Jos teillä hajoaa esim ovenkahva tai suihkusta osa niin kuka korjaa?
Kommentit (78)
Sinä, tuleppa tänne korjaamaan tuo seinä
Riippuu. Mä oon aina kotona, luult minä.
Asutaan rivitalossa ja meidän naapurustossa asuu monitoimimies.
Veloittaa 50 e tunti. Mä voin laittaa viestiä tämä on mennyt rikki. Yleensä tulee töiden jälkeen käymään, tutkii ja seuraavana päivänä tuo varaosan ja korjaa. 3 pikakäyntiä maksaa 50 e.
Kysyn aina maistuisko ruoka, ei oo ottanut, mutta kahvia ja pullaa on saanut ja kotiin vienyt myös pullaa. En valita. Loistojuttu.
Otti kerran mieheni seinäkellon. Sanoi hänpä katsoo. Toi monen kk päästä takas, oli putsannut, nyt toimii. Sanoi pullakahvit jos saa.
Minä, n49. Mies osaa käyttää vain ruuvimeisseliä ja moottorisahaa, ei muita työkaluja, eikä tajua minkään rakenteen, mekaniikan tai korjaamisen päälle yhtikäs ollenkaan.
Minä, koska miehellä saattaa mennä puoli vuottakin, että saa pienen homman tehtyä...
Ei kukaan. Yleensä noi jos hajoaa, vaihdan osan uuteen
Vierailija kirjoitti:
Minä= nainen
mies sinä olet
Se, joka rasvaa oven saranat ja kaivaa salaojat.
Kiinteistöhuolto korjaa. Sellaista se on taloyhtiössä.
Minä korjaisin suihkun, mies vaihtoi oven lukkorungon.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistöhuolto korjaa. Sellaista se on taloyhtiössä.
No ei todellakaan korjaa mitään vessan oven ripaa.
No se kumpi ehtii tai osaa. Yleensä mietitään yhdessä. Molemmat aika uunoja, mies vielä uunompi mutta tekemällä oppii!
Minä teen kaikki tekniset hommat.
Nainen 46v
Niin, meillä nuo hommat jää minun vastuulle jos en sataa kertaa pyydä miestä tekemään. Ja selviän kyllä itsekin, mutta kun minun vastuullani jo muuten kaikki lapsiin liittyvät meta-työt yms niin toivoisin, että mies hoitaisi nuo..
ap
Minä korjaan, jos suinkin osaan. Joskus täytyy sitten kutsua jokin huoltomies, putkari tai vastaava jos ei ole itsellä tarvittavia työkaluja, voimaa tai muuten sellainen homma, joka voi mennä vikaan. Asun yksin, joten näillä on pärjättävä. Isä on kyllä aina opettanut, että pitää osata tehdä asioita itse.
Minä.