Siis mikä tämä mesimäyrä symboliikka on?
mihin liittyy mesimäyräsymboliikka? mikä se piiloviesti mesimäyrällä on?
Kommentit (21)
Kyllä. Bannonin suosikkieläin. Honey badger dont give a shit, sanoo Purra ja ripuloi hallituksen yhteisten pelisääntöjen päälle.
Pian 60 000 vaatii mesimäyrän eroa adressissa, toivottavasti hermostuu pikein kunnolla ja paskoo mahdollisuutensa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Bannonin suosikkieläin. Honey badger dont give a shit, sanoo Purra ja ripuloi hallituksen yhteisten pelisääntöjen päälle.
Persuille on yhdentekevää miten hallituksen kanssa käy. Muut hajoittavat hallituksen ja saa kannattajille kertoa, miten ajojahti kohdistui persuihin. Hallitus pysyy kasassa, niin pääsee vaikuttamaan hallituksen päätöksiin. Kokoomus on ainoa taho, jolla kuviossa hävittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuille on yhdentekevää miten hallituksen kanssa käy. Muut hajoittavat hallituksen ja saa kannattajille kertoa, miten ajojahti kohdistui persuihin. Hallitus pysyy kasassa, niin pääsee vaikuttamaan hallituksen päätöksiin. Kokoomus on ainoa taho, jolla kuviossa hävittävää.
Persuilla tässä on eniten hävettävää, ne ei vain osaa hävetä.
Kokoomus saisi hävetä niidenkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Pian 60 000 vaatii mesimäyrän eroa adressissa, toivottavasti hermostuu pikein kunnolla ja paskoo mahdollisuutensa lopullisesti.
Esimerkki punakaartin huutoäänestyksestä. Koska irtisanoudutte punakaartista, Stalinista, Maosta, Punaisesta Armeijakunnasta, DDR:stä, kommunistisesta diktatuurista kaikkialla missä se on tuhonnut?
Rasismi tuomitaan mutta minulla on monta esimerkkiä vasemmistopoliitikkojen ryzzittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki punakaartin huutoäänestyksestä. Koska irtisanoudutte punakaartista, Stalinista, Maosta, Punaisesta Armeijakunnasta, DDR:stä, kommunistisesta diktatuurista kaikkialla missä se on tuhonnut?
Rasismi tuomitaan mutta minulla on monta esimerkkiä vasemmistopoliitikkojen ryzzittelystä.
Kuules, kun kommunistinen puolue ei ole eduskunnassa. Opiskelu olisi hyvä juttu, varsinkin persuille.
Kovinta mölinää pitävät persut somessa. Luoja miten typeriä kommentteja. Luuleeko joku persu oikeasti, että hölötys Lindtmanin kuvasta edesauttaa persuja. Lähinnä öyhääminen herättää myötähäpeää tyhmyydestä.
Persut ovat kuuluisia tyhmyydestään.
Symboliikka on sovinismi ja "miesten oikeudet". Äärioikeisto on ominut tämän ymmärtämättä ehkä alkuperäistä tarkoitusta. Tai mistä minä tietäisin, ehkä Purra haluaisi asua Gileadissa, missä naisten lukutaito on vaarallisena kielletty.
Mesimäyrä on täysin sekopäinen eläin ilman tervettä itsesuojeluvaistoa, ajatelkaa ahma joka on poltellut PCPtä.
Kai siinä yritetään viesti että oon niin hullu että jos vastustatte voin tehdä mitä tahansa, vaikka itse tuhoutuisin samalla.
Kyllä mesimäyriä mun mielestä voi olla hallituksessa. Ne on söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mesimäyrä on täysin sekopäinen eläin ilman tervettä itsesuojeluvaistoa, ajatelkaa ahma joka on poltellut PCPtä.
Kai siinä yritetään viesti että oon niin hullu että jos vastustatte voin tehdä mitä tahansa, vaikka itse tuhoutuisin samalla.
Juuri näin.
Se on sekopäinen, ja voi hyökätä vaikka monen leijonan kimppuun yhtäaikaa, kun itsesuojeluvaisto puuttuu, mutta samaan aikaan äärimmäisen älykäs.
Yhdellä videolla se rakentaa tunnelin pois aitauksestaan, ja peittää aukon kivillä. Kun kivet poistetaan, se rakentaa mudasta kiviä muistuttavat möykyt tilalle.
Trumpille eläin joka on sekopää-älykkö käy hyvin symboliksi. Paitsi tietysti se äly puuttuu. Kierous korvaa sen.
Ettekö te persut osaa käyttää Googlea.
Vierailija kirjoitti:
Kovinta mölinää pitävät persut somessa. Luoja miten typeriä kommentteja. Luuleeko joku persu oikeasti, että hölötys Lindtmanin kuvasta edesauttaa persuja. Lähinnä öyhääminen herättää myötähäpeää tyhmyydestä.
Joo, toinen suupieli vaahtoaa, että vanhoja ei saa kaivella ja toinen mutta entäs ne Antin teot. Persujen tyhmyys on ihan käsinkosketeltavaa.
😂
Se on rassejen meemieläin. Mesimäyrä ajaa pois pesukarhut reviiriltään, pesukarhu raccoon > coon oli se piilonimitys tummaihoisille.
Persut on valheineen kuin 8-vuotiaat pikkulapset, jotka lapsenlikalle sanoo nimekseen Ariel ja Elsa. Lapsenlikka heitä sitten prinsessoiksi nimittää koko illan, ja lapset hihittävät kun heidän valhe meni läpi omalle hoitajalle. Sitten suuttuvat kun koulussa opettaja kutsuukin oikealla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules, kun kommunistinen puolue ei ole eduskunnassa. Opiskelu olisi hyvä juttu, varsinkin persuille.
No puoluetta ei ole, mutta kommunisteja senkin edestä. Vain yksi taisi kehdata sanoa ääneen, että on kommunisti, muut ovat soluttautuneet eri puolueisiin tuhoamaan näitä sisältä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepas, että samanlaisia nuoruuden kuvia olisi olemassa jostain persusta?
Trump käyttää mesimäyrää ja videota siitä symbolinaan. Siis kyseessä video, missä näytetään mesimäyrän touhuja ja kertojaääni sanoo "mesimäyrä ei välitä".
Persuthan tykkää Trumpista, ja siksi myös Riikka tykkää mesimäyristä.
Kun Riikka kertoi anteeksipyynnön jälkeen katsovansa mesimäyrä-videoita, se oli silmänisku "en välitä".