Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, joiden olemus ja luonne ovat ristiriidassa?

Vierailija
04.02.2024 |

Millaisia? Kertokaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itseni. 

Vierailija
2/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut arvioidaan usein hiirulaiseksi, nöyräksi, araksi. Sitten kun avaan suun ja minulla onkin mielipiteitä vaikka muille jakaa, loukkaannutaan verisesti. Koska se oma arvio meni väärin.

Tätä ongelmaa ei ole avarakatseisten, harkitsevien ja empaattisten ihmisten kanssa, joilla on malttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti hymyilevät ja myhäilevät, naamiokasvoiset ihmiset ovat miltei poikkeuksetta täyshirviöitä ja supernarsisteja.

Sillä jotenkin pelottavalla hymynaamiollaan peittävät todellisen kammottavan luonteensa. 

Vierailija
4/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minä. En voi olla oma itseni.

Vierailija
5/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletat, että ulkonäkö kertoo ihmisestä - jopa luonteen? No tämä selittää paljon, että teitä todella on tuolla ulkona.

Vierailija
6/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Pukeudun hillityn klassisesti, mutta luonteeni ei ole yhtään hillitty. Tämä on herättänyt hämmästelyä. 

Vierailija
7/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti hymyilevät ja myhäilevät, naamiokasvoiset ihmiset ovat miltei poikkeuksetta täyshirviöitä ja supernarsisteja.

Sillä jotenkin pelottavalla hymynaamiollaan peittävät todellisen kammottavan luonteensa. 

Kyllä. Eräs leipäpappi oli juuri tällainen alati hymyilevä ja myhäilevä.

Ihmettelin, miten tuli aina jotenkin paha ja omituinen olo tuon seurassa.

Kunnes paljastuikin salahomoksi ja vielä p edofiiliksi, huh onneksi joutui lusimaan mokoma saasta.!

Vierailija
8/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut arvioidaan usein hiirulaiseksi, nöyräksi, araksi. Sitten kun avaan suun ja minulla onkin mielipiteitä vaikka muille jakaa, loukkaannutaan verisesti. Koska se oma arvio meni väärin.

Tätä ongelmaa ei ole avarakatseisten, harkitsevien ja empaattisten ihmisten kanssa, joilla on malttia.

Mulla on sama. Olen hitaasti lämpiävä ja vieraassa ympäristössä ensin tarkkailen. Minulla on rauhallinen temperamentti enkä tykkää huutaa, joten en edes pääse mukaan sellaisten keskusteluihin jotka rakastavat omaa ääntään ja huutavat toistensa päälle. Saatan jäätyä sellaisten seurassa, joten minua luullaan araksi. Kahden kesken pystyn keskustelemaan näiden esiintyjätyyppienkin kanssa, mikäli he jaksavat kuunnella. 

Muiden hidastempoisempien, älykkäiden, empaattisten tarkkailijoiden kanssa tulen heti hyvin toimeen. 

Vierailija
9/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tasasesti vihaisen näköisen kanssa pärjää, mutta läylynaamasessa jos erehtyy niin siitä pirun löytää.

Vierailija
10/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis luonnostaan pusuhuulinen nainen täällä moro. 

osaan tehdä tunnissa tonnin. 

vähentämättä yhtään vaatetta päältäni tai esittelemättä itseäni.

ps. On luultu vaikka miksi, jopa itseään kauppaavaksi, mutta todellisuudessaa olen bakteerikammoinen, enkä edes suutele ihmisiä.

Vierailija
11/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, tulee ihan Haavisto mieleen. 

Vierailija
12/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps. On luultu vaikka miksi, jopa itseään kauppaavaksi, mutta todellisuudessaa olen bakteerikammoinen, enkä edes suutele ihmisiä.

Miten niin teet tunnissa tonnin? Et tietenkään kerro. 

Vierailija
13/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti minä, koska mulle sanotaan usein, että en ole yhtään sellainen kuin he luuli. Sitten en kyllä saa mitään selitystä siihen, millaiseksi he sitten mua luulivat. No, erilaiseks vaan, he sanoo. Veikkaan, että mua kuvitellaan aika tiukkikseksi, koska mulla on sellainen resting bitch face. Nauran ja hymyilen tosin paljon, mutta perusilme on tympeä. En vaan voi sille mitään. 

Vierailija
14/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti saanut kuulla hämmästeleviä komentteja, että "luulin sinua tosi ylpeäksi, mutta oletkin ihan muuta". En tiedä onko minulla sitten sellainen resting bitch naama, vai mistä johtuu. 

Vierailija
15/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne ovat ihan synkassa yleensä, kun tarkemmin katsoo. Jotkut ihmiset matkivat muiden positiivista käytöstä välillä ja muualla on Raivo-Riitta tai Karhu-Ilkka. Tai Rattiraivo-Helena. Liikaa kuormitusta?

Vierailija
16/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luullaan silmälasien ja älykkään ulkonäön takia huippuälykkääksi, mutta kun avaan suuni niin kaikki nämä luulot karisevat sen siliän tien.

Vierailija
17/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hevarit.

Vierailija
18/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin luullaan silmälasien ja älykkään ulkonäön takia huippuälykkääksi, mutta kun avaan suuni niin kaikki nämä luulot karisevat sen siliän tien.

Toisin päin, koska meikkaan värikkäästi ja pidän piilareita, luullaan että olen tajuamaton. Todellisuudessa olen askeleen edellä ja luen erittäin hyvin ihmisiä. Arvaan jo mitä haluavata sanoa. Myös kateellisen katseen jälkeen naispuolinen yleensä kääntyy kaveriinsa päin ja supisee, jonka jälkeen molemmat katsovat minuun arvostellen. Minä tietysti hymyilen kauniisti luonnostaan suoralla hammasrivilläni näille kauneimman hymyni ja he räpyttelelevät muoviripsiä ja näyttävät valkaistune hampaineen ja överi ankkahuulineen entistäkin nolommilta. 

Vierailija
19/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin teet tunnissa tonnin? Et tietenkään kerro. 

Niin, en tietenkään kerro. Ilmaisvinkkejäkään en anna kellekään. Itse olen kovalla työllä nollasta aloittanut, saamatta edes perintöä pennin hyrrää. Ja oppinut, että kateellisia löytyy aina. 

köyhän perheen mukulat on on lähtöasetelmaltaan jäljessä ja heillä on pitempi matka menestykseen kuin varakkaiden lapsilla ja niillä jotka saavat vaikka tuntuvasti perintöä. 

Valitettavasti meille perattiin aikoinaan huonot lähtökohdat mutta se opetti.. ;)

Vierailija
20/20 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteehan noita. Yks kaveri on kiltin hiiren näköinen. Vaalea ja vaisu ja pukeutuu pastelliin ja kukkakuvioihin. Mutta suustaan erittäin paha ja kärkäs. Eikä arkaile mitään. Huutoa, kirosanoja ja kärkkäitä mielipiteitä riittää.

Sitten tiedän yhden ulkonäöltään kunnon hevarin. On piikit ja niitit ja kettingit ja kaikenmaailman lävistykset ja voimakkaat meikit. Sellaiset että jos kadulla tulisi vastaan, niin mummot vaihtais puolta. Mutta luonteeltaan onkin tosi ujo.

Yks tuttu puolestaan näyttää ikäistään vanhemmalta herttaiselta ja ystävälliseltä mummelilta, mutta on luonteeltaan kieroimpia ja pahimpia selän takan paskanpuhujia mitä tiedän. Järjestää muiden välille riitoja jne. Mutta osaa myös kääntää päälle sen ulkonäön oloisen ystävällisen ja herttaisen mummeliroolin. Se on päällä aina aluksi, kun tapaa uusia ihmisiä. Siksi moni ei heti uskois millainen oikeasti on.