Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Stubbilta ei kysytä seksuaalisuudesta?

Vierailija
06.02.2024 |

Hän on kertonut parikymmentä vuotta sitten olevansa biseksuaali, mutta asia vaietaan kuoliaaksi.

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin wikipediahistoriasta löytyy tämä maininta: 

https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Stubb&oldid=103397…

Tuo on vuodelta 2011 ja tosiaan viittaus Nykypäivä-lehden johonkin vuoden 2004 numeroon. Nykypäivä-lehden näköisarkistossa on lehtiä vain sivuilta 2016 lähtien. Pitäisi kaivaa jollain netin wayback-sivulla, olisiko vuoden 2004 numeroita arkistoitu.

Vai olikohan ne Ylilaudalla tehneet juuri tätä ja ottaneet siitä kuvakaappauksen?

Vierailija
102/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettäis jos Suomea edustais miespari maailmalla. Enkä oo ainoa.

Miksi sua hävettäisi? Heitä itseään ei hävetä, niin miksi v*tussa sinua??? Sinä se hävettävä olet.

Että jos meen jossaki maailmalla johonki niin ekana ku kerron mistä maasta oon niin sama ku sanoisin että siitä homomaasta.

Onko Latvia nyt joku "homomaa" kun siellä sattuu olemaan homopresidentti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2000 meille toitotettiin, miten nainen ei voi olla presidentti, syitä keksittiin ja Halosta mollattiin. Nyt meille toitotetaan, ettei homo voi olla presidentti. Osoittakaamme nuo vanhakantaiset uskot taas vääriksi. 

Vierailija
104/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi, ei ota kantaa kumminkaan kuten ei moneen muuhunkaan oleellisempaankaan.  Kertoo vaan olevansa tuleva pohjoismainen NATO Presidentti.  Herra korpraali hoitaa ylipäällikön ja NATOn hommat.

Herra korpraali vai sivari?

Siinä parasta, jota suomalaisille on tarjolla ylipäällikön virkaan 🙈

Vierailija
105/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kukaan ei ole onnistunut löytämään lehtileikettä, jossa Stubb asiasta mainitsisi. Ihan niin kuin olisi keksitty koko juttu vain Stubbin nolaamiseksi.

On tässä se puoli, että ihmiset tekevät oletuksia sen perusteella, miltä näyttää päällepäin. Järkiäänestäjille näillä ei tietenkään ole väliä. Mutta tunneäänestäjät kyllä sortuvat melkoiseen itsepetokseen kuvitellessaan tietävänsä että Stubb olisi hetero. Emme me todellisuudessa tiedä, en itse ainakaan muista että Stubb olisi heteroksi julistautunut.

Koska yksityiselämä pysyy siellä yksityiselämän puolella, niin on silkkaa idiotismia tehdä äänestysvalintoja sen perusteella, mitä mielessään kuvittelee jonkun ehdokkaan yksityiselämästä. 

Miksi sitten rääpit Stubbin elämän yksityisintä aluetta pönkittääksesi Haavistoa? Olet säälittävä.

Vierailija
106/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb on naimisissa ja kahden lapsen isä. Se riittää tiedoksi siitä alueesta. Jos sillä jotain salaisia perversioita on, niin niitä ei tarvitse kertoa. Toinen ehdokas kun on jo perversioineen julkisesti.

Valitettavasti nyky yhteiskunta pitää monet homomiehet kaapissa yhä edelleen ja ilmeisesti ihan syystä, nytkin on viikkoja hoettu kuinka homo ei voi olla presidentti. Se että Stubb on naimisissa naisen kanssa ja isä, ei ole todiste yhtään mistään. 

No on se ainaki siitä että kiihottuu pillusta. Muuten ei ois saanu erektiota ja lapsia.

Eikä kiihotu. 

Ja mistä kukaan tietää millä tekniikalla ne lapset on edes saatu alulke.

Mutta kyllä homoilla on kautta aikain ollut kulissiperheitä, eli ovat saaneet yhdy

Sinä in cel et saa edes kulissivaimoa :D

Vierailija
107/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Stubb voittaa niin se johtuu vain siitä että Haaviston seksuaalinen suuntautuminen häiritsee niin monia :D Ihan kyselyllä todistettu. Miltäköhän Stubbista tuntuu voittaa vain siksi että on hetero eikä siksi että olisi pätevämpi?

Vierailija
108/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa pitäisi kysyä vaimolta?? Vai onko vaimokin biseksuaali??

Sinällään ei ole mittään väli.Harmittaa vaan Pekan puolesta mitenkä sitä ja hänen puolisoaan mollataan siitä. Tai onko armeija käyty! Sota tilanteessa noilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Toivottavasti Pekasta tulee Pressa!! Oon ite ihan tavallinen mies hetero.

Vierailija
109/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto seksuaalisesta suuntautumisesta kuuluu yksityisyydensuojan piiriin. Jos ihminen ei itse toitota suuntautumisestaan, niin mitä se sun persettä kutittaa.

Kyllä se vähän kutittaa, että jotkut Peräjärven Taunot äänestävät tuon tunarin pressaksi, koska se "on hetero". Eikä edes ole.

Ainakin hän elää parhaillaan heterosuhteessa. Vai ajattelitko, että hän vaihtaa lennosta mieskumppaniin heti voiton jälkeen? Taidat olla itse se järkyttyvä Peräjärven Tauno :D

Emme me tiedä elääkö Stubb heterosuhteessa. Hän on naimisissa naisen kanssa, sen me tiedämme. Se, onko tämä avioliitto mitään muuta kuin bisnesjärjestely, sitä me emme tiedä. Eikä tarvitsekaan tietää, mitä se meille kuuluu.

Vierailija
110/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb, 55,  on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 30 vuotta tänä vuonna. Viime elokuussa viettivät hopeahääpäivää (25 vuotta), parilla on kaksi lasta. Stubbin suuntautuminen on selvä.

Mikään ei ole epäilyttävämpää kuin tuollainen suhde.

Eli kun mä oon 53v, oon ollut saman miehen kanssa 33v ja naimisissa on oltu 25,5v ja meillä on kolme lasta, niin pesunkestävä lesbo mun vaan täytyy olla? En vaan its eole sitä huomannut?

Vierailija
111/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettäis jos Suomea edustais miespari maailmalla. Enkä oo ainoa.

Miksi sua hävettäisi? Heitä itseään ei hävetä, niin miksi v*tussa sinua??? Sinä se hävettävä olet.

Että jos meen jossaki maailmalla johonki niin ekana ku kerron mistä maasta oon niin sama ku sanoisin että siitä homomaasta.

Onko Latvia nyt joku "homomaa" kun siellä sattuu olemaan homopresidentti?

On.

Vierailija
112/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2000 meille toitotettiin, miten nainen ei voi olla presidentti, syitä keksittiin ja Halosta mollattiin. Nyt meille toitotetaan, ettei homo voi olla presidentti. Osoittakaamme nuo vanhakantaiset uskot taas vääriksi. 

Kannattaa lyödä vetoa Unibetillä jos oikeesti uskot et fagotti voittaa vaalit. Saat 9-kertasena rahat takas.

Vierailija
113/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin wikipediahistoriasta löytyy tämä maininta: 

https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Stubb&oldid=103397…

Tuo on vuodelta 2011 ja tosiaan viittaus Nykypäivä-lehden johonkin vuoden 2004 numeroon. Nykypäivä-lehden näköisarkistossa on lehtiä vain sivuilta 2016 lähtien. Pitäisi kaivaa jollain netin wayback-sivulla, olisiko vuoden 2004 numeroita arkistoitu.

Vai olikohan ne Ylilaudalla tehneet juuri tätä ja ottaneet siitä kuvakaappauksen?

Oli ja ei siinä lukenu mitään biseksuaalisuudest

Vierailija
114/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko armeija käyty?

Onko akateemiset opinnot suoritettu loppuun?

Ylioppilas+sivari ja kampaaja vai tohtori+korpraali ja juristi. Mä valitsen jälkimmäisen kombon.

Vierailija
115/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi, ei ota kantaa kumminkaan kuten ei moneen muuhunkaan oleellisempaankaan.  Kertoo vaan olevansa tuleva pohjoismainen NATO Presidentti.  Herra korpraali hoitaa ylipäällikön ja NATOn hommat.

Herra korpraali vai sivari?

Siinä parasta, jota suomalaisille on tarjolla ylipäällikön virkaan 🙈

Jälkimmäisellä on kuitenkin laaja-alainen tuntemus puolustusvoimien toiminnasta, vaikka sivari onkin. 

Vierailija
116/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Stubb voittaa niin se johtuu vain siitä että Haaviston seksuaalinen suuntautuminen häiritsee niin monia :D Ihan kyselyllä todistettu. Miltäköhän Stubbista tuntuu voittaa vain siksi että on hetero eikä siksi että olisi pätevämpi?

Voitto mikä voitto. Myös sitä äänestäjien päätöstä pitää kunnioittaa jos niitä hävettäs että Suomi sais homomaan maineen maailmalla. 

Vierailija
117/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on suomen syöjä.

Vierailija
118/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, menis parilla papalla keksi värään kurkkuun, kun Stubb pamauttais totuuden ja että äänestäkääs nyt. 🤣

Vierailija
119/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko armeija käyty?

Onko akateemiset opinnot suoritettu loppuun?

Ylioppilas+sivari ja kampaaja vai tohtori+korpraali ja juristi. Mä valitsen jälkimmäisen kombon.

Valitsen myös sen joka pystyy näkemään maailmaan myös lastensa lasien läpi katsottuna. 

Vierailija
120/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kukaan ei ole onnistunut löytämään lehtileikettä, jossa Stubb asiasta mainitsisi. Ihan niin kuin olisi keksitty koko juttu vain Stubbin nolaamiseksi.

Yliksellä on joku kuvakaappaus

Nykypäivänä kuvakaappaus ei tarkoita mitään. Photoshop on keksitty jo vuosia sitten. Stubb on naimisissa naisen kanssa. Ellei hän petä vaimoaan, hän harrastaa seksiä vaan naisen kanssa ja se on silloin heteroseksiä. Jos taas mielikuvituksen ja pään sisällä mukaan mennään, niin kumpikin noista ehdokkaista voi olla vaikka mitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän