Mitä ihmettä ihmiset tekee Tinderissä?
Kun on viikko tolkulla viestitelty ja sitten kun kysyn jos passais tavata kasvotusten vaikka ens viikolla niin "emmä kerkee kun kato pitää töiden jälkeen käydä salilla ja näkemässä kavereita". Joo siis okei ihan normaaleja asioita eikä siinä mitään mutta mitä nämä tekevät Tinderissä?
Kommentit (85)
Siis koko viikolta ei löydy yhtäkään iltapäivää että vois käydä vaikka kahvilla? Okei siistii mut mitä hemmettiä nää tekee Tinderissä?
Mulla oli 6 vuotta sitten Tinder. Kävin useiden miesten kanssa treffeillä ja sitten löytyi yksi hyvä, jonka kanssa olen edelleen yhdessä.
Sitten on niitä, jotka eivät vastaa edes siihen aloitusviestiin mitään vaan myöhemmin poistavat tilinsä kokonaan ja myöhemmin luovat uuden ja lähettävät taas minulle tykkäyksen . Miikä logiikka siinä on?
Varmaan he saavat jotain sairaita kicksejä kun saavat viestitellä naisten kanssa.
Ukot vonkaa ja akat pihtaa siellä.
Olin kolme päivää ja se riitti siihen että kohtasin elämäni rakkauden.
Ehkä joillekin Tinder on vain ajanviettotapa. Ne tykkää vain kirjoitella. Ta ehkä ne testaa vain markkina-arvoaan. Ehkä ne on varattuja. Ehkä niillä on joku toinen joka kiinnostaa enemmän. En tiedä, kysy niiltä?
Vierailija kirjoitti:
Siis koko viikolta ei löydy yhtäkään iltapäivää että vois käydä vaikka kahvilla? Okei siistii mut mitä hemmettiä nää tekee Tinderissä?
Sinun pitää ehdottaa sellaista tapaamista, missä ei kulu rahaa. Tapaaminen kotona tai kävelyllä.
Tinder ollut ihan paras paikka etsiä satunnaista seksiseuraa näin eronneena nelikymppisenä.
Mä en halua treffeille, koska niiden jälkeen keskustelu päättyy.
Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi 🤷
Pitää vähän olla pelisilmää kenen kanssa käy juttelemaan. Tai siis jatkaa juttelua. Paljon tuli höpöhöpö macheja ja p#llun vonkausta.
Itse löysin oman naikkoseni sieltä :) Vietettiin 3. Vuosipäivää juuri
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi 🤷
Pitää vähän olla pelisilmää kenen kanssa käy juttelemaan. Tai siis jatkaa juttelua. Paljon tuli höpöhöpö macheja ja p#llun vonkausta.
Siellä löytää seuraa vaan friikit ja epänormaalit, normaaleille ihmisille se on turha paikka, täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi
Sulla on sitten käynyt tsägä. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä löytää seuraa vaan friikit ja epänormaalit, normaaleille ihmisille se on turha paikka, täytettä.
Joku defenssi kenties? Tinderistä löytää sitä mitä itselläkin on tarjota. Jos siellä kohtaa vain friikkejä, katsahdus peiliin on paikallaan.
He etsii juttuseuraa tai kaveria. Ehkä ei napannut muuten. Tai iski ujous, josko toinen onkin vaativa. Osa kai hakee pelkkää petikaveria ja toinen romanssia. Piikitettyä treffiseuraa.
Meillä neljäs vuosi menossa. Löysin naisen, joka oli pettynyt Tinderin miesten käytökseen ja vaihtoi siksi kanavaa. Vanhemmat ja sukulaiset on tavattu ja ollaan ikionnellisia.
Tarina on tosi.
N45
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi
Sulla on sitten käynyt tsägä. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Ei millään pahalla Christiiina, mutta et taida käydä ns. ihan täysillä valoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, on ihan kiva olla friikki epänormaali onnellisessa suhteessa. Mitenkäs sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, on ihan kiva olla friikki epänormaali onnellisessa suhteessa. Mitenkäs sinulla?
Ei se ollut kritiikkiä sinua kohtaan, kiva että löysit kalraisesi rinnallesi. 💖
Lähinnä normoille tiedoksi..
Itellä ollut puol vuotta asennettuna ja yhden tyypin olen tavannut, joka etsi jotain kaveria kun minä taas parisuhdetta. Ihan nolo peli.