Oletteko säilyttäneet nuoruudestanne mitään?
Vanhoja puhelimia tai jotain krääsää? Päiväkirjoja? Jotain ? Vaatteita? Jotain hupparia minkä otitte ensimmäiseltä kumppaniltanne lainaa? Valokuvia?
Mä tajusin et mul ei oo mitää :D
Kommentit (230)
Kiiltokuva-albumit lapsuudesta, koulukuvat koko kouluajalta, lukion äidinkielen kurssikirjan (koska siinä on hyviä novelleja), kaikki päiväkirjat, cd-levyjä, pari vanhaa kännykkää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luokkakuvat, koulutodistukset, postikortteja, joita kaverit lähetti matkoiltaan. Kirjeitä olen palautellut niitä lähettäneille henkilöille, voivat lukea omaa historiaansa. Päiväkirjani tuhosin. Valokuvat aion tuhota vanhempana, vielä voi joskus fiilistellä ja muistella kuvissa olevia henkilöitä. Lapsuuden ajan kirjoja, esim. Peppi Pitkätossu ja Viisikko-sarjaa, olen säilyttänyt, sillä ne olivat itselleni rakkaita kirjoja.
Olen säilyttänyt valokuvat, mummolta saatuja astioita, yhden lempipaidan, viulun, kitaran, muutaman postikortin, yo-todistuksen ja yläasteelta köksän kirjan (hyviä perusreseptejä).
Valokuvat ovat todellisia aarteita, harmittaa kun nykyään tulee niin harvoin enää teetettyä kuvia
Minulla on tallessa vuonna 1974 joululahjaksi saamani akustinen kitara ja vuonna 1975 syntymäpäivälahjaksi saamani radionauhuri.
Vierailija kirjoitti:
Pippelini<3
Minun pippelini ei ansaitse alapeukkuja. Ymmärrättekö te? MINUN PIPPELINI EI ANSAITSE ALAPEUKKUJA! Kiitos yhteistyöstänne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko silloin nuoruudessa seksiä niiden hauskojen ja komeiden j ä n n ä p o i k i e n kanssa? 🙄
Tää rupee jo naurattamaan kuin sä jaksat tunkee tota samaa kysymystä ketjuun kuin ketjuun. 😂
Shortseissa ja farkut esim. Joita pidän vielä.
n 55
Joitain LP levyjä taitaa olla vielä tallessa. Minun nuoruudessa oli niin jännää ettei koskaan tiennyt kuka soittaa, lanka puhelin, joten rohkeasti vastattiin puhelimeen.
Mikä kysymys tää nyt on? Tietysti olen säilyttänyt. Päiväkirjoja, runoiluita, taidetta, kirjoitelmia, levyjä, vaatteita, valokuvia ja vaikka mitä. Mulla on päällä nytkin 25 vuotta vanha hame, osteassani tän olin 15v. Tämmösiä ei enää tehdä, tarjolla on vaan polyesterirättejä, jotka räjähtää saumoistaan viikossa.
Ystäväkirja lapsuudesta ja Depeche Mode t-paita jota käytin todella paljon teininä
Onhan sitä säilynyt vaikka mitä. Parhaimmin on kuitenkin säilynyt finnit ja mustapäät.
Luokkakuvat ja joitakin muita valokuvia. Mitään muuta ei ole tallessa, koska en alle kaksikymppisenä omistanut mitään muuta kuin muutamia vaatteita.
Jokin hyöty sentään köyhästä lapsuudesta ja nuoruudesta on ollut. Ei kertynyt "turhaa" tavaraa kaappeihin. Vanhemmiten on sitten kertynyt siitäkin edestä.
Liian vähän valokuvia. Säästäkää ne, ei vie tilaa! Ja tiedoilla keitä ovat ja missä ja mitä tekivät. On minulla joitakin aikansa hyväksi koettuja esineitäkin. (Ja paljon liikaa turhaa!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu 600 LP-levyä.
B&W kaiuttimet.
CD-soitin, joka toimii ja on käytössä.
Kaksi taskulaskinta, jotka toimii.
Rippilahjaksi saatu rannekello, joka toimii.
Puolenkymmentä valokuva-albumia.
Pappa-Tunturi.
Vesisukset.
5hv Terhi perämoottori.
Lasikuituinen tasaperäinen avovene.
Ekat kengät, joilla kävelin.
Neljä pahvilaatikollista tietokonekrääsää. Varmaan niistä saisi yhden toimivan 486:sen rakennettua...
Kitara.
Minusta hän taas on hyvin kiehtova henkillö.Tuli ainakin itselleni tosi hyvä fiilis tuosta luettelosta.
Nykynuoret eivät luultavasti säilytä mitään.
Eletään älylaitteiden kautta. Jutut todella tylsiä kun heitä kuuntelee.
Anteeksi nyt vaan. Hankkikaa elämä, olette liian arvokkaita pilaamaan itseänne älylaitteilla.
.
Kuulostat maalais-inceliltä.
Vastasin jo sivusta, mutta meni eri riveille.
Vieläkin kaapissa unilelut lapsuudesta :3
Puolison, saman kanssa ollut 16-vuotiaasta lähtien 😂 On mulla jotain kaverikuvia, kaverikirjoja, kirjevihkoja jne vielä tallessa.
Nuoruudesta vanha kunnon yksivaihteinen mummopyörä, edelleen käytössä, ja lapsuudesta pari suosikki -nallea istuvat kirjahyllyssä.