Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla onnistui sänkyjumpat parhaiten aamuisin, kun oli iltavuoroa ja lapset jo lähteneet kouluun. Joustavilla työajoilla siunattu kielimies pääsi kyläilemään tällöin suht lyhyelläkin varoitusajalla. Ne oli aikoja ne 🤩
Oliko kortsu käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla onnistui sänkyjumpat parhaiten aamuisin, kun oli iltavuoroa ja lapset jo lähteneet kouluun. Joustavilla työajoilla siunattu kielimies pääsi kyläilemään tällöin suht lyhyelläkin varoitusajalla. Ne oli aikoja ne 🤩
Oliko kortsu käytössä?
Minulle ei sopineet pillerit eivätkä kortsut. Pilleri aiheutti kuivuutta ja seksihaluihin puutetta ja kortsu ärsytti.
Tehtiin aina silleen, että ekaksi mies imi mua ja mä sitä. Sitten äijä pani mua ensin pill**n ja sitten vaihtoi per*eeseen. Mä tuun peppuseksissä tosi nopeasti ja kovaa. Yleensä tulin perseestä äkkiä. Eli mies laukesi aina mun peppuun niin se oli silleen helppoa kun ei tarvinnut varoa.
Vierailija kirjoitti:
Paras ja toimivin ratkaisu on naimisissa oleva mies,käy panemassa aina kun tarvii.Tuo lahjoja ja järjestää pieniä matkoja
Sinä olet YH syystä että et kykene miestä pitämään tyytyväisenä, joten pidä näppisi erossa varatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kortsu käytössä?
Minulle ei sopineet pillerit eivätkä kortsut. Pilleri aiheutti kuivuutta ja seksihaluihin puutetta ja kortsu ärsytti.
Tehtiin aina silleen, että ekaksi mies imi mua ja mä sitä. Sitten äijä pani mua ensin pill**n ja sitten vaihtoi per*eeseen. Mä tuun peppuseksissä tosi nopeasti ja kovaa. Yleensä tulin perseestä äkkiä. Eli mies laukesi aina mun peppuun niin se oli silleen helppoa kun ei tarvinnut varoa.
Tämä on kuumaa! Ihanaa ett nautit! Saako kysyä millainen olet ja miltä näytät?
M45
Kickelikaruselli go go go /
Laadukas nainen no no no /
Irtoseksi boogie woogie all life long /
YH-naisessa something went wrong wrong wrong.
Tinderistä löytyy ystäviä etujen kanssa
Myöhään illalla omillani. Tukiverkostoa jonkin verran et pääsee. Aika helposti päästän "saatille", jatkoille. Muutamia vakkareita ollut hoitovapailla. N31
Vierailija kirjoitti:
Myöhään illalla omillani. Tukiverkostoa jonkin verran et pääsee. Aika helposti päästän "saatille", jatkoille. Muutamia vakkareita ollut hoitovapailla. N31
Onko mitään upeita kokemuksia? M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ollut, varsinkin kun ollut pidempään puutteessa. Ihanaa ollut, kun jaksava mies tyydyttää... Kyllä sitä välillä kaipaa hellyyttä, seksiä...N31
Tinderiä on aika helppo pelata yh:nakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ollut, varsinkin kun ollut pidempään puutteessa. Ihanaa ollut, kun jaksava mies tyydyttää... Kyllä sitä välillä kaipaa hellyyttä, seksiä...N31
Saako udella mitä kaikkea kaipaat? M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kortsu käytössä?
Tämä on kuumaa! Ihanaa ett nautit! Saako kysyä m
Vaaleatukkanen oon ja tykkään urheilla paljon... juoksen ja käyn salilla säännöllisesti.
Itse teen vuorotyötä ja minulla on kaksi vakimiestä ja yksi vakinainen. Harrastellaan kunkin kanssa miten aikataulut käy. Yleensä, kun olen vapaalla ja/tai, kun lapset isällään tai mummolassa.
-N36
No ota yhteyttä
Turku-Tukholma -risteilyillä yh-mammat ainakin käyvät pantavana. Tai ainakin kävivät 10-15 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole kokemuksia. Itse olen aikoinaan nussinut yhteensä noin 10 eri yh-mammaa laivalla. Ja todella kiimaisia he kaikki olivat. Yksi frendi aikoinaan meni tanssikurssille, jotta osaa laivalla tanssittaa himokkaita yh-mammoja. Tämä frendi kävi laivalla noin kerran kk lähes kolmen vuoden ajan. Ja onnistumisprosentti oli 100, joka risteilyltä löytyi panoseuraa.
Silloin kun lapsi oli pienempi, niin kaikki mahdollinen aika tuli käytettyä eri vakkari miesten ja joitakin random miesten kanssa sekstaillessa. Kun lapsi oli harrastuksissa, niin menin pikapanoille ja iltavuoroon mennessä vein lapsen sen verran ennen hoitoon että kerettiin naimaan pidemmän kaavan mukaan.
Nykyään jo helpompi kun lapsi on vanhempi ja omatoiminen.
Vierailija kirjoitti:
Turku-Tukholma -risteilyillä yh-mammat ainakin käyvät pantavana. Tai ainakin kävivät 10-15 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole kokemuksia. Itse olen aikoinaan nussinut yhteensä noin 10 eri yh-mammaa laivalla. Ja todella kiimaisia he kaikki olivat. Yksi frendi aikoinaan meni tanssikurssille, jotta osaa laivalla tanssittaa himokkaita yh-mammoja. Tämä frendi kävi laivalla noin kerran kk lähes kolmen vuoden ajan. Ja onnistumisprosentti oli 100, joka risteilyltä löytyi panoseuraa.
No tuskinpa nyt sentään. Asiallinen äiti pitää huolta lapsesta eikö nusase laivoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa nyt sentään. Asiallinen äiti pitää huolta lapsesta eikö nusase laivoilla
Ei ne yh-äipät varmaan lähteneet millekään perheristeilylle vaan pitämään hauskaa ja nollaamaan. Eikä siinä mitään pahaa tai moraalitonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kortsu käytössä?
Upea!