Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selänne on homofobinen

Vierailija
05.02.2024 |

Jääkiekkoilijan ei tarvitse olla mikään älyn jättiläinen mutta silti vaikuttaa käsittämättömän tyhmältä kommentoida Haaviston suhdetta. Eipä hän itse ole mikään moraaliuden esikuva lukuisien pettämishuhujen takia. Luulisi että maailmaa kiertänyt tyyppi olisi tutustunut erilaisiin ihmisiin ettei tarvitsisi suoltaa tuollaista sontaa. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/teemu-selanteen-kommentti-presidenttiehdo…

Kommentit (564)

Vierailija
61/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten vaikka olisi??

Homofoobikkomiehet on homoja. Se siitä unelmaliitosta.

Vierailija
62/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on homoseksuaaleja kavereita ja tuttuja, enkä ole mielestäni millään tavalla fobinen. Kannatan kuitenkin perinteistä perhemallia, jossa biologiset vanhemmat vastaavat lasten kasvatuksesta. Mielestäni yhteiskunta saa tukea tätä mallia. Siksi presidentin seksuaalisella suuntautumisella on minulle merkitystä.

Meitä on varmaan aika paljon näin ajattelevia, ilmeisesti meidän mielipiteitä halutaan demonisoida ja jopa kieltää niistä keskusteleminen. Ei onnistu

Jees. Kiitos Rönkä ja kumppanit. Saitte nämä yksilöt pitämään mielipiteitään kannatettuina. Hyvää työtä! (Sarcasm)

Joo, jauha vaan ihan rauhassa sitä omaa ongelmaasi. Ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla on homoseksuaaleja kavereita ja tuttuja, enkä ole mielestäni millään tavalla fobinen. Kannatan kuitenkin perinteistä perhemallia, jossa biologiset vanhemmat vastaavat lasten kasvatuksesta. Mielestäni yhteiskunta saa tukea tätä mallia. Siksi presidentin seksuaalisella suuntautumisella on minulle merkitystä.

Meitä on varmaan aika paljon näin ajattelevia, ilmeisesti meidän mielipiteitä halutaan demonisoida ja jopa kieltää niistä keskusteleminen. Ei onnistu

Jees. Kiitos Rönkä ja kumppanit. Saitte nämä yksilöt pitämään mielipiteitään kannatettuina. Hyvää työtä! (Sarcasm)

tiedän, ettei kiinnosta. Mutta aika moni näin ajattelee. Joten terveisiä sinne kuplaan

Vierailija
64/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakko olisi hyväksyä sodomiaa?

Syrjiä ei saa, mutta hyväksyä ei tarvitse jollei halua.

Aivan samasta syystä, miksi kenenkään pitäisi hyväksyä sinun harhaiset uskomuksesi. 

En minä vaadi ketään hyväksymään yhtään mitään, kuten en hyväksy, että kukaan vaatii minua muuttamaan asennettani.

Noita asioita ei voi edes verrata keskenään. 

Siis homoutta,joka synnynnäistä ja uskomista joka opittua.

Vierailija
65/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Espoossa ja naapurissa kakarat pelaavat lätkää. Siitä perheestä kukaan ei ole erityisen sivistynyt tai fiksu, mutta isoa rahaa on peritty. Isä on jopa ylpeillyt sillä, ettei pojan tarvitse tuhlata aikaansa turhiin oppiaineisiin lätkätreenien takia ja isä leveilee sillä, että itsekin laiminlöi ns. turhat humanistiset aineet ja hyvin muka menee. 

Heh. Sinähän fiksu olet ja vielä tuollaisen tarinan menit keksimään. 

Aika poikkeava on tämä espoolaisnaapuri kyllä muuhun keskivertoväestöön verrattuna tuolla alueella. Meidän naapurustossa ollaan korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, menestyviä ja monen lapset pelaavat lätkää. On juristia, hammaslääkäriä, menestyneitä liikealan ihmisiä, opettajia, yrittäjiä, insinöörejä jne.

Vierailija
66/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten vaikka olisi??

Homofoobikkomiehet on homoja. Se siitä unelmaliitosta.

Kyllä nyt on liian yksinkertainen teoria sinulla.

Vierailija
67/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tämä ketju Mennanderin Arin aloittama?

Vierailija
68/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa julkkiksellakin mielipiteet olla, mutta onhan tuo vastenmielinen kommentti. 

Eipä silti, en ole Teemusta ikinä välittänytkään. Vastenmielinen henkilö irl elämässä.

Vierailija
69/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiedän, ettei kiinnosta. Mutta aika moni näin ajattelee. Joten terveisiä sinne kuplaan

En elä missään kuplassa. Yllättyisit kuinka konservatiivinen olen joidenkin asioiden suhteen. Enkä todellakaan ole heiluttelemassa lippuja missään paraatissa

Mutta ei edelleen kiinnosta. Miksi pitäisi? Pitäisikö mun kiinnostua siitä,että jotkut miehet eivät esim.pidä naisia yhtä arvokkaana? Säälin ja halveksin niitä,jos ne tulee päinnaamaa näitä sanomaan,koska itsellänikin olisi paljonkin sanottavaa,mutta kasvatustavat estää. Enkä näe tässä jankkaamisessa mitään järkeä.

Vierailija
70/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tämä ketju Mennanderin Arin aloittama?

Sama tuli mieleen. Aina se on haukkumassa Selännettä. Lapsellinen ihminen.

Vierailija
71/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on lotossa voittanut persu, joka on jättänyt amiksen kesken. Somea on selkeesti oppinut käyttämään sentään.

Vierailija
72/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiedän, ettei kiinnosta. Mutta aika moni näin ajattelee. Joten terve

jos sinua ei kiinnosta, niin älä kommentoi äläkä lue. Aika monia kuitenkin kiinnostaa tämä näkökulma. Enkä tiedä, että miten naisasiat tähän liittyvät. Ei löydy mitään analogiaa

Vierailija
73/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa seiskan jutussa sanotaan, ettei Selänne ollut se, joka oli kirjoittanut sen törkeän suikkarikommentin.

Selänne oli kommentoinut suikkarikommenttia. Että ei sovi Pekan meininki hänen arvoihinsa.

Vierailija
74/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos sinua ei kiinnosta, niin älä kommentoi äläkä lue. Aika monia kuitenkin kiinnostaa tämä näkökulma. Enkä tiedä, että miten naisasiat tähän liittyvät. Ei löydy mitään analogiaa"

Voi kuule. Ei siitä ole kauaakaan,kun mietittiin voiko nainen olla presidentti tai olla pm. Joissain maissa ei tod. Voi. Ja joidenkin suomalaisten mielestä ei voi vieläkään.

Joten näissä on todellakin yhtäläisyyksiä.

Vierailija
75/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa seiskan jutussa sanotaan, ettei Selänne ollut se, joka oli kirjoittanut sen törkeän suikkarikommentin.

Selänne oli kommentoinut suikkarikommenttia. Että ei sovi Pekan meininki hänen arvoihinsa.

Tätähän minä yritin täällä jo sanoa, mutta tuo yksi jääkiekon vihaaja (tunnettu siitä tällä palstalla) lietsoo vaan tätä juttua. Teemu ei ole kirjoittanut niinkuin täällä väitetään.

Vierailija
76/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pekan meininki" ..

Huvittavaa todellakin mieheltä,joka pettänyt vaimoaan varmaan satojen,jos ei tuhansien? naisten kanssa. Ja tämä on ollut tiedossa aina.

Vierailija
77/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muutenkaan ymmärrä miten jääkiekkoa pelaamalla tulee joka alan asiantuntijaksi. Jokaiseen asiaan käydään kysymässä mielipide. 

Vierailija
78/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pekan meininki" ..

Huvittavaa todellakin mieheltä,joka pettänyt vaimoaan varmaan satojen,jos ei tuhansien? naisten kanssa. Ja tämä on ollut tiedossa aina.

Moni heteromies ei niin välitä ottaa suihin mieheltä. Tuliko tuo sinulle yllätyksenä. Nyt sitten siirryit tuohon pettämisteemaan (mistä ei edes ole mitään todisteita) kun Teemu ei ollutkaan kirjoittanut mitä väitit. Olet kyllä harvinaisen tyhmä ja läpinäkyvä ihminen. Haluat vaan haukkua ja olet kyllä todella raukkamainen.

Vierailija
79/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa silti valinnut erikoisen paikan ilmoittaa,ettei sovi arvoihin. Miksi juuri tuon kommentin alle?

Itse en ikinä lähtisi törkykommentteja esim stubbista tukemaan.

Taidan olla fiksumpi kuin selänne.

Oikeasti vähän kyllä vihlaisee,kun on ollut oma idolini joskus.

Vierailija
80/564 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että tälle taukille eläköityneelle jääkiekkoilijaukolle sopii Stubbin biseksuaalisuus.

No kato 10 kerrasta kaikki nollautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän