Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko #METOO jättipotti käynyt mielessä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Siinähän se kaikessa lyhykäisyydessään...
vakipano, fuck buddy, friends with benefits (fwb), booty call ja miksi sitä nyt haluaakaan kutsua...
ei siis perinteinen parisuhde romanttisessa mielessä vaan suhde jossa seksi on kaiken a ja o sekä jutun keskiössä ;)
Minulla on noista vain huonoja kokemuksia. Ensimmäinen oli kun olin 21-22 v. En halunnut seurustella, koska ero avopuolisosta oli ollut rankka ja olin ihan rikki. Tämä vakioseuralainen alkoi oikeasti vainota. Tai niin minä sen tulkitsen. Kerran olin ystävieni kanssa baarissa ja juteltiin nuorten miesten kanssa pöydässä. Tämä vakkarini tuli sinne ja alkoi huutaa, että aiotko jakaa noille kaikille. Lakkasin sen jälkeen vastaamasta viesteihinsä. Hän ilmestyi suunnilleen joka puolelle missä liikuin. Kun olin nousemassa junaan, näin kun hän astui toiseen vaunuun samaan junaan. Se oli sitä aikaa kun junastakin pystyi ostamaan lipun jos oli tilaa. Kun jäin pois pääteasemalla, häntä ei näkynyt. Ajattelin, että on kuitenkin jäänyt jo aiemmin pois junasta. Menin ystäväni luo yöksi. Oikeasti meinasin saada sydänkohtauksen, kun tämä entinen vakiopano seisoi kadun toisella puolella ja tuijotteli kerrostalon ikkunoihin. Hänen oli täytynyt seurata minua sinne. Oli ilta ja meidän oli tarkoitus lähteä ystäväni kanssa yökerhoon, mutta minä en yksinkertaisesti uskaltanut. Välillä kun kurkistelin ulos, ei häntä näkynyt. Sitten taas puolen yön aikaan hän kulki kadun toisella puolella hitaasti ja tuijotteli ikkunoihin. Katulamppujen valossa näin hänet selvästi, ei voinut olla kukaan muu. Seuraavana päivänä ei näkynyt. Liekö kyllästynyt vahtimaan ja lähtenyt pois tai ehkä oli töihin paluu.
Toinen vakkari minulla oli, kun olin noin 24 v. Hän oli opettaja, jolla oli vaimo ja yksi lapsi, hänen vaimonsa oli melkoinen tapaus. Sillä oli siis muita miehiä, oli aina ollut. Kaunis nainen, mutta tämän vakkarin kertomasta päätellen ei kovin terve. Se kävi valtataistelua seksillä. Silloin kun me ekan kerran tavattiin, rouva lähetti itsestään kuvan bikinit päällä ja jonkun miehen käsi näkyi olevan mahalla, ja viesti oli, että tätä ei sulle irtoa. Minä olin ihan että millainen vaimo lähettää tuollaisia kuvia aviomiehelleen ja noin ilkeillä saatesanoilla. Meillä ei siis sen opettajamiehen kanssa tapahtunut mitään sinä iltana, me vaan juteltiin. Hän oli niin surullinen. Tavattiin seuraavan kerran ehkä kuukauden päästä, kun hän oli ystävänsä polttareissa. Pussailtiin ja siihen se jäi, mutta vaihdettiin puhelinnumerot. Ja siitä se suhde alkoi. Kun oltiin ekan kerran yhdessä minun luonani, hän totesi olleensa ilman naista 8 kk, koska hänen vaimonsa kiusaa häntä sillä, että pitää itse muita miehiä, muttei anna hänelle. Ja kyllä teki muutakin kiusaa, sellaista henkistä väkivaltaa. Ei nyt tässä palstalla viitsi avata asiaa enempää. Mutta oli se jotenkin niin surkea suhde meilläkin. Siis seksiä oli, mutta kun tiesi millaisen hullun akan kanssa se asuu, olinko minä oikeastaan hänen kanssaan säälistä. Eikä se seksikään mitään hohdokasta ollut ikinä. Pikaiset laukeamiset, jos niin voi sanoa. Ja sitten hän pyysi anteeksi, että tuli jo. Ja saatettiin ottaa uusinta, mutta nopeaa sekin monesti. Kun minä olin lopettanut suhteen, hän erosi vaimostaan. Ei siis minun takia vaan oli miettinyt, että ei anna toisen kohdella häntä niin huonosti, kun lempeämpiäkin naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Tämä. Olen ollut jo muutaman vuoden aviossa vakipanoni kanssa. Siitä tuli lopulta oikeasti hyvä liitto.
Minä opin eilen uuden termin, sapioseksuaali. Eli henkilö, joka kykenee seksiin vain jos on rakastunut toiseen. Minä taidan olla sellainen, sillä joku satunnainen baaripano ei houkuttele, vaikka toinen olisi Miss Suomi-kisan osanottaja.
M vm -73
Onko #METOO jättipotti käynyt mielessä koskaan?
Parkymmentä vuotta sitten kun olin juuri eronnut pääsin ensiksi pukille erään sinkkutytön kanssa. Hän osoittautui oudoksi ja halusi milloin mitäkin elämältään. Siinä yhteydessä tutustuin hänen kaveriinsa joka oli kahden lapsen yh-äiti. Erään tanssi illan päätteeksi vaidoin melkein lennosta. Tämä yh sanoi hiljaa lähtiessä että käy naimassa sitä vielä kerran ja tuu huomenna käymään. Vietin yön tällä sinkulla ja panin häntä vielä aamulla. Samana iltana pääsin sitten pukille tämän yh:n kanssa. Oli aitio paikka vertailla naisten kropat ja pillut. Hassua, mutta yyhoolla oli kireämpi pillu.
Homma helpotti kun lapsi aloitti esikoulun. Heti aanupäivällä apumies paikalle, hyvin ehtii pitkänkin kaavan mukaan ennen töihin menoa.
N28
Perheellisiä miehiä riittänyt panemaan,ei ole tarvinut kärsiä puutteesta
Aika kortilla 30v ja lapsi 2,5 päivät menee samaa rataa. Iltaisin omillaan. Onneksi välillä pääsee tuulettumaan, silloin kyllä helposti tulee lähdettyä miehen matkaan. En enään haikaile parisuhdetta.