Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ihmiset tekee Tinderissä?

Vierailija
04.02.2024 |

Kun on viikko tolkulla viestitelty ja sitten kun kysyn jos passais tavata kasvotusten vaikka ens viikolla niin "emmä kerkee kun kato pitää töiden jälkeen käydä salilla ja näkemässä kavereita". Joo siis okei ihan normaaleja asioita eikä siinä mitään mutta mitä nämä tekevät Tinderissä? 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa sieltä etsin. Ongelmana oli vaan se että miehiä ei kiinnostanut kuin lyhyet jutut. Nykyään ei kiinnostuta edes niistä.

N27

Vierailija
82/85 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee siellä virheitä.

Ei kaikki. Mulla on 64-vuotias tuttavatar, joka on vuodessa tavannut varmaan 20 miestä Tinderin kautta ja pannut niistä kahta. Tällä hetkellä vaikuttaa hyvältä, on asettumassa asumaan toisen naapurustoon ja suhde ihan toimivalla pohjalla.

Itse olin kerran päivän jossain deittisovelluksessa ja tulin sieltä pois, kun yksi hullu jo alkoi pakata Juupajoella muuttokuormaa tullakseen luokseni asumaan Uudellemaalle. Ei ollut edes kuvaa vielä mun profiilissa. Muita hinkuvinkumiehiä oli jonossa parikymmentä. Hyi helvetti.

Tapasin sitten nykyisen mieheni seurakunnan tapahtumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä tinderissä oleminen on ihan turhaa koska vain rumat ja lihavat naiset siellä tykkäilee sinusta. Olen aina miettinyt sitä että millaista miestä ne keskitason naiset etsii kun heille ei kelpaa keskitason mies? Aivan ne etsii niitä atleettisia ja akateemisia miehiä.

Sopii niin tavis naisille kuin miehille. Ilmainen. Kuvat näkee heti. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
84/85 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä ihmiset tekee tinderissä?

No joku koittaa saada p...llua, joku etsii elättäjää, joku juttuseuraa, joku testaa markkina-arvoaan, joku ehkä parisuhdetta, joku pelkkää juttuseuraa, kuka mitäkin. Aika harva sieltä löytää just sitä mitä tarvitsisi tai sitä mitä etsii. Monelle se saattaa olla itsetunnon kohotusta, ja yhtä monelle itsetunnon latistamista. Minulle se ei onneksi ollut kumpaakaan noista. Kuukauden jaksoin pelata sitä peliä ja sitten riitti.

Mies näkökulma.

Vierailija
85/85 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, ketkä ei pysty tapaamaan normaalielämässä kumppania. Ovat jollain tavalla estyneitä.

Kumminkin heillä on tarve saada edes joku. Sitten mennään Tinderiin, joka on epätoivoinen yritys.

Laitetaan nuoruuden kuva 20kg sitten ja odotellaan, että saalis käy koukkuun. V*tuiksihan se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme