62. 

Vierailija
80/230 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen säästänyt mm. 

Teini kalenterit yläasteelta. Kaikki koulutodistukset myös. Ja yhden Pupu Tupuna palapelin, hevos -ja tyttö piirustus levyt. Ja ainoan nukkeni ja nallen (70-luvulta)  Olen säilyttänyt myös nuoruuden päivä-kirjoja ja rakkauskirjeet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme