On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.
Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?
Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä?
Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.
Ei enimmäkseen ole. Tietty raja ulkonäössä pitää ylittää, vasta sen jälkeen tulee subjektiivinen maku kehiin. Joku nainen pitää yhtä filmitähteä komeampana kuin toista, kun taas toinen nainen pitää sitä toista komeampana. Eikä kalsaripakettien kuvissakaan ole ollut koskaan ketään, joka näyttäisi Timo Soinin veljeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap vaatii itse jotain suosittua missitason naista. Ja ignooraa kaltaisensa lyhyet pullukat.
"OnKo LiIkAa pyYdEtty jos haluaa hoikan kauniin ja mielenterveysongelmattoman missin 😤"
On jos ei itse ole komea,hoikka ja mielenterveysongelmaton adonis. Oletko?
Sarkasmi ei ilmeisesti kuulu tuotevalikoimaan teillä päin?
Millä teillä? Moottoriteilläkö?
tekisi mieli tirvaista tuota ap:tä. Vähän vaan jotta resetoituisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.
Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?
Onko sillä laatikkoleuka ja lentäjäkirurgin koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. En itse käy baareissa enkä lähesty ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisko hän rennon hymyilevä ja katsoo silmiin ja sopivat vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap vaatii itse jotain suosittua missitason naista. Ja ignooraa kaltaisensa lyhyet pullukat.
"OnKo LiIkAa pyYdEtty jos haluaa hoikan kauniin ja mielenterveysongelmattoman missin 😤"
On jos ei itse ole komea,hoikka ja mielenterveysongelmaton adonis. Oletko?
Ainakaan mielenterveysongelmaton ei selvästikään ole.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt tuo saatanan itku. Rupea suunnittelemaan naisten kidutusta niin kuin me muutkin.
Teen sinun kommenteistasi nettivinkin jokaikinen kerta. Suosittelen muillekin.
Ei nuo nyt niin kovilta vaikuta. Aika hyvät saumat, jos ei ole aloitekyvytön mammanpoika, omaa jonkinlaista sydämensivistystä, eikä ole täysin tunnevammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisko hän rennon hymyilevä ja katsoo silmiin ja sopivat vaatteet?
Tämä se voi olla. Jos on helposti lähestyttävän oloinen? Monesti suomalaiset miehet jurottaa myrtsinä ja pälyilee vaan. Sitten kännissä rohkaistuvat kourimaan ja puhumaan häröjä.
Haaveilet väärän tasoisista naisista. Etsi oman tasoistasi seuraa. Ammattikoulun käyneet, lähiräkälän naiset noista aloittaisin. Ammattikoulun käyneet naiset suorastaan pelkäävät akateemisiä miehiä, suurimmalla osalla on sellainen alemmuskompleksi, että ne vihaavat korkeasti koulutettuja miehiä. Sinulla on niihin hyvä mahdollisuus
Kuule, useimmat kompastuvat jo siihen kun pitäisi parantaa naisen elämänlaatua suhteessa yksinoloon. Enkä puhu pituudesta, statuksesta tai resursseista vaan siitä, että miehistä on vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.
Tietysti, mutta jos kerran komeus on katsojan silmässä, niin eikö silloin lähestymisten pitäisi jakautua tasaisemmin?
No voi, mutta toisaalta samoin ainakin minulla, suomesta en ole löytänyt yhtään kelvollista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, mutta jos kerran komeus on katsojan silmässä, niin eikö silloin lähestymisten pitäisi jakautua tasaisemmin?
Ei, sillä komea on komea vaikka voissa paistaisi. Hajontaa on mutta valtaosa ihmisistä pitää niitä samoja ihmisiä hyvännäköisinä. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä. Panet mieluummin Scarlett Johanssonia kuin lähibaarin hampaatonta ja obeesia Irmaa, ei siitä pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset ovat ruvenneet lähestymään miehiä? Ainahan valitetaan, että naiset vain odottavat, että miehet tekevät kaikki aloitteet.
Ylipäätään nykyään ollaan supervaativia. Minäminäminä ja silleen. Ei ihme ettei parisuhteita muodostu ja syntyvyys on hurjassa laskussa.
T. Nainen
Sarkasmi ei ilmeisesti kuulu tuotevalikoimaan teillä päin?