Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iso turn-off tupakointi on muille?

Vierailija
04.02.2024 |

Minä en huomioi lainkaan tupakoitsijoita ja puhdistan elinympäristöni kaikesta tupakkaan liittyvästä.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan enää saisi oltua tupakoitsijan kanssa. Ehkä. Riippuisi, kuinka himopolttaja on ja missä hän tupakoi.

Jos on jo ulkonäössä merkkejä tupakoinnista, niin silloin se on ehdoton turn-off.

Vierailija
62/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuu huonot Tinder-treffit ja nainen ei vakuuta, niin sanon usein olevani tupakoitsija. Se on helppo tapa päästä eroon naisesta, sillä useimmille tupakointi on turn-off.

Tjaa? Pitäisiköhän minunkin naisena ruveta sanomaan, että röyhtäilen ja piereskelen, sen sijaan, että sanoisin vain, että en ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppanilta en koskaan hyväksyisi tupakointia. Onneksi kavereissakaan ei ole tupakoijia. Asuntoa ostaessa yksi kriteeri oli, että naapurissa ei polteta. 

Mikset voisi hyväksyä tupakointia?

Monestakin syystä. Se on minusta epäterveellistä, aiheuttaa hajuhaittoja ja päänsärkyä ja on epäseksikästä. Miksi haluaisin kumppanin, jota en halua suudella ja jonka kanssa en haluaisi asua samassa asunnossa? 

Lihapullia syövä heteromies

No johan pomppas! Tuossa tuli alkaneen vuoden falskein emävale.

Muikeasti ja aistillisesti savuketta poltteleva nainen on maailman seksikkäin ja kaunein näky.

Sitävastoin vieraantuneisuus kaikis

>> vihaisesta, väkivaltaisesta (vähintäänkin henkisesti), kontrollihaluisesta ja jäykän joustamattomasta persoonallisuudesta, ja tuollainen mielenterveysongelma on kaikkein suurin erotiikan nujertaja <<

Sinähän tämmöiseltä vaikutat.

Vierailija
64/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan iso. Parisuhteeseen en voisi ajatellakaan ja kaverisuhteissakin on jo haitta. Se haju on vain niin..

Vierailija
65/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tupakoija ja ei ole merkitystä polttaako joku vai ei. Ainoastaan moraalisaarnaajia karsastan ja näistä pahimmat ovat yleensä itse olleet joskus tupakan polttajia.

Vierailija
66/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on iso turn-off, vaikka olen itse entinen tupakoitsija ja nykyisinkin poltan viihteellä käydessä muutaman kerran vuodessa. Tässä iässä alkaa huolettaa jo terveysvaikutukset ja kyllähän vaatteisiin pinttynyt tupakka vaan haisee pahalle, saatikka hengitys. N40

Vierailija
67/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tupakoija ja ei ole merkitystä polttaako joku vai ei. Ainoastaan moraalisaarnaajia karsastan ja näistä pahimmat ovat yleensä itse olleet joskus tupakan polttajia.

Olen todella yllättynyt että savua keuhkoonsa kiskovaa ei haittaa muiden savutus.

Vierailija
68/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen kun tämä kerrostalo jossa asun on savuton. Edellinen talo ei ollut ja alakerran naapuri ramppasi puolen tunnin välein röökillä - käytä parveketta sitten siinä...

Kyllä mua enemmän haittaa alakerran naapurin voimakkaat hajuvedet.

Tilannekohtaista, haittaako se vai ei. 

Vierailija
69/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen hylky.

Vierailija
70/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tupakointi kertoo ihmisen typeryydestä. Kuinka kukaan voi sellaista määrää rahaa tunkea terveytensä tuhoamiseen tieten tahtoen? Ja kaiken päälle vielä haista kuvottavalta tuhkakupilta aamusta iltaan ja illasta aamuun. Ja sitten kun vielä iskee se tupakkayskä ja keuhkoahtauma... järki hoi, älä jätä!

Ja tämä sinun jeesustelu kertoo vielä suuremmasta typeryydestä. Ja sinä kuvittelet eläväsi ikuisesti. Ja ikäväksesi on todettava, että kaupungissa asuminen on yhtä vaarallista keuhkoille kun puoli askia tupakkia päivässä.

Vierailija
71/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee. Ei jatkoon.

Js tupakoitsijan hampaat. Ei jatkoon. 

Vierailija
72/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella yllättynyt että savua keuhkoonsa kiskovaa ei haittaa muiden savutus.

Olen ollut joskus polttamattakin, eikä minua hsilloin häirinnyt toisten sauhuttelut.

Vierailija
73/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa, jos joku satunnainen tyyppi jossain ulkona tupakoi. Jos parvekkeella tupakoi, niin riippuu siitä tuleeko haju miten pahasti nenään. Suudellessa/seksissä haittaa todella paljon  en kyllä pysty kumpaakaan tekemään tupakoitsijan kanssa.  Onneksi yhä harvempi nainen polttaa.

-m49-

Vierailija
74/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti polttaisin itsekin jossain määrin, jos ei olisi terveyssyitä estämässä, joten tuskinpa toisen tupakointi olisi este. 

Vierailija
75/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut joskus polttamattakin, eikä minua hsilloin häirinnyt toisten sauhuttelut.

No ei tietenkään kun addiktina olit nuuhkuttelemassa niiden muiden savuja. Sitähän ne tupakoinnin lopettaneetkin aina tekee, lähtee tupakoijalle seuraksi jotta voivat edes passiivisesti sauhutella.

Vierailija
76/112 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tupakointi kertoo ihmisen typeryydestä. Kuinka kukaan voi sellaista määrää rahaa tunkea terveytensä tuhoamiseen tieten tahtoen? Ja kaiken päälle vielä haista kuvottavalta tuhkakupilta aamusta iltaan ja illasta aamuun. Ja sitten kun vielä iskee se tupakkayskä ja keuhkoahtauma... järki hoi, älä jätä!

Ja tämä sinun jeesustelu kertoo vielä suuremmasta typeryydestä. Ja sinä kuvittelet eläväsi ikuisesti. Ja ikäväksesi on todettava, että kaupungissa asuminen on yhtä vaarallista keuhkoille kun puoli askia tupakkia päivässä.

Unohdit mainita että "tutkimusten mukaan".....

Vierailija
77/112 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisko ja miehensä kovia tupakoimaan. Koskaan ei oo ollut ongelmia .Ollaan oltu yhdessä paljon reissussakin. Se heidän oma asiansa ja valintansa. He arvostavat kun ei koskaan oo valitettu siitä. Ja he ovat tuntuu , välillä liiankin huomaavaisia. Tervetttä järkeä peliin 

Vierailija
78/112 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pistää hämmästyttämään miten jonkun pitää käydä tupakilla tyyliin vartin välein. Sitten vielä väittää ettei ole riippuvainen ja pystyisi helposti lopettamaan. Kunnes kohta taas kauppaan ja sieltä säkillinen askeja joista kasaa muurin ikkunalaudalle.

Tupakoinnin lopettaminen on ihan helppoa. Olen itsekin lopettanut varmaan sata kertaa.

Vierailija
79/112 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuu huonot Tinder-treffit ja nainen ei vakuuta, niin sanon usein olevani tupakoitsija. Se on helppo tapa päästä eroon naisesta, sillä useimmille tupakointi on turn-off.

Mun keino miesten kiinnostuksen tappamiseen on röyhtäily ja tyhmät muka hauskat jutut. Yleensä tehoo ja nää tyypit ei perään kysele. :D

Vierailija
80/112 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle henkilökohtaisesti se on hylkäysperuste. Haju jää hengitykseen, vaatteisiin ym. Tekee pahaa välillä työskennellä tupakoitsijan kanssa. Itse asiassa kahvi haisee lähes yhtä pahalle. Ja olen itse entinen tupakoitsija kuten myös puolisokin.