Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Stubbilta ei kysytä seksuaalisuudesta?

Vierailija
06.02.2024 |

Hän on kertonut parikymmentä vuotta sitten olevansa biseksuaali, mutta asia vaietaan kuoliaaksi.

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, menis parilla papalla keksi värään kurkkuun, kun Stubb pamauttais totuuden ja että äänestäkääs nyt. 🤣

"ai kauhee"

Sulla on samanlainen puhetyyliki ku Jorma Uotisella

Vierailija
122/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häneltä pitäisi kysyä? Onko vaimosi mies? Harrastatteko seksiä? Petätkö vaimoasi miehen kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb, 55,  on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 30 vuotta tänä vuonna. Viime elokuussa viettivät hopeahääpäivää (25 vuotta), parilla on kaksi lasta. Stubbin suuntautuminen on selvä.

Mikään ei ole epäilyttävämpää kuin tuollainen suhde.

Eli kun mä oon 53v, oon ollut saman miehen kanssa 33v ja naimisissa on oltu 25,5v ja meillä on kolme lasta, niin pesunkestävä lesbo mun vaan täytyy olla? En vaan its eole sitä huomannut?

Ei kai kukaan Stubbia homoksi väitä, hän on itse kertonut olevansa bi. 

Vierailija
124/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb, 55,  on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 30 vuotta tänä vuonna. Viime elokuussa viettivät hopeahääpäivää (25 vuotta), parilla on kaksi lasta. Stubbin suuntautuminen on selvä.

Eli kun mä oon 53v, oon ollut saman miehen kanssa 33v ja naimisissa on oltu 25,5v ja meillä on kolme lasta, niin pesunkestävä lesbo mun vaan täytyy olla? En vaan its eole sitä huomannut?

Se poisti sen wikipediasta ku se ei kertonu niin.

Vierailija
125/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kertonut missä? Tähän asti tuo on ollut ihan vaan jonkun keksimä väite, että hän olisi sanonut niin. Jos asia olisi niin, voit olla varma, että se haastattelu olisi jo tuotu esiin kymmeniä kertoja. Ja ihan näiden aakkosihmisten toimesta. He eivät jättäisi koskaan käyttämättä tuollaista tilaisuutta. Eivät koskaan, se on ihan varmaa.

Vierailija
126/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kukaan ei ole onnistunut löytämään lehtileikettä, jossa Stubb asiasta mainitsisi. Ihan niin kuin olisi keksitty koko juttu vain Stubbin nolaamiseksi.

On tässä se puoli, että ihmiset tekevät oletuksia sen perusteella, miltä näyttää päällepäin. Järkiäänestäjille näillä ei tietenkään ole väliä. Mutta tunneäänestäjät kyllä sortuvat melkoiseen itsepetokseen kuvitellessaan tietävänsä että Stubb olisi hetero. Emme me todellisuudessa tiedä, en itse ainakaan muista että Stubb olisi heteroksi julistautunut.

Koska yksityiselämä pysyy siellä yksityiselämän puolella, niin on silkkaa idiotismia tehdä äänestysvalintoja sen perusteella, mitä mielessään kuvittelee jonkun ehdokkaan yksityiselämästä. 

Miksi sitten rääpit Stubbin el

En minä mitään Haavistoa ole tässä pönkittämässä. Vaan kannustamassa ihmisiä tekemään äänestyspäätöksensä sen tiedon varassa, mikä meillä ehdokkaista on. 

Toki jos joku ajattelee niin, että muulla ei ole väliä kuin sillä, miltä näyttää päällepäin ja äänestää sitten sen mukaan Stubbia, kun hänellä on vaimo, niin sekin on ihan ok. Silloin tämä ihminen on ainakin rehellinen eikä sorru itsepetokseen. 

Mitä jos todellakin kävisi vaalien jälkeen niin, että Suzanne vaihtuisi Jürgeniin - kokisivatko Stubbia (ontuvilla perusteilla) äänestäneet siinä kohtaa tulleensa petetyiksi?

Vierailija
127/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kyse makuuhuonetavoista vaan kenen kanssa presidentti edustaa, ketä henkivartijat vartioi jne. Makuuhuoneessa tekee jokainen mitä haluaa, se tuskin kiinnostaa ketään.

40% Stubbin kannattajista tuntuu häiritsevän koska Haaviston homoseksuaalisuuden takia äänestävät Stubbia. Näen asian hyvin outona. Miten bi on parempi kuin homo? Ei sen pitäisi ratkaista mitään.

Vierailija
128/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit kuinka pesunkestävä hetero, niin miehesi alkaa saattaa kipuilla seksuaalisuutensa kanssa ja eron jälkeen löytää uuden rakkauden jonkun toisen miehen sylistä. Tai hän saattaa alkaa kipuilla sukupuolensa kanssa ja ennen pitkää huomaat miehesi olevan nainen. 

Kaikenlaista voi pitkissäkin avioliitoissa tapahtua.

Vierailija
129/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seksuaalisen suuntautumisen vaikutus äänestämiseen on ihan älytöntä jo senkin vuoksi, että heteroilla voi olla ties miten kuvottavia perversioita, jotka kalpenevat kahden miehen välisen hellien rakkaudenosoitusten rinnalla. Siksi on ihan järjenvastaista, että vain toisen ehdokkaan (mahdollinen) seksielämä nähdään ongelmana. Tietääkseni Haavistonkaan yksityiselämästä ei ole mitään tarkkoja tietoja annettu. Hänhän voi olla niin estynyt, että tyytyy vain halailuun ja pussailuun (mikä sekin toki voi ahdasmielisimmille olla liikaa).

Mitä jos tulisi ilmi, että Stubbilla on vaikkapa joku kumisaapas- ja sadetakkifetissi? Vaikuttaisiko tämä äänestyspäätökseen? Ja kuka oikeasti haluaisi edes tietää?

Sä puolustat Haaviston seksuaalista suuntautumista rääppimällä ja sheimaamalla Stubbia?

Vierailija
130/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kukaan ei ole onnistunut löytämään lehtileikettä, jossa Stubb asiasta mainitsisi. Ihan niin kuin olisi keksitty koko juttu vain Stubbin nolaamiseksi.

On tässä se puoli, että ihmiset tekevät oletuksia sen perusteella, miltä näyttää päällepäin. Järkiäänestäjille näillä ei tietenkään ole väliä. Mutta tunneäänestäjät kyllä sortuvat melkoiseen itsepetokseen kuvitellessaan tietävänsä että Stubb olisi hetero. Emme me todellisuudessa tiedä, en itse ainakaan muista että Stubb olisi heteroksi julistautunut.

Koska yksityiselämä pysyy siellä yksityiselämän puolella, niin on silkkaa idiotismia tehdä äänestysvalintoja sen perusteella, mitä mielessään kuvittelee jonkun ehdokkaan yksityiselämästä. 

Koskis, ja en äänestäis enää 2030.

Vierailija
131/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kertonut missä? Tähän asti tuo on ollut ihan vaan jonkun keksimä väite, että hän olisi sanonut niin. Jos asia olisi niin, voit olla

Wikipedian mukaan hän on kertonut tästä ja viitteenä siinä oli Nykypäivä 3/2004. Tämä näkyy Wikipedian historiatietoissa vuodelta 2011. Toki wikipediaa voi muokata kuka vain, mutta olisi aika outoa jos tuo tieto olisi perätön ja ollut wikipediassa mahdollisesti vuosikausia. 

Vierailija
132/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kyse makuuhuonetavoista vaan kenen kanssa presidentti edustaa, ketä henkivartijat vartioi jne. Makuuhuoneessa tekee jokainen mitä haluaa, se tuskin kiinnostaa ketään.

40% Stubbin kannattajista tuntuu häiritsevän koska Haaviston homoseksuaalisuuden takia äänestävät Stubbia. Näen asian hyvin outona. Miten bi on parempi kuin homo? Ei sen pitäisi ratkaista mitään.

Olennaista on nyt miltä näyttää päällepäin. Se ei edustais maailmalla Suomea miehen kanssa vaan naisen. Ei ois mitään hävettävää.

Vierailija
133/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kertonut missä? Tähän asti tuo on ollut ihan vaan jonkun keksimä väite, että hän

Koska se on muokkaushistoria.

Se on ollu siellä vaan kaks viikkoa ja poistettu nimenomaan siks ku se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
134/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olennaista on nyt miltä näyttää päällepäin. Se ei edustais maailmalla Suomea miehen kanssa vaan naisen. Ei ois mitään hävettävää.

Eli tärkeintä olisi, että Lähi-idän maissa tykätään?

Vierailija
135/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.6.2011 tuo väite on lisätty Wikipediaan ja 8.7.2011 se on poistettu kommentilla 

"Poistin väitteen bi-seksuaalisuudesta, koska annetusta lähdeviitteestä ei väitettä pystyn tarkastamaan ja väite on epäuskottava."

Ota tästä nyt sitten selvää. 

Vierailija
136/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tärkeintä olisi, että Lähi-idän maissa tykätään?

Jännä, että tässä asiassa joidenkin änkyröiden mielestä pitäisi yhtäkkiä kuunnella joidenkin kamelipaimenten käsityksiä homoseksuaalisuudesta. 

Vierailija
137/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä saisi homostella kunhan vain edustaisi naisen kanssa?

Vierailija
138/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään wikipedian harrastaja, mutta näin ummikonkin oli aika helppo selvittää, että tuon kyseenalaisen päivityksen on tehnyt kokoomuksen kannattaja ja politiikasta kiinnostunut ihminen (näin hän kertoo itsestään). Hän on tehnyt wikipediaan kaikkiaan 82 päivitystä ja ainoastaan yksi näistä on poistettu.

Ei tämä todista mitään suuntaan tai toiseen, mutta herättäähän tämä kysymyksiä. Että miksi joku kokoomuksen kannattaja olisi tuollaista kirjoittanut, jos siinä ei olisi ollut mitään perää? Ja miksi kaikista hänen päivityksistään ainoastaan tämä yksi ainoa on poistettu?

Vierailija
139/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi mennä takuuseen TOISESTA ihmisestä, itsestäsi ehkä. Mistä tiedät, nuoleeko miehesi jonkun dominan saappaita, kun olet reissussa tai katselee onlyfanseja. Et VOI tietää. Toisen totuus voi olla erilainen kuin Sinun.

Vierailija
140/162 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23.6.2011 tuo väite on lisätty Wikipediaan ja 8.7.2011 se on poistettu kommentilla 

"Poistin väitteen bi-seksuaalisuudesta, koska annetusta lähdeviitteestä ei väitettä pystyn tarkastamaan ja väite on epäuskottava."

Ota tästä nyt sitten selvää. 

No niin niin. Täällä olevat haavistolaiset luulee että Stubb on ite poistanu (ei se sais poistaa) sen ku se ei tykkäis siitä. Vaan ku kukaan ei oo nähny koskaan sitä lehteä jossa se lukis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi