Miten iso turn-off tupakointi on muille?
Minä en huomioi lainkaan tupakoitsijoita ja puhdistan elinympäristöni kaikesta tupakkaan liittyvästä.
Kommentit (112)
Japanilaiset ovat olleet ja ovat yhä maailman kärkeä tupakoinnin yleisyydessä. Jostain kumman syystä he ovat tilastojen mukaan myös maailman tervein kansa (korkein keskimääräinen elinikä). Keuhkosyöpä ja -ahtaumatauti ovat harvinaisempia kuin ns. länsimaissa (tietoa löytyy erilaisilta lääketieteellisiltä palstoilta).
Täysin turn off se on. En halua tupakoivaa kumppania, tupakoijan suu haisee ja maistuu pahalle. En halua suudella tuhkakuppia.
Parisuhteessa en suvaitsisi, mutta muuten suht sama.
Sain lopetettua tupakoinnin kymmenisen vuotta sitten, mutta jostain syystä pidän edelleen tupakan hajusta (poltettaessa, en hengityksessä). Minua ei haittaa, että kumppani satunnaisesti tupakoi, eikä haittaa nuuskan käyttökään.
En nuolisi tupakoitsijan p i l l u a.
Niin iso turn-off, että monta hyvää miestä on joutunut sen takia skippaamaan. Harmi. Olen tupakansavulle allerginen, en pysty olemaan samassa sisätilassa pidempään, saati suutelemaan tupakoitsijaa.
turn-off tsissus!
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/turn-off
LUE mitä se edes tarkoittaa ennenkuin käytät!
esim:
a road that leaves another road to go in a different direction:
It's four kilometres to the turn-off for Norwich/the Norwich turn-off.
Turn on mitä suurimmassa määrin, kun se ei sitten nalkuta mun tupakoinnista.
Haiseehan se ihan helvetisti, kun ei itse polta. Nuorempana poltti, joten ei haitannut. Nyt voi vain kuvitella sitä, kun vaatteet ja turpa löyhkäsivät.
Olut on kyllä pahempi. Raittiina ihmisenä se löyhkä mikä oluenjuojan suusta lähtee on puistattava.
Alkoholistia se ei varmaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olut on kyllä pahempi. Raittiina ihmisenä se löyhkä mikä oluenjuojan suusta lähtee on puistattava.
Alkoholistia se ei varmaan haittaa.
Sitten hetkenpäästä sössöttäessä olutkuoha roiskuu suusta rinnuksille. Hyi Yök.
Miten voi olla suomalainen nykynuoriso näin tyhmää?