Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
06.02.2024 |

Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?

Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä? 

Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi vaivoikseen ruman, lyhyen ja köyhän miehen?

Niin kun "ruma", lyhyt ja varakas riittää. 

Vierailija
42/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus masentaa aloittajaa, mutta se ei riitä mihinkään, että on pitkä, komea, korkeasti koulutettu ja tienaa hyvin. Miehen tulee olla huumorintajuinen, älykäs, luotettava, huomaavainen jne. Jos on tarkoitus elää miehen kanssa, täytyy luonteenkin olla hyvä, joten raha ja ulkonäkö eivät kyllä riitä puolison valintakriteereiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.

Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?

Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.

Tietysti, mutta jos kerran komeus on katsojan silmässä, niin eikö silloin lähestymisten pitäisi jakautua tasaisemmin? 

Ei, sillä komea on komea vaikka voissa paistaisi. Ha

Jos on olemassa yleismaailmallinen komeus, niin mitä järkeä on sitten todeta, että komeus on katsojan silmässä? Eikö se ole harhaanjohtavaa?

Vierailija
44/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on niitäkin naisia joille sisäinen kauneus tärkeintä. Muista ap olla luonteeltasi ihana niin johan naiset innostuu. :)

Vierailija
45/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, jos näin on, niin ratkaisu on helppo, siitä vaan kouluttautumaan rahakkaalle alalle ja tienaamaan. Eli jokaisen pitää itse ratkaista ongelmansa, eikä vaatia yhteiskunnalta/naisilta/Jumalalta/muulta, miltä?

Vierailija
46/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiako minä olen iksinkku ja jää lapset tekemättä? Pitäis opiskella lisää että saan paremppaa palkkaa ja pitäis mennä salille hommaamaa timmi lihaksikas kroppa.

Olen itse 178cm,iskäkroppanen,duunari ja palkka 3200e/kk.

Niilla seteillä saat iskemättömän aasialaisen joka ei eroa.

Vierailija
47/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa naisten vaatia, heillä on siihen täysi oikeus!

Sinun pitää nyt ymmärtää että pärjäät oikeasti paremmin ilman naista. Naiset eivät tarjoa elämääsi mitään positiivista jonka varaan voisit rakentaa elämääsi. Se mitä vanhempasi tai isovanhempasi ovat sinulle kertoneet ei ole pätenyt pitkään aikaan, murros tapahtui jo heidän aikanaan, mutta he eivät olleet valmiita myöntämään asiaa edes itselleen.

Masennus ja ahdistus häviää kun tajuat että elät varmasti onnellisen elämän ihan ystävien, työn ja harrastusten kautta. Miehenä sinulla on täysi mahdollisuus jopa yhdistää työt ja harrastukset. Olet kiinnostunut vesiurheilusta? Hanki alan tutkinto, ole hyvä siinä mitä rakastat ja elä oman näköistäsi elämää. Kukaan ei tuomitse sinua siitä että olet lapseton sinkkumies.

Mutta sitten kun olet menestynyt jossain, muista kuinka naiset kohtelivat sinua kun et ollut mitään. Se on se tilanne mihin päädyt jos ryhdyt parisuhteeseen. Olet itsestäänselvyys jota rakastetaan vain tarjoamiesi resurssien vuoksi.

Vierailija
48/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi mitenkään tietää kaikkien naisten vaatimuksia. Ole itse aktiivinen ja ahkera, lue vähemmän kaikenmaailman naisten vaatimuslistoja ja hömppäuutisia, älä usko kaikkea, mitä kerrotaan, älä roiku ruudulla vaan tapaa oikeita eläviä ihmisiä, peseydy vähntään kerran päivässä, käytä puhtaita vaatteita, ehjiä kenkiä, opiskele, käyttäydy hyvin, opettele keskustelemaan kaikkien ihmisten kanssa, älä roiku kavereissa, älä käytä päihteitä, osaa olla myös yksin ja sen kiinnostavan naisen kanssa fiksusti. Ei ne naisten hakemat tai suosimat välttämättä ole mitään sen kummempaa kuin muutkaan, esitystä ja näytelmää, tuttuja ja kavereita, vedonlyöntiä ja ennakkosopimuksia, etuisuuksia ja ennaltasovittuja jatkoja, siis pelkkää hauskanpitoa, päihteitä ja kavereeraamista seksin lisäksi, 

Kaikkien ihmisten pitää opetella perusasiat, jos tahtoo menestyä työelämässä, parisuhdemarkkinoilla, ja varsinkin parisuhteessa, osata hoitaa kotinsa ja osata asua siististi ja tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Niinhän kaikki tekevät.

Mene nyt tanssiaisiin, missä miehet hakevat. Ole aktiivinen ja löydät ennenpitkää elämäsi naisen. Jokaisen pitää osata hakea etsimäänsä, etsiä, kunnes löytää mieleisensä ja oppia olemaan naisensa kanssa ihmisiksi. Pakit tulee varmaan jokaiselle useinkin, ennenkuin oma löytyy, sehän on selvää, sitten vain reippaasti uutta hakemaan. Näinhän kaikki miehet ovat iät ajat menetelleet.

Vierailija
49/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.

Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?

Milloin naiset ovat ruvenneet lähestymään miehiä? Ainahan valitetaan, että naiset vain odottavat, että miehet tekevät kaikki aloitteet.

Ilmasto vs. sää. Voimme puhua ilmastosta ja sen lämpenemisestä, mutta aina joku reppana tulee kertomaan kuinka paikallinen sää todistaa ilmastopuheet valheeksi.

Tässä tapauksessa paikallisesti jossain voi olla muutama nainen joka lähestyy miehiä (sää) mutta se ei muuta sitä tosiasiaa etteivät naiset yleensä lähesty vaan antavat miehelle signaaleja joilla sallivat hänen lähestyä (ilmasto). Syyt naisten käyttäytymiseen ovat kaikilla tiedossa.

Asioiden toteaminen ei muuten ole valittamista...

Vierailija
50/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus masentaa aloittajaa, mutta se ei riitä mihinkään, että on pitkä, komea, korkeasti koulutettu ja tienaa hyvin. Miehen tulee olla huumorintajuinen, älykäs, luotettava, huomaavainen jne. Jos on tarkoitus elää miehen kanssa, täytyy luonteenkin olla hyvä, joten raha ja ulkonäkö eivät kyllä riitä puolison valintakriteereiksi.

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ja usein se onkin. 

Vierailija
51/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.

Tietysti, mutta jos kerran komeus on katsojan silmässä, niin eikö silloin lähestymisten pitäisi jakautua tasaisemmin? 

E

Kuten sanottua, komea on komea mutta hajontaa on. Moni ystäväni on aikanaan omien sanojensa mukaan ihastunut päätä pahkaa puolisoidensa ulkonäköön, kun taas itse en koskisi kys. miehiin kepilläkään. Lapsikin tajuaa että ihmiset pitävät eri näköisiä ihmisiä hyvännäköisinä, mutta tietty kaava toki puoleensavetävyydessä on. Ei siitä tarvitse katkeroitua.

Vierailija
52/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiako minä olen iksinkku ja jää lapset tekemättä? Pitäis opiskella lisää että saan paremppaa palkkaa ja pitäis mennä salille hommaamaa timmi lihaksikas kroppa.

Niilla seteillä saat iskemättömän aasialaisen joka ei eroa.

Niin kauan kuin miehet kohtelevat naisia kauppatavarana ja orjina siedättekin jäädä yksin.

Vierailija
53/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä nappasin lyhyen, pyöreän, oudon näköisen, matalasti koulutetun ja työttömän miehen. Talvi on mennyt ihanasti hänen vuokra-asunnossaan rakastellessa. 

Vierailija
54/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko opiskelu paremman palkan toivossa ja salilla käyminen, (tietysti paremman terveydentilan toivossa,) ihan ylimaallisen vaikeaa? Kun eihän miehen mitään tarvi tehdä, varsinkaan akkaväen miellyttämiseksi. Voisiko näitä juttuja harrastaa ihan omaksi hyväksi?

Vierailija
55/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse olla mikään lihaksikas kroppa, mutta laihduta.

Vierailija
56/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, jos näin on, niin ratkaisu on helppo, siitä vaan kouluttautumaan rahakkaalle alalle ja tienaamaan. Eli jokaisen pitää itse ratkaista ongelmansa, eikä vaatia yhteiskunnalta/naisilta/Jumalalta/muulta, miltä?

Tuo tosiaan olisi helppo ratkaisu, mutta miljonäärimiesten maailmassa naiset haluaisivat miljardöörin. Aina löytyy se top10% joka on se joka kelpaa.

Muutenkin miehet ovat onneksi ymmärtäneet että nainen ja vulva on todella huono motivaattori tehdä yhtään mitään. Kyllä sen halun kehittää itseään pitää lähteä syvältä sisimmästä.

Vierailija
57/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo nyt niin kovilta vaikuta. Aika hyvät saumat, jos ei ole aloitekyvytön mammanpoika, omaa jonkinlaista sydämensivistystä, eikä ole täysin tunnevammainen.

Ei se todellisuudessa ole lainkaan noin yksinkertaista. Minua ei ole auttaneet tuplamaisterin paperit, johtajan hommat, ihan ok ulkonäkö taikka empaattinen luonne. Ei vaan jotenkin klikkaa. En ehkä halua enkä yritä tarpeeksi, ja joku asia karkottaa naiset, hehän nyt eivät koskaan mielenkiintoaan ilmaise. Ehkä se on se tunnevamma sitten, kun ei muutakaan näytä olevan pielessä. Mutta siis pointtina, että kyllä täällä voi ihan keskimääräistä mukavampikin mies ja varmaan nainenkin yksin jäädä. Toisaalta myös pariutumishalu on toisilla suurempi kuin toisilla.

Vierailija
58/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enimmäkseen ole. Tietty raja ulkonäössä pitää ylittää, vasta sen jälkeen tulee subjektiivinen maku kehiin. Joku nainen pitää yhtä filmitähteä komeampana kuin toista, kun taas toinen nainen pitää sitä toista komeampana. Eikä kalsaripakettien kuvissakaan ole ollut koskaan ketään, joka näyttäisi Timo Soinin veljeltä.

Et viissiin ole nähnyt "The other Danish guyn" kalsarimainoksia...

Vierailija
59/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi mitenkään tietää kaikkien naisten vaatimuksia. Ole itse aktiivinen ja ahkera, lue vähemmän kaikenmaailman naisten vaatimuslistoja ja hömppäuutisia, älä usko kaikkea, mitä kerrotaan, älä roiku ruudulla vaan tapaa oikeita eläviä ihmisiä, peseydy vähntään kerran päivässä, käytä puhtaita vaatteita, ehjiä kenkiä, opiskele, käyttäydy hyvin, opettele keskustelemaan kaikkien ihmisten kanssa, älä roiku kavereissa, älä käytä päihteitä, osaa olla myös yksin ja sen kiinnostavan naisen kanssa fiksusti. Ei ne naisten hakemat tai suosimat välttämättä ole mitään sen kummempaa kuin muutkaan, esitystä ja näytelmää, tuttuja ja kavereita, vedonlyöntiä ja ennakkosopimuksia, etuisuuksia ja ennaltasovittuja jatkoja, siis pelkkää hauskanpitoa, päihteitä ja kavereeraamista seksin lisäksi, 

Kaikkien ihmisten pitää opetella perusasiat, jos tahtoo menestyä työelämässä, parisuhdemarkkinoilla, ja varsinkin parisuhteessa, osata hoitaa kotinsa ja osata asua siististi ja tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Niinhän kaikki tekevät.

Mene nyt tanssiaisiin, missä miehet hakevat. Ole aktiivinen ja löydät ennenpitkää elämäsi naisen. Jokaisen pitää osata hakea etsimäänsä, etsiä, kunnes löytää mieleisensä ja oppia olemaan naisensa kanssa ihmisiksi. Pakit tulee varmaan jokaiselle useinkin, ennenkuin oma löytyy, sehän on selvää, sitten vain reippaasti uutta hakemaan. Näinhän kaikki miehet ovat iät ajat menetelleet.

Ihanan boomertouhua... mies, palvo vulvaa. Nainen saadaan. Tee näin ja näin niin sadan yrityksen jälkeen joku voi kiinnostua sinusta.

Joku kun vielä kertoisi "miksi" miehen pitäisi lähteä naisen Sirkus Parisuhteeseen, koulutetuksi puudeliksi.

Vierailija
60/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyt,kouluttamaton,pienipalkkainen mies joka tosin mielestäni on komea mutta kukaan muu ei nää häntä samoin. Ihmiset ihmettelee mitä nään hänessä. Mutta ei näitä juttuja voi järjellä selittää. Olen ihan hulluna häneen ollut jo useamman vuoden.