Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (202)
Sen takia juuri olet YH äiti koska jos et ole aikanaan lyönyt sitä karvaväliä auki niin nyt keskity lapsiin ja kasvata ne yksin ja asiallisesti.
Ihan miehen perusoikeus on päästä naimaan kun haluaa koska miehelle on tärkeä saada mällit purkaantuu vähintään kolme kertaa viikossa
En ole tuo sama mies, mutta olen vaimon kanssa keskustellut ja ilmenneitä ongelmia suhteessa on korjattu. Tilannehan ei silti keskustelemalla muutu mihinkään vaan rouva keksii uusia syitä, miksi ei kiinnosta.