Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh- äidin seksi elämä

Vierailija
08.02.2024 |

Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne? 

Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä. 

Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa. 

Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..

Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian? 

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kommentteja, mutta aika vähän on tietoa, miten se sekstailu käytännössä hoidetaan.

Olen itse edelleen suhteessa, mutta koska se rakoilee ja pahasti, on ero vahvasti mielessä, ja sen myötä tätä dilemma; jos eroamme, mistä saan seksiä? Asun pikkukylällä, täältä ei lähdetä niin vaan baareihin, enkä koe että se muutenkaan olisi se oikea väylä (kynnys lähteä baarista tuntemattoman matkaan on korkea).

Jos olisin (tulevaisuudessa) lapseni yh, vaihtoehtoni olisi etsiä jokin vakipano, joka tulisi luokseni vain iltaisin lapsen mentyä nukkumaan, hoitelisi minut ja lähtisi veks samantien, jotta lapseni ei tietäisi kenenkään olleen luonani. Tämä tuntuu jokseenkin (vakipanon kannalta) kohtuuttomalta koska kaikkialle on aika pitkä matka, eikä oman kylän miehet kiinnosta. Itse en siis voisi tietenkään lähteä kenenkään luo koska lapsi nukkuu kotona.

Lisäksi pikkukylän juoruiluongelma tulee väkisin mieleen; jos pihassani olisi vakipanon auto iltaisin ja ohiajajat (tutut) sen näkisivät, niin tuntuukohan se ahdistavalta, kun haluaisi pitää matalaa profiilia kaikessa. 

Tällaisia mietteitä minulla, saa kommentoida jos on samankaltaisessa tilanteessa olevia/kokemuksia ihan oikeesti käytännön järjestelyistä!

Vierailija
82/169 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kommentteja, mutta aika vähän on tietoa, miten se sekstailu käytännössä hoidetaan.

Olen itse edelleen suhteessa, mutta koska se rakoilee ja pahasti, on ero vahvasti mielessä, ja sen myötä tätä dilemma; jos eroamme, mistä saan seksiä? Asun pikkukylällä, täältä ei lähdetä niin vaan baareihin, enkä koe että se muutenkaan olisi se oikea väylä (kynnys lähteä baarista tuntemattoman matkaan on korkea).

Jos olisin (tulevaisuudessa) lapseni yh, vaihtoehtoni olisi etsiä jokin vakipano, joka tulisi luokseni vain iltaisin lapsen mentyä nukkumaan, hoitelisi minut ja lähtisi veks samantien, jotta lapseni ei tietäisi kenenkään olleen luonani. Tämä tuntuu jokseenkin (vakipanon kannalta) kohtuuttomalta koska kaikkialle on aika pitkä matka, eikä oman kylän miehet kiinnosta. Itse en siis voisi tietenkään lähteä kenenkään luo koska lapsi nukkuu kotona.

Lisäksi pikkukylän juoruiluongelma tulee väkisin mieleen; jos pihassani

Kerrankin rehellistä tekstiä! Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tilanteeni on hieman erilainen, mutta jotain vinkkejä voisin antaa. Eroni jälkeen ratkaisin tarpeideni tyydyttämisen  kuvailemallasi tavalla eli tapaamalla miestä muun elämän ehdoilla. Tunsin jo sinkkuajaltani miehen, jonka kanssa oli jo silloin vahvaa kemiaa. Yhteydenpitomme oli ollut aina mutkatonta ja oli helppoa ehdottaa hänelle sellaista järjestelyä, jossa molemmat voittaa. Tapailemme ruokatunneilla, iltapäivisin työn jälkeen ja niillä viikoilla, joilla olen poikkeuksellisesti yksin. Mies on varattu ja aika urakeskeinen, joten pikaiset tapaamiset sopivat molempien elämäntilanteeseen. Olemme molemmat erittäin halukkaita, joten aina on löytynyt aika ja paikka yhteisiin hetkiin, joiden jälkeen voi taas jatkaa arkea hymy huulilla ja pilke silmäkulmassa. N35

Vierailija
84/169 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehenä kokemusta tuollaisesta. Kävin naisen luona miehen ollessa iltavuorossa. Oli eroamassa oleva pari ja seksi loppunut ajat sitten. Toimi hienosti, minä joustin ja mentiin naisen/miehen/lapsen aikataulujen mukaan. Laitoin pelin poikki, kun aloin aistia naisella olevan muutakin kiinnostusta minua kohtaan kuin seksiseikkailu.

Vierailija
85/169 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin näin toimin erään yh kanssa, odottelin tekstari luhtitalon nurkalla ja menin  panin poistuin  sopi mainiosti minun munalleni

Vierailija
86/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle onnistuu lasten harrastusten aikana. Jätän lapset harrastuksiin ja ajan vakkari miehen luo, jossa naidaan kiimaisena ja villinä. Tunti on vähän liian lyhyt aika, mutta pakko riittää. Joskus hävettää mennä lapsia hakemaan posket punaisena ja spermat reisille valuen. 

Vierailija
87/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijunttien ikuinen ongelma on luulla, että sinne jäädään minne synnytäänkin. Kuka jaksaa jäädä jonnekki pikkuhikiään loppuelämäksi? Muuta kaupunkiin tai vaikka ulkomaille. Niinkuin ite tein 8v sitten. 

Vierailija
88/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yh-äidit hyödynnä toisia naisia helpotuksessa? Sehän luulisi olevan helpompaakin kun ei tarvitse miettiä mitä kyylät miettivät kun vieras mies kurvaa pihaan.

Vierailija
89/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh- äidin ja varatun miehen salasuhde on käytännöllinen ja hyvä ratkaisu. Kumpikin saa sitä mitä arkielämässä ei saa (seksi), ja kumpikin tietää että toinen ei jää nurkkiin maleksimaan kun naisella on lapsi ja miehellä perhe.

Yh- äidinkin seksihalut katoaisivat jos saisi miehen ihan ikiomaksi, sen mies tietää koska asuu parisuhteessa jossa (kuten erittäin monessa tapauksessa) niin on käynyt.

Täytyy vain varoa turhia tunnejuttuja, rakastumisia ja sen semmoisia, kun pitää järjen mukana ja "busines as usual" ajattelun kirkkaana.

Sinkkumies ei ole hyvä ratkaisu, he tuppaavat pikkuhiljaa asettumaan taloksi. Ukkomies on hyvä, hän käy naimassa ja lähtee vaimonsa iloksi sotkemaan paikkoja, kuorsaamaan ja piereskelemään, ja töllöttämään telkkarista jääkiekko- ottelua.

Lähtee kahdeksas vuosi aviossa vakipanon kanssa. Kyllä siinä kävi niin että rakastuttiin ja kun seksin lisäksi kaikki muukin sujuu.. oli helppo pistää hynttyyt yhteen. Näinkin siinä voi käydä, en valita. 

Vierailija
90/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina sinkkuna ollessani, pääsin ihan kivasti tutustumaan yh-äitien seksielämään. Siis siten, että tapailin useampaa äityliä ja olin heihin yhteydessä säännöllisesti. No, pääsääntöisesti joka viikko ja välillä useammankin kerran viikossa kävin heidän luonaan visiitillä ja ihan vain seksiä harrastamassa. Toimivaa puolin ja toisin, molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä. Olenkin miettinyt, että silloin oli seksiä niin paljon kuin vain sitä halusin, parisuhteeseen erehdyttyäni seksiä oli alkuvaiheessa, mutta hääkakku ja raskaus vei vaimoltani seksihalut, todellakin on ikävä niitä sinkkuaikoja.

Vierailija
91/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina sinkkuna ollessani, pääsin ihan kivasti tutustumaan yh-äitien seksielämään. Siis siten, että tapailin useampaa äityliä ja olin heihin yhteydessä säännöllisesti. No, pääsääntöisesti joka viikko ja välillä useammankin kerran viikossa kävin heidän luonaan visiitillä ja ihan vain seksiä harrastamassa. Toimivaa puolin ja toisin, molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä. Olenkin miettinyt, että silloin oli seksiä niin paljon kuin vain sitä halusin, parisuhteeseen erehdyttyäni seksiä oli alkuvaiheessa, mutta hääkakku ja raskaus vei vaimoltani seksihalut, todellakin on ikävä niitä sinkkuaikoja.

Eikö sinua kukaan varoittanut hääkakun, yhteenmuuton ja raskauden vaikutuksista? Tuo on asia joka pitäisi käydä läpi jo yläkoulun terveystieto- tunnilla muun seksivalistuksen ohessa.

Toisaalta, tuo lienee yksi niistä asioista jossa jokaisen on vain omakohtaisesti lyötävä pölkkypäänsä ovenkamanaan, ennen kuin sen uskoo. Koska "eihän meille voi niin tapahtua":  Ja onhan niitä, tosin varsin vähän, semmoisiakin naisia joille tuo ilmiö tulee hyvin lievänä tai jopa ei ollenkaan. Jokainen kuvittelee alussa olevansa suhteessa juuri sellaisen kanssa, kunnes karu totuus paljastuu.

Vierailija
92/169 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh- äidin ja varatun miehen salasuhde on käytännöllinen ja hyvä ratkaisu. Kumpikin saa sitä mitä arkielämässä ei saa (seksi), ja kumpikin tietää että toinen ei jää nurkkiin maleksimaan kun naisella on lapsi ja miehellä perhe.

Yh- äidinkin seksihalut katoaisivat jos saisi miehen ihan ikiomaksi, sen mies tietää koska asuu parisuhteessa jossa (kuten erittäin monessa tapauksessa) niin on käynyt.

Täytyy vain varoa turhia tunnejuttuja, rakastumisia ja sen semmoisia, kun pitää järjen mukana ja "busines as usual" ajattelun kirkkaana.

Sinkkumies ei ole hyvä ratkaisu, he tuppaavat pikkuhiljaa asettumaan taloksi. Ukkomies on hyvä, hän käy naimassa ja lähtee vaimonsa iloksi sotkemaan paikkoja, kuorsaamaan ja piereskelemään, ja töllöttämään telkkarista jääkiekko- ottelua.

Lähtee kahdeksas vuosi aviossa vakipanon kanssa. Kyllä siinä

Malttakaahan odotella, kyllä aika yleensä tekee tehtävänsä.

Vierailija
93/169 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä seksiä liikaa oo vaikka yhdessä ollaankin. 

Tämäpä tämä. Yh:t kadehtivat parisuhteessa olevia "kun niillä on tasaisen varmasti seksiäkin". Parisuhteessa oleva kadehtii yksinhuoltajaa kun "sen ei tartte katsoa mitään haisevaa ukkoa nurkissaan ja olla panoalustana, ja voi elää niinkun haluaa ilman seksinvonkaamista".

Onpa mies vihainen kommentti taas kun kun olet kai kuullut rakkaudestakin? Tehty monta lauluakin. Se ettei sulle ole osunut kohdalle eikä ainakaan miehen kanssa on lähiinnä sinun kannalta vahinko jota ei ehkä tarvitse laittaa kiertämään. 

Se, että naiset niiin täällä miehiä kaipaa kai kertoo, että monii siitä patukasta ja miesseurasta sentää tykkääkin, Muuten en ei niiin kestäisi niitä "haisevia" miehiä tai haikailisi niiden perään täällä.

Juuri lesbojen seksielämä hyytyy nopeiten enkä tiedä mille ne haisee.

Vierailija
94/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
95/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin tiedän että yh-äidin seksielämä kiinnostaa ihan valtavasti, työkavereista naapureihin! Ja vientiä todella olisi, ei siis vaan seksiin vaan muutenkin.

Kun olin muutaman vuoden sinkkuna, en harrastanut yhden illan juttuja. Seksin puute harmitti kyllä kovasti. Mulla oli onneksi sugar-daddy jonka kanssa oli ihanaa seksiä.

Nyt taas olen alkanut seurustella, mutta seksiä ei ole oikein tarpeeksi saatavilla tältä mieheltä.. on kai jo 50v sen verran väsähtänyt. Harmi juttu.

- yh, 35v

Vierailija
96/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tartu vastaukseen kun sinulle sitä tarjotaan?

Peetupi46v@gmail.com 

Vierailija
97/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä vi...ttu. 

Vierailija
98/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama homma ,olen tosin isä ja kaipaan naista mutta kuitenkin melkeen sama homma 😂 vaikeeta se on irrottautua arjesta .... Toki jotain sutinaa saa aikaan näinkin mutta silti säätämistä 

Perverssi sika, häpeä.

Vierailija
99/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimunaa. Sori mä tulin jo (vaatteillesi). Noloo jätkältä.

Ei ei 😅.

Vierailija
100/169 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tartu vastaukseen kun sinulle sitä tarjotaan?

Peetupi46v@gmail.com 

Vastasin jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi