Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ihmiset tekee Tinderissä?

Vierailija
04.02.2024 |

Kun on viikko tolkulla viestitelty ja sitten kun kysyn jos passais tavata kasvotusten vaikka ens viikolla niin "emmä kerkee kun kato pitää töiden jälkeen käydä salilla ja näkemässä kavereita". Joo siis okei ihan normaaleja asioita eikä siinä mitään mutta mitä nämä tekevät Tinderissä? 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koko viikolta ei löydy yhtäkään iltapäivää että vois käydä vaikka kahvilla? Okei siistii mut mitä hemmettiä nää tekee Tinderissä? 

Miehet inhoavat kahviloita. Mies joutuu maksaa laskun ja seksiä saa kahvilatreffien päätteeksi todella harvoin. Ehdota parempaa tapaa treffata.

Vierailija
22/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu maksaa? Ei pysty lukee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi 

Sulla on sitten käynyt tsägä. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.

Tarkkaan saa sortata ihmiset Tinderissä. Siellä on kaikenlaista sekopäätä ja roikkujaa. 3 hyvää naisystävää/kevytsuhdetta on sieltä löytynyt viimeisen 6 vuoden aikana. M44

Vierailija
24/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi 

Sulla on sitten käynyt tsägä. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.

Tarkkaan saa sortata ihmiset Tinderissä. Siellä on kaikenlaista sekopäätä ja roikkujaa. 3 hyvää naisystävää/kevytsuhdetta on sieltä löytynyt viimeisen 6 vuoden aikana. M44

Toistan väitteeni, että sieltä löytää vain friikit toisilleen seuraa.

Vierailija
25/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä neljäs vuosi menossa. Löysin naisen, joka oli pettynyt Tinderin miesten käytökseen ja vaihtoi siksi kanavaa. Vanhemmat  ja sukulaiset on tavattu ja ollaan ikionnellisia. 

Tarina on tosi. 

N45

No kumpi teistä on se mies joka panee tekomunalla perseeseen?

Vierailija
26/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat Tinderissä, koska siellä ei tarvitse olla sosiaalisesti altis epäonnistumiselle. Live-elämässä joutuisi lähestymään toista ihmistä ja tähän tarvitaan Suomessa alkoholia sekä baari.

Vierailija
27/85 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä neljäs vuosi menossa. Löysin naisen, joka oli pettynyt Tinderin miesten käytökseen ja vaihtoi siksi kanavaa. Vanhemmat  ja sukulaiset on tavattu ja ollaan ikionnellisia. 

Tarina on tosi. 

N45

No kumpi teistä on se mies joka panee tekomunalla perseeseen?

Siitähän sinä unelmoit 🤗🍆🕳

28/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkään mä en ymmärrä, kun joskus olen saanut tykkäyksiä miehiltä, jotka asuvat tyyliin 400km päässä minu kotipaikkakunnalta ja kun minä olen kysynyt, että onko sinulla säännöllisiä käyntejä minun kotipaikkakunnalla, kun hän on lähettänyt tykkäyksen, vastaus on , että ei ole. Kuinka moni on valmis kulkemaan esim. Kahdesti kuussa monen sadan km päähän seurustelukumppaniin luokse? En minä ainakaan jaksa sellaisia matkoja matkustaa eikä siihen ole varaakaan.

Vierailija
29/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Sitäkään mä en ymmärrä, kun joskus olen saanut tykkäyksiä miehiltä, jotka asuvat tyyliin 400km päässä minu kotipaikkakunnalta ja kun minä olen kysynyt, että onko sinulla säännöllisiä käyntejä minun kotipaikkakunnalla, kun hän on lähettänyt tykkäyksen, vastaus on , että ei ole. Kuinka moni on valmis kulkemaan esim. Kahdesti kuussa monen sadan km päähän seurustelukumppaniin luokse? En minä ainakaan jaksa sellaisia matkoja matkustaa eikä siihen ole varaakaan.

Mies on valmis matkustamaan seksin perässä yllättävän pitkiä matkoja, kun muutoin saaminen on erittäin vaikeaa.

Vierailija
30/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on seuranhakuun tarkoitettu sovellus. Myös ihan vaan jutteleminen on seuraa ja se riittää myös hyvin. Ei kaikkia siellä jaksa edes nähdä.

M32

Vierailija
31/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Olen matkustanut useasti Pietariin naisen luoksi. Bussimatka Pietariin maksoi halvimmillaan 12€. Etäisyys on juuri tuo noin 400 kilometriä.

Vierailija
32/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä naiset testaavat markkina arvoaan ja naiset yliarvioi itse rankasti oman arvonsa eli heille kelpaa vain laatumiehet.

Vierailija
33/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tosiaan erikoinen paikka. Itse olen ollut siellä vajaa 1,5 vuotta ja käynyt lukemattomilla treffeillä. Suurin osa siellä tuntuu olevan joko seksiseuraa etsiviä, jotka alkavat heti toisessa viestissä vongata tai ikisinkkuja/vuosikaudet sinkkuna olleita, jotka eivät itsekään oikein tiedä mitä etsivät. Treffeille näitä tyyppejä ei saa, vaikka valittelevatkin yksinäisyyttään ja sitä, että olishan se kiva joku löytää. Sen eteen ei vaan jakseta nähdä yhtään vaivaa. Myös näitä itsetuntoaan boostaavia matchin keräilijöitä on paljon, heillä ei ole aikomustakaan löytää mitään tai lähteä treffeille, kunhan saavat ihailua ja jutella mukavia. 

Ihmetyttää eniten, että suurimman osan kanssa match ei johda mihinkään. Jos naisena laitan ekana viestiä, hyvin todennäköisesti mies ei vastaa mitään. Nyt olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, joka on tehnyt vaikutuksen ihan sillä, että jaksaa nähdä vaivaa, suunnitella treffejä ja ennen kaikkea nähdä. 

Vierailija
34/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tosiaan erikoinen paikka. Itse olen ollut siellä vajaa 1,5 vuotta ja käynyt lukemattomilla treffeillä. Suurin osa siellä tuntuu olevan joko seksiseuraa etsiviä, jotka alkavat heti toisessa viestissä vongata tai ikisinkkuja/vuosikaudet sinkkuna olleita, jotka eivät itsekään oikein tiedä mitä etsivät. Treffeille näitä tyyppejä ei saa, vaikka valittelevatkin yksinäisyyttään ja sitä, että olishan se kiva joku löytää. Sen eteen ei vaan jakseta nähdä yhtään vaivaa. Myös näitä itsetuntoaan boostaavia matchin keräilijöitä on paljon, heillä ei ole aikomustakaan löytää mitään tai lähteä treffeille, kunhan saavat ihailua ja jutella mukavia. 

Ihmetyttää eniten, että suurimman osan kanssa match ei johda mihinkään. Jos naisena laitan ekana viestiä, hyvin todennäköisesti mies ei vastaa mitään. Nyt olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, joka on tehnyt vaikutuksen ihan sillä, että jaksaa nähdä vaivaa, suunnitell

Sinun pitää mennä miehen kotiin treffeille. Mies ei jaksa lähteä treffeille mihinkään kahvilaan, koska tulokset niissä on niin epävarmoja.

Vierailija
35/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää eniten, että suurimman osan kanssa match ei johda mihinkään. Jos naisena laitan ekana viestiä, hyvin todennäköisesti mies ei vastaa mitään. Nyt olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, joka on tehnyt vaikutuksen ihan sillä, että jaksaa nähdä vaivaa, suunnitell

Minä olen ikisinkkumies. Tinderiä ja badoota olen käyttänyt noin 10 vuotta enkä ole ikinä treffeillä ollut. 

Muutaman naisen kanssa olen siellä numeroita kyllä vaihtanut ja juttelu on jatkunut whatsapissa.

Ei me kaikki siellä olla seksin perään 🙂

Vierailija
36/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder kuukauden. Kävin viisillä treffeillä ja sen viidennen kanssa ollaan seurusteltu yli vuosi 🤷

Pitää vähän olla pelisilmää kenen kanssa käy juttelemaan. Tai siis jatkaa juttelua. Paljon tuli höpöhöpö macheja ja p#llun vonkausta.

Siellä löytää seuraa vaan friikit ja epänormaalit, normaaleille ihmisille se on turha paikka, täytettä.

Tarkoitat vissii , että vain jollain tavalla kiinnostavat löytää seuraa, tylsät heivataan viimeistään ekoilta treffeiltä kun tarjonta kutsuu takaisin? 

37/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pari kertaa käynyt niin että olen viestitellyt ihan asiallisesti miehen kanssa. Sitten kun ehdotan, että haluaisiko mies lähteä treffeille esim kahden viikon päästä lauantaina, Niin mies on vastannut, että ei osaa vielä luvata mitään niin pitkän ajan päähän. Miksei vaan voi sopia, että treffit on päivänä X? Teenhän minäkin esim. Varauksia kampaajalle, kosmetologille jopa 6 viikon päähän ja olen myös ostanut konserttilippuja jopa kuukausien päähän tulevaisuuteen, niin miten joku ei vaan voi merkitä kalenteriin,että treffit ajankohtana X? Ja jos tulee jokin este, ettei pääsekään treffeille, niin sen kun vaan peruu ne tai siirtää toiseen ajankohtaan.

Vierailija
38/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein identtinen kokemus ap:n kanssa, oli kiinnostunutta juttelua, mies vastaili pitkiä viestejä, kyseli itse minusta yms.

Mutta sitten kun ehdotin tapaamista, niin "tällä viikolla on tosi hankalaa töiden kanssa", vastasin että No jos ehdottaa parempaa aikaa?

Tähän ei enää koskaan tullut vastausta, totaalinen ghostaus.

Vierailija
39/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mulle on pari kertaa käynyt niin että olen viestitellyt ihan asiallisesti miehen kanssa. Sitten kun ehdotan, että haluaisiko mies lähteä treffeille esim kahden viikon päästä lauantaina, Niin mies on vastannut, että ei osaa vielä luvata mitään niin pitkän ajan päähän. Miksei vaan voi sopia, että treffit on päivänä X? Teenhän minäkin esim. Varauksia kampaajalle, kosmetologille jopa 6 viikon päähän ja olen myös ostanut konserttilippuja jopa kuukausien päähän tulevaisuuteen, niin miten joku ei vaan voi merkitä kalenteriin,että treffit ajankohtana X? Ja jos tulee jokin este, ettei pääsekään treffeille, niin sen kun vaan peruu ne tai siirtää toiseen ajankohtaan.

Siksi koska useampi mato kun on koukussa niin pitää sopia asiat siten ettei samalle päivälle tule useampia treffejä.

Vierailija
40/85 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin oman naikkoseni sieltä :) Vietettiin 3. Vuosipäivää juuri 

Kielioppi, kielioppi ja kielioppi. Naikkonen = kevytkenkäinen nainen. Tuskin tarkoituksella halveerasit kumppaniasi, mutta kun se kielioppi jäi sulta opettelematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän