Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
Parisuhdemarkkinoilla ja kapakoissa on 26v hoikkia kaunottaria joilla ei ole taakkaa, mutta on samat himot kuin 26v naisella keskimäärin on.
Vierailija kirjoitti:
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Onneksi ehdin hankkimaan vakkarin jo raskausaikana. Hän oli silloin kaverini aviomies. Hän kävi auttamassa raskausajan panetuksessani ja jatkoi luontevasti kun elimistöni oli toipunut synnytyksestä ja kierukka oli asennettu. Vaimostaan hän otti eron ja sanoo että pari kertaa viikossa minun kanssani paljaalla on riittävästi. Ei hän muita eikä asuinkumppania kaipaa. WINWIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä lukemisen puute vai mikä, kun oikeinkirjoitus on monella niin huonossa jamassa?
Uskoisin, että sanoma on välittynyt lukijoille oiken hyvin.
Nää äikän maikat on kyl hauskoja. Onkohan tuossa takana joku aivotoiminnan vaikeus vai miksi täytyy tuota toitottaa. Ihm1n3n saa yl33nsä selvää 41ka omituis3st4 t3kst1stä ilman vaikeuksia.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Onneksi ehdin hankkimaan vakkarin jo raskausaikana. Hän oli silloin kaverini aviomies. Hän kävi auttamassa raskausajan panetuksessani ja jatkoi luontevasti kun elimistöni oli toipunut synnytyksestä ja kierukka oli asennettu. Vaimostaan hän otti eron ja sanoo että pari kertaa viikossa minun kanssani paljaalla on riittävästi. Ei hän muita eikä asuinkumppania kaipaa. WINWIN
Todella hyvä tilanne.
Minulla kävi tuuri joutuessani yh isäksi. Joskus vanhempain illassa juttelin yh äidin kanssa joka oli samassa tilanteessa ja tavattiin sitten sattumalta muissa kuvioissa. Siinä muutama kuukausi helpotettiin toistemme paineita että päästiin jaloillemme. Olimme aika erilaisia. Muistuu joskus mieleen vaikka asiasta on jo lähes kaksikymmentä vuotta.
Hankkikaa se seksisuhde ja pitäytykää siinä. Varsinaiseen suhteeseen yh-äidit eivät pysty. Se on nähty ja koettu monta kertaa. Ja miehille neuvoksi pankaa mutta älkää viritelkö mitään vakavampaa yh-mammojen kanssa, siinä tulee takkiin satavarmasti.
M45
Minulla on kaverimies jonka kutsun luokseni aina etäviikonloppuisin ja joskus lounastauolla sekä iltapäivisin jos pääsen aikaisin töistä.
Paras ja toimivin ratkaisu on naimisissa oleva mies,käy panemassa aina kun tarvii.Tuo lahjoja ja järjestää pieniä matkoja
Vierailija kirjoitti:
Paras ja toimivin ratkaisu on naimisissa oleva mies,käy panemassa aina kun tarvii.Tuo lahjoja ja järjestää pieniä matkoja
Taakka kuitenkin on aina läsnä, eli ratkaisu on erittäin huono miehelle.
Yksi menetelmä, johon olen päässyt tutustumaan:
YH asui rivarissa ja sovittiin, että hän jättää oven lukitsematta ja tulen hipi-hiljaa sisälle klo 22 jälkeen. Jossain kohtaa pikapuoliin hän aina ilmestyi lasta nukuttamasta. Ja niin edelleen...
Pienellä luovuudella onnistuu.
>>Ihm1n3n saa yl33nsä selvää 41ka omituis3st4 t3kst1stä ilman vaikeuksia<<
Sinänsä hieno esimerkki. Käsittääkseni lukihäiriöiselle esimerkkisi kuitenkin voisi olla ihan käsittämätöntä.
#4xkeskimääräistänopeamminlukeva
Vierailija kirjoitti:
Yksi menetelmä, johon olen päässyt tutustumaan:
Kun taakka on samassa huoneistossa/talossa, vaikkakin nukkumassa, niin leikit ovat koko lailla mahdottomia ja peuhaamien pitää suorittaa erittäin varoen/hiljaisesti. Huono diili.
Entä se että käy miehen luona aina välillä?
Vierailija kirjoitti: Entä se että käy miehen luona aina välillä?
Jos taakka on esim. päivähoidossa, ja kummankin työajat joustavat, tai on mahdollista ottaa palkatonta, niin sitten pääsee peuhaamaan ja ehtii ehkä jotain pientä leikkimäänkin.
Wau.!!! Siinä oikein äitien äiti!
Tärkein asia on se, mistä löytää pilluun täytettä.
Mitäpä jos nyt keskittyisit siihen muksuun!
Jos vain seksi kiinnostaa, niin olisit edellisellä kerralla jättänyt ottamatta sisään, niin ei olisi sitä taakkaa mitä kutsutte kannettavana!
Yh-äidin seksielämä. Korjasin vain kirjoitusvirheet.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.
Jasmin.
Näin ne asiat pystyy järjestämään kun osaa ja on haluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Entä se että käy miehen luona aina välillä?Jos taakka on esim. päivähoidossa, ja kummankin työajat joustavat, tai on mahdollista ottaa palkatonta, niin sitten pääsee peuhaamaan ja ehtii ehkä jotain pientä leikkimäänkin.
Jos haluaa oikein pidemmän session niin silloin lähinnä etäviikonloppuina. Itsellä oli joustavat työajat (miehellä ei) ja välillä lähdin töistä aikaisemmin hänen luokse pikaiselle. Ei siinä oikein mitään ehtinyt mutta parempi kun ei mitään.
Eipä hirveästi houkuttele mikään YH.
Painavaa asiaa jokaiselle parittomalle miehelle. Yh-nainen on 26v ja taakka 3v. Elämää ei ole. Kun taakka 18v, on yh-nainen jo 26+18-3 = 41 vuotta vanha eli vaihdevuodevaivojen kynnyksellä.
Rakastella voi pikaisesti, aamuyöstä, kun taakka on sikeässä unessa, tai päivällä työaikaan, kun taakka hoidossa. Leikkeille ei ole aikaa.