Selänne on homofobinen
Jääkiekkoilijan ei tarvitse olla mikään älyn jättiläinen mutta silti vaikuttaa käsittämättömän tyhmältä kommentoida Haaviston suhdetta. Eipä hän itse ole mikään moraaliuden esikuva lukuisien pettämishuhujen takia. Luulisi että maailmaa kiertänyt tyyppi olisi tutustunut erilaisiin ihmisiin ettei tarvitsisi suoltaa tuollaista sontaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/teemu-selanteen-kommentti-presidenttiehdo…
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Musk, Selänne, Trump. Siinä kolme tuuliviiriä rikasta miestä, jotka sekoilevat minkä ehtivät. Kovin älykäs ei heistä kukaan ole.
Muskilla täytyy olla älyä. Ei hän muuten pystyisi suunnittelemaan sähköautoja ja avaruuteen lähetettävä raketteja.
Jos Haavistoa ei valita alkaa Stubbin äänestäjien natsittelu. Meidän punaviherf*sistien porukka osaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko NYT voidaan vihdoin pyyhkiä Selänteet pois julkisuudesta? Ja samalla kaikki muut ex-jääkiekkoilijat lähipiireineen myös?
Ei. Ei missään tapauksessa. Suomen suosituin laji kuitenkin kyseessä. Sinut sen sijaan voisi pyyhkiä pois. Joten, poistu välittömästi. Kukaan jaksa sun typeriä kitinöitä lukea.
Jääkiekko on perinteisesti vähemmän älykkäiden ihmisten suosikkilaji. Kommenttisi ei siksi yllätä.
Niinhän sä aina sanot tällä palstalla, mutta tiedät itsekin, että se ei ole totta. Sinun kommenttisi on niin monta kertaa tällä palstalla nähty ja kommenttisi ei todellakaan yllättänyt. sinun mielipiteesi ei ole yhtä kuin fakta.
Ainakin Espoossa jääkiekkoa pelaavien sekä vanhemmat että lapset on niitä fiksuimpia. Ei tuolla halleilla näe kun koulutettujen ja menestyneiden vanhempien pentuja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen itsekin niin, että Haavosto olisi minulle paljon mieluisampi presidentti henkilönä kuin Stubb. Antonio mieluisampi pressan puolisoksi. Itse olen hetero. Ovat sympaattisempia ja Pekka on todella pätevä, rauhallinen, arvokkuutta henkivä jne. Mutta äänestän kuiten Stubbia pitkälle tuon huomouden vuoksi. Kuitenkin valtaosassa maailmaa homous on edelleen nou nou toisin kuin liberaalissa Pohjolassa. Siksi edustamaan kansaa sopii paremmin Stubb, jolla toki myös paljon hyviä puolia muutenkin.
Näin ajattelen myös.
Ihanan normaali kommentti Selänteeltä.
Vierailija kirjoitti:
Hos tavallinen viiksekäs 30v insinööri viettelee köyhän maan 19v tyttösen hänet varmaankin lynkattaisiin palstalla. Mutta kun tekijö on homo ja virheä kaikki on sallittua.
Kumpaakaan ei pitäisi lynkata. Ja onhan se toisinpäin ollut ihan normaalia varmaan tuhansia vuosia.
Ei se julkaisu enää siellä ole...
Hmmmm. Miksi siitä ei ollut kuvakaappausta?
Aiemminhan se postasi jotain jonkun mielestä transfoobista ja poisti sen ja pyysi anteeksi.
Edes selänteeltä vaikea uskoa jotain noin törkeästi kirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko NYT voidaan vihdoin pyyhkiä Selänteet pois julkisuudesta? Ja samalla kaikki muut ex-jääkiekkoilijat lähipiireineen myös?
Ei. Ei missään tapauksessa. Suomen suosituin laji kuitenkin kyseessä. Sinut sen sijaan voisi pyyhkiä pois. Joten, poistu välittömästi. Kukaan jaksa sun typeriä kitinöitä lukea.
Jääkiekko on perinteisesti vähemmän älykkäiden ihmisten suosikkilaji. Kommenttisi ei siksi yllätä.
Niinhän sä aina sanot tällä palstalla, mutta tiedät itsekin, että se ei ole totta. Sinun kommenttisi on niin monta kertaa tällä palstalla nähty ja kommenttisi ei todellakaan yllättänyt. sinun mielipiteesi ei ole yhtä kuin fa
Puhuttiin varmasti laajemmasta otannasta kuin sinun naapurin perhe. Yleisesti ottaen, ei poikkeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Aiemminhan se postasi jotain jonkun mielestä transfoobista ja poisti sen ja pyysi anteeksi.
Ei se ollut Teemun kirjoittama. Joku pilaili ja nyt sitten täällä vauhkotaan. Käy lukemassa HS ja näet miten moni ei Haavistoa äänestä. Moni ei sitä vaan sano ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan normaali kommentti Selänteeltä.
Kyllä. Selänne on ollut yhdessä Sirpansa kanssa vuodesta 1989 asti - 34 vuotta. Pariskunnan ikäero on vuosi, Sirpa on Teemua vuoden vanhempi. Pariskunnalla on neljä lasta, Eemil 27 vuotta, Eetu 26 vuotta, Leevi 23 vuotta ja Veera 16 vuotta.
Asun Espoossa ja naapurissa kakarat pelaavat lätkää. Siitä perheestä kukaan ei ole erityisen sivistynyt tai fiksu, mutta isoa rahaa on peritty. Isä on jopa ylpeillyt sillä, ettei pojan tarvitse tuhlata aikaansa turhiin oppiaineisiin lätkätreenien takia ja isä leveilee sillä, että itsekin laiminlöi ns. turhat humanistiset aineet ja hyvin muka menee.
Heh. Sinähän fiksu olet ja vielä tuollaisen tarinan menit keksimään.
Mikä ihmeen pakko olisi hyväksyä sodomiaa?
Syrjiä ei saa, mutta hyväksyä ei tarvitse jollei halua.
minulla on homoseksuaaleja kavereita ja tuttuja, enkä ole mielestäni millään tavalla fobinen. Kannatan kuitenkin perinteistä perhemallia, jossa biologiset vanhemmat vastaavat lasten kasvatuksesta. Mielestäni yhteiskunta saa tukea tätä mallia. Siksi presidentin seksuaalisella suuntautumisella on minulle merkitystä.
Meitä on varmaan aika paljon näin ajattelevia, ilmeisesti meidän mielipiteitä halutaan demonisoida ja jopa kieltää niistä keskusteleminen. Ei onnistu
Jarkko Tamminen teki Teemusta hyvän parodian, jossa Teemu esitteli kirjoittamaansa kirjaa Sherpa hoitaa. Siinä tuli hyvin esiin Teemun ajatusmaailma. Ei yhtään ihmetytä, että Teemu pelkää homoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama Selänne joka oli aikoinaan kaikkien suomalaisten, erityisten poikien esikuva?
Se oli siihen aikaan, kun Selänne piti suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Tamminen teki Teemusta hyvän parodian, jossa Teemu esitteli kirjoittamaansa kirjaa Sherpa hoitaa. Siinä tuli hyvin esiin Teemun ajatusmaailma. Ei yhtään ihmetytä, että Teemu pelkää homoja.
Ei kai hän homoja pelkää. Onhan hänen työkaverikin homo ja hyvin tekivät töitä yhdessä. Minäkään en pelkää homoja ja minusta kaikki saa rakastaa ketä rakastaa, mutta kyllä minullakin oma ajatus tästä presidentistä on.
Vierailija kirjoitti:
Aivan samasta syystä, miksi kenenkään pitäisi hyväksyä sinun harhaiset uskomuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut Teemun kirjoittama. Joku pilaili ja nyt sitten täällä vauhkotaan. Käy lukemassa HS ja näet miten moni ei Haavistoa äänestä. Moni ei sitä vaan sano ääneen.
Nytkö sitten seiska keksiikin juttuja? Sehän oli joidenkin mielestä "ainoa oikea media".
Mutta kummaksun kyllä sitä,että en löytänyt twitteristä/X tästä mitään. Tosin käytän sitä niin harvoin.. Mutta en löytänyt mitään keskustelua edes aiheesta. Enkö osannut etsiä?
Hmmm. Selänne on idiootti, sen olen huomannut. Ja mitä siellä Hesarissa on? Miksi mun pitäisi sitä lukea,kun haluaisin tietää onko selänne tosiaan kirjoittanut tuollaista skeidaa?
Ei mua kiinnosta mitä joku "Jorma" on mieltä. Jorman mielestä varmaan nainenkaan ei sovi presidentiksi. Ja itse vetää kännit joka viikonloppu pa skantaa housuun ja itkee paitaansa. Ei kiinnosta. Etsin nyt tietoa tuosta selänteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samasta syystä, miksi kenenkään pitäisi hyväksyä sinun harhaiset uskomuksesi.
En minä vaadi ketään hyväksymään yhtään mitään, kuten en hyväksy, että kukaan vaatii minua muuttamaan asennettani.
Onko tämä se sama Selänne joka oli aikoinaan kaikkien suomalaisten, erityisten poikien esikuva?