Miten iso turn-off tupakointi on muille?
Minä en huomioi lainkaan tupakoitsijoita ja puhdistan elinympäristöni kaikesta tupakkaan liittyvästä.
Kommentit (112)
Tupakoitsija on kuin narkomaani eli aina on mielessä vain seuraava rööki. Ei ne mitään oikeita ihmisiä ole vaan narkoelukoita.
Seurustelukumppanilta en koskaan hyväksyisi tupakointia. Onneksi kavereissakaan ei ole tupakoijia. Asuntoa ostaessa yksi kriteeri oli, että naapurissa ei polteta.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelukumppanilta en koskaan hyväksyisi tupakointia. Onneksi kavereissakaan ei ole tupakoijia. Asuntoa ostaessa yksi kriteeri oli, että naapurissa ei polteta.
Mikset voisi hyväksyä tupakointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tupakointi kertoo ihmisen typeryydestä. Kuinka kukaan voi sellaista määrää rahaa tunkea terveytensä tuhoamiseen tieten tahtoen? Ja kaiken päälle vielä haista kuvottavalta tuhkakupilta aamusta iltaan ja illasta aamuun. Ja sitten kun vielä iskee se tupakkayskä ja keuhkoahtauma... järki hoi, älä jätä!
Sanotko myös tuon valistuksen liikalihaville, jotka syö itsensä sairaiksi. Olisiko n.60 pros. kansasta liikalihavia...siinä sulle työmaata.
Tässä ketjussa on kyse tupakoinnista, joka täysin turhaa ja tarpeetonta ihmiselle. Ihminen ei tarvitse tupakkaa vaan se on pelkästään ja ainoastaan pahasta.
En todellakaan pystyisi elämään tupakoitsijan kanssa. Muutin edellisestä asunnosta pois alakerran tupakan- ja kannabiksenpolttelijan vuoksi. Vääryyshän siinä toteutui.
Myös työpaikkatupakointi pitäisi saada loppumaan. Pois tupakalta tai pois töistä.
Ei ole mitään hyvää tuonut tähän maailmaan se helvetin esitikku.
T. Entinen tupakoitsija
Isoin turn off. Haju aivan järkyttävä ja vaikka parvekkeella polttaisi niin tulee asuntoon ja kaikki vaatteet sun muut kalusteet tarttuu siitä hajusta.
En voi sietää tupakointia. Tupakointi kertoo elämänhallintaongelmista, koska eihän kukaan järkevä ihminen nykypäivänä polta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka helpottaa monia oireita, adhd, ahdistus jne. Tupakointiin on muitakin syitä kuin pelkkä riippuvuus.
Joo olen kyllä huomannut että pienestäkin ahista juostaan heti tupakille. Miten olis jos ihan koettaisi opetella hallitsemaan hermojaan ilman huumausaineita kuten normaali ihminen.
Nykyisin ADHD ja ahdistusongelmat ovat kasvaneet niin valtavasti että sen voidaan sanoa olevan normaalia. Vielä 40 vuotta sitten ei ollut näitä ongelmia mutta tupakoijia oli sitäkin enemmän ja se oli normaalia. Nyt kun tuli puheeksi niin myöskään ylipainoisia ei ollut niin paljoa ja se oli normaalia.
Muuten ei kiinnosta lainkaan, mutta puolisoa kun aloin etsimään 4v sitten niin ehdoton kriteeri oli savuttomuus ja toisena ettei läträä usein alkoholilla. Noh ei ollut vaikeaa löytää nykypäivänä suuri osa on savuttomia onneksi..
Olen elämässäni haistellut tupakanhajua ihan tarpeeksi. Vapaaehtoisesti en tuohon alistu. Eli ei minun lähelleni, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka helpottaa monia oireita, adhd, ahdistus jne. Tupakointiin on muitakin syitä kuin pelkkä riippuvuus.
Ei ole. Tupakointi helpottaa oloa noissa tilanteissa vasta sitten, kun on jo riippuvainen.
Ei pidä paikkaansa. Tupakka on stimulantti ja vaikuttaa aivoihin monella tavoin. Riippuvuus on vain yksi nikotiiniin liittyvä elementti.
Melkein täysi turn off. Pitäisi vähintäänkin olla polttamatta 1 h ennen kuin tapaamme, ja ei tietenkään sinä aikana saisi polttaa. Helpompaa valita tupakoimaton mies.
Se haju, joka tupakoitsijan hengityksestä lähtee muulloinkin kuin välittömästi tupakan jälkeen, on kamala. Se haisee ihan kuolemalta.
Minulle turn off on ehdottomuus.
Onhan se haju paha, mutta en mainitse ystäville, työkavereille tai muille tupakoinnin järjettömyydestä elleivät he itse halua keskustella aiheesta. Parisuhteeseen en voisi tupakoitsijan kanssa alkaa.
Sisällä en salli vieraiden polttavan. Pihalla voivat puolestani polttaa ja vien heille tuhkakupin. Kumppaniksi en ottaisi sellaista joka polttaa päivittäin. Eksä poltti pari tupakkaa kuukaudessa ja se oli niin vähän ettei häirinnyt.
Enpä ole aikaisemmin kuullut että joku sanoo tupakan savua raikkaaksi. Olet varmaan mielisairas tupakoitsija. Tupakoitsija haisevat paskalle.