Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen vuorotyötä ja minulla on kaksi vakimiestä ja yksi vakinainen. Harrastellaan kunkin kanssa miten aikataulut käy. Yleensä, kun olen vapaalla ja/tai, kun lapset isällään tai mummolassa.
-N36
Mitä kaikea touhuutte? M45
Luuletko, että hän niistä sinulle kertoo yhtään mitään?
suuri osa miesten keksimiä ja höpöjä ja osa reppana-naisten kirjotusta..
hyvä kokonaisleikkaus suomen aikuisista.
Miehenä voin sanoa sen verran että joitakin vuosia sitten mulla oli 2 eri yh äitiä ketä kävin panemassa säännöllisesti. Toinen ei halunnut kotonaan minun käydä, mutta hoidettiin yleensä sitten yleensä autossa tai mun luona. Se kävi yhden talven säännöllisesti joka maanantai iltana mun luona kun lapset olivat harrastuksissa ja sitten joskus viikolla satunnaisesti autossa jos aikataulut natsas yhteen. Sen kanssa käytettiin kumia aina.
Toinen äiti taas ehdottomasti halusi paljaalla ja sillä ei edes ollut mitään ehkäisyä ja siksipä sillä oli seksi haluja melko paljon kun ei ollut hormonit sotkemassa mitään. Mä kävin iltaisin yleensä sen luona silloin kun lapsi oli mennyt nukkumaan. Sen luona kävin useamman kerran viikossa. Se oli sen verran halukas äiti että yleensä halus peppuun lopuksi ettei tarvinnut laukoa rinnoille. Onneksi oli hyvä uninen lapsi ettei herännyt joskus kovinkaan ääniin ja voitiin käydä yhdessä suihkussakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa sen verran että joitakin vuosia sitten mulla oli 2 eri yh äitiä ketä kävin panemassa säännöllisesti. Toinen ei halunnut kotonaan minun käydä, mutta hoidettiin yleensä sitten yleensä autossa tai mun luona. Se kävi yhden talven säännöllisesti joka maanantai iltana mun luona kun lapset olivat harrastuksissa ja sitten joskus viikolla satunnaisesti autossa jos aikataulut natsas yhteen. Sen kanssa käytettiin kumia aina.
Toinen äiti taas ehdottomasti halusi paljaalla ja sillä ei edes ollut mitään ehkäisyä ja siksipä sillä oli seksi haluja melko paljon kun ei ollut hormonit sotkemassa mitään. Mä kävin iltaisin yleensä sen luona silloin kun lapsi oli mennyt nukkumaan. Sen luona kävin useamman kerran viikossa. Se oli sen verran halukas äiti että yleensä halus peppuun lopuksi ettei tarvinnut laukoa rinnoille. Onneksi oli hyvä uninen lapsi ettei herännyt joskus kovinkaan ääniin ja voitiin käydä yhdessä suihkussakin.
Yh-naisten kanssa ja parisuhteessakin olevan naisen kanssa on minusta hankalaa peuhata. Nainen ei koskaan ole käsillä silloin kun haluan, ja sitten kun viimein rakastellaan, niin se on tiukasti aikataulutettua ja tuntuu sitä että olen "tilattu" mies juuri siihen aikarakoon, sellainen voi helposti aiheuttaa suorituspainista.
Ja muutakin painetta, pahimmasta päästä muistan tapauksen hieman klo 16.30 jälkeen, kaunotar selällään paljaana aviovuoteellaan, minä riisuuntumassa, rappukäytävästä kuului kova kolahdus, katsoin huolestuneesi kysyen kaunotarta johon hän vastasi, ei tässoo mitään hätää, Seppo ei koskaan tuu kotiin ennen viittä.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äidin lapsena sanon, että kyllä se lapsi on herännyt siihen voihkimiseen.
Siksipä kävinkin panemassa kun kersat oli tarhassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika riskin olet ottanut kun panit yh:ta ilman ehkäisyä.
Oon käyny säännöllisesti yh-äitien kanssa tinder panotreffeillä ja huomenna on taas sovittuna uusi yh-äiti heti aamulla 9 aikoihin. Jutut on nenneet siihen malliin että tulee aukaisemaan heti oven pelkkä t-paita päällä ja siitä saan vain pukata hänet sänkyynsä ja alkaa kunnolla nuolemaan oikein pitkään ja sen jälkeen naimaan kunnolla. Käy kaikki mahdolliset, myös peppu jos haluan vain. Ainakin 4-5 tuntia vietetään ihan vain sängyssä. Kuukausi sitten kävin pari kertaa yhden toisen mamman luona ja syksyllä jatketaan kun aikaa paremmin, ens ke illalle on treffit sovittu yhden eri naisen kanssa, eilen yks odotti ihan vain kahville ja vkl yks oottais ulkoilutreffeille. Että onhan näitä ihan kivasti. M40v
Mitenhän yh-äidit ja epätoivoset miehet kohtais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ja toimivin ratkaisu on naimisissa oleva mies,käy panemassa aina kun tarvii.Tuo lahjoja ja järjestää pieniä matkoja
Taakka kuitenkin on aina läsnä, eli ratkaisu on erittäin huono miehelle.
Mies saa hyvää seksiä halukkaalta naiselta. Kotona sellaista luksusta ei ole tarjolla. Kumpikin tietää kupletin juonen, mies saa pitää avioliitto- kulissin, nainen saa seksiä ja jaksaa paremmin yh- elämää. Kukaan ei muuta minnekään ja arjen harmaus on siedettävämpää kun on jotakin mitä odottaa. Win- Win.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta se tapailu pitäisi usein ajoittaa aamupäivään, kun lapset on koulussa tai tarhassa. Tämä jo sinänsä on useimmille työssäkäyville este.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan yhteiskunnan vika.
Hallituksen vika, tai ainakin persujen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta se tapailu pitäisi usein ajoittaa aamupäivään, kun lapset on koulussa tai tarhassa. Tämä jo sinänsä on useimmille työssäkäyville este.
Varatulle miehelle vauh. Lähdet aina aamulla töihin, soittosaikkua ja ahhhhh... Taas huomenna näin.
Kun muistetaan että seksi on miehelle parisuhteen liima ja lapsi on kahle, niin onko yh-nainen tyrinyt kummassakin osa-alueessa?
Mahtaako sellaista ollakaan, kuin yh-äidin seksielämä? Viimeisen puolen vuoden aikana tutustunut kolmeen eronneeseen naiseen, jolla lapsina esiteinejä/teinejä. Yhden kanssa oli seksiä jonkun kerran 4 kk kestäneen tapailun aikana. Kaksi muuta ovat olleet niin kiireisiä, etteivät ehdi juuri muuta kuin viestitellä ja kertoa, miten kiire on ja miten täynnä töitä ja harrastuksia kalenteri on.
Vm -73
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako sellaista ollakaan, kuin yh-äidin seksielämä? Viimeisen puolen vuoden aikana tutustunut kolmeen eronneeseen naiseen, jolla lapsina esiteinejä/teinejä. Yhden kanssa oli seksiä jonkun kerran 4 kk kestäneen tapailun aikana. Kaksi muuta ovat olleet niin kiireisiä, etteivät ehdi juuri muuta kuin viestitellä ja kertoa, miten kiire on ja miten täynnä töitä ja harrastuksia kalenteri on.
Vm -73
Olen vihreänä kateudesta, yhden esiteinin/teinin kanssa sinulla oli seksiä jonkun kerran 4 kk kestäneen tapailun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen äiti taas ehdottomasti halusi paljaalla ja sillä ei edes ollut mitään ehkäisyä ja siksipä sillä oli seksi haluja melko paljon kun ei ollut hormonit sotkemassa mitään. Mä kävin iltaisin yleensä sen luona silloin kun lapsi oli mennyt nukkumaan. Sen luona kävin useamman kerran viikossa. Se oli sen verran halukas äiti että yleensä halus peppuun lopuksi ettei tarvinnut laukoa rinnoille. Onneksi oli hyvä uninen lapsi ettei herännyt joskus kovinkaan äänii
Kyllä tietysti oli riski, mutta sovittiin etukäteen että jos vahinko sattuu niin sitten jälkiehkäisy. Se nainen halusi nauttia seksistä ihan paljaalla ja tosiaan yleensä halusi lopuksi kakkoseen niin voi laskea sisään. Ja mitään vahinkoa ei sattunut vaikka tavattiin niissä merkeissä lukemattomia kertoja..
Yhäreille kelpaa näköjään vaan kaulatatuoidut jännämiehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä seksiä liikaa oo vaikka yhdessä ollaankin.
Tämäpä tämä. Yh:t kadehtivat parisuhteessa olevia "kun niillä on tasaisen varmasti seksiäkin". Parisuhteessa oleva kadehtii yksinhuoltajaa kun "sen ei tartte katsoa mitään haisevaa ukkoa nurkissaan ja olla panoalustana, ja voi elää niinkun haluaa ilman seksinvonkaamista".
Sitä se on naisen elämä.
Mitä kaikea touhuutte? M45