Selänne on homofobinen
Jääkiekkoilijan ei tarvitse olla mikään älyn jättiläinen mutta silti vaikuttaa käsittämättömän tyhmältä kommentoida Haaviston suhdetta. Eipä hän itse ole mikään moraaliuden esikuva lukuisien pettämishuhujen takia. Luulisi että maailmaa kiertänyt tyyppi olisi tutustunut erilaisiin ihmisiin ettei tarvitsisi suoltaa tuollaista sontaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/teemu-selanteen-kommentti-presidenttiehdo…
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa seiskan jutussa sanotaan, ettei Selänne ollut se, joka oli kirjoittanut sen törkeän suikkarikommentin.
Selänne oli kommentoinut suikkarikommenttia. Että ei sovi Pekan meininki hänen arvoihinsa.
"Pekan meininki" ..
Huvittavaa todellakin mieheltä,joka pettänyt vaimoaan varmaan satojen,jos ei tuhansien? naisten kanssa. Ja tämä on ollut tiedossa aina.
Moni heteromies ei niin välitä ottaa suihin mieheltä. Tuliko tuo sinulle yllätyksenä. Nyt sitten siirryit tuohon pettämisteemaan (mistä ei edes ole mitään todisteita) kun Teemu ei ollutkaan kirjoittanut mitä väitit. Olet kyllä harvinaisen tyhmä ja läpinäkyvä ihminen. Haluat vaan haukkua ja olet kyllä todella raukkamainen.
Nuo selänteen pettämiset on ollut kyllä tiedossa jo iäisyyden. Ihan rallipiireistä lähtien. Sirpakin on niitä ohimennen kommentoinut, tai peitellysti. Jotain "rakkaus voittaa kaiken diipadaapaa".
Mistä sä edes tiedät harrastaako Haavisto ja Antonio jotain suikkareita? En mä ainakaan tiedä.
Ihan olet itse todella raukkamainen. Ja kuvittelet ties mitä seksiakteja heidän välilleen. Miksi?
Teemu taas on mielipiteineen epänormaalin tyhmä.
Tämä jälleen osoittaa, miksi noiden urheilijoiden kannattajakorttien jakaminen on ollut Stubbilta turn off. Ei tod. kiinnosta liittyä samaan porukkaan jonkun mersupersuselänteen kanssa.
Teemu on ihqu lätkäjätkä!
t. Tuure
Nuo selänteen pettämiset on ollut kyllä tiedossa jo iäisyyden. Ihan rallipiireistä lähtien. Sirpakin on niitä ohimennen kommentoinut, tai peitellysti. Jotain "rakkaus voittaa kaiken diipadaapaa".
Mistä sä edes tiedät harrastaako Haavisto ja Antonio jotain suikkareita? En mä ainakaan tiedä.
Ihan olet itse todella raukkamainen. Ja kuvittelet ties mitä seksiakteja heidän välilleen. Miksi?
Höpö, höpö. Sinä et tiedä Teemu Selänteestä mitään. Kunhan vaan haluat pilkata ja ilkkua ihmistä, joka ei pysty tällä palstalla edes puolustautumaan siitä syystä, että ei edes käy tällä palstalla. Käy kertomassa asiasi vaikka Teemun someen ja samalla myös Sirpan someen, niin sen jälkeen vasta uskon sun höpötarinoitasi. Olet todella raukkamainen paskahousu. Sua harmittaa varmaan vietävästi, kun sun öyhötys meni hukkaan ja Teemu ei ollutkaan itse kirjoittanut noita törkyjuttuja.
Selänne on nolo. Oikeesti tunnen aina myötähäpeää. Jätkä, joka ei ole tehnyt muuta kuin pelannut lätkää. Ja sen kyllä huomaa...
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. Sinä et tiedä Teemu Selänteestä mitään. Kunhan vaan haluat pilkata ja ilkkua ihmistä, joka ei pysty tällä palstalla edes puolustautumaan siitä syystä, että ei edes käy tällä palstalla. Käy kertomassa asiasi vaikka Teemun someen ja samalla myös Sirpan someen, niin sen jälkeen vasta uskon sun höpötarinoitasi. Olet todella raukkamainen paskahousu. Sua harmittaa varmaan vietävästi, kun sun öyhötys meni hukkaan ja Teemu ei ollutkaan itse kirjoittanut noita törkyjuttuja.
Ymmärrätkö,että en todellakaan edes aloittanut tätä ketjua. Huomasin tämän vasta jonkun aikaa sitten. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä.
Ja Teemu on nuoruuden idolini. Matkustin ihan alaikäisenä näkemään livenä. Olisi vain pysynyt asioissa,joista ymmärtää; eli jääkiekossa.
Ja siinä vaiheessa kun alkaa arvostelemaan toisen julkisuuden henkilön elämää avaa itsensäkin arvostelulle. Näin se vain on.
Ymmärrän kyllä,että ottaa koville,jos oma idoli ei olekaan sitä mitä luulee.
Homous on syntiä, jota Jumala vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Selänne on nolo. Oikeesti tunnen aina myötähäpeää. Jätkä, joka ei ole tehnyt muuta kuin pelannut lätkää. Ja sen kyllä huomaa...
Olisinpa minäkin tienannut 70 milliä lätkällä. Ei olisi turhaan tarvinnut lukea pätkätyömaisteriksi. Lausuntonikaan eivät aina ole kovin fiksuja kaikesta pänttäämisestä ja kirjojen lukemisesta huolimatta.
Ymmärrätkö,että en todellakaan edes aloittanut tätä ketjua. Huomasin tämän vasta jonkun aikaa sitten. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä.
Ja Teemu on nuoruuden idolini. Matkustin ihan alaikäisenä näkemään livenä. Olisi vain pysynyt asioissa,joista ymmärtää; eli jääkiekossa.
Ja siinä vaiheessa kun alkaa arvostelemaan toisen julkisuuden henkilön elämää avaa itsensäkin arvostelulle. Näin se vain on.
Pysy sinäkin vaan totuudessa äläkä valehtele. Ihmettelen suuresti, että Teemu kommentoi X:ssä jonkun toisen kirjoitusta, niin sinä saat sen perusteella alkaa haukkumaan ja ilkkumaan sekä keksimään valheita hänestä. Eihän Teemu ole edes kommentoinut mitään muuta kun jonkun kirjoitusta ja sinä jo täällä kirjoitat, että olisi pysynyt jääkiekossa. Teemulla ei saa olla mistään asiasta mitään omaa mielipidettä mihinkään? Todella outoa. Vielä oudompana pidän sitä, että joku lehti vielä viitsi kirjoittaa tuosta jutun. Kyllä Selänteen täytyy edelleenkin olla hyvin suosittu lehtijutuissa ja saa paljon esim. klikkauksia, kun lehti viitsi tuosta hänen kommentistaan oikein jutun kirjoittaa. En ole Selänne fani, mutta en voi käsittää sitä miksi hänellä ei saisi olla mielipidettä. Minusta harmiton kommentti, että miehen kanssa oleminen sillai ei ole hänen juttunsa. Ei se ole monen muunkaan juttu, mutta ei siitä tuollaisia juttuja aikaiseksi saa.
Selänne kertoo vain totuuden. Hyvä Teemu! Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Muutako pelannu lätkää? Tienannu sillä kymmeniä miljoonia NHL:ssä, hänellä on yrityksiä ja vaikka mitä. Vaimo ja neljä lasta. Pystytkö itse muka parempaan. Anna kun arvaan - et. Ja siksi kateellisena öyhötät täällä. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Pysy sinäkin vaan totuudessa äläkä valehtele. Ihmettelen suuresti, että Teemu kommentoi X:ssä jonkun toisen kirjoitusta, niin sinä saat sen perusteella alkaa haukkumaan ja ilkkumaan sekä keksimään valheita hänestä. Eihän Teemu ole edes kommentoinut mitään muuta kun jonkun kirjoitusta ja sinä jo täällä kirjoitat, että olisi pysynyt jääkiekossa. Teemulla ei saa olla mistään asiasta mitään omaa mi
Selänteellä on oikeus mielipiteeseensä. Minäkin voin hyväksyä homouden, ei haittaa minua. En silti pressakai halua homoa, vaikka Haavisto erittäin pätevä mies onkin. Iso osa maailmaa ei kuitenkaan oikein hyväksy homoseksuaalisuutta toisin kuin Suomessa ja Ruotsissa. Siksi ei mielestäni ole järkevää valita kansalle homoa presidenttiä edustamaan maamme ulkopolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Teemu taas on mielipiteineen epänormaalin tyhmä.
Päinvastoin. Mielipiteineen on Teemu erittäin normaali. Nykyisin kaikesta epänormaalista pitää vaan tehdä normaalia kaiken suvaitsevaisuuden nimissä. Homous on ihan ok, mutta ei pressaksi sovi.
Seuraavaksi Teemu muuten uhriutuu julkisesti ja kovaan ääneen puolustaa sananvapauttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen itsekin niin, että Haavosto olisi minulle paljon mieluisampi presidentti henkilönä kuin Stubb. Antonio mieluisampi pressan puolisoksi. Itse olen hetero. Ovat sympaattisempia ja Pekka on todella pätevä, rauhallinen, arvokkuutta henkivä jne. Mutta äänestän kuiten Stubbia pitkälle tuon huomouden vuoksi. Kuitenkin valtaosassa maailmaa homous on edelleen nou nou toisin kuin liberaalissa Pohjolassa. Siksi edustamaan kansaa sopii paremmin Stubb, jolla toki myös paljon hyviä puolia muutenkin.
Latvian presidentti on homo. Irlannilla ja Ranskalla on homo pääministeri. Islannin ex-pääministeri, Saksan ex-ulkoministeri ja Belgian ex-pääministeri niin ikään homoseksuaaleja.
Mutta Suomen takapajuiset juntit eivät voi homoa äänestää. Hävettää ja vatuttaa.
Mutta ehkä tämä moukkien maa ei edes hyvää presidenttiä ansaitse.
Sinä olet tyhmä kuin saapas ja siitä ei pääse yli eikä ympäri.