Miksi Stubbilta ei kysytä seksuaalisuudesta?
Hän on kertonut parikymmentä vuotta sitten olevansa biseksuaali, mutta asia vaietaan kuoliaaksi.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse makuuhuonetavoista vaan kenen kanssa presidentti edustaa, ketä henkivartijat vartioi jne. Makuuhuoneessa tekee jokainen mitä haluaa, se tuskin kiinnostaa ketään.
Keskusteluiden perusteella yllättävän moni heteromies nimenomaan on kiinnostunut homojen makuuhuone-elämästä. Sitä pohditaan päivät pitkät ja väliin muistetaan sanoa kuinka oksettaa pelkkä ajatuskin ja silti Haaviston seksielämä on ainoa asia mitä he kykenevät miettimään.
Ja sinä perustit oman ketjun Stubbin seksuaalisen suuntautumisen rääpimisille :D Kumpi onkaan sairaampaa...
Stubb on ollut Helsinki Priden suojelija, pitänyt TedX Helsinki -puheen, jossa "rohkaisi seksuaalisen suuntautumisensa kanssa painivia", Euroopan parlamentissa Seksuaalitasa-arvoverkoston puheenjohtaja jne.
Miesprostituoitujen suurin asiakaskunta on perheelliset heteromiehet. Jännää sikäli. Mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haavistoltakaan ole kysytty, vai onko?
en minä ainakaan ole yhtään vaalitenttiä nähnyt, jossa seksuaalisuudesta jotain kysyttäisiin.
Onhan sitä kysytty. Häneltä kysyttiin yhdessäkin tentissä (en nyt sanamuotoa muista) siitä, mitä ulkomailla ajatellaan hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Haavisto kertoi, että on hän tähänkin asti käynyt eri maissa ja sieltä on lähetetty terveisiä kotiin.
Jos presidenttiehdokas olisi tummaihoinen, niin häneltä ei saisi kysyä rasismista?
Jos Stubb olisi reilu niin pamauttaisi suoraan että minäkin tykkään miehistä, tehkääpä se äänestyspäätös muilla perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Stubb olisi reilu niin pamauttaisi suoraan että minäkin tykkään miehistä, tehkääpä se äänestyspäätös muilla perusteilla.
Stubb ja reiluus samassa lauseessa. :o
Vierailija kirjoitti:
Stubb, 55, on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 30 vuotta tänä vuonna. Viime elokuussa viettivät hopeahääpäivää (25 vuotta), parilla on kaksi lasta. Stubbin suuntautuminen on selvä.
Mikään ei ole epäilyttävämpää kuin tuollainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen toivoo vaan että Stubb häviää. Ei tuu onnistumaan.
Mua hävettäis jos Suomea edustais miespari maailmalla. Enkä oo ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua hävettäisi? Heitä itseään ei hävetä, niin miksi v*tussa sinua??? Sinä se hävettävä olet.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi muuttaa vaikka Saudi-Arabiaan jos Haavistosta tulee presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua hävettäisi? Heitä itseään ei hävetä, niin miksi v*tussa sinua??? Sinä se hävettävä olet.
Että jos meen jossaki maailmalla johonki niin ekana ku kerron mistä maasta oon niin sama ku sanoisin että siitä homomaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi muuttaa vaikka Saudi-Arabiaan jos Haavistosta tulee presidentti.
Mä en usko että Saudi-Arabiaan saa muuttaa tosta vaan, vaan ne rajottaa sitä kuka sinne saa tulla.
Ja siellä ois ihan liian kuuma eikä saa sianlihaa.
Vieläkö jaksat jauhaa samaa ? Stubb tapasi vaimonsa 1994, olleet yhdessä siitä asti ja heillä on aikuisia lapsia. Vaimo on siis nainen, mitä siis pitäisi kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto seksuaalisesta suuntautumisesta kuuluu yksityisyydensuojan piiriin. Jos ihminen ei itse toitota suuntautumisestaan, niin mitä se sun persettä kutittaa.
Kyllä se vähän kutittaa, että jotkut Peräjärven Taunot äänestävät tuon tunarin pressaksi, koska se "on hetero". Eikä edes ole.
Ainakin hän elää parhaillaan heterosuhteessa. Vai ajattelitko, että hän vaihtaa lennosta mieskumppaniin heti voiton jälkeen? Taidat olla itse se järkyttyvä Peräjärven Tauno :D
Hän on naimisissa naisen kanssa, mutta mistä sinä tiedät hänen yksityiselämästään muuten? Käsittääkseni pariskunta on asunut viime vuosina eri maissa, vaimo suomessa ja Stubb firenzessä. Äkkiäkös tuota lennosta vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Montaa muuta hävettäisi kun maailmalla Suomea edustaisi jenkkihymyinen suomenruotsalainen elitisti joka ei tajua kansan enemmistön asioista mitään, ja dissaa maan valtakieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jos meen jossaki maailmalla johonki niin ekana ku kerron mistä maasta oon niin sama ku sanoisin että siitä homomaasta.
No älä mene. Jää kotiin.
Koska media ei halua pilata stubbidon voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaa muuta hävettäisi kun maailmalla Suomea edustaisi jenkkihymyinen suomenruotsalainen elitisti joka ei tajua kansan enemmistön asioista mitään, ja dissaa maan valtakieltä.
Stubbista mä voisin ihan hyvin missä päin maailmaa sanoa että tuo on Suomen presidentti. Kuhan se on valkonen heteromies (tai ainaki naisen kanssa liikkuva) niin ei tarvi hävetä.
Mistä se tiedetään, elääkö parhaillaan heterosuhteessa????? Voipi asua saman katon alla, mutta sek-sielämää ei ole ollut aviopuolisoilla vuosikausiin??? Et sinä sitä TIEDÄ, vaan kuvittelet tietäväsi. Totuus voi olla toinen!