Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten arvomaailmat kaukana toisistaan

Vierailija
08.02.2024 |

Naiset on arvoliberaaleja ja vasemmistolaisia. Isänmaallisuus koetaan taakkana.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/hatkahdyttava-ero-repesi-nuorten-nai…

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä, se on vain tietyn ikäryhmän ilmiö, tasaantuu sitten kun kasvavat aikuisiksi. 

Vierailija
2/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen lumesana arvoliberaali, ennen sanottiin moraaliton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä, se on vain tietyn ikäryhmän ilmiö, tasaantuu sitten kun kasvavat aikuisiksi. 

Voi olla muttei kaikkien kohdalla vaan toittaa sitä feminisimiä ja lasten saannin kannalta erittäin haitallista jos lisääntymisikäiset on arvoliberaaleja.

Vierailija
4/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tutkimus pitäisi naisille tehdä miten sen isänmaallisuuden kokee. Onko se sitä että miehet käy armeijan omasta puolesta ja lähtee rintamalle hoitamaan sen isänmaallisuuden. Että ollaan ikäänkuin hengessä mukana kunhan itse ei tarvitse mitään tehdä tai osallistua, edes lapsia synnyttämällä.

Vierailija
5/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoista puhuminen on sittisontaa. Mun arvot ja sitten sietokykyä arjessa ei ole ollenkaan.

Vierailija
6/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoista puhuminen on sittisontaa. Mun arvot ja sitten sietokykyä arjessa ei ole ollenkaan.

Arvot ohjaa ihmisten toimintaa ja samalla myös rajoittaa arvoille sopimattomalla tavalla toimimaan. Jokaisella on arvot muttei välttämättä itseharkitut tai elämän opettamat kuten artikkelissa näkyy korreloi naisten oppilaitoksessa oleilu arovjen liberaaliuden eli arvopohjan poliittisen korrektiuden kanssa. Kuinka ollakkaan.

Vierailija
7/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoliberaali on typerä sana joka ei kuvaa vasemmistolaisia koska nehän ei hyväksy muiden arvoja eli ei ole ollenkaan liberaaleja ainoastaan poliittiselle aatteeleen uskollisia robotteja.

Vierailija
8/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kunnioitan kaikkea elämää. Vaikka toisinaan tökkii kaiken maailman omasta itsestään puhuvat päät.

Vierailija
9/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "arvoliberaali" tarkoittaa? Naiset ovat kovimpia rajoittamaan ihmisten tärkeintä perusoikeutta, eli sananvapautta.

Vierailija
10/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion elämäni aikana kiduttaa jotain suomalaista suvakkínaista. Saa kokea sen minkä on minulle ja isoveljelleni aiheuttanut tuolla politiikalla.

Hakeudu hoitoon, hullu.

Vierailija
11/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "arvoliberaali" tarkoittaa? Naiset ovat kovimpia rajoittamaan ihmisten tärkeintä perusoikeutta, eli sananvapautta.

Artikkelin lopussa se tutkija selitteli että se tarkoittaa sitä että miehet ei ole vasemmistolaisia ja naiset on enemmän istunut koulun penkillä niin naiset on arvoliberaaleja. Miesten syy.

Vierailija
12/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoliberaali on typerä sana joka ei kuvaa vasemmistolaisia koska nehän ei hyväksy muiden arvoja eli ei ole ollenkaan liberaaleja ainoastaan poliittiselle aatteeleen uskollisia robotteja.

Sulla on tosi paha päähänpinttymä "vasemmistosta" ootko ajatellut käydä terapiassa? Vois auttaa tohon henkiseen jumiutumiseen ja pakkomielteisyyteen.

Vierailija
13/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kunnioitan kaikkea elämää. Vaikka toisinaan tökkii kaiken maailman omasta itsestään puhuvat päät.

Myöskö sellaista kunnioitat joka on sinulle haitallista jopa vaarallista? Kuvastaa miten ihmiset on etääntyneet todellisuudesta. Kunnioitatko myrkyllistä käärmettä joka puree sinua tappavasti?

Vierailija
14/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia mitä naiset tekivät Suomessa kun saivat äänioikeuden oli kieltää alkoholi. Naisissa ei ole mitään liberaalia muuta kuin kehitysmaiden maa han muuton suhteen.

Vierailija
15/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tosi paha päähänpinttymä "vasemmistosta" ootko ajatellut käydä terapiassa? Vois auttaa tohon henkiseen jumiutumiseen ja pakkomielteisyyteen.

MItä tarkoitat terapialla? Ehkä jonkinlaista kommunistien leiriä jonne laitetaan väärinajattelijat. Tämähän on teidän toimintamalli. Venäläiset poltti leireillä väärinajattelijat ja nyt tippuu ikkunoista. Suomessa hienovaraisempaa ja tehokkaampaa kuten naisten aivopesu ja suvunjatkamisen estäminen länsimaisilta miehiltä.

Vierailija
16/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle arvoliberaalius on sitä, että jokaisella on vapaus elää sen näköistä elämää kuin itse haluaa. Jos tykkää samasta sukupuolesta tai vastakkaisesta se on ok. Jos joku tykkää olla kosmopoliitti sekin on ok. Kukaan kilipää ei tule sanelemaan mitään elämänpolkua, mitä on pakko jokaisen noudattaa. N50

Vierailija
17/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle arvoliberaalius on sitä, että jokaisella on vapaus elää sen näköistä elämää kuin itse haluaa. Jos tykkää samasta sukupuolesta tai vastakkaisesta se on ok. Jos joku tykkää olla kosmopoliitti sekin on ok. Kukaan kilipää ei tule sanelemaan mitään elämänpolkua, mitä on pakko jokaisen noudattaa. N50

Mahtuuko se arvoliberaaliuteesi että on kanssasi eri mieltä? Kuten ettei halua että suomi elää sen 1% samasta sukupuolesta pitävien ehdoilla tai menee solmuun elintaso pa kolaisten saapuessa laittomasti. Onko lainn tulkinnan varaista ja riippuvaista sen rikkojasta. Entä jos se suomalainen mies haluaa pysyvän kumppanin joka keskittyy perheeseen eikä muunmaalaisiin jne.

Vierailija
18/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yllättävää, että palstamiehet nyt yhtäkkiä haluavat keskittyä perheeseen, kun aiemmin he ovat kertoneet, että kaikki miehet haluavat biologiansa takia mahdollisimman monia hoikkia ja kauniita seksikumppaneita ikäryhmästä 16-22 vuotta. Enkä edes viitsi toistaa, mitä termejä täällä käytetään suomalaisista naisista.

Vierailija
19/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä hirveästi mahdu ajatusmaailmaan hr-osaston nuorille naikkosille päästää keski-ikäistä maanmiestä töihin. Sitten mankuu yrityksen johto työvoimapulasta johon Hr-osastolla ja poliitikoilla löytyykin kuin taikaiskusta ratkaisu, tuodaan kaukomaalaiset töihin.

Vierailija
20/94 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Naiset kay yliopiston, ja miehet menee amikseen, jossa lukutaidotonkin pärjää hyvin, kun opetusta ei ole tai se on aivan retuperällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi